puolella. Jatkan aiheesta. Mikä olisi lempijälkiruokasi aterian päätteeksi?
Lempiruoasta keskustelua
8
315
Vastaukset
Jotain minkä olen itse leiponut. Marjapiirakka vaikkapa.
- -ukko-
syömään jälkiruokaa saatuaan ensin mun rosmariinikanaa: ei vaan mahdu enää mitään... Se on hyvä, sillä en ole jälkiruokien ystävä, enkä viitsi sellasia tehdä.
- miesvaalea
jokin marjapiirakka tai unelmakääretorttu
Ylensä en ole vailla minkäälaista jälkiruokaa, mutta jos jotain olisi pakko syödä niin jäätelöä tai sorbettia.
- sirpamaikkarilta
ja luomusuklaakastiketta. Sekä kermavaahtoa.
vaikkapa mustikkatorttua tai -muffinsia, friteerattuja banaaneja, kauraomenapaistosta jäätelöllä..
Kaura-omena on tosi hyvää, mut mulla on vaikeuksia sen kanssa kun oon yrittänyt vähentää siitä voita. Jotenkin se ei vaan onnistu kevyempänä versiona.
- k32v
uunijäätelö, oliski tosi pitkä aika ku olis viimeks sitä jaksanu laittaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 55625
- 78581
- 39538