e.W on romahtanut

Ensi alkuun pidin hänestä, mutta nyt on tapahtunut jotain joka on saanut hänet raiteiltaan. Normaali ihminen ei solvaa toisia ilman syytä ja hänen käytös viittaa selvästi hermoromahdukseen.



"Yrittäisit nyt levätä ja palaat sitten takaisin"



MarttyyriMallari-TTt

24

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      Taitaapi katkos tulla ihan sopivaan saumaan.


      "Minäkin lepään koko huomisen päivän"


      Sääliäkin jo tunteva suomalainen akka

      • toivottavasti ottaa vihjeestä vaarin :)


        "Epäilen hänen olevan kokoomuksen jäsen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        toivottavasti ottaa vihjeestä vaarin :)


        "Epäilen hänen olevan kokoomuksen jäsen"


        MarttyyriMallari-TTt

        jäsenet vetävän hernettä nenään turhanki herkästi. Mä ajattelin lähtee huomenna Jopoilemaan. Veikka kävi kiristämässä jotain mutteria siitä. Toivottavasti ei sada vettä.


        "Beckia odotellessa"


        Lepohetkeänsä kiivaana odottava suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        jäsenet vetävän hernettä nenään turhanki herkästi. Mä ajattelin lähtee huomenna Jopoilemaan. Veikka kävi kiristämässä jotain mutteria siitä. Toivottavasti ei sada vettä.


        "Beckia odotellessa"


        Lepohetkeänsä kiivaana odottava suomalainen akka

        eihän kukaan muuten puolustaisi Jyrki Kataista.


        "Ota sadetakki varoiksi mukaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eihän kukaan muuten puolustaisi Jyrki Kataista.


        "Ota sadetakki varoiksi mukaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        vauhtia etten ehi kastumaan. Vaikkakin myytinmurtajat teki testin että nopeella vauhdilla kastuu enemmän ku hitaalla.


        "Oliko tämä miehen logiikkaa?"



        todennäkösesti kastuva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vauhtia etten ehi kastumaan. Vaikkakin myytinmurtajat teki testin että nopeella vauhdilla kastuu enemmän ku hitaalla.


        "Oliko tämä miehen logiikkaa?"



        todennäkösesti kastuva suomalainen akka

        tuo kuulosti jo huolestuttavasti machoilulta.


        "Muista myös varoa kokoomuslaisia BMW-kuskeja, sillä heikäläiset voivat ajatua joskus vasemmallekin kaistalle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo kuulosti jo huolestuttavasti machoilulta.


        "Muista myös varoa kokoomuslaisia BMW-kuskeja, sillä heikäläiset voivat ajatua joskus vasemmallekin kaistalle"


        MarttyyriMallari-TTt

        vasemmalla tissillä alkavani käännyttää näitä oikealla kaistalla kulkevia insinöörejä vaihtamaan vasemmanpuoleiseen liikenteeseen.


        "Mitäs sitte äijäiltäisiin"


        Jopoilua vasemmalla puolella suorittava suomalainen akka


      • väliaika
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vasemmalla tissillä alkavani käännyttää näitä oikealla kaistalla kulkevia insinöörejä vaihtamaan vasemmanpuoleiseen liikenteeseen.


        "Mitäs sitte äijäiltäisiin"


        Jopoilua vasemmalla puolella suorittava suomalainen akka

        polkupyöräily ihan minkä merkkisellä tahansa munamankelilla kuuluu suorittaa oikeakätisesti!!!

        Olet vaarassa tuolla menolla!


      • sirpamaikkarilta
        väliaika kirjoitti:

        polkupyöräily ihan minkä merkkisellä tahansa munamankelilla kuuluu suorittaa oikeakätisesti!!!

        Olet vaarassa tuolla menolla!

        Vasemmalla puolellahan ne pyöräkaistat on.


      • väliaika
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Vasemmalla puolellahan ne pyöräkaistat on.

        äläpäs vänkää siellä!

        "riippuu siitä minne päin olet menossa"

        Sanoisin että turvallisinta on pysytellä oikeassa laidassa.


      • sirpamaikkarilta
        väliaika kirjoitti:

        äläpäs vänkää siellä!

        "riippuu siitä minne päin olet menossa"

        Sanoisin että turvallisinta on pysytellä oikeassa laidassa.

        ajatellu. Olin menossa vakireittiäni pois päin kotoa. Ja sillon se pyörtie on vasemmalla. Kai mä sit oon väärässä. Mut ainoastaan tämän kerran.


        "Ehin jo hivenen kiihtymäänkin"


        Ainoastaan Jopoillessa oikelle menevä suomalainen akka


    • myytikki

      mä oon koko ajan toitottanut sitä ettei hän ole normaali ihminen kun tolleen toisii kohtelee :(

      • olet ihan oikeassa.


        "Jotain on nyt pahasti vialla"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Harvinaisen inhimillistä toimintaa mielestäni. Romahdus? Korkeintaan siinä mielessä että vanha systeemi ei toimi. Minä sanoisin että eWillä on menossa uudistuminen eikä suinkaan romahdus :)

      Mutta mitäpä staattiset persoonat tästä tietäisivät? Tarkoitan tällä että esim MM sinäkään et ole kehittynyt pitkään aikaan oikein mihinkäänpäin, aina sama.

      Ei elämä ole viileää etäisyyttä. Nyt eW on ihmisenä lähempänä palstaa ja tekstejään kuin aikaisemmin, eikä sellaisen typerän suodatuksen takana. Suodatuksen ja formalisoinnin, tunteiden poistamisen jne.

      Uskon että tämä on vain väliaikainen vaihe ja minun ainakin tekee mieleni lähinnä kehua häntä enkä usko että hän on ihmisenä sitten V-mäinen ellei siihen anna syytä. Päinvastoin, luulempa että hän on herkkä ja arvostava oikein kohdeltuna :)

      Mutta tämä onkin oma mielipiteeni, "palsta" saa olla hänestä kollektiivisesti mitä mieltä tahansa, mutta minäpä en kuulukkaan kollektiiviin vaan muodostan itse omat mielipiteeni riveiltä ja rivien välistä mielletystä materiaalista.

      ps. eW, se kuva olis kiva. Tiedän etten sitä vielä ole ansainnut mutta ehkä pian... :)

      • kirjoitin tämän jutun hänen vuokseen ja yritin selostaa ongelman taustoja palstalaisille.


        "En halua että hänet lynkataan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...

        "Romahdus? Korkeintaan siinä mielessä että vanha systeemi ei toimi. Minä sanoisin että eWillä on menossa uudistuminen eikä suinkaan romahdus :) "

        Juuri. Jotenkin arvostan just tota ajatusta. Tyylikästä laaja-alaisuutta tossa.;)


        Illanjatkoja tms. jatkoja.

        -e.W

        Ps. Kuva tietysti on aina syvällisesti yksilöllisenä määriteltävä asia.:)


    • ...

      .. enemmän raiteiltaan ovat "tissit tapetilla", "kääkättäjä" ja "paskaa runkkarilta".

      :)

      Kaikella kunnioituksella.

      -e.W

      Ps. Soita älylliselle idolillesi "myytikille". Aina voit toki myös laittaa pari youtube-linkkiä tai pelata Kimbleä.

      • on ihan hyvä että kritisoit kirjoittajia, mutta sitten kun se menee solvaamisen puolelle, niin on parempi pitää taukoa.


        "Huomaathan etten ole yksin mielipiteineni"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on ihan hyvä että kritisoit kirjoittajia, mutta sitten kun se menee solvaamisen puolelle, niin on parempi pitää taukoa.


        "Huomaathan etten ole yksin mielipiteineni"


        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 13.8.2008 klo 21.45
           on ihan hyvä että kritisoit kirjoittajia, mutta sitten kun se menee solvaamisen puolelle, niin on parempi pitää taukoa."

        Joo. Sanoin sinulle kyllä, että voit myös pelata erän Kimbleä. Lisäksi voisit vaikkapa lajitella palikoita mukaviin asentoihin tai vaihtoehtoisesti kenties soittaa sukulaisillesi.

        Sen enempää neuvoja en tässä pikaisesti osaa antaa.

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 13.8.2008 klo 21.45
           on ihan hyvä että kritisoit kirjoittajia, mutta sitten kun se menee solvaamisen puolelle, niin on parempi pitää taukoa."

        Joo. Sanoin sinulle kyllä, että voit myös pelata erän Kimbleä. Lisäksi voisit vaikkapa lajitella palikoita mukaviin asentoihin tai vaihtoehtoisesti kenties soittaa sukulaisillesi.

        Sen enempää neuvoja en tässä pikaisesti osaa antaa.

        -e.W

        viitsi saivarrella yhtään enempää, sillä on turha päteä lahjakkuudella jota on suotu yhdelle ihmiselle ihan liiaksi.


        "Olet paljon mukavampi gek-kon roolissa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        viitsi saivarrella yhtään enempää, sillä on turha päteä lahjakkuudella jota on suotu yhdelle ihmiselle ihan liiaksi.


        "Olet paljon mukavampi gek-kon roolissa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ei täällä kenenkän muunkaan rekisteröitymättömänä kirjoittavan kustannuksella sellaista koko ajan tehdä...

        "Olet paljon mukavampi gek-kon roolissa"

        Ehkäpä sinun pitäisi vähän voimallisemmin paukuttaa vaikkapa sinulle sopivanluontoisia ajanvietteellisiä seurapelejä ajatustoimintasi virkistämiseksi ja normalisoimiseksi (tai jotain?!). *irvistää*

        Ei kait se gäggis nyt niin sairas muka olis, että tahallaan feidailis ja feikkailis mua?

        Haloo! Syö pulla!

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        Ei täällä kenenkän muunkaan rekisteröitymättömänä kirjoittavan kustannuksella sellaista koko ajan tehdä...

        "Olet paljon mukavampi gek-kon roolissa"

        Ehkäpä sinun pitäisi vähän voimallisemmin paukuttaa vaikkapa sinulle sopivanluontoisia ajanvietteellisiä seurapelejä ajatustoimintasi virkistämiseksi ja normalisoimiseksi (tai jotain?!). *irvistää*

        Ei kait se gäggis nyt niin sairas muka olis, että tahallaan feidailis ja feikkailis mua?

        Haloo! Syö pulla!

        -e.W

        kyllä ihan aidosti pettynyt toimintaasi. Voi olla että sinua on herjattu syyttä, mutta muista ettei se ole mikään peruste muiden-siis syyttömien-solvaamiselle.


        "En voi hyväksyä sitä mitä teet, mutta yritän ymmärtää"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyllä ihan aidosti pettynyt toimintaasi. Voi olla että sinua on herjattu syyttä, mutta muista ettei se ole mikään peruste muiden-siis syyttömien-solvaamiselle.


        "En voi hyväksyä sitä mitä teet, mutta yritän ymmärtää"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Olen...
        MarttyyriMallari-TTt 13.8.2008 klo 23.09
           kyllä ihan aidosti pettynyt toimintaasi. Voi olla että sinua on herjattu syyttä, mutta muista ettei se ole mikään peruste muiden-siis syyttömien-solvaamiselle.


        "En voi hyväksyä sitä mitä teet, mutta yritän ymmärtää"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Kehoittaisin sinua pyrkimään aivojesi kirkkaaksi teroittamiseen juuri tällä nimenomaisella lukuhetkellä: Ihmisen ei samanaikaisesti kannata toimia juuri siten, kuin mitä sanomisissaan ilmaisee olevansa arvostamatta.

        Joo no, tiedän. Esimerkiksi tuonkin ymmärtäminen vaatii ihmiseltä aina jo ainakin kohtuullista älykkyyttä. Jos rassaa ahdistukseen asti, laita mikroaaltouuni hurraamaan ja sinne jotakin kätevää ruokaa. Odotellessasi voit pelata vaikkapa korttia.

        -e.W


    • Olisi aika siirtyä todella mielenkiintoisiin aiheisiin, eli haluaisiko joku pistää jonkin aloituksen minusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe