Nyt menee sitten bikinirajan siistinä pitämiseen hermot. Joka kerta sheivauksen jälkeen iho on kuin pommin jäljiltä ainakin viikon. Ei auta rasvat, kuorimiset eikä terävä terä.
Iho turpoaa, tulee näppylöitä ja kutitus ja kirvely on sanoinkuvaamatonta. Olen sheivannut 10 vuotta ja koko se aika on mennyt samaan malliin.
Mitä ihmettä tässä nyt voisi tehdä?
Bikiniraja- hermot menee!
10
5492
Vastaukset
- vinkki
Älä hermostu! Otapas pienet pinsetit käteesi kun sinulla on noin 20 minuuttia aikaa. Nypi ne karvat yksitellen pois, kiristä ihoa, niin ei satu kauheasti. Käsittelyn jälkeen tuputtele ihoa pumpulilla, minkä olet kastellut desinfioivalla aineella (esim. Septid, apteekista). Anna ihon kuivaa äläkä käytä heti hankaavia pikkareita.
Itse olen saanut tällä tavalla täysin sileän ihon ilman näppylöitä ja punoituksia! Ja sen koko pimpan alueelta!- Jade
olen kokeillut... Epilaattorilla tosin. saa nopeammin. Jälki on tosi siistiä ei siinä mitään. Mutta mitä ihmettä teen kun karvat alkavat kasvaa takaisin! Ne kasvavat kipeästi ihon alle monta senttiä. Siten on pakko rikkoa iho neulalla, että saa karvan ulos. Kuulostaa iljettävältä, tiedän. Harmittaa niin pirusti kun kattoo alusvaate kuvastoa. Ei näppylöitä, ei punoitusta, ei sänkeä.
- Herkkis
Jade kirjoitti:
olen kokeillut... Epilaattorilla tosin. saa nopeammin. Jälki on tosi siistiä ei siinä mitään. Mutta mitä ihmettä teen kun karvat alkavat kasvaa takaisin! Ne kasvavat kipeästi ihon alle monta senttiä. Siten on pakko rikkoa iho neulalla, että saa karvan ulos. Kuulostaa iljettävältä, tiedän. Harmittaa niin pirusti kun kattoo alusvaate kuvastoa. Ei näppylöitä, ei punoitusta, ei sänkeä.
Ne ihon sisään kasvavat karvat ovat kyllä inhottavia. Siksi ei saakaan unohtaa KUORINTAA. kuori hellästi esim pesuhanskoilla tai vastaavilla. :) Kuollut ihosolukko ihon pinnalla nimittäin aiheuttaa juuri sen, että karva alkaa kasvaa sisään. Se ei vaan pääse kasvamaan normaalisti ulos. :)
- neuvo
lekuri kirjoitti minulle reseptilääkkeen, fusicort-nimistä salvaa. on auttanut ainakin minun näppylöihin ja kutinaan. kannattaa kokeilla! hinta on yhden 30mg:n tuubilla vajaa 14 euroa.
kerrohan sitte miten kävi!! - bikiniraja-hermot menee
Hei!
Soita ja kysy paikkakuntasi kosmetologeilta. Itse olen kosmetologi ja poistan sähköisesti - MUTTA KIVUTTOMASTI- myös bikinirajoista ja todella hyvällä tuloksella. Kesällä naiset kävivät poistattamassa ja olivat heti seuraavana päivänä uimakunnossa. Samana päivänä varoittelin varmuudeksi varomasta kaikkea kosketusta.
t.kosmari- karvajalka
mitä moinen lysti maksaa ja mikä tuo hoito on nimeltään? onko tulos pysyvä?
- ihokarvat
karvajalka kirjoitti:
mitä moinen lysti maksaa ja mikä tuo hoito on nimeltään? onko tulos pysyvä?
Ei ole pysyvä, valitettavasti! Sellaista ei vielä ole keksitty. Lupaavia laitteita ja tapoja on, mutta heti kun kuulen ensimmäisen tyytyväisen asiakkaan kertovan kasvun loppuneen - minä uskon. Vain se, että kun karvatuppi saa sähköä, eli karva liukuu pois sähkön vuoksi, tuppi ikään kuin tukehtuu. sen jälkeen kaikkiin ei kasva enää uutta karvaa ja kasvu vähentyy. Paitsi jos on sairaus (kilpirauhanen/hormonihoidot ym) jolloin ei karvan kasvu lopu välttämättä ollenkaan.
Mutta - lopputulos on siisti eikä näy tulehduksia ja kasvu hidastuu. Karvasta voisi kertoa vaikka kuinka pitkään mutta lyhykäisesti näin. Sen vuoksi ylähuulesta, leuasta, kaulasta, rinnoista, rintakehästä, bikinirajoista ja jopa jaloista ja käsistä olen poistanut karvoja.
Mutta jos sinulla on karvaiset jalat pelkästään, otata ne vahalla pois. Usko tai älä - kipuun tottuu:) Ja sen jälkeen kasvu on hidasta eikä ole sänkeä, siitä alkaa jopa pitämään.
kokeile - karvajalka
ihokarvat kirjoitti:
Ei ole pysyvä, valitettavasti! Sellaista ei vielä ole keksitty. Lupaavia laitteita ja tapoja on, mutta heti kun kuulen ensimmäisen tyytyväisen asiakkaan kertovan kasvun loppuneen - minä uskon. Vain se, että kun karvatuppi saa sähköä, eli karva liukuu pois sähkön vuoksi, tuppi ikään kuin tukehtuu. sen jälkeen kaikkiin ei kasva enää uutta karvaa ja kasvu vähentyy. Paitsi jos on sairaus (kilpirauhanen/hormonihoidot ym) jolloin ei karvan kasvu lopu välttämättä ollenkaan.
Mutta - lopputulos on siisti eikä näy tulehduksia ja kasvu hidastuu. Karvasta voisi kertoa vaikka kuinka pitkään mutta lyhykäisesti näin. Sen vuoksi ylähuulesta, leuasta, kaulasta, rinnoista, rintakehästä, bikinirajoista ja jopa jaloista ja käsistä olen poistanut karvoja.
Mutta jos sinulla on karvaiset jalat pelkästään, otata ne vahalla pois. Usko tai älä - kipuun tottuu:) Ja sen jälkeen kasvu on hidasta eikä ole sänkeä, siitä alkaa jopa pitämään.
kokeileeilen viimeksi poistin vahalla... niitä karvoja kun on varpaista haaraan asti, niin siihen menee nelisen tuntia, että saan kaikki jalkakarvat pois. takareisistä ei itse yllä kaikkia ottamaan. vieläkin jäi parsittavaa.
arvaa kuinka monesti pienten lasten opiskelevalla js työssäkäyvällä äidillä on aikaa monta tuntia vain vahailla jalkojaan... - vinkki
karvajalka kirjoitti:
eilen viimeksi poistin vahalla... niitä karvoja kun on varpaista haaraan asti, niin siihen menee nelisen tuntia, että saan kaikki jalkakarvat pois. takareisistä ei itse yllä kaikkia ottamaan. vieläkin jäi parsittavaa.
arvaa kuinka monesti pienten lasten opiskelevalla js työssäkäyvällä äidillä on aikaa monta tuntia vain vahailla jalkojaan...jos saat jostain nipistettyä sen verran hemmotteluun (?) rahaa, (myös kolmen lapsen äiti) niin kosmetologi tekee sen ja saa joka puolelta kaikki pois. eikä lopeta ennen kuin kaikki on siistinnäköistä, kuuluu hintaan. ei kyllä pitäisi ihan heti olla uusia karvoja, joskin sekin on yksilöllistä.
itse en tee sitä kotona kuin ääääärimmäisissä hätätapauksissa, on hankalaa ja kotivahaliuskat erittäin huonoja.
- sow
Hanki housut jalkaasi, niin ei bikiniraja näy. Ihan hyvä vinkki varsinkin näin kun talvi on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671