otteko tilannut julma puutarha kohtalon oikku cd. Sen netti sivuilta saa ladattuu mp3 demo versioita kaksi kappaletta. www.julmapuutarha.com
ps. on hyvä levy.
Julma puutarha
9
453
Vastaukset
- zande
Outo bändi, mutta ihan hyviä biisejä. Nyt niitä on muuten kolme mp3:sta. Onko tuo levy ihan oikeasti myytävänä, vai onko tää joku feikki homma? Tuskin nuo hemmot on oikeasti olemassa???
- Hemmo
On ne olemassa. Olis kyllä kivaa josne soittais livenä edes hyhen biisin.
- ville ostaa vaippoja
Hemmo kirjoitti:
On ne olemassa. Olis kyllä kivaa josne soittais livenä edes hyhen biisin.
Mä tilasin ton cd.Vähäs oli hyvä mä en tilannut www.julmapuutarha.com vaan www.kestovaipat.net Kun katoin kaverin vauvalle vaippoja lahjaks.Ps kestovaippoja.
- ╚ examan
Oon tilannu levyn ja odotan sitä tällähetkellä erittäin kuumeisesti!
- ?Kyseliä?
Otteko kuullut julmanpuutarhan biisejä radiosta. ps Katsii ostaa julmanpuutarha cd. Jos tulee toinen levy niin kyllä ostan.
- Video hemmo
?Kyseliä? kirjoitti:
Otteko kuullut julmanpuutarhan biisejä radiosta. ps Katsii ostaa julmanpuutarha cd. Jos tulee toinen levy niin kyllä ostan.
Tilasin cd. Oli ihhan hyvä. Koskahan tulee video.
- mars
Video hemmo kirjoitti:
Tilasin cd. Oli ihhan hyvä. Koskahan tulee video.
Kyllä on julma puutarhalla video.Sen teki tonikala123 KATTOKAA SE VIDEO VAIKKA
- ?3?
mars kirjoitti:
Kyllä on julma puutarhalla video.Sen teki tonikala123 KATTOKAA SE VIDEO VAIKKA
Missä se video on?
- henkka1233
sitä ei ole enaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778