Mitä tarkoittaa miehen ehkä, en mä tiedä.
Ehkä!
8
1039
Vastaukset
- Pärinä Pete
tarkoittaa. Ehkä? Mahdollisesti kyllä tai ei. Riippuu miten tilanteet etenee.
- on:
Kyllä, tietyin ehdoin mahdoillista.
- vänkyrä-nainen
mistä asiasta on kyse ja varmaan siitäkin miten kauan on aikaa päättää. Noinhan se naisellakin on.
- Sarvikuonokas
että tehdään niinku sinä haluat
- -ukko-
tarkoittaa "ehkä". Mahdollisuudet ovat auki. Paitsi silloin, kun mies arvelee, että vastaamalla jotain muuta, tulee sulkeneeksi pois vaihtoehtoja, jotka kuitenkin tahtoisi pitää avoimina.
- Anonyymi
vastasit itse kysymykseesi, se tarkoittaa " en mä tiedä",
mies ei voi sanoa tuota lausetta ääneen - Anonyymi
On harkitseva, ei tunteen vallassa. Puntaroi. Pitäisin tuota melko huonona tilanteena itse. Riippuu tietysti keskustelitteko pizzeriassa pizzalisukkeista ja suosittelit toiseen lisukkeeksi ananasta vai keskustelitteko kihloista jne.
- Anonyymi
Miehen ehkä ei välttämättä ole se ydin edes vaan se, että sinulle ei välity hänestä selkeää ja varmaa kuvaa. Se on kuin lailusta mannapuuroa ja mansikkaa… ei siitä muuten mitään tuliskaan ilman oikeenlaista kemiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558