panokeskeisyys vs perhekeskeisyys

nykynaisiin pettynyt

Ennen naiset olivat perhekeskeisiä. Olivat suuntautuneita perheeseen ja lapsiin. Ei tarvitse kuin katsoa omaa äitiään niin näkee miten hyvin asiat ennen olivat.

Nykyiset cosmo-naiset ovat panokeskeisiä. Paneminen on kaikki kaikessa. Miehen tärkein ominaisuus ei ole enää vastuullisuus ja kyky huolehtia perheestä. Tämä ominaisuus ei ole enää minkään arvoinen.

Tärkeintä on että on taitava panomies ja omaa ison munan. Siinä tämän päivän naisten arvot. YÖK!

13

1382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai nainen saa haluta

sekä perhettä että hyvää seksiä. Ei uskollinen parisuhde ja hyvä, loistava seksielämä ole toisiaan poissulkevia.

Ei perhekeskeisyys ja seksi ole millään tavalla ristiriidassa keskenään. Kyllä naisella voi olla ihana seksielämä lastensa vastuullisen ja kunnollisen isän kanssa.

• Nainen tosiaan

vaatii mieheltä nykyään hieman enemmän kuin pelkkää perheen elättäjää, joka naisen ollessa kotona voi uittaa visvaista kulliaan missä milloinkin sattuu irtoamaan.

Myös nainen tahtoo katseenkestävän kumppanin, joka huolehtii ulkonäöstään. Ei ole enää miehen etuoikeus. Nainen tahtoo myös, että hänen seksuaaliset tarpeensa tyydytetään, eikä enää alennu miehen panopatjaksi. Mies ei saa myöskään olla mikään naisen siivellä elävä pummi ja hänen täytyy olla keskustelutaitoinen. Perheestä huolehditaan yhdessä.

Kenelle nämä ovat suuria vaatimuksia, niin ruikuttakoon netissä. Ei kiinnosta ihmiset, jotka vaativat toiselta, mutteivät itseltään.

• vaan oikeus

samaan seksuaaliseen nautintoon kuin miehelläkin. Naiselta eivät orgasmit kesken lopu, mutta jos miehen näkemys rakastelusta on pano, niin mies laitetaan kiertoon surutta. Suhteeseen aletaan sen kanssa, joka huomioi toista yhtä paljon kuin nainenkin miestä, muutenkin kuin seksissä. Niiden miesten aika on ohitse, jotka haluavat vain itselleen antamatta mitään naiselleen takaisin.

• -_-_-

Aika nopeesti suuri iskä sai sanansa eetteriin aloituksen jälkeen.... Pistää melkein epäilemeään ettei olisi sama henkilö asialla. Tai sitten iskä on vaan sellanen supersankari joka ilmestyy salamana paikalle ilosanomaansa levittämään kun kärsivä kansa sitä tarvitsee :-)

• nopeus on syy

Ehkäpä juuri Suuren Isän nopeus - tulee minuutissa - on syynä siihen, että hän pelkää naisia, jotka uskaltavat vaatia hyvää seksiä?

• inssiopiskelija(n)

Mun miehen ei ainakaan tarvi olla mikään taitava panomies ja ei sillä tarvi olla isoo kalua. En ees halua mitään panomiestä millä on ollu monia kymmeniä seksikumppaneita.

Kyllä miehestä pitää ehdottomasti löytyä myös perhekeskeilyyttä. Mielestäni uskollisuus on erittäin tärkeä ominaisuus, en kaipaa mitään pelkkää perheen elättäjää.

En todellakaan ole panokeskeinen. Paneminen ei todellakaan ole kaikki kaikessa. Haluan olla miehelle muutakin kuin pelkkä pano, siihen en alistu. Miehen pitää välittää musta ja viettää aikaa mun kanssa muulloinkin kuin seksiä harrastaessa.

Viä kun jostain löyti sellainen mukava nuori mies, jolla olis suunnilleen samallainen arvomaailma.

Ja on viä ihan pakko sanoo että kyllä nuorissa miehissä tuntuu olevan paljon sellaisia jotka etsii vain panoja. Ne haluaa pitää vain hauskaa, ei niitä kiinnosta mikään vakavampi juttu.

ps. Olen 21-vuotias, eli kyllä nuorissakin naisissa on sellaisia jotka ovat enemmän perhekeskeisiä kuin panokeskeisiä. Ja kaikkia naisia ei kiinnosta panokeskeiset miehet.

• panokeskeisyytesi

on huima;)

• inssiopiskelija(n)
        panokeskeisyytesi kirjoitti:

on huima;)

usko että niin tulee käymään. Vaikka olisinkin 30 v yh, niin luultavasti en oo silloinkaan panokeskeinen, miksi olisin? Vaan toivoisin löytäväni perhekeskeisen miehen itselleni.

• spicy marmalade

Ehkä toiset naiset ajattelevat, että olisi ihana hankkia perhe jne. Minä en vielä. Elämä edessä.

Mutta nykyään, n.16 vuotiaat tytöt saavat vauvoja, ryyppäävät, jättävät opiskelut, tupakoivat, käyttävät tiukkoja paitoja mistä pursuaa raskaus arpien täyttämä maha.(missä mies?) ajaa luultavasti amis autolla kespaa ympäri, etsimässä....**..

Olen pahoillani jos tuo ei ole unelmani.
      Haluan elää elämän ja kokeilla uusia juttuja.

Ehkä me cosmo naiset ajattelemme lapsia vasta n.40v. JA TURHA SANOA; ETTÄ SILLOIN ON LIIAN VANHA! ADOPTIO.

• inssiopiskelija(n)

Kaikka naiset eivät ole samanlaisia. Joistain tulee teiniäitejä, jotkut haluavat perheen sitten kun löytynyt sopiva mies ja elämäntilanne on sopiava (esim koulutus ja vähän rahaa koossa), toiset haluaa kokea kaikenlaista ja hommaa lapset joskus myöhemmin josku 30 , kaikki eivät halua ollenkaan lapsia. Ei voi yleistää että kaikki halua/ei halua jotain.

Toiset haluaa panomiehen ja toiset perhekeskeisen. Oikeenlaisten ihmisten vain pitäs löytää toisensa.

En ole samoilla spicy marmaladen kanssa lasten hankinnassa. Itse haluan ensin käydä koulun loppuun ja päästä työelämään. Voisin luultavasti hankkia ensimmäisen lapsen noin 28-30 vuotiaana, mikäli minulla on silloin luotettava mies, jonka kanssa haluan perheen perustaa.

• nainen 42 vee

Minä olin sellainen perhekeskeinen vaimo. Jätin työni yhteisestä sopimuksesta huolehtiakseni lapsistamme. Pyrin pitämään mieheni tyytyväisenä "silläkin" alueella vaikka ei aina itseä haluttanut esim. väsymyksen vuoksi. Mies kuitenkin jätti minut kymmenen vuoden liiton jälkeen tuollaisen panokeskeisen naisen vuoksi. Arvostin ja rakastin miestäni, hänelle minä olin itsestäänselvyys (hänen omat sanansa eron partaalla= teit itsestäsi minulle itsestäänselvyyden). Olen tavannut (mutta en pa***t) muutamia miehiä eron jälkeen mutta he eivät ainakaan ole omanneet perhekeskeistä arvomaailmaa. Ehkä me olemme viimeisiä dinosauruksia?

• Olisi elämä paljon

mukavampaa.

• nainen 42 vee
        Olisi elämä paljon kirjoitti:

mukavampaa.

En missään vaiheessa maininnut etteikö elämäni olisi mukavaa. No kaipaan kyllä ex-miestäni mutta myöhäistä huutaa kun maito on maassa. Panemisen sijaan käytän aikani kaikkeen muuhun mukavaan eikä tarvitse potea katumusta irtosuhteista tai känni-illoista. Jos joskus vielä törmään mieheen, joka haluaa aloittaa vakavan suhteen kanssani eiköhän sitä silloin sinne sänkyynkin (ja vähän muuallekin...) ehditä. Paneminen kun ei ole minun elämäni päätavoite.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      45
      3184
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2688
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1487
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82