esimerkiksi työtoverista ja levitellyt niitä täällä?
Oletko koskaan urkkinut tietoja
12
487
Vastaukset
- kyseessä rangaistava teko
ja kirjoittaja saadaan selvitettyä jälkeenpäin
- jos
ne on ehditty jo poistaa täältä, mutta "kopiot" on omalla koneella?
- sitä paitsi
jos kirjoitti:
ne on ehditty jo poistaa täältä, mutta "kopiot" on omalla koneella?
Suomi 24:llä on historiatiedot tallessa
- jos ei
sitä paitsi kirjoitti:
olekaan kaikkia? Niin, mulle on vihjailtu, että tietyt viestit on hävinneet eikä suomi24:n työntekijätkään niistä tiedä.
- tulee "käyttökatko"
sitä paitsi kirjoitti:
voiko sen varjolla hävitä historiatietoja? Ts. onko ne viranomaisten saatavilla mistään huolimatta?
Joku on täällä kuukausia sitten kirjoittanut, että kun voi tehdä näin (antaa jollekin täystollelle takaisin) menettämättä työtään. On tallessa ko. viesti vaan ei ole näillä sivuilla.
- Työ"kaveri"
Juu olen ja monesti.
- scale
Sehän olisi kipeetä hommaa.
- tapoihin..
vatvoa muiden asioita yhtään missään.
- sirpamaikkarilta
Ja ei mua nyt paljoo kiinnosta sun työkavereiden asiat. Ei kiinnosta edes kaikkien omien työkavereiden asiat.
- En.kerro
Minun tämänhetkiset "työkaverit" on kohta 4v ja reilu 1,5 v. Kauhea ajatus moinen :/
Ja vakavissaan; ei tulisi mieleenkään levittää työtovereiden asioita täällä, tai urkkia... - FiliaFerusFabulosus
levittele juorupuheitakaan. Siinä mielessä olen ikävä tyyppi.
Eikös sellaisen toiminnan voisi jo määritellä sairaaksi :p
On edes vaikea kuvitella millainen on sellaista tekevän päänsisäinen maailma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736