Onks kellää tietoa onko kyseinen bändi tulossa suomee nyt lähiaikoina vai onko jo ollut??
Coldplay
4
296
Vastaukset
- noitatohtori
Coldplay ei ole ollut ainakaan vielä Suomessa keikalla. En tiedä, ovatko tulossakaan lähiaikoina. =) Mutta jos tulevat, niin minä ainakin menen niiden konserttiin!
- helppistä
Olisin erittäin tyytyväinen jos tulisivat edes Ruotsiin..
- COLDGIRL
Ei oo ollut suomessa ja jos näin jatkuu niin ei tuu ikinä. Eihän tänne osata hyviä järkätä! Siksipä lähden Englantiin lomalle 3.6 ja menen Sunderlandiin stadionille Coldplayn konserttiin 7.6.2012!! Pakko mennä sinne kun kerran ne ei tuu tänne. Mutta toivotaan et joskus tosissaan ne tulis tänne, niin menisin tietenkin katsomaan täälläkin.
- Viva la vida
Olin pari vuotta sitten katsomassa Coldplayta Lontoossa Wembleyn stadionilla noin 90 000 muun ihmisen kanssa. Yks mahtavimmista rokkikeikoista, missä olen ikinä ollut! Viime kesänä tuli nähtyä Coldplay Puolassa eräillä festareilla.
Rohkeasti vaan varaamaan lippuja ulkomaan keikoille. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882