Tämä on destruktiviinen palsta

pakanainhuuto2

tältä palstalta on paras häipyä ennenkuin kokonaan menettää mielenkiinnon usko/uskontoja kohtaa.

Teen Tomumajat ja Aslakit:=)

13

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohikulkijalta

Tee vaan Tomumajat ja Aslakit mutta jätä Amokset tekemättä!

• minä oon saanut kuulla olevani sekaisin päästäni, ilotyttö jolla on aids, lesbo ja alkoholisti ja eilen sain tietää olevani häiriintynyt narkkari ja niin ruma ettei kukaan halua katsoa minua.
      Kaikki kirjoitukset Jeesuksesta ovat Hänet vesittäviä 90prosenttisesti.
      Joskus täältä saa lukea seksinovelleja.
      Tämä palsta on osaltaan syy siihen että olen masentunut.
      Haluaisin löytää jonkun sisaren kenen kanssa puhua uskosta tai uskoa yhdessä, mutta ainoa joka minulle on kirjoittanut on joku bi-seksuaalinainen.
      Jos hän ei ollut joku muu joka vain esiintyi sellaisena.
      En usko että ihmisten galleriasivuilla annetut tiedot pitävät useinkaan paikkansa ja sehän on jo valehtelua, jota ei edes syntinä haluta pitää.
      Joskus löytää helmiä. Siksi en lopeta tällä palstalla vaikka en aktiivisesti enää jaksa kirjoittaa, kun alkaa se haukkuminen tai miksi sitä sanoisi.
      Ymmärrän että haluat lopettaa. Asenneilmasto kun on mikä on.
      Vihamielinen mulle. Sinusta en tiedä.

• merim.raimo

Jeesusta kohtaan. Mitäväliä sillä on jos mailma on vihamielinen sinua kohtaan? Olihan se vihamielinen Jeesustakin ja hänen omiansa kohtaan.

• merim.raimo kirjoitti:

Jeesusta kohtaan. Mitäväliä sillä on jos mailma on vihamielinen sinua kohtaan? Olihan se vihamielinen Jeesustakin ja hänen omiansa kohtaan.

Maailma oli vihamielinen Jeesusta kohtaan...samanlainen on maailma vieläkin, siinä oot kyllä ihan oikeassa..(huokaus)kiva kun vastasit minulle.

• nuijia uskovia kohtaan
        merim.raimo kirjoitti:

olen huomannut ettei"pakana" Jeesusta vierasta vaan ihmisoppia, joka on lähtöisin raamtusta.

• Henri Puumala.

Oli todella surullista lukea siitä,että olet tämän palstan tähden masentunut.Herra siunatkoon sinua ja antakoon iloa elämääsi kaikin tavoin.Itse olen havainnut sen,että tätä palstaa ei todellakaan kannata ottaa liian vakavasti.Täältä todellakin kannattaa välillä häipyä pois ja keskittyä elämässään tärkeämpiinkin asioihin.Myönnän kyllä,että tällä palstalla on toisaalta oma viehätyksensä.Siitä huolimatta kannattaa muistaa,että elämää on myöskin palstan ulkopuolella.Siunausta.

• PakanainHuuto
        Henri Puumala. kirjoitti:

Oli todella surullista lukea siitä,että olet tämän palstan tähden masentunut.Herra siunatkoon sinua ja antakoon iloa elämääsi kaikin tavoin.Itse olen havainnut sen,että tätä palstaa ei todellakaan kannata ottaa liian vakavasti.Täältä todellakin kannattaa välillä häipyä pois ja keskittyä elämässään tärkeämpiinkin asioihin.Myönnän kyllä,että tällä palstalla on toisaalta oma viehätyksensä.Siitä huolimatta kannattaa muistaa,että elämää on myöskin palstan ulkopuolella.Siunausta.

Kiitos sulle. Sä olet ollut tämän palstan yksi piristäjistä vaikka toiset sua höppänänä pitävätkin. Mutta meillä on ollut yhdssä hauskat hetket monesti, olet saanut langan päästä kiinni tämän palstan suhteen:), niin kuin pitääkin!

(meillä jäi myssyprojektit keksen:(

mutta ei haittaa, elämää on palstan ulkopuolellakin ja vielä tervehenkisiä ja iloisia uskovia! ja uskomattomia...

Hyvää jatkoa sulle profeetta!

• värikäs

kuin öljytippa märällä asfaltilla. Tiesi vikipedia näyttää kyseisestä sivistyssanasta.

• todé

Älä hävitä uuniasi, ethän.

• Pakanainhuuto

pitäähän se uuni olla, jotta voi paistella leposkoita:)

• Ebba Grön
    • * Syy on siinä, että tiedät totuuden, ymmärrät evankeliumin, laistat omilla päätelmilläsi Jumalan kutsun, kerta toisensa jälkeen, tyhjyys alkaa tuntumaan, kun et ota vastaan totuutta Jeesuksessa, etsikkoaikasi on umpeutumassa, älä anna sen mennä menojaaan, tartu uskossa Jeesukseen ,kyllä Hän sen tekee, että saat uskon joka pelastaa.

• Sinä siis päätät Jeesuksen puolesta kellä on etsikkoaika umpeutumassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43