20 v. nainen/ 50 v. mies

normaalia?

miten on...

9

1820

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juzzup

      Itse 50-vuotiaana voin sanoo että olin 20-vuotiaana umpikusipää. Jätin esim. raskaana olevan tyttöystäväni. Leikin naisten tunteilla, kusetin niitä ilman säälin häivääkään. Nyt käyttäydyn aivan päinvastoin, kohtelen naisia kuin kuningattaria, asetan aina heidän etunsa oman etuni edelle. Ehkä tämä on syy siihen että 20-vuotias haluaa ennemmin 50-vuotiaan kuin 20-vuotiaan

      • En ole koskaan tavannut parikymppistä naista joka haluaisi 50-vuotiaan miehen. Kun olin itse kahdenkympin korvilla, perään kuolaavat 50-v sedät etoi. Eivät muuten viehätä vieläkään, ehkäpä tilanne on toinen kun olen itse sen ikäinen.


      • ewfwq
        katarzyna kirjoitti:

        En ole koskaan tavannut parikymppistä naista joka haluaisi 50-vuotiaan miehen. Kun olin itse kahdenkympin korvilla, perään kuolaavat 50-v sedät etoi. Eivät muuten viehätä vieläkään, ehkäpä tilanne on toinen kun olen itse sen ikäinen.

        sellaisia pareja paljonkin, miksi ne muka olisivat yhdessä, elleivät tahtoisi?


      • ewfwq kirjoitti:

        sellaisia pareja paljonkin, miksi ne muka olisivat yhdessä, elleivät tahtoisi?

        mutta pääsääntöisesti parikymppiset naiset eivät halua isänsä ikäistä miestä. Harva nuori nainen pitää vanhaa miestä seksuaalisestikaan viehättävänä. Jos kemiat oikein kolahtavat, on toki mahdollista ettei iso ikäero haittaa.


      • perusteella??
        katarzyna kirjoitti:

        En ole koskaan tavannut parikymppistä naista joka haluaisi 50-vuotiaan miehen. Kun olin itse kahdenkympin korvilla, perään kuolaavat 50-v sedät etoi. Eivät muuten viehätä vieläkään, ehkäpä tilanne on toinen kun olen itse sen ikäinen.

        Väität , että joku kolmekymppinen ylipainoinen
        ja muutenkin vähemmän viehättävä mies voisi olla
        kiihottavampi:) näky kuin itsensä hoitanut n.50v. tyylikäs mies?? Kyllä niitä ei ihastuttavia ja epäseksikkäitä löytyy joka ikäluokasta. Se on myös
        paljon kiinni siitä minkä tyylinen se mies on.
        Humppakansasta ei ehkä löydy...mut onneks nykyään
        se väki alkaa vähetä. Mieti vaikka muusikoita,
        taiteilijoita (jos et tunne sen ikäisiä tyylikkäitä miehiä)...molemmista löytyy aika nuorekkaita tapauksia...et vaan oo huomannut et ne on jo "vanhoja".:)
        Puhumattakaan niistä, jotka hoitaa itseään ja ovat
        tyylikkäitä. (niitäkin löytyy ed.mainitusta porukasta).
        Ymmärrän kyllä että ottaisit mieluummin ikäisiäsi vastaavia tapauksia...mut pojat on poikia ja miehet miehiä:)
        Itse tiedän kolme pariskuntaa joissa ikäero yli 20v. (siis näitä eltaantuneita vanhoja käpyjä:D


      • perusteella?? kirjoitti:

        Väität , että joku kolmekymppinen ylipainoinen
        ja muutenkin vähemmän viehättävä mies voisi olla
        kiihottavampi:) näky kuin itsensä hoitanut n.50v. tyylikäs mies?? Kyllä niitä ei ihastuttavia ja epäseksikkäitä löytyy joka ikäluokasta. Se on myös
        paljon kiinni siitä minkä tyylinen se mies on.
        Humppakansasta ei ehkä löydy...mut onneks nykyään
        se väki alkaa vähetä. Mieti vaikka muusikoita,
        taiteilijoita (jos et tunne sen ikäisiä tyylikkäitä miehiä)...molemmista löytyy aika nuorekkaita tapauksia...et vaan oo huomannut et ne on jo "vanhoja".:)
        Puhumattakaan niistä, jotka hoitaa itseään ja ovat
        tyylikkäitä. (niitäkin löytyy ed.mainitusta porukasta).
        Ymmärrän kyllä että ottaisit mieluummin ikäisiäsi vastaavia tapauksia...mut pojat on poikia ja miehet miehiä:)
        Itse tiedän kolme pariskuntaa joissa ikäero yli 20v. (siis näitä eltaantuneita vanhoja käpyjä:D

        En väitä että kolmekymppinen, ylipainoinen vähemmän viehättävä mies olisi yhtään vetävämpi parikymppisen mielestä kuin 50-vuotias. Oletan että kolmekymppisenkin miehen pitää olla aika herkku fyysisesti ja/tai henkisesti että parikymppinen nuori nainen hänestä kiinnostuu.

        Kirjoittaja jolle vastasin, kertoi kuinka huonosti on naisia nuorena kohdellut ja kuinka hyvin nyt heitä kohtelee. Läheskään kaikkien miesten kohdalla homma ei mene näin. Monet kohtelevat kanssaihmisiään vanhana jopa vielä huonommin kuin nuorena. Minusta väite, että nuoret naiset kiinnostuisivat vanhoista miehistä ja vielä kuningatarmaisen kohtelun perusteella, kuulostaa hassulta yleistykseltä.

        Edelleen; iso ikäero ei välttämättä ole este rakkaudelle. Pääsääntöisesti kuitenkin ihmiset etsivät paria omasta ikäluokastaan.


      • Anonyymi
        katarzyna kirjoitti:

        En ole koskaan tavannut parikymppistä naista joka haluaisi 50-vuotiaan miehen. Kun olin itse kahdenkympin korvilla, perään kuolaavat 50-v sedät etoi. Eivät muuten viehätä vieläkään, ehkäpä tilanne on toinen kun olen itse sen ikäinen.

        Sun perääs ei oo koskaan kukaan kuolannut, ei nuori eikä vanha.


    • gek-ko

      muille kuuluu, "normaalia ja normaalia" ihan sama onko se nyt jotenkin helvetin normaalia, päättäkööt keskenään.

      Sitä vaan. Osta seiska.

    • Levemir

      vähemmän outoa kuin toisinpäin. Mulle ei kyllä tuisi mieleen olla...hmm...65 v miehen kanssa. Vielä, olen sitten 30 vuoden päästä :) ,jos Luoja suo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe