BRUCE DICKINSON

Minä

Mitä mieltä Bruce Dickinsonin soolotuotannosta ? Itse olen kuunnellut niin vähän, ettei selkeää mielipidettä ole vielä muodostunut.

23

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painkiller

      2 viimeistä levyä on hyvää, varsinkin Accident of Birth. Ovat kevyesti parempia kuin mikään Maidenin julkaisema sitten 7th Son:n (koskee myös uusinta levyä). Aikaisemmat ovat heikompaa ja eka Tattooed Millionaire melkoista poppista.

      • Morgoth

        ku "Balls To Picasso" tms. on hyvä


      • Sadus

        On parempi kuin mikään Maidenin 1983--> jälkeen julkaisema levy...!


    • kumirotta

      Eikös Adrian Smith ollu mukana noissa Brucen "soolo"tuotannoissa.

      • Hevari

        Accident of Birth ja Chemical Wedding levyillä soitteli kokoelmalla ja livellä.


    • FINPERKELE

      MUN PERSEES ON KIKKELI

    • Judgment

      grungevaikutteistahan se on, ainakin mitä olen kuullut.

      Osta Alive in Studio a..

      Siinä on hyviä biisejä

    • fani

      ovat mahtavia yhdessä. mutta toinen ei pärjää ilman toista. bruussin sooloilut olivat vähän sitä ja tätä ihan niinkuin maidenin levyt ilman bruussia. parasta ukoille olisi vaan pysyä samassa tiimissä.

      • Toinen fani

        Kysyjälle sanoisin että hommaahan ne Maidenin studiolevyt joilla on Bruce D laulajana ja muu on sitten ylimääräistä.


      • Hevari

        Olen fanin kanssa samaa mieltä, että Brucen ajan Maiden-levyt ovat loistavia (ja Maidenin X-levyt surkeita tekeleitä), mutta ei pidä aliarvioida Paul Di'Annon aikaisia Iron Maiden levyjä!

        Brucen Accident of Birth ja Chemical Wedding ovat aivan ensiluokkaista heviä. Levyillähän soitteli kitaraa myös Maidenin kulta-ajalta tuttu Adrian Smith, sekä suuri hevin taustavaikuttaja Roy Z.


      • Simson
        Hevari kirjoitti:

        Olen fanin kanssa samaa mieltä, että Brucen ajan Maiden-levyt ovat loistavia (ja Maidenin X-levyt surkeita tekeleitä), mutta ei pidä aliarvioida Paul Di'Annon aikaisia Iron Maiden levyjä!

        Brucen Accident of Birth ja Chemical Wedding ovat aivan ensiluokkaista heviä. Levyillähän soitteli kitaraa myös Maidenin kulta-ajalta tuttu Adrian Smith, sekä suuri hevin taustavaikuttaja Roy Z.

        Ei unohdeta bändiä nimeltä Samson. Samaan aikaan kun Dianno lauloi Maidenissa Dickinson lauloi Samsonissa. Jälkipolville jäi 2 Samson levyä joissa Dickinson laulajana : Head On ja Shock Tactics.


      • Judgment
        Simson kirjoitti:

        Ei unohdeta bändiä nimeltä Samson. Samaan aikaan kun Dianno lauloi Maidenissa Dickinson lauloi Samsonissa. Jälkipolville jäi 2 Samson levyä joissa Dickinson laulajana : Head On ja Shock Tactics.

        Dickinsonin aikaista Samsonia kuullut olen. Pitänyt siitä en..


      • Mikä vaan
        Hevari kirjoitti:

        Olen fanin kanssa samaa mieltä, että Brucen ajan Maiden-levyt ovat loistavia (ja Maidenin X-levyt surkeita tekeleitä), mutta ei pidä aliarvioida Paul Di'Annon aikaisia Iron Maiden levyjä!

        Brucen Accident of Birth ja Chemical Wedding ovat aivan ensiluokkaista heviä. Levyillähän soitteli kitaraa myös Maidenin kulta-ajalta tuttu Adrian Smith, sekä suuri hevin taustavaikuttaja Roy Z.

        Kaikki Maidenin levyt ovat hyviä. X-Factor ja Virtual XI mukaanlukien. Nehän on erilaisia kuin muut levyt, mutta muuta vikaa niissä ei sitten ole. Blaze ei yrittänytkään olla Bruce. Aikansa kutakin ja vaihtelu virkistää.


    • Anonyymi

      Muistaako kukaan juttua siitä kun Bruce puristeli showtanssijaa -80 luvulla ja maksoi korvaukset, siitä ei löydy juttua enään googlesta? Miksi?

      • Anonyymi

        muistan mutta ei löydy


    • En ole kuunnellut Brucen sooloa, mutta Rob Halfordin olen vähän ja myös Halfordin kahta joululevyä (osataan sitä tehdä raskasta joulua muuallakin kuin Suomessa).

    • Anonyymi

      Mr Bojangles on poistunut näyttämöltä.

    • Anonyymi

      Uusin abruce levy on kyllä pettymys, kaukana ollaan Accident ja varsinkin Chemical wedding levyn loistosta. Edes Tyrannyn tasoon ei ylletä. No ehkä seuraavalla kerralla Bruce osuu taas napakymppiin soololevyllään.

    • Anonyymi

      Jokuhan toissapäivänä suositteli tätä artistia minule ja nyt tänä aamuna aloitin chemical wedding levyn kuuntelun. Noin vähän yli puolivälin kuunnellut. Levyn nimi chemical wedding liittynee siihen kait, että elämä on teatteria (kuten tässä tapauksessa häät). Jerusalem kolahtaa biisinä samoin kuin book of thel ja trumpets of jericho.

      Alkoi myös kiinnostaa ammattikriitikkojen arviot tästä levystä. Pitää käydä googlettamassa!

    • Anonyymi

      nyt levy kuunneltu loppuhun. Annan 4/5 levylle. Etenkin loppua kohden&lopussa parempi kuin alussa. Noin puolivälissä myös paranee mut loppuhuipennus mahtava. 5/5 tasoisia biisejä muutama , suurin osa 4/5 tasoisia ja muutaman kerran 3/5 tasoisia kappaleita.kokonaisuus = 4/5. Arvostan kun herra dickinson heittäytyy enemmän ja menee enemmän tunne ja kunnianhimo -edellä niin silloin syntyi tälle levylle ne minulle parhaat teokset. Jotkut voi vannoa ehkä helpompien biisien nimeen, minä en.

      • Anonyymi

        Hienoa, että masitui levy noin hyvin. Itelle tosiaan paras Dickinsonin levy, vaikkei Accident of birth kauaksi jää sekään. Chemicalin vika kappale Alchemist on kyllä mielestäni mestariteos ja uskomaton tulkinta Brucelta. Ukko oli kyllä ysärin lopussa ja 2000 luvun alussa aivan tykki vireessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että masitui levy noin hyvin. Itelle tosiaan paras Dickinsonin levy, vaikkei Accident of birth kauaksi jää sekään. Chemicalin vika kappale Alchemist on kyllä mielestäni mestariteos ja uskomaton tulkinta Brucelta. Ukko oli kyllä ysärin lopussa ja 2000 luvun alussa aivan tykki vireessä!

        pitää läpikäyvä puolen vuoje tai yhenb vuoden aikana herra dickinsonin koko tuotanto mut voi olla haaste iso sellainen kun mie tutkin niin paljon myös monien muiden musaa että voi sen koko tuotannon läpikoluaminen viedä jopa useita vuosia aikaa kun on niin paljon musanimiä joiden musaa tutkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää läpikäyvä puolen vuoje tai yhenb vuoden aikana herra dickinsonin koko tuotanto mut voi olla haaste iso sellainen kun mie tutkin niin paljon myös monien muiden musaa että voi sen koko tuotannon läpikoluaminen viedä jopa useita vuosia aikaa kun on niin paljon musanimiä joiden musaa tutkin .

        Onhan niissä tosiaan pureksittavaa, 7 studioalbumia on julkaissut bruce. Itellä kanssa paljon levyjä rivissä mitä pitäisi keretä jossain välissä kuunnella:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe