Jos vetten päällä kävelen , ja kerron että kävelin, se kielletään ja kiistetään ja pannaan hartain sävelin.
Jos Väänänen ja kirkonmiehet armeijoita kyhäsi, sä loukkaannut ja taivastelet, että pilaan pyhäsi.
Pilkkaanko jumalaa helposti loukkantuvaa ?
Pilkkaanko jumalaa vai jumalan kuvaa ?
Hän näkee kaiken sanotaan, ja hänestä on sana vaan, näkis ehkä, mutta keskityy vain yhteen kanavaan.
Jos Jeesus tulee uudestaan, se jälleen ristiin naulitaan, ja papit huutaa kuoroinensa: käännetään ja kaulitaan.
Pilkkaanko jumalaa helposti pilaantuvaa ?
Pilkkaanko jumalaa vai jumalan kuvaa ?
Kun veri muutuu ketsupiksi, henki, ruumis fileeksi, niin vakaumuksen varjolla voi panna paikat mestat sileeksi.
Ja tottakai myös taistelussa, hän on meidän puolella, kun autuaita olimme ja rukoilimme huolella.
Voi Victor, tieto tulee taas, kun tarhas ihmistä aimista, kun laulut muuta kuvaa ei, kuin paskaa taikka naimista.
Synti elää Juicessa, Ismossa ja Kojossa, kun niiden tahtiin miehet joraa aina penis ojossa.
Jos piru kerran kelpaa mukaan suureen pyhään teokseen, kai jumalan voi kirjoitella epäpyhään seokseen.
Ja onko hänen paikkansa kammioissa sakastin, hän onko sielujemme pakastin ?
Kuinka jumalaa pilkataan
Juice Leskinen
3
418
Vastaukset 3
- maagikko.
Olihan minullakin aikoinaan Juicen KESKITYSLEIRIN RUOKAVALIO. LP
Olen siinä hurskaassa uskossa että Jumala on kaiken pilkan yläpuolella. - Anonyymi
Jeesus vetää käteen ja haaveilee seksistä Jammu Siltavuoren kanssa
- Anonyymi
minä olen nyt kävellyt vetten päällä lähes päivittäin 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551022
- 981004
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21862- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121786Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔56782Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25659- 45656
- 50648
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19607
- 46578
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14575- 35570
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141555Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47548Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120536- 47515
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513