Jos vetten päällä kävelen , ja kerron että kävelin, se kielletään ja kiistetään ja pannaan hartain sävelin.
Jos Väänänen ja kirkonmiehet armeijoita kyhäsi, sä loukkaannut ja taivastelet, että pilaan pyhäsi.
Pilkkaanko jumalaa helposti loukkantuvaa ?
Pilkkaanko jumalaa vai jumalan kuvaa ?
Hän näkee kaiken sanotaan, ja hänestä on sana vaan, näkis ehkä, mutta keskityy vain yhteen kanavaan.
Jos Jeesus tulee uudestaan, se jälleen ristiin naulitaan, ja papit huutaa kuoroinensa: käännetään ja kaulitaan.
Pilkkaanko jumalaa helposti pilaantuvaa ?
Pilkkaanko jumalaa vai jumalan kuvaa ?
Kun veri muutuu ketsupiksi, henki, ruumis fileeksi, niin vakaumuksen varjolla voi panna paikat mestat sileeksi.
Ja tottakai myös taistelussa, hän on meidän puolella, kun autuaita olimme ja rukoilimme huolella.
Voi Victor, tieto tulee taas, kun tarhas ihmistä aimista, kun laulut muuta kuvaa ei, kuin paskaa taikka naimista.
Synti elää Juicessa, Ismossa ja Kojossa, kun niiden tahtiin miehet joraa aina penis ojossa.
Jos piru kerran kelpaa mukaan suureen pyhään teokseen, kai jumalan voi kirjoitella epäpyhään seokseen.
Ja onko hänen paikkansa kammioissa sakastin, hän onko sielujemme pakastin ?
Kuinka jumalaa pilkataan
Juice Leskinen
3
290
Vastaukset
- maagikko.
Olihan minullakin aikoinaan Juicen KESKITYSLEIRIN RUOKAVALIO. LP
Olen siinä hurskaassa uskossa että Jumala on kaiken pilkan yläpuolella. - Anonyymi
Jeesus vetää käteen ja haaveilee seksistä Jammu Siltavuoren kanssa
- Anonyymi
minä olen nyt kävellyt vetten päällä lähes päivittäin 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779