Mitä mieltä mies on naisesta joka puhuu suoraan? Olisiko kiinnostavampaa jos ei puhuisi itsestään heti niin avoimesti?
suoraan puhuminen
6
560
Vastaukset
- Bubastis.tm
kokemuksista naisista. Ensimmäisen viikon aikana mies kertoo itsestään kaiken. Silloin kannattaa kuunnella korvat höröllä ja kysellä asioista huomaamattomasti. Miehen kanssa seurustelu vaatii vastuuta ja hyvää suunnittelua :D
- Pärinä Pete
on parempi olla hiljaa. Äännellä vain silloin,jos jotain kysytään tai pannaan. Ei vaan. Parempi puhua suoraan. Naisista ei muutenkaan saa mitään selvää.
- FiliaFerusFabulosus
syvä virtaava joki, et vaikka kerronkin itsestäni, se on vain migromurto-osa musta. Ja näin on varmasti kaikissa ihmisissä. Toista ihmistä ei koskaan opi kunnolla tuntemaan. On vain oletuksia toisen ihmisen luonteesta, mutta kukaan ei koskaan kunnolla tunne toista. Hyvä jos itse itsensä tuntee. 10 eri ihmistä voi kertoa samasta ihmisestä hyvinkin erilaisen kuvauksen, perustuen omiin käsityksiinsä, toiveisiinsa, pettymyksiinsä jne. Jokainen on kaikkea jollekkin...
- Arvoituksia ei jaksa
Vituttaa ne ihmiset, jotka eivät puhu suoraan ja kiertelemättä.
Ei minulla riitä aika eikä mielenkiinto kaivaa asiaa ulos tikulla ihmisistä, suksikoot hiiteen jos eivät sano suoraan.
Minulle suorasanainen nainen koska vaan. Palstan virallisena femakkona kannatan suoraa puhetta. Itsensä alentamien on patriarkaalisen valtarakenteen pönkittämistä ja siksi tuomittavaa.
- puhuminen
on mun mielestä parempi tyyli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54598
- 78571
- 39538