Viikon kohokohdat

Ja mitäs kaikkea onkaan sattunut.


No, ainakin tälläistä:



myytikin karkoitus


(jos yksittäisen naiskirjailijan humoristiset ja nokkelat kannanotot saavat aikaan lynkkausmielialaa, niin jotain on pahasti vialla)



Koulukiusaus keskustelu


(ex-koulukiusaajana tiedän aiheesta yhtä ja toista. En ota mihinkään yksittäistapaukseen kantaa, mutta tulee mieleen kysymys että kuinka paljon onnettomuuden uhri vaikuttaa onnettomuuden syntyyn ja vastaan tähän, että koulukiusaamisen kyseessä ollessa todella paljon.

Eli jos ihminen poikeaa massasta ulkonäkönsä tai mielipiteidensä vuoksi, niin on hyvin todennäköistä että hän joutuu sadistisen roskajoukon armoille ja kujanjuoksu alkaa-siis myös työelämässä)



http://www.youtube.com/watch?v=9a1Q__1Ew8Q





"Mietit epätoivoisena pakoreittiä ja tiedät ettei kukaan tule auttamaan"




MarttyyriMallari-TTt

53

1926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina k

      ei ole varmaankaan helppo tehtävä johtaa tällaista roskajoukkoa kunniakkaasti eteenpäin?

      • ei todellakaan ole mukavaa kommunikoida heidän kanssaan. Luulisi että aikuisia ihmisiä kiinnostaisi muutkin asiat kuin että kuka on buddy-love.


        "Ihan turhaa sakkia"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tiina k
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei todellakaan ole mukavaa kommunikoida heidän kanssaan. Luulisi että aikuisia ihmisiä kiinnostaisi muutkin asiat kuin että kuka on buddy-love.


        "Ihan turhaa sakkia"


        MarttyyriMallari-TTt

        minustakaan hänessä ei ole mitään kiinnostavaa.
        Toivottavasti et kuitenkaan jätä asioita sikseen...

        *olet esikuvani*


      • tiina k kirjoitti:

        minustakaan hänessä ei ole mitään kiinnostavaa.
        Toivottavasti et kuitenkaan jätä asioita sikseen...

        *olet esikuvani*

        olen samaa mieltä kanssasi. On aika turha mainostaa itseään, jos ei ole mitään konkrettista näyttöä kyvyistään.


        "Sinäkin haluat kiusata ihmisiä?"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tiina k
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi. On aika turha mainostaa itseään, jos ei ole mitään konkrettista näyttöä kyvyistään.


        "Sinäkin haluat kiusata ihmisiä?"


        MarttyyriMallari-TTt

        haluan. En kai muutoin olisi juuri Sinua valinnut kaikkien tuhansien joukosta. :)

        *katsoo ylöspäin viattomilla silmillään*


      • tiina k kirjoitti:

        haluan. En kai muutoin olisi juuri Sinua valinnut kaikkien tuhansien joukosta. :)

        *katsoo ylöspäin viattomilla silmillään*

        heistä ärsyttää sinua eniten?


        "Vihaan heitä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei todellakaan ole mukavaa kommunikoida heidän kanssaan. Luulisi että aikuisia ihmisiä kiinnostaisi muutkin asiat kuin että kuka on buddy-love.


        "Ihan turhaa sakkia"


        MarttyyriMallari-TTt

        Eikä aikaakaan kun olen tämän palstan ykkönen. Siitä puhe mistä puute, eli minusta puhuvat koko ajan.


      • tiina k
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        heistä ärsyttää sinua eniten?


        "Vihaan heitä"


        MarttyyriMallari-TTt

        turhuuksista nostaa ketään muiden yläpuolelle...


        *ajattelen vain Sinua juuri nyt...*


    • kevätesikko-76

      ..koulukiusaus jutska oli puhuttelevainen...eipä olekaa turha mitekää..

      =oI

      ...onkos myytikkiä koetettu karkottaa...??...jahas..sepä oliki iha uutukaista tietoa...

      =o7

      • eihän se ollut mitenkään turha ja yllätyin että sinäkin olet joutunut kahnauksiin roskajengin kanssa.

        myytikki kenties ylitti sovinnaisuuden rajat, mutta eihän kukaan jaksa olla koko aikaa ystävällinen.



        "Kiva että kirjoitit selkeästi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • kevätesikko-76
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eihän se ollut mitenkään turha ja yllätyin että sinäkin olet joutunut kahnauksiin roskajengin kanssa.

        myytikki kenties ylitti sovinnaisuuden rajat, mutta eihän kukaan jaksa olla koko aikaa ystävällinen.



        "Kiva että kirjoitit selkeästi"


        MarttyyriMallari-TTt

        ...miepä teen silleesti ko en jaksasi olla "kiva"...et mie en tuu tänne ensinkää...mitäpä mie pahottasin ittelleni vieraitten ihmisten mieliä...??

        =o7

        ...jotta asiallii voisi olla ko kirjottaapi toiselle...kritiikkiäkii saapi antaa..sehä vainen kasvattaa..jah pysäyttää miettimää omia tapojaa..mu töks töks töks...eeeiiihh...siit saapi vainen nokillesa...

        =oI

        ...muh..jos semmosta haluaaki..jotta takasi saapi..sittehä linja oisi sangen oikia...

        =o7

        ....noh..mie oon joutunnu kahnauksii ko olen ollu liika kiltti ja ujo...mu..vuodet on muuttaneet minuuki...emmie enää anna kiusaajille valtaa....mie joko jätän tykkänää omaa arvoosa tahi..täräytän takas...varmana ensiksi jätän omaa arvoosa...mu lopulta liisteröin ärsyttäjän seinää vaste...jotta minuski on se toineki puoli...

        =oI

        ....miulla alkasi ilta askareet..johoka liittysi tuommoi ralli..

        http://www.youtube.com/watch?v=zoKDCoUr0qo

        ...mään ukkelin kaa vinnille nitkuttammaa sahaa...ja nakkelemaa lautoja nauloinee lattiaksi...


      • kevätesikko-76 kirjoitti:

        ...miepä teen silleesti ko en jaksasi olla "kiva"...et mie en tuu tänne ensinkää...mitäpä mie pahottasin ittelleni vieraitten ihmisten mieliä...??

        =o7

        ...jotta asiallii voisi olla ko kirjottaapi toiselle...kritiikkiäkii saapi antaa..sehä vainen kasvattaa..jah pysäyttää miettimää omia tapojaa..mu töks töks töks...eeeiiihh...siit saapi vainen nokillesa...

        =oI

        ...muh..jos semmosta haluaaki..jotta takasi saapi..sittehä linja oisi sangen oikia...

        =o7

        ....noh..mie oon joutunnu kahnauksii ko olen ollu liika kiltti ja ujo...mu..vuodet on muuttaneet minuuki...emmie enää anna kiusaajille valtaa....mie joko jätän tykkänää omaa arvoosa tahi..täräytän takas...varmana ensiksi jätän omaa arvoosa...mu lopulta liisteröin ärsyttäjän seinää vaste...jotta minuski on se toineki puoli...

        =oI

        ....miulla alkasi ilta askareet..johoka liittysi tuommoi ralli..

        http://www.youtube.com/watch?v=zoKDCoUr0qo

        ...mään ukkelin kaa vinnille nitkuttammaa sahaa...ja nakkelemaa lautoja nauloinee lattiaksi...

        osasit suhtautua myytikin juttuihin aikuisen tyyneydellä ja saat siitä hyvästä tyylipisteitä.


        "Joko pihamaanne on valmistunut"


        MarttyyriMallari-TTt


      • kevätesikko-76
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        osasit suhtautua myytikin juttuihin aikuisen tyyneydellä ja saat siitä hyvästä tyylipisteitä.


        "Joko pihamaanne on valmistunut"


        MarttyyriMallari-TTt

        ...nnii..ehkäpä mie suhtauduin vaa silleesti..jotta antaa leukojen kalista...elikkäs en juuri piitannu...enempi minuu keljuttaa muihi kohistuva hängsläämii..ko itteeni...

        =oI

        ...ittestääs ko tietää..jotta ei ole juurikaa milläskää tahi nauran tääl suut korvis jollekki ilkkujalle..olipas muurrrr hurrjja...

        =o))

        ...juuh..pihamaaha on ready..mu ei ikinä iha valmiiks tulekkaa..ko keksin ain jottai uutta...ideoiminen on ihanaa..ja uuen toteuttamii...kaik mikä lisää viihtysyyttä ja kodikkuutta ni on miun mielest avottia...

        =o))


    • sirpamaikkarilta

      teinityttö joka luulee olevansa tooooooooosi kova ja urhee. Vähä tylsähkö mun makuun. Samat jutut päivästä toiseen. =/

      EI toisia saa kiusata. Pitäshän sun se kiusattuna tietää.


      "Tee toisille niin kuin itsellesi haluat tehtävän"


      Kiusaamaton suomalainen akka

      • ei kai sillä nyt niin väliä olisi ollut jos silloin tällöin joku olisi joutunut pikku-myytikin pilkkaamaksi.


        Ps: en ole kiusattu vaan kiusaaja



        "Haukkuva koira voi purra jos menet tarpeeksi lähelle"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei kai sillä nyt niin väliä olisi ollut jos silloin tällöin joku olisi joutunut pikku-myytikin pilkkaamaksi.


        Ps: en ole kiusattu vaan kiusaaja



        "Haukkuva koira voi purra jos menet tarpeeksi lähelle"



        MarttyyriMallari-TTt

        kesken niin kyllä minuakin on alkanut pikkuhiljaa ärsyttämään tämä yksi myytikin pilkkaama henkilö. Ei-rekisteröityä nimimerkkiä ei uskalla edes ääneen sanoa. Ottas seki vanhapiika edes joskus elämän huumorilla.

        Ps. Täällä ainaki olen huomannut hivenen kiusaamista palstanjohtajaamme kohtaan. Mutta onneksesi meitä on täällä sangen vahva joukko puolustamssa sinua. Gekkis, Rose ja minä. Saat olla ylpeä taistelujoukostas.i ;D


        "Hampaita näyttävä ja muriseva koira puree nopeammin"


        Muriseva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        kesken niin kyllä minuakin on alkanut pikkuhiljaa ärsyttämään tämä yksi myytikin pilkkaama henkilö. Ei-rekisteröityä nimimerkkiä ei uskalla edes ääneen sanoa. Ottas seki vanhapiika edes joskus elämän huumorilla.

        Ps. Täällä ainaki olen huomannut hivenen kiusaamista palstanjohtajaamme kohtaan. Mutta onneksesi meitä on täällä sangen vahva joukko puolustamssa sinua. Gekkis, Rose ja minä. Saat olla ylpeä taistelujoukostas.i ;D


        "Hampaita näyttävä ja muriseva koira puree nopeammin"


        Muriseva suomalainen akka

        tiedän kyllä tarkalleen ketä tarkoitat :) Hänellä on otsaa kehua itseään joka käänteessä ja ei hän tajua että juuri siksi hänestä ei pidetä.

        Niin, olen kai immuuni kaikelle loskanheitolle, mutta tietenkin olen pistänyt merkille tukijoukkoni urheuden.



        "Missä olisinkaan ilman sirpaa"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tiedän kyllä tarkalleen ketä tarkoitat :) Hänellä on otsaa kehua itseään joka käänteessä ja ei hän tajua että juuri siksi hänestä ei pidetä.

        Niin, olen kai immuuni kaikelle loskanheitolle, mutta tietenkin olen pistänyt merkille tukijoukkoni urheuden.



        "Missä olisinkaan ilman sirpaa"



        MarttyyriMallari-TTt

        ni kehus sitten sellasilla asioilla mitkä pitää paikkansa. Täytyy sitten ite vaan ottaa tämä ei-rekistöröitynyt nimimerkki huumorilla kun ei se ite siihen pysty. =D



        "Pitäisi joskus katsoa peiliin"


        Missä olisit ilman tukijoukkoasi kyselevä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        ni kehus sitten sellasilla asioilla mitkä pitää paikkansa. Täytyy sitten ite vaan ottaa tämä ei-rekistöröitynyt nimimerkki huumorilla kun ei se ite siihen pysty. =D



        "Pitäisi joskus katsoa peiliin"


        Missä olisit ilman tukijoukkoasi kyselevä suomalainen akka

        ilman tukijoukkoani en tuntisi oloani näin suojatuksi ja saattasin viihtyä historia-palstalla.

        Onko tämä ko. nirppanokka arvostellut sinua?


        "Voisin sanoa hänelle suorat sanat"


        MartyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ilman tukijoukkoani en tuntisi oloani näin suojatuksi ja saattasin viihtyä historia-palstalla.

        Onko tämä ko. nirppanokka arvostellut sinua?


        "Voisin sanoa hänelle suorat sanat"


        MartyyriMallari-TTt

        Se kato tietää et me ollaan frendei. Tuli muute mieleen et se tapaaminen siellä eduskuntatalon portailla tais sitte unohtua. Kesäkuussahan sen piti olla.


        "Ei mua kukaan kiusaa. Päinvastoin. Miestä mulle ettivät kiivaasti."


        Pian ukollinen suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Se kato tietää et me ollaan frendei. Tuli muute mieleen et se tapaaminen siellä eduskuntatalon portailla tais sitte unohtua. Kesäkuussahan sen piti olla.


        "Ei mua kukaan kiusaa. Päinvastoin. Miestä mulle ettivät kiivaasti."


        Pian ukollinen suomalainen akka

        hän on kateellinen siitä että jotkut voivat olla ystäviä. Ei e.W ole oikeasti itseään täynnä oleva älykkö. Netissä hän muuttuu eri ihmiseksi ja hänen todellinen minänsä on hiljainen sekä kohtelias.

        Muista tarkistaa tulevan miesystäväsi puoluekanta.


        "Sydän sijaitsee vasemmalla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hän on kateellinen siitä että jotkut voivat olla ystäviä. Ei e.W ole oikeasti itseään täynnä oleva älykkö. Netissä hän muuttuu eri ihmiseksi ja hänen todellinen minänsä on hiljainen sekä kohtelias.

        Muista tarkistaa tulevan miesystäväsi puoluekanta.


        "Sydän sijaitsee vasemmalla"


        MarttyyriMallari-TTt

        puoluekannan. Saattaa johtua tämä ukottouus myös siitä että haukun kokoomusta kannattavat insinöörit neideiksi. Pitäsi ottaa hivenen taivuttelevampi kannanotto poliittisiin asioihin.


        "Neitejähän kokoomuslaiset ovat."



        Edelleenkin suomalainen akka


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hän on kateellinen siitä että jotkut voivat olla ystäviä. Ei e.W ole oikeasti itseään täynnä oleva älykkö. Netissä hän muuttuu eri ihmiseksi ja hänen todellinen minänsä on hiljainen sekä kohtelias.

        Muista tarkistaa tulevan miesystäväsi puoluekanta.


        "Sydän sijaitsee vasemmalla"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Juu...
        MarttyyriMallari-TTt 10.8.2008 klo 21.06
           hän on kateellinen siitä että jotkut voivat olla ystäviä. Ei e.W ole oikeasti itseään täynnä oleva älykkö. Netissä hän muuttuu eri ihmiseksi ja hänen todellinen minänsä on hiljainen sekä kohtelias."

        En todellakaan ole hiljainen, vaan enemmänkin eloisa. Voisit kysyä tätä kaikilta tuntemiltani ihmisiltä, niin he sanoisivat sinulle samaa (joskaan et tunne yhtäkään heistä). Tarkoitit varmastikin myöskin "kateuden" sijasta sanoa, että inhoan epäloogista olettelemista, eikö niin?

        Jännää muuten sekin, että miten erilaisilla tavoilla ihmiset voivatkaan päätellä asioita siitä, että joku olisi esimerkiksi "itseään täynnä". Jollekulle siihen riittää pelkästään se, että kritisoidaan asioita tai käytetään sanoja, joita joku toinen ei ymmärrä (mistä jollekulle syntyy *kiusallisia* alemmuuden tunteita), kun taas joku toinen mittaa "itseään täynnä olemista" esimerkiksi sillä, että kuinka monta _pelkästään_ omaa persoonaansa koskevaa aloitusta joku tekee keskustelupalstalle tai että kuinka usein joku tulee sössimään keskustenkulkuja tunkemalla röyhkeästi julkiselle keskustelupalstalle sellaisiakin keskinäisiä asioita, mitkä voisi hoitaa sivistyneemmin privaatistikin.:)

        Voit arvata, kumpaan ryhmään itse kuulun.


        "Sydän sijaitsee vasemmalla"

        Sydän sijaitsee itse kullakin, missä sijaitsee. Mua ainakaan ei koskaan vakuuta esim. sen kaltainen mussutus, että:
        "Jyrki Katainen on paska", "Jyrki Katainen on paska", "Jyrki Katainen on paska"...Pitää hei olla jotain sanottavaa ja stamenttii kans! Näkemyksiä ja draivia! Kaksi lausetta ei koskaan ole riittävästi, jos henkilöllä on aidosti poliittisia intohimoja.


        -e.W


    • Myytikki on kuin torakka. Ei sitä edes Raidilla saa karkoitettua.

      • toivottavasti olet oikeassa...


        "Hän osasi ottaa yleisönsä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ...

      "ex-koulukiusaajana tiedän aiheesta yhtä ja toista. En ota mihinkään yksittäistapaukseen kantaa, mutta tulee mieleen kysymys että kuinka paljon onnettomuuden uhri vaikuttaa onnettomuuden syntyyn ja vastaan tähän, että koulukiusaamisen kyseessä ollessa todella paljon."

      Hekumoit joillakin vanhoilla koulukiusaamis-muistoillasi? Olitko kenties joku lihava ja paksuperseinen naurunalainen, joka kuunteli Metallicaa ja jolla oli avainnippu vyötäisillä?

      Itse en koskaan kiusannut ketään, enkä ollut kyllä kiusattukaan peruskoulussa ( enkä myöskään muistele aikuisena kouluaikojani koko ajan On senkin jälkeen elämässä tapahtunut).

      Jostakin syystä sisälläni heräsi ainoastaan halveksuntaa. Miks sun sanomisissasi on niin harvoin mitään merkityksellistä, vaikka olet ilmeisesti heilunut tällä palstalla tyyliin _ainakin_ neljä vuotta ennen itseäni?

      Vetäsehän taas vaikka juutuubi ja valmistaudu kolmivuorotyöhösi.;D *vitsi* Ja sano takuulla perunanenäisille ja huonosti pukeutuville lihavapersekamuille, että lopettaa kermamössöjen pupeltamisen ja äkkiä(!!), ettei käy liian huonosti.


      -e.W

      • sirpamaikkarilta

        Siitä puhe mistä puute!


        "Peiliin katsominen voisi tehdä joskus hyvää"



        Hekotteleva suomalainen akka


      • ...

        Perunanenäkin voi toki olla komea, karismaattinen ja hieno ihmisellä, mutta jos se yhdistyy vastenmieliseen ja ikävään luonteeseen, alkaa se ainoastaan naurattaa.:) Rumuus ikäänkuin 'todellistuu' silloin, (jos ymmärrät, mitä tarkoitan).

        *se perunanenistä, missä valitettavasti hieman poikkesin 'filmaattisesta' ja ajatuksia herättävästä aloituksen aiheestasi*

        -e.W


      • ...
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Siitä puhe mistä puute!


        "Peiliin katsominen voisi tehdä joskus hyvää"



        Hekotteleva suomalainen akka

        ..itseäsi kutsumalla itseäsi "akaksi"?

        Ei pahalla, mutta toi jotenkin kylmää mua.

        -e.W


      • en kuuntele Metallicaa (inhoan hevi-musiikkia), en ollut lihava ja en myöskään hekumoi koulukiusaamis-muistoillani (enhän kertonutkaan niistä mitään, mutta jos haluat tietää ketkä olivat uhrejani, niin suurimmaksi osaksi he olivat sellaisia tyyppejä jotka pitivät itseään muita parempina. Eli olisit sinäkin voinut joutua tulilinjalle)

        En muuten ole kirjoitellut tänne kuin about noin vuoden.

        Mitä sitten tulee tuohon kirjoituksieni merkityksellisyyteen, niin jos ne eivät ole mitenkään sisältörikkaita niin eivätpähän sitten ainakaan poikkea massasta.



        "Pääset loistamaan tiedoillasi ja taidoillasi"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        ... kirjoitti:

        ..itseäsi kutsumalla itseäsi "akaksi"?

        Ei pahalla, mutta toi jotenkin kylmää mua.

        -e.W

        edelleenkään oo tarvetta nostaa itteeni jalustalle ja kertoa kaikille miten älykäs ja hieno mä olen. Mun älykkyyden voi lukea rivien välistä. Jos siihen vaan pystyy.



        "Ei mene viesti perille asti"



        Hekottelua jatkava suomalainen akka


      • ... kirjoitti:

        Perunanenäkin voi toki olla komea, karismaattinen ja hieno ihmisellä, mutta jos se yhdistyy vastenmieliseen ja ikävään luonteeseen, alkaa se ainoastaan naurattaa.:) Rumuus ikäänkuin 'todellistuu' silloin, (jos ymmärrät, mitä tarkoitan).

        *se perunanenistä, missä valitettavasti hieman poikkesin 'filmaattisesta' ja ajatuksia herättävästä aloituksen aiheestasi*

        -e.W

        minulla ole perunanenää, eli se siitä. Suhtaudut kiusaamis-juttuhin aika agressiivisesti ja se saa minut epäilemään, että olet livessä hiljainen ja syrjään vetäytyvä ihminen ja joka keskustelupalstoilla esittää itsevarmaa ja kriittisesti muihin suhtautuvaa älykköä.



        "Oikeassa elämässä et häiritse muita mielipiteilläsi"



        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        edelleenkään oo tarvetta nostaa itteeni jalustalle ja kertoa kaikille miten älykäs ja hieno mä olen. Mun älykkyyden voi lukea rivien välistä. Jos siihen vaan pystyy.



        "Ei mene viesti perille asti"



        Hekottelua jatkava suomalainen akka

        ..rivien välejä ei ole.:) Näin ollen esimerkiksi sinun älykkyytesi voi lukea siitä, että mitä sun viesteissäsi lukee.

        Näkemykseni on omani, mutta ihmettelen ihan aidosti, että haluat itse leimata itsesi "akaksi". Kukin tietysti tavallaan (että se siitä).

        -e.W


      • sirpamaikkarilta
        ... kirjoitti:

        ..rivien välejä ei ole.:) Näin ollen esimerkiksi sinun älykkyytesi voi lukea siitä, että mitä sun viesteissäsi lukee.

        Näkemykseni on omani, mutta ihmettelen ihan aidosti, että haluat itse leimata itsesi "akaksi". Kukin tietysti tavallaan (että se siitä).

        -e.W

        Joku lukee rivien välistä. Toinen ei taas pysty lukemaan vaikka suoraan asia sanottaisiinkin.



        "Akkana olen syntynyt ja akkana kuolen"



        Viisas suomalainen akka


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en kuuntele Metallicaa (inhoan hevi-musiikkia), en ollut lihava ja en myöskään hekumoi koulukiusaamis-muistoillani (enhän kertonutkaan niistä mitään, mutta jos haluat tietää ketkä olivat uhrejani, niin suurimmaksi osaksi he olivat sellaisia tyyppejä jotka pitivät itseään muita parempina. Eli olisit sinäkin voinut joutua tulilinjalle)

        En muuten ole kirjoitellut tänne kuin about noin vuoden.

        Mitä sitten tulee tuohon kirjoituksieni merkityksellisyyteen, niin jos ne eivät ole mitenkään sisältörikkaita niin eivätpähän sitten ainakaan poikkea massasta.



        "Pääset loistamaan tiedoillasi ja taidoillasi"



        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W.....
        MarttyyriMallari-TTt 10.8.2008 klo 20.41
           en kuuntele Metallicaa (inhoan hevi-musiikkia), en ollut lihava ja en myöskään hekumoi koulukiusaamis-muistoillani (enhän kertonutkaan niistä mitään, mutta jos haluat tietää ketkä olivat uhrejani, niin suurimmaksi osaksi he olivat sellaisia tyyppejä jotka pitivät itseään muita parempina. Eli olisit sinäkin voinut joutua tulilinjalle)"

        Hyvinkin noin. Olet kuitenkin useampaankin otteeseen "mainostanut" olleesi esimerkiksi entinen koulukiusaaja. Tarvetta ainakin sellaiselle voi mielestäni aika hyvinkin ihmetellä (keskustelupalstalla)... Samaten: Ainakin yksi näistä viimeisinä aikoina nimimerkillä "myytikki" profiloituneista rekisteröitymättömistä kirjoittajista on ollut ainoastaan yksi p*runmoinen asioiden vääntelijä ja kirjoittajia rankoilla epäasiallisuuksilla ahdisteleva tapaus. Sinulla kenties jonkinlaista tekemistä tuon nimimerkin kanssa, kun havaitusti koet noin suurta tarvetta puolustella tuonlaista kirjoittajaa (oletan tässä sun puhuvan viimeaikaisista palstatapahtumista ja viittaavan viimeisimpinä aikoina palstalla esiintyneeseen rekisteröitymätöömään nimimerkkiin "myytikki")?


        Ihan nyt vain kehoittaisin suhtautumaan kirjoittajiin ihmisinä. Ei muuta.

        -e.W


        Ps. Voin toki olla väärässäkin, mutta joku kirjoittaja taisi kerran osoittaa erään rekisteröidyn nimimerkin "MarttyyriMallari-TTt:n" kirjoittaneen tälle palstalle jo ammoisasta vuodesta-2002 alkaen. Olit se sinä tai joku muu, pitänee mun tässä korrektisti luonnollisesti korjata/todeta, että ehkei erityisesti ole mun asiani ottaa kantaa siihen. Jostakin syystä sinä tulit kuitenkin (tossa yhteydessä) mieleen, minkä varmasti ainakin (asian) inhimillisessä tulkinnallisessa merkityksessä voinet käsittää.


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minulla ole perunanenää, eli se siitä. Suhtaudut kiusaamis-juttuhin aika agressiivisesti ja se saa minut epäilemään, että olet livessä hiljainen ja syrjään vetäytyvä ihminen ja joka keskustelupalstoilla esittää itsevarmaa ja kriittisesti muihin suhtautuvaa älykköä.



        "Oikeassa elämässä et häiritse muita mielipiteilläsi"



        MarttyyriMallari-TTt

        Enhän minä suinkaan sinua epäillyt perunanenäiseksi.;D En myöskään ( en tietenkään) pidä kaikkia perunanenäisiä ihmisiä ruman näköisinä. Ihminen on äärimmäisen harvoin ruma. Raivoni herättävät lähinnä naurettavalla tavalla valheita tuntemattomista nettikirjoittajistakin kirjoittavat typerät miehen metsästäjät julkisilla keskustelupalstoilla.:)

        Heihin viittasin edeltävässä kirjoitukssessani sinulle ja tein sen = yleisellä tasolla = viittaamatta yhteenkään keskustelun asianosaiseen.

        "Suhtaudut kiusaamis-juttuhin aika agressiivisesti ja se saa minut epäilemään, että olet livessä hiljainen ja syrjään vetäytyvä ihminen ja joka keskustelupalstoilla esittää itsevarmaa ja kriittisesti muihin suhtautuvaa älykköä."

        *REPS* Eipä mua yleisimmin ole kutsuttu ainakaan hiljaiseksi tai syrjään vetäytyväksi... Saat toki pitää imaginaariset luulosi, mutta ne eivät välttämättä aina vastaa todellisuutta, vaikka miten toivoisit. En myöskään esitä älykköä, vaan siitäkin asiasta on jopa todisteita ( tosin rajallisesti *reps*). :)

        Tarjosit iloa, kiitos. Pahoittelen, etten ottanut aloitustasi tarpeeksi vakavasti. Yritit varmasti kertoa meille lukijoillesi jotakin suurempaa.

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "e.W.....
        MarttyyriMallari-TTt 10.8.2008 klo 20.41
           en kuuntele Metallicaa (inhoan hevi-musiikkia), en ollut lihava ja en myöskään hekumoi koulukiusaamis-muistoillani (enhän kertonutkaan niistä mitään, mutta jos haluat tietää ketkä olivat uhrejani, niin suurimmaksi osaksi he olivat sellaisia tyyppejä jotka pitivät itseään muita parempina. Eli olisit sinäkin voinut joutua tulilinjalle)"

        Hyvinkin noin. Olet kuitenkin useampaankin otteeseen "mainostanut" olleesi esimerkiksi entinen koulukiusaaja. Tarvetta ainakin sellaiselle voi mielestäni aika hyvinkin ihmetellä (keskustelupalstalla)... Samaten: Ainakin yksi näistä viimeisinä aikoina nimimerkillä "myytikki" profiloituneista rekisteröitymättömistä kirjoittajista on ollut ainoastaan yksi p*runmoinen asioiden vääntelijä ja kirjoittajia rankoilla epäasiallisuuksilla ahdisteleva tapaus. Sinulla kenties jonkinlaista tekemistä tuon nimimerkin kanssa, kun havaitusti koet noin suurta tarvetta puolustella tuonlaista kirjoittajaa (oletan tässä sun puhuvan viimeaikaisista palstatapahtumista ja viittaavan viimeisimpinä aikoina palstalla esiintyneeseen rekisteröitymätöömään nimimerkkiin "myytikki")?


        Ihan nyt vain kehoittaisin suhtautumaan kirjoittajiin ihmisinä. Ei muuta.

        -e.W


        Ps. Voin toki olla väärässäkin, mutta joku kirjoittaja taisi kerran osoittaa erään rekisteröidyn nimimerkin "MarttyyriMallari-TTt:n" kirjoittaneen tälle palstalle jo ammoisasta vuodesta-2002 alkaen. Olit se sinä tai joku muu, pitänee mun tässä korrektisti luonnollisesti korjata/todeta, että ehkei erityisesti ole mun asiani ottaa kantaa siihen. Jostakin syystä sinä tulit kuitenkin (tossa yhteydessä) mieleen, minkä varmasti ainakin (asian) inhimillisessä tulkinnallisessa merkityksessä voinet käsittää.

        en ole myytikki, mutta en voi kiistääkään ettei hänen tyylinsä olisi aika lähellä omaani ja se tietysti hämää lukijoita.

        Puolustan myytikkiä sitä varten että hänen tyylinsä viehättää minua suuresti ja jos joku ei ymmärrä sen olevan vain pilaa (siis oletan niin), niin saisi hieman aikuistua.

        Niin, tuo että olisin kirjoittanut vuodesta 2002 tänne ei pidä paikkaansa, vaikka päivämäärä noin väittääkin.

        En suhtaudu ihmisiin oikeasti vihamielisesti.



        "Älä ota tätä niin vakavasti"



        MarttyyriMallari-TTt


      • MMies
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en ole myytikki, mutta en voi kiistääkään ettei hänen tyylinsä olisi aika lähellä omaani ja se tietysti hämää lukijoita.

        Puolustan myytikkiä sitä varten että hänen tyylinsä viehättää minua suuresti ja jos joku ei ymmärrä sen olevan vain pilaa (siis oletan niin), niin saisi hieman aikuistua.

        Niin, tuo että olisin kirjoittanut vuodesta 2002 tänne ei pidä paikkaansa, vaikka päivämäärä noin väittääkin.

        En suhtaudu ihmisiin oikeasti vihamielisesti.



        "Älä ota tätä niin vakavasti"



        MarttyyriMallari-TTt

        Tyyli ja "tyyli" täysin sattumaa täsmällistä nimimerkkiä myöden? Ihan vain mielenkiinnosta.


        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000029108392



        http://www.youtube.com/watch?v=ksbaPmRDa60



        "olen oppinut läksyni"



      • MMies

      • MMies

      • tuon voi selittää
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo kirjoitus on minun, mutta päivämäärä ei täsmää.


        "Kirjoitin tuon joskus pari vuotta sitten"


        MarttyyriMallari-TTt

        mutta miksi kirjoitit ensin kirjoittaneesi about vuoden ja nyt tunnustat kirjoittaneesi jo pari vuotta?


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en ole myytikki, mutta en voi kiistääkään ettei hänen tyylinsä olisi aika lähellä omaani ja se tietysti hämää lukijoita.

        Puolustan myytikkiä sitä varten että hänen tyylinsä viehättää minua suuresti ja jos joku ei ymmärrä sen olevan vain pilaa (siis oletan niin), niin saisi hieman aikuistua.

        Niin, tuo että olisin kirjoittanut vuodesta 2002 tänne ei pidä paikkaansa, vaikka päivämäärä noin väittääkin.

        En suhtaudu ihmisiin oikeasti vihamielisesti.



        "Älä ota tätä niin vakavasti"



        MarttyyriMallari-TTt

        "Puolustan myytikkiä sitä varten että hänen tyylinsä viehättää minua suuresti ja jos joku ei ymmärrä sen olevan vain pilaa (siis oletan niin), niin saisi hieman aikuistua."

        Sua näkyy väliin viehättävän aika omituiset asiat, mielestäni. Samaten toi aloituksesi...Siihen oli aivan mahdotonta suhtautua aikuismaisesti. En tarkoita erityisesti loukata sua, mutta ainakin _jos_ enemmänkin sivistystä omaava(?) ja aikuiseen ikään ehtinyt(?) ihminen kehtaa väittää = syyllistää koulukiusaamisen uhreja itse syyllisiksi kiusaamisen syntyyn, on sellaisella (mun mielestäni) "vähän" kieroutunut ajatusmaailma. Niinhän sinä nimittäin aloituksessasi teit.

        Ymmärtäähän tollaiset väitteet, jo kyseessä on sellainen (noh...) vähän tyhmempi tapaus kirjoittajana, mutta _jos_ taas kyseessä olisi esimerkiksi akateemistakin sivistystä(ei kai?) omaava ihminen, herättää niin ajattelemattomia laukova tapaus ainakin mussa ainoastaan inhoa...

        Ihme keskustelua sulla muutenkin näkyi tossa olevan ton maikkarisirpankin kanssa. Valitettavasti mulla on aina vaikeuksia löytää sitä älyä sieltä rivien välistä yhdeltäkään, joka ei kritisoi sun aloituksessas kirjoittamasi kaltaisia asioita. Joo, joo: Huumoria varmaan, mutta musta aika harvinaisen(!) huonoa sellaista sulla aloituksessasi.

        Mulla ei todella ole mitään "lihavia", "perunanenäisiä" tai "paksuperseisiä" ihmisiä vastaan. En pidä heiä vastenmielisinä ja näen osin epäasiallisina ja lapsellisina (lähestulkoon ulkonäkörasistisina) omatkin eiliset juttuni. En kuitenkaan kohdistanut niitä puheitani yhtään keneenkään yksittäiseen ketjun kirjoittajaan. Vilpittömät pahoitteluni, etten kokenut aloitukseesi olevan mahdollista vastata aikuisen lailla. Sisällössä oli mielestäni sen verran mätää.

        Ja mun luonteestani sitten: Sitä sä et erityisesti tunne. Et mitenkään. Totuus musta kyllä on, että usein inhoan ihmisiä tasapäistäviä ja ns. ylialemmuudentuntoisia ihmisiä, jotka projisoi muihin sisäisen tyytymättömyytensä, väittämällä esim. että joku "korostaa liikaa itseään" etc. Mä en todellakaan korosta erityisesti itseäni. En koko palstailun historiani aikana ole tehnyt muistaakseni kuin 1-2 aloitusta, jotka olis koskeneet pelkästään mua itseäni. En myöskään ikinä olisi niin röyhkeä, että tekisin aloituksia ilman alustusta/ laajempaa asiayhteyttä. Että haepa niitä itseään täynnä olevia vähän muilta tahoilta... Ylimielisyydestä voisit oikeastaan puhua myös kaikille niille, jolla ei ole pokkaa vastata sanomistaan AINOASTAAN sille, jonka kanssa sanailua tulee, vaan jotka hiirimäisesti tukeutuu aina palstakavereihinsa ja kieroilee toisten selän takana itseään nostattaakseen. Tällä lapsellisella palstalla sellainen kukkii. Itse olen aina ollut sen yläpuolella ( yhtään itseäni kehumatta: Faktahan tää vaan nimittäin on).


        -e.W


      • ...
        ... kirjoitti:

        "Puolustan myytikkiä sitä varten että hänen tyylinsä viehättää minua suuresti ja jos joku ei ymmärrä sen olevan vain pilaa (siis oletan niin), niin saisi hieman aikuistua."

        Sua näkyy väliin viehättävän aika omituiset asiat, mielestäni. Samaten toi aloituksesi...Siihen oli aivan mahdotonta suhtautua aikuismaisesti. En tarkoita erityisesti loukata sua, mutta ainakin _jos_ enemmänkin sivistystä omaava(?) ja aikuiseen ikään ehtinyt(?) ihminen kehtaa väittää = syyllistää koulukiusaamisen uhreja itse syyllisiksi kiusaamisen syntyyn, on sellaisella (mun mielestäni) "vähän" kieroutunut ajatusmaailma. Niinhän sinä nimittäin aloituksessasi teit.

        Ymmärtäähän tollaiset väitteet, jo kyseessä on sellainen (noh...) vähän tyhmempi tapaus kirjoittajana, mutta _jos_ taas kyseessä olisi esimerkiksi akateemistakin sivistystä(ei kai?) omaava ihminen, herättää niin ajattelemattomia laukova tapaus ainakin mussa ainoastaan inhoa...

        Ihme keskustelua sulla muutenkin näkyi tossa olevan ton maikkarisirpankin kanssa. Valitettavasti mulla on aina vaikeuksia löytää sitä älyä sieltä rivien välistä yhdeltäkään, joka ei kritisoi sun aloituksessas kirjoittamasi kaltaisia asioita. Joo, joo: Huumoria varmaan, mutta musta aika harvinaisen(!) huonoa sellaista sulla aloituksessasi.

        Mulla ei todella ole mitään "lihavia", "perunanenäisiä" tai "paksuperseisiä" ihmisiä vastaan. En pidä heiä vastenmielisinä ja näen osin epäasiallisina ja lapsellisina (lähestulkoon ulkonäkörasistisina) omatkin eiliset juttuni. En kuitenkaan kohdistanut niitä puheitani yhtään keneenkään yksittäiseen ketjun kirjoittajaan. Vilpittömät pahoitteluni, etten kokenut aloitukseesi olevan mahdollista vastata aikuisen lailla. Sisällössä oli mielestäni sen verran mätää.

        Ja mun luonteestani sitten: Sitä sä et erityisesti tunne. Et mitenkään. Totuus musta kyllä on, että usein inhoan ihmisiä tasapäistäviä ja ns. ylialemmuudentuntoisia ihmisiä, jotka projisoi muihin sisäisen tyytymättömyytensä, väittämällä esim. että joku "korostaa liikaa itseään" etc. Mä en todellakaan korosta erityisesti itseäni. En koko palstailun historiani aikana ole tehnyt muistaakseni kuin 1-2 aloitusta, jotka olis koskeneet pelkästään mua itseäni. En myöskään ikinä olisi niin röyhkeä, että tekisin aloituksia ilman alustusta/ laajempaa asiayhteyttä. Että haepa niitä itseään täynnä olevia vähän muilta tahoilta... Ylimielisyydestä voisit oikeastaan puhua myös kaikille niille, jolla ei ole pokkaa vastata sanomistaan AINOASTAAN sille, jonka kanssa sanailua tulee, vaan jotka hiirimäisesti tukeutuu aina palstakavereihinsa ja kieroilee toisten selän takana itseään nostattaakseen. Tällä lapsellisella palstalla sellainen kukkii. Itse olen aina ollut sen yläpuolella ( yhtään itseäni kehumatta: Faktahan tää vaan nimittäin on).


        -e.W

        Sanoit siis näin:

        "(ex-koulukiusaajana tiedän aiheesta yhtä ja toista. En ota mihinkään yksittäistapaukseen kantaa, mutta tulee mieleen kysymys että kuinka paljon onnettomuuden uhri vaikuttaa onnettomuuden syntyyn ja vastaan tähän, että koulukiusaamisen kyseessä ollessa todella paljon."

        Uhri _vaikuttaa_ = "onnettomuuden syntyyn" ja vielä "todella paljon"??? Ihanko totta?

        Sanoit kyllä myöhemmässä kirjoittamassasi kappaleessasi ( en jaksa lainata kaikkea kirjoittamaasi, anteeksi), että asia johtuu "massasta poikkeamisesta". etceterallaa. Kuitenkin uhrin "vaikutuksesta" puhumisella sä syyllistät mielestäni nimenomaan uhria, etkä onnettomuden aiheuttavia epäsosiaalisia kiusaajia.

        En jälleen sano pahalla, mutta musta olet jotenkin vähän epäilyttävä, vaikka on sulla satunnaisesti ihan asiaakin. Puhut esimerkiksi oikein jostakin hiivatun "pikku"-myytikistäkin ja mistä lie...Minä taas voisin veikata lähinnä, että tämä eräs moniakin kirjoittajia nyt juuri viimeisinä aikoina palstalla ahdistellut rekisteröitymätön kirjoittaja (pikku)-"myytikki" onkin todellisuudessa iso ja karvainen mies tai vaihtoehtoisesti poikkeuksellisen lapsellinen aikuinen nainen.:)

        Sen tapauksen jutut eivät ole hauskoja. Vähän myös ihmettelen niitä, joiden mielestä ne erityisesti sellaista ovat ( en voi olla ihmettelemättä *REPS*). Ihan pelkkää paskaa ei "pikku-myytikinkään" tarvitsisi puhua ja "pikku"-myytikki voisi myös lapsellisuudessaan ja omahyväisyydessäänkin uskoa, jos joku kirjoittaja hänelle kertoo, ettei hänen jutuistaan pidä.

        On olemassa myös reaalitodellisuus ja on olemassa myös keskustelijoita, jotka haluaisivat ottaa ihmiset _ihmisinä_ myös anonyymiudenkin turvin ja jopa julkisella keskustelupalstallakin ( Kuvittele hei: Sellaistakin on olemassa! *REPS*), eikä vain autististisesti pelinappuloina tai erityisen kieroutuneiden turhaumien purkukohteina.


        "En rääkännyt hyönteisiä ja siilejä lapsenakaan :/"


        -e.W


    • MMies
    • En.kerro

      Kirjoitatko tänne vain kerran viikossa vai teetkö aloituksia myös puskista?

      Viikon tapahtumista: En ymmärrä tuota myytikki-juttua. Itse en jaksa välittää toisten "riidoista" täällä kovinkaan paljon. Enkä oikeastaan lue joidenkin juttuja lainkaan. Toisten loukkaamisesta en silti pidä. Keskustelu voisi olla välillä vähän rakentavampaa.

      Koulukiusaamisesta sitten: se oli hyvä keskustelu.

      Nyt varmaan olisi viisaampaa käydä nukkumaan, mutta enköhän roiku täällä vielä hetken :)

      • kirjoitan muutaman jutun viikossa ja mieluummin ammun itseni kuin kirjoitan puskista.

        Lue myytikin kirjoituksia ja huomaat että hän on erittäin hauska tyyppi :)

        Koulukiusaaminen kiinnostaa minua vain siinä mielessä että saan tietää mitä vastapuoli tuumailee tapahtuneista.


        "Hyvää yötä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitan muutaman jutun viikossa ja mieluummin ammun itseni kuin kirjoitan puskista.

        Lue myytikin kirjoituksia ja huomaat että hän on erittäin hauska tyyppi :)

        Koulukiusaaminen kiinnostaa minua vain siinä mielessä että saan tietää mitä vastapuoli tuumailee tapahtuneista.


        "Hyvää yötä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tuo sinun kirjoitustyyli vain tuo mieleen jonkun, mutta en tiedä kenet... Erittäin häiritsevää.

        Pitää lukea jossain vaiheessa myytikin juttuja, jos kerran hauskoja :D

        Muuten, monesti koulukiusaaja on itse joskus joutunut kiusaamisen kohteeksi... Ja kummallekohan se loppujen lopuksi on vaikeampaa sitten myöhemmin elämässä; sille jota on kiusattu vai kiusaajalle?

        Mutta ei ole pakko enää vastata :)

        "Hyvää yötä sinullekin"


      • En.kerro kirjoitti:

        Tuo sinun kirjoitustyyli vain tuo mieleen jonkun, mutta en tiedä kenet... Erittäin häiritsevää.

        Pitää lukea jossain vaiheessa myytikin juttuja, jos kerran hauskoja :D

        Muuten, monesti koulukiusaaja on itse joskus joutunut kiusaamisen kohteeksi... Ja kummallekohan se loppujen lopuksi on vaikeampaa sitten myöhemmin elämässä; sille jota on kiusattu vai kiusaajalle?

        Mutta ei ole pakko enää vastata :)

        "Hyvää yötä sinullekin"

        tuo oli ihan hyvä kysymys ja vastaan siihen siten että en ole ikinä joutunut kiusatuksi ja siksi en osaa asettua kiusatun kiusaajan rooliin.

        Sitä paitsi kohteeni olivat suurisuisia hölmöjä, jotka ansaisivatkin kohtalonsa :)

        Ps: älä vaan sano että kirjoitustyylini tuo myytikin mieleesi, koska se on tavallaan totta.


        "Lue Kaksoisolennot-kirjoitukseni"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo oli ihan hyvä kysymys ja vastaan siihen siten että en ole ikinä joutunut kiusatuksi ja siksi en osaa asettua kiusatun kiusaajan rooliin.

        Sitä paitsi kohteeni olivat suurisuisia hölmöjä, jotka ansaisivatkin kohtalonsa :)

        Ps: älä vaan sano että kirjoitustyylini tuo myytikin mieleesi, koska se on tavallaan totta.


        "Lue Kaksoisolennot-kirjoitukseni"


        MarttyyriMallari-TTt

        En tarkoittanut myytikkiä (en ole juurikaan lukenut hänen juttujaan)...Unohda koko juttu, muistutat varmaan vain jotain toista. Ehkä täällä sitten on noita kaksoisolentoja ;)

        Nyt menen nukkumaan...


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo oli ihan hyvä kysymys ja vastaan siihen siten että en ole ikinä joutunut kiusatuksi ja siksi en osaa asettua kiusatun kiusaajan rooliin.

        Sitä paitsi kohteeni olivat suurisuisia hölmöjä, jotka ansaisivatkin kohtalonsa :)

        Ps: älä vaan sano että kirjoitustyylini tuo myytikin mieleesi, koska se on tavallaan totta.


        "Lue Kaksoisolennot-kirjoitukseni"


        MarttyyriMallari-TTt

        sen mainitsemasi tekstin. Ymmärsit nyt hivenen väärin. Toki olen huomannut nämä "matkijat" täällä palstalla, eikä siinä mitään. Jos joku saa siitä matkimisesta itselleen jotain, niin ihan vapaasti minun puolestani. Vaikka ärsyttäväähän se on siitä matkitusta varmaankin. Ehkei kuitenkaan kannata ottaa niin tosissaan kaikkea täällä, tännehän voi kirjoitella hyvin nuoretkin ihmiset ihan pilailumielessä.

        En välttämättä tarkoita pelkästään tätä suomi24-foorumia kun sanoin, että kirjoituksistasi tulee joku mieleen. Se on vähän sama kun joskus kun joku tutunnäköinen tulee juttelemaan kaupungilla ja ei millään saa päähänsä kuka se ihminen on ja mistä hänet pitäisi tuntea (aika kiusallista). Ja se toinen selvästi tuntee minut. Olen aikaisemmin työelämässä ollut niin monien ihmisten kanssa tekemisissä, etten sitten aina välttämättä saa päähäni kuka se ihminen on. Nyt lähivuosina tätä on sattunut vähemmän koska hoidan lapsia kotona ja tapaan enemmänkin vain itselleni tuttuja ihmisiä.

        Mutta en nyt usko tavanneeni sinua, tuot vain jonkun mieleen ja se häiritsee kun ei itsekään tiedä että kenet.

        Tuosta kiusaamisesta vielä; eräs ihminen sanoi ihan tässä äskettäin, että jokainen meistä on tavallaan "särkynyt astia". Meillä oli puhe omista ikävistä kokemuksista menneisyydessä. Mielestäni tuo on hyvä kuvaus. Toiset särkyvät pahemmin, toiset säästyvät isommilta kolhuilta, aivan ehjänä tuskin kukaan säilyy tässä elämässä. Ja jokaisesta kolhusta jää jälki, vaikka osat liimaisi yhteen. Syvällistä pohdintaa taas, mutta tällainen olen :)


    • rusalkaa

      Koulukiusatuista aina etsitään heistä itsestään syytä kiusaamiseen. Paskat!

      Tosiasiassa kiusattu usein huokuu suorastaan pursuaa sitä aäidin tai kodin huolenpitoa ja turvaa, jota vailla kiusattu taasen tuntuu kasvaneen. Tämäkös ärsyttää kiusaajaa. On nynneröä olla ujo tai jotenkin äidin helmoissa kasvanut pikkuinen.

      *olen vihainen sinule Mällis*

      • Pärinä Pete

        saatana. Repesin. Mällis! xD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3906
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      253
      3701
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2693
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      114
      2268
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      23
      2210
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      23
      2142
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1862
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1855
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      319
      1603
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1432
    Aihe