Mitä mieltä Bruce Dickinsonin soolotuotannosta ? Itse olen kuunnellut niin vähän, ettei selkeää mielipidettä ole vielä muodostunut.
BRUCE DICKINSON
23
1027
Vastaukset
- Painkiller
2 viimeistä levyä on hyvää, varsinkin Accident of Birth. Ovat kevyesti parempia kuin mikään Maidenin julkaisema sitten 7th Son:n (koskee myös uusinta levyä). Aikaisemmat ovat heikompaa ja eka Tattooed Millionaire melkoista poppista.
- Morgoth
ku "Balls To Picasso" tms. on hyvä
- Sadus
On parempi kuin mikään Maidenin 1983--> jälkeen julkaisema levy...!
- kumirotta
Eikös Adrian Smith ollu mukana noissa Brucen "soolo"tuotannoissa.
- Hevari
Accident of Birth ja Chemical Wedding levyillä soitteli kokoelmalla ja livellä.
- FINPERKELE
MUN PERSEES ON KIKKELI
- Judgment
grungevaikutteistahan se on, ainakin mitä olen kuullut.
Osta Alive in Studio a..
Siinä on hyviä biisejä - fani
ovat mahtavia yhdessä. mutta toinen ei pärjää ilman toista. bruussin sooloilut olivat vähän sitä ja tätä ihan niinkuin maidenin levyt ilman bruussia. parasta ukoille olisi vaan pysyä samassa tiimissä.
- Toinen fani
Kysyjälle sanoisin että hommaahan ne Maidenin studiolevyt joilla on Bruce D laulajana ja muu on sitten ylimääräistä.
- Hevari
Olen fanin kanssa samaa mieltä, että Brucen ajan Maiden-levyt ovat loistavia (ja Maidenin X-levyt surkeita tekeleitä), mutta ei pidä aliarvioida Paul Di'Annon aikaisia Iron Maiden levyjä!
Brucen Accident of Birth ja Chemical Wedding ovat aivan ensiluokkaista heviä. Levyillähän soitteli kitaraa myös Maidenin kulta-ajalta tuttu Adrian Smith, sekä suuri hevin taustavaikuttaja Roy Z. - Simson
Hevari kirjoitti:
Olen fanin kanssa samaa mieltä, että Brucen ajan Maiden-levyt ovat loistavia (ja Maidenin X-levyt surkeita tekeleitä), mutta ei pidä aliarvioida Paul Di'Annon aikaisia Iron Maiden levyjä!
Brucen Accident of Birth ja Chemical Wedding ovat aivan ensiluokkaista heviä. Levyillähän soitteli kitaraa myös Maidenin kulta-ajalta tuttu Adrian Smith, sekä suuri hevin taustavaikuttaja Roy Z.Ei unohdeta bändiä nimeltä Samson. Samaan aikaan kun Dianno lauloi Maidenissa Dickinson lauloi Samsonissa. Jälkipolville jäi 2 Samson levyä joissa Dickinson laulajana : Head On ja Shock Tactics.
- Judgment
Simson kirjoitti:
Ei unohdeta bändiä nimeltä Samson. Samaan aikaan kun Dianno lauloi Maidenissa Dickinson lauloi Samsonissa. Jälkipolville jäi 2 Samson levyä joissa Dickinson laulajana : Head On ja Shock Tactics.
Dickinsonin aikaista Samsonia kuullut olen. Pitänyt siitä en..
- Mikä vaan
Hevari kirjoitti:
Brucen Accident of Birth ja Chemical Wedding ovat aivan ensiluokkaista heviä. Levyillähän soitteli kitaraa myös Maidenin kulta-ajalta tuttu Adrian Smith, sekä suuri hevin taustavaikuttaja Roy Z.Kaikki Maidenin levyt ovat hyviä. X-Factor ja Virtual XI mukaanlukien. Nehän on erilaisia kuin muut levyt, mutta muuta vikaa niissä ei sitten ole. Blaze ei yrittänytkään olla Bruce. Aikansa kutakin ja vaihtelu virkistää.
- Anonyymi
Muistaako kukaan juttua siitä kun Bruce puristeli showtanssijaa -80 luvulla ja maksoi korvaukset, siitä ei löydy juttua enään googlesta? Miksi?
- Anonyymi
muistan mutta ei löydy
En ole kuunnellut Brucen sooloa, mutta Rob Halfordin olen vähän ja myös Halfordin kahta joululevyä (osataan sitä tehdä raskasta joulua muuallakin kuin Suomessa).
- Anonyymi
Mr Bojangles on poistunut näyttämöltä.
- Anonyymi
Uusin abruce levy on kyllä pettymys, kaukana ollaan Accident ja varsinkin Chemical wedding levyn loistosta. Edes Tyrannyn tasoon ei ylletä. No ehkä seuraavalla kerralla Bruce osuu taas napakymppiin soololevyllään.
- Anonyymi
Jokuhan toissapäivänä suositteli tätä artistia minule ja nyt tänä aamuna aloitin chemical wedding levyn kuuntelun. Noin vähän yli puolivälin kuunnellut. Levyn nimi chemical wedding liittynee siihen kait, että elämä on teatteria (kuten tässä tapauksessa häät). Jerusalem kolahtaa biisinä samoin kuin book of thel ja trumpets of jericho.
Alkoi myös kiinnostaa ammattikriitikkojen arviot tästä levystä. Pitää käydä googlettamassa! - Anonyymi
nyt levy kuunneltu loppuhun. Annan 4/5 levylle. Etenkin loppua kohden&lopussa parempi kuin alussa. Noin puolivälissä myös paranee mut loppuhuipennus mahtava. 5/5 tasoisia biisejä muutama , suurin osa 4/5 tasoisia ja muutaman kerran 3/5 tasoisia kappaleita.kokonaisuus = 4/5. Arvostan kun herra dickinson heittäytyy enemmän ja menee enemmän tunne ja kunnianhimo -edellä niin silloin syntyi tälle levylle ne minulle parhaat teokset. Jotkut voi vannoa ehkä helpompien biisien nimeen, minä en.
- Anonyymi
Hienoa, että masitui levy noin hyvin. Itelle tosiaan paras Dickinsonin levy, vaikkei Accident of birth kauaksi jää sekään. Chemicalin vika kappale Alchemist on kyllä mielestäni mestariteos ja uskomaton tulkinta Brucelta. Ukko oli kyllä ysärin lopussa ja 2000 luvun alussa aivan tykki vireessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että masitui levy noin hyvin. Itelle tosiaan paras Dickinsonin levy, vaikkei Accident of birth kauaksi jää sekään. Chemicalin vika kappale Alchemist on kyllä mielestäni mestariteos ja uskomaton tulkinta Brucelta. Ukko oli kyllä ysärin lopussa ja 2000 luvun alussa aivan tykki vireessä!
pitää läpikäyvä puolen vuoje tai yhenb vuoden aikana herra dickinsonin koko tuotanto mut voi olla haaste iso sellainen kun mie tutkin niin paljon myös monien muiden musaa että voi sen koko tuotannon läpikoluaminen viedä jopa useita vuosia aikaa kun on niin paljon musanimiä joiden musaa tutkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitää läpikäyvä puolen vuoje tai yhenb vuoden aikana herra dickinsonin koko tuotanto mut voi olla haaste iso sellainen kun mie tutkin niin paljon myös monien muiden musaa että voi sen koko tuotannon läpikoluaminen viedä jopa useita vuosia aikaa kun on niin paljon musanimiä joiden musaa tutkin .
Onhan niissä tosiaan pureksittavaa, 7 studioalbumia on julkaissut bruce. Itellä kanssa paljon levyjä rivissä mitä pitäisi keretä jossain välissä kuunnella:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337812Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213400Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_222382Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521620Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291457PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831436- 1461315
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport521192Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1771086- 39996