xtravaganza

kallista

kävin tänään haastattelussa kun Turun seudulle haluttiin testiryhmään ihmisiä testaamaan xtravaganza-laihdutustuotteita.

luulin testiryhmän olevan ilmaisen, muitta hinta olikin yllätys. Jäsenyys heti 75€, sitten 40€ joka toinen viikko, jossain välissä hinta tippuu 25€/joka toinen viikko. laihduttavat tuotteet maksavat vielä erikseen näiden päälle. vuoden sitoutuminen olisi "pakollista". kyllä on kallista...

10

2914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kloiu

      Minulle sanottiin tänään että aloitus maksu 80euroa, jolla saa ne mittanauhat, vihkosen ja cd levyn, sen jälkeen myös 15pv maksetaan 79euroa joka kuukausi puoli vuotta sen jälkeen halpenee 59 euroon, mutta meillä ei ole edes sitä kuntosalia vaan jos sinne tahtoo käymään niin pitää ajaa100km päähän siellä on kuntosali . ja vielä lisäksi ne ruokapussit on 3 euroa kpl....laskeppa tuosta , hävytöntä

    • kloiu

      laskin väärin olihan sinulla sama hinta kun kirjoitit että maksat joka toinen viikko sen summan kun meillä on kerran kuussa. meinaatko mennä kuiteskin???

      • kiukuttaa

        se on liian kallista opiskelijan kukkarolle. kuka mahtaisi keksiä halvemman "laihdutuskerhon" kuin Painonvartijat, tai tämä? en ymmärrä että ihan sikana joutuu punnituksesta maksamaan. toki Painonvartijat on tämän rinnalla edullinen ;)


      • kloiu
        kiukuttaa kirjoitti:

        se on liian kallista opiskelijan kukkarolle. kuka mahtaisi keksiä halvemman "laihdutuskerhon" kuin Painonvartijat, tai tämä? en ymmärrä että ihan sikana joutuu punnituksesta maksamaan. toki Painonvartijat on tämän rinnalla edullinen ;)

        minä menen mukaan 1 vuodeksi, en onnistu yksinäni, ei olisi niin varakaan ,mutta olen työelämässä niin jos sitten ei mee herkkuihin rahaa


    • pian toivottavasti laiha

      Maksaahan se mutta olen ajatellut että se on sijoitus itseeni jos tosiaan laihdun. Olen kaikki maailman dieetit yrittänyt ja painonvartijat ja nyt olen tässä mukana ja olen jo nyt laihtunut 5kg. Ei paljon mutta hyvä aloitus kuitenkin aivan mahtavasta ylipainosta.

      Voin kyllä suositella tätä lämpimästi kaikille.

      • Gloria

        Minäkin olen kiinnostunut pudottamaan muutaman ylimääräisen kilon. Seitsemän kiloa riittää, joten onko mitään järkeä lähteä tällaiseen ryhmään mukaan? Jos se menee kuukaudessa, eikö se teidän muiden mielestä ole liian nopeaa? Kait se nyt takaisinkin sitten tulee yhtä nopeasti. Mihin tää perustuu? Onko saleille sitten otettava koko vuoden jäsenyys? Kertokaa lisää. Pliis!


    • aloittaja

      otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen mainoksesta, ja hän oli sitä mieltä, että mainoksessa on hujattu ihmisiä. laitoin mainoksen skannattuna hänelle ja minulle luvatut ja kerrotut tiedot mukana.

      hän lupasi laittaa tiedon eteenpäin Kuluttajavirastolle. toivottavasti nyt oppisivat, että mainoksessa tulee ilmoittaa kaikki kulut.

      ilmoittelin ystävilleni tästä maksupuolesta, ja heistä todella moni perui haastattelunsa tämän takia.

    • Valmistajan Edustaja

      Tarkoitus on kusettaa rahat pois niin tyhmiltä ja itsekurittomilta ihmisiltä joilta ei edes syömisen vähentäminen ja liikunnan lisääminen omin voimin onnistu... sellainen ihminenhän on 5 vajaa kuolaavan kasviksen tasolla joten kaikki rahat veks vaan.

      Lähdenkin tästä wienerschnitzelille, taas tullut mukavasti uusia tilauksia!

      • jerik

        Kuunnelkaapa tätä: Jos aloitat ohjelmamme Täysivauhti, saat pirteän ja vahvan olemuksen ja pääset samalla eroon 2-4 kilosta viikossa. Ja pudottamasi paino on ennen kaikkea kehosta vähenevää rasvaa!

        4 kg rasvaa on n. 30000 kcal eli jos 80kg ihminen ei syö mitään viikossa, niin voi laihtua rasvana maksimissaan 1 kg:n loput on nestettä ja lihaksia


    • Slimmi

      Skeidaa nuot ns "Testiryhmät" ne EIVÄT OLE ILMAISIA TOSIAAN!! Vaikka Testityhmästä voisi luulla että se on testiin tulijalle ilmainen. Siitä ei ilmoituksissa mainita, että joudut sitoutuun kuukausimaksuihin ja ruokien maksuun.. Palaa muuten monta sataa rahaa!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe