Seksinnälkäiset yli 50:t naiset!

Muka tositarkoituksella???

Juttelin taannoin yhden miespuolisen ystäväni kanssa ja hän kertoi laittaneensa treffipalstalle ilmoituksen, hän oli kovasti ihmeissään siitä että yli 50:t naiset etsivät itseään nuorempia miehiä, hänellekkin tuli vastauksia mutta kun naisille jotka olivat samanikäisiä kuin hän selvisi ikä lopettivat yhteyden pidon. Mistä moinen? Ettekö te haekkaan seurustelu kumppania tositarkoituksella? Itseään nuorempaa miestä hakevien naisten motiivi on vain saada seksikumppani, ette kai te tosissanne kuvittele että nuoret miehet muusta syystä ovat teidän kanssa? Syyttäkää itseänne jos ei tärppää, järki käteen muijat!!!

76

16620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitat.

      Kyllä se noin on.Itsekkin nainen,mutta en etsi itseä nuorempia miehiä kyllä,koska niiden tarkoitus tiedetään, ei vakavaa alkuunkaan.
      Mutta tokihan jokainen hakee,mitä haluaa.

      • 45 -v

        ei se kyllä pitäis olla niin hankala tajuta nykymaailmassa mitä 50-v nainen hakee jos kerran haluaa nuorempaa miestä niin tuskin haluaa hänet välttämättä päivänvaloon edes tuoda tai viedä vihille, vaan haluaa nuorta sen takia että saisi kunnon seksiä mitä ei välttämättä sais samanikäisiltä miehiltä ja siitä vanhemmalta koska heillä kunto ei kestä.
        miettikää nyt 50-vuotiaat jolla on jo lapset maailmalla aikuisena eikä tarvii pelätä että tulisi enää raskaaksi, niin ei ole minkäänlaisia estoja niin ei kun menoksi ja mikä sen parempaa kun joku nuorempi mies "kyytipojaksi";)
        Itse olen 45, eikö tulisi mieleenkään hakea 50 vuotiaitten seuraan seurustelumielessä koska nehän ovat jo "ukkoutuneita". enkä ole tarvinnutkaan koska 30-40vuotiaat pörrää kuin ampiaset ympärillä jos vaan huolisin;)


      • +50v N
        45 -v kirjoitti:

        ei se kyllä pitäis olla niin hankala tajuta nykymaailmassa mitä 50-v nainen hakee jos kerran haluaa nuorempaa miestä niin tuskin haluaa hänet välttämättä päivänvaloon edes tuoda tai viedä vihille, vaan haluaa nuorta sen takia että saisi kunnon seksiä mitä ei välttämättä sais samanikäisiltä miehiltä ja siitä vanhemmalta koska heillä kunto ei kestä.
        miettikää nyt 50-vuotiaat jolla on jo lapset maailmalla aikuisena eikä tarvii pelätä että tulisi enää raskaaksi, niin ei ole minkäänlaisia estoja niin ei kun menoksi ja mikä sen parempaa kun joku nuorempi mies "kyytipojaksi";)
        Itse olen 45, eikö tulisi mieleenkään hakea 50 vuotiaitten seuraan seurustelumielessä koska nehän ovat jo "ukkoutuneita". enkä ole tarvinnutkaan koska 30-40vuotiaat pörrää kuin ampiaset ympärillä jos vaan huolisin;)

        Nyt puhut asiaa,näin on.


      • Yli 50
        45 -v kirjoitti:

        ei se kyllä pitäis olla niin hankala tajuta nykymaailmassa mitä 50-v nainen hakee jos kerran haluaa nuorempaa miestä niin tuskin haluaa hänet välttämättä päivänvaloon edes tuoda tai viedä vihille, vaan haluaa nuorta sen takia että saisi kunnon seksiä mitä ei välttämättä sais samanikäisiltä miehiltä ja siitä vanhemmalta koska heillä kunto ei kestä.
        miettikää nyt 50-vuotiaat jolla on jo lapset maailmalla aikuisena eikä tarvii pelätä että tulisi enää raskaaksi, niin ei ole minkäänlaisia estoja niin ei kun menoksi ja mikä sen parempaa kun joku nuorempi mies "kyytipojaksi";)
        Itse olen 45, eikö tulisi mieleenkään hakea 50 vuotiaitten seuraan seurustelumielessä koska nehän ovat jo "ukkoutuneita". enkä ole tarvinnutkaan koska 30-40vuotiaat pörrää kuin ampiaset ympärillä jos vaan huolisin;)

        Voi voi, olet varmaan kaunis ja timmissä myös sängyssä. Jospa tavattais? 50 mies Jari


      • jotain rajaa
        Yli 50 kirjoitti:

        Voi voi, olet varmaan kaunis ja timmissä myös sängyssä. Jospa tavattais? 50 mies Jari

        50 miehen nimi ei voi olla Jari, koska se on poikosten nimi!


      • 45 -v16.8.2008

        45 -v16.8.2008


      • Joltain kuullut
        45 -v kirjoitti:

        ei se kyllä pitäis olla niin hankala tajuta nykymaailmassa mitä 50-v nainen hakee jos kerran haluaa nuorempaa miestä niin tuskin haluaa hänet välttämättä päivänvaloon edes tuoda tai viedä vihille, vaan haluaa nuorta sen takia että saisi kunnon seksiä mitä ei välttämättä sais samanikäisiltä miehiltä ja siitä vanhemmalta koska heillä kunto ei kestä.
        miettikää nyt 50-vuotiaat jolla on jo lapset maailmalla aikuisena eikä tarvii pelätä että tulisi enää raskaaksi, niin ei ole minkäänlaisia estoja niin ei kun menoksi ja mikä sen parempaa kun joku nuorempi mies "kyytipojaksi";)
        Itse olen 45, eikö tulisi mieleenkään hakea 50 vuotiaitten seuraan seurustelumielessä koska nehän ovat jo "ukkoutuneita". enkä ole tarvinnutkaan koska 30-40vuotiaat pörrää kuin ampiaset ympärillä jos vaan huolisin;)

        Onkohan nämä 55-vuotiaat naiset olleet sun iässä samantapaisia kun tuntuu että nämä on porattu niin loppuun että nyt vain impotentti kelpaa loppuelämän varrelle pitämään huolta.


      • Rajaapa hyvinkin
        jotain rajaa kirjoitti:

        50 miehen nimi ei voi olla Jari, koska se on poikosten nimi!

        No voi kuules, olen just helmikuussa 50 täyttänyt, ja Jari oli ikäluokkani suosituin nimi. Omalla kansakoululuokallani oli 5 Jaria, ja rinnakkaisluokillakin oli jJareja vaikka kuinka paljon.
        Vanhemmat olisi laittaneet minustakin Jarin, mutta perhetuttavat saivat ensin pojan, jonka laittoivat Jariksi, joten minusta ei tullut Jaria.

        Jarit ovat viiskymppisten keskuudessa kaikkein yleisin nimi.

        Ps. Omalla kohdallani nimekseni piti tulla Nina jos olisin ollut tyttö, mutta kun en tullut tyttönä, ja Jarikin kerkesi mennä muualle nimeksi :))))


      • hulmi
        Joltain kuullut kirjoitti:

        Onkohan nämä 55-vuotiaat naiset olleet sun iässä samantapaisia kun tuntuu että nämä on porattu niin loppuun että nyt vain impotentti kelpaa loppuelämän varrelle pitämään huolta.

        moi minä kyl voisn auttaa olen 55v ja vapaa haluuttaa usein sähköp [email protected]


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        45 -v kirjoitti:

        ei se kyllä pitäis olla niin hankala tajuta nykymaailmassa mitä 50-v nainen hakee jos kerran haluaa nuorempaa miestä niin tuskin haluaa hänet välttämättä päivänvaloon edes tuoda tai viedä vihille, vaan haluaa nuorta sen takia että saisi kunnon seksiä mitä ei välttämättä sais samanikäisiltä miehiltä ja siitä vanhemmalta koska heillä kunto ei kestä.
        miettikää nyt 50-vuotiaat jolla on jo lapset maailmalla aikuisena eikä tarvii pelätä että tulisi enää raskaaksi, niin ei ole minkäänlaisia estoja niin ei kun menoksi ja mikä sen parempaa kun joku nuorempi mies "kyytipojaksi";)
        Itse olen 45, eikö tulisi mieleenkään hakea 50 vuotiaitten seuraan seurustelumielessä koska nehän ovat jo "ukkoutuneita". enkä ole tarvinnutkaan koska 30-40vuotiaat pörrää kuin ampiaset ympärillä jos vaan huolisin;)

        Mulla oli neljäfemma bryga hetken pyörityksessä. Sillä oli niin väljä toosa että tuntui kuin heiluttelisi patonkia messuhallissa. Yhden kerran touhuttiin sen kanssa ja ei meinannut irrota vaikka hiki päässä paukutin. Yhtäkkiä tyyppi kääntyi ja sanoi että "onhan siinä ylempänä toinenkii reikä"....
        Täytyy sanoo että rispektiä tyypille!


      • Anonyymi
        45 -v kirjoitti:

        ei se kyllä pitäis olla niin hankala tajuta nykymaailmassa mitä 50-v nainen hakee jos kerran haluaa nuorempaa miestä niin tuskin haluaa hänet välttämättä päivänvaloon edes tuoda tai viedä vihille, vaan haluaa nuorta sen takia että saisi kunnon seksiä mitä ei välttämättä sais samanikäisiltä miehiltä ja siitä vanhemmalta koska heillä kunto ei kestä.
        miettikää nyt 50-vuotiaat jolla on jo lapset maailmalla aikuisena eikä tarvii pelätä että tulisi enää raskaaksi, niin ei ole minkäänlaisia estoja niin ei kun menoksi ja mikä sen parempaa kun joku nuorempi mies "kyytipojaksi";)
        Itse olen 45, eikö tulisi mieleenkään hakea 50 vuotiaitten seuraan seurustelumielessä koska nehän ovat jo "ukkoutuneita". enkä ole tarvinnutkaan koska 30-40vuotiaat pörrää kuin ampiaset ympärillä jos vaan huolisin;)

        Kyllähän naisilla se libido heikkenee vaihdevuosien myötä niin ei ne viisikymppiset kelpaa edes samanikäisillä miehille.


      • Anonyymi
        45 -v kirjoitti:

        ei se kyllä pitäis olla niin hankala tajuta nykymaailmassa mitä 50-v nainen hakee jos kerran haluaa nuorempaa miestä niin tuskin haluaa hänet välttämättä päivänvaloon edes tuoda tai viedä vihille, vaan haluaa nuorta sen takia että saisi kunnon seksiä mitä ei välttämättä sais samanikäisiltä miehiltä ja siitä vanhemmalta koska heillä kunto ei kestä.
        miettikää nyt 50-vuotiaat jolla on jo lapset maailmalla aikuisena eikä tarvii pelätä että tulisi enää raskaaksi, niin ei ole minkäänlaisia estoja niin ei kun menoksi ja mikä sen parempaa kun joku nuorempi mies "kyytipojaksi";)
        Itse olen 45, eikö tulisi mieleenkään hakea 50 vuotiaitten seuraan seurustelumielessä koska nehän ovat jo "ukkoutuneita". enkä ole tarvinnutkaan koska 30-40vuotiaat pörrää kuin ampiaset ympärillä jos vaan huolisin;)

        Kun oma mies on vanhempi eikä kunnolla suorita tehtävää. On ongelmia , niin onko tuo ihme jos vmo kattelee nuorempia. Halut ne on vanhoillakin samoin kuin nuorilla. .


    • voihan nenä

      Jopa jopa
      Olen 51v nainen ja minun avomiehet ollu 10-15 vuotta nuorempia, suhteissa ei ole ollut ikäongelmia mutta toisilla naisilla, etenkin nuoremmilla, halu piikitellä.

      Buumihan on nyt toisinpäin nuoret (19-35v)miehet haluaa kokeilla vanhoja naisia, on tosi vaikea karsia nämä lelut pois niitten todellisten miesten joukosta ketkä oikeesti tykkää itteä vanhemmista naisista ja näissäkin suhteissa ikä ei ole pääasia, kyllä se toinen ihminen on kokonaisuutena tärkeämpi kuin pelkkä ikä.
      Suomi24 sivuilla pyrin aina vastaamaan mutta kun tulee paljon viestiä niin ei aina, ikävä kyllä, tule vastattua kun viestistä huokuu jo sellainen halukokeilla. Ja profiilin kumppanitoiveita pitäisi kunnioittaa
      Annetaan kaikkien toiveiden täyttyä myös treffi-palstalla. Missään nimessä en loisi mielipidettä yhden miehen puheista koska ei voi tietää kuin tökerö kirjoittaja on lähestymis tavassaan.
      Ja tärppää ;>
      Nautin todella hyvästä seksistä mutta vain oman mieheni kanssa.
      Hyvää ja lämmintä loppu kesää sinulle ilman katkeruutta.

    • kyllä mä

      nyt tosiaankin tiedä, että 10 vuotta nuoremmat miehet ei mun kanssa naimisiin mene :-)

      Mutta niiden muna toimii, toisinkuin samanikäisten.

      • voi olla tosi makeaa......

        Kun kyseessä on kypsempi aikuinen nainen ja ei tänä päivänä kaikki viisikymppiset näytä viisikymppisiltä,vaan ulkoisesti monesti huomattavasti nuoremmilta, mutta heillä on kypsän naisen elämänkokemus ja kyky tuntea ja ajatella syvemmin kuin nuorella naisella ja seksuaalisesti ovat sinut itsensä kanssa ja silläkin rintamalla se tunne ja tunteet ovat aivan ratkaisevia asioita nautittavassa seksissä.
        Paraneehan se viinikin vanhetessaan....ja nuorilla miehillä on seksuaalinen kyky (ei aina taito:-)
        hervottoman ihanaa.
        On yllättävän yleistä, että nuoret miehet hakevat netissä vanhempaa, kokeneempaa naista. Eivät suinkaan lastensa äidiksi, mutta jostakinhan se kertoo....aikuinen nainen ymmärtää näitä "pojankloppeja" mutta saa puolestaan jotain herkkua vastalahjaksi:-))


      • koettu

        ei ne kaikkien vanhojen pillukaan toimi, ei kostu, makaa kuin lahnat, höylää siinä sitten kullista nahkat pois.


      • Turhaa.touhua

        Ei kulu nahka vaikka kuinka höyläisit. Kun ei siinä ronttosessa tunnu olevan laitoja ollenkaan. Ihan sama kuin vaikka jos oviaukkoon olisit panevinasi. Et tiedä edes, onko sisällä vai vieressä.
        Kokeiltu on muutamia vanhoja ja tällaisiksi havaittu ne kaikki.


    • n. 50 v. miehet treffipalst...

      etsivät 20-25 -vuotiaita naisia? Elinikäiseksi kumppanikseenko, heh?

    • ...

      ja minulla on itseäni 8 vuotta nuorempi mies. Ollut jo yli 20 vuotta. Olen sitten varmaan ollut vain seksikumppani? Siinä sivussa vaan rakennettiin talo ja tehtiin pari tenavaa?

    • sinulle kuuluu

      Jokainen etsiköön sellaista kuin tykkää!

      • vain

        TIEDOSSA ON FIKSUJA JA KOMEITAMIEHIÄ, JOTKA VAIN TYKKÄÄ NAISEN ÄLYSTÄ JOKA KUULEMANI mukaan, on paljon parempi naisen olessa vanhempi ,ja jos sihen vielä laittaa ulkonäköä kauniin aikuisen naisen aistikas kauneus, päihittää se kanamaiset naiset ijästä tosin rippumatta.


    • roolit kääntyneet

      Onhan se miehille kova pala todeta, että nyt ovat roolit kääntyneet toisinpäin ja naiset hakevat nuo-
      rempia, vaikkapa ihan tositarkoituksella.
      Pakko teidän miestenkin on todeta, jos vertailette
      treffipalstan kuvia, viiskymppinen nainen on vielä
      tosi hyvännäköinen ja vilkkusilmäinen, jos on vapaa.
      Samanikäiset
      miehet näyttävät "kehäraakeilta", alkoholisoiltuneilta ja väsyneiltä.
      Poikkeuksia toki löytyy.
      Itse viisikymppisenä naisena olen ratkaissut asian
      niin, että "seurustelen" oman ikäiseni miehen kanssa, mutta sängyssäni on "nuori peto", joka
      kyllä kernaasti näyttäytyisi kanssani muuallakin.
      Tätähän miehet ovat aina tehneet........
      Ja elämä ja seksi maistuu!

      • täytyy sanoa

        sanoa (siis nuorempi mies) että S24:n 40 naiset on jo oikeasti jo aika kehäraakkeja.


      • Vanha on aina vanha

        No joo. Näin 30v miehen silmin treffipalstan 50v naiset eivät kyllä ole
        kovin hehkeän näköisiä otuksia. Muutama hyvin säilynyt on mukana,
        mutta suurin osa näyttää ihan ikäiseltään, eli vanhalta, keski-ikäiseltä.

        Kyllähän vanhempaakin naista voi panemassa käydä, ihan kokemuksen kannalta.
        Käyn minäkin panemassa eri ikäisiä naisia. Välillä jotain 18-20v sileäihoista tyttöä,
        välillä nelikymppistä naista. n. 20-25v naiset ovat useinmiten ne parhaimmat
        kokemukset. Näyttävät hyvältä, kroppa kunnossa ja sängyssä estottomia.

        Jos olisi seurustelu mielessä, niin mieluiten 25-25v nainen. Minkään 50v naisen
        kanssa en vakavaa suhdetta haluaisi. Noin 40-45 -vuotiaaksi asti naiset
        voivat vielä näyttää ihan hyvältä (osa rupsahtaa jo paljon aikaisemmin), mutta
        siitä eteenpäin alkaa ikä näkyä yhä selvemmin. Jos seurustelisi 50v:n kanssa,
        niin sehän näyttäisi muutaminen vuosien kuluttua jo ihan mummolta. Ei sellaista enää
        kiinnostaisi panna.


      • itsellesi
        täytyy sanoa kirjoitti:

        sanoa (siis nuorempi mies) että S24:n 40 naiset on jo oikeasti jo aika kehäraakkeja.

        Nelikymppinen nainen alkaa olla parhaimmillaan seksuaalisesti ja paranee vaan. Miehellä kun kehitys kulkee toiseen suuntaa ja nelikymppinen mies on ihan oikeasti "kehäraakki"!


      • 40+++
        Vanha on aina vanha kirjoitti:

        No joo. Näin 30v miehen silmin treffipalstan 50v naiset eivät kyllä ole
        kovin hehkeän näköisiä otuksia. Muutama hyvin säilynyt on mukana,
        mutta suurin osa näyttää ihan ikäiseltään, eli vanhalta, keski-ikäiseltä.

        Kyllähän vanhempaakin naista voi panemassa käydä, ihan kokemuksen kannalta.
        Käyn minäkin panemassa eri ikäisiä naisia. Välillä jotain 18-20v sileäihoista tyttöä,
        välillä nelikymppistä naista. n. 20-25v naiset ovat useinmiten ne parhaimmat
        kokemukset. Näyttävät hyvältä, kroppa kunnossa ja sängyssä estottomia.

        Jos olisi seurustelu mielessä, niin mieluiten 25-25v nainen. Minkään 50v naisen
        kanssa en vakavaa suhdetta haluaisi. Noin 40-45 -vuotiaaksi asti naiset
        voivat vielä näyttää ihan hyvältä (osa rupsahtaa jo paljon aikaisemmin), mutta
        siitä eteenpäin alkaa ikä näkyä yhä selvemmin. Jos seurustelisi 50v:n kanssa,
        niin sehän näyttäisi muutaminen vuosien kuluttua jo ihan mummolta. Ei sellaista enää
        kiinnostaisi panna.

        Jättäkään meidät vanhat otukset sitten rauhaan jos me ollaan niin rumia ja hirveitä! Onhan tuolla treffeillä niin paljon niitä nuoria, kauniita ja sileäihoisia tyttöjä tarjolla niin miksette käy panemassa pelkästään heitä? Kyllästymiseen asti saa olla torjumassa liian nuorten miesten seksitarjouksia.

        Ja hei, elämässä on muutakin kuin paneminen!


      • tympii
        40+++ kirjoitti:

        Jättäkään meidät vanhat otukset sitten rauhaan jos me ollaan niin rumia ja hirveitä! Onhan tuolla treffeillä niin paljon niitä nuoria, kauniita ja sileäihoisia tyttöjä tarjolla niin miksette käy panemassa pelkästään heitä? Kyllästymiseen asti saa olla torjumassa liian nuorten miesten seksitarjouksia.

        Ja hei, elämässä on muutakin kuin paneminen!

        Todella taidetaan pärjätäilman nuoria miehiä,nauramme korkeintaan kun tarjousta lykkää..Kyllä me seksisitä tajutaan jopa paljonkin, mutta ei puutteessa eletä,kyllä meillä on hyvä varasto niitä entisiä,joiden kanssa seksikin hoituu, ja vielä älykäs muukin yhdessä olo.Joten alkää luulko me lasten tarpeita tarvitaan.Ja toki kaikki pelaa kun on se tunnekkin mukana,ja toisen kunniotus.


      • pettäjäkö

        jotkut kehuu huoraamisellaan!


      • hyväjyvä
        pettäjäkö kirjoitti:

        jotkut kehuu huoraamisellaan!

        No mikäs siinä on kehuessa, jos vielä rahaakin hommalla saa!


    • Kusetusta tullut tehtyä

      on motiivi mutta siitä näkee kuka on ollut polkuautomaattina. Tämä koskee myös nuorempia naisia. Huora maksaa 200 euroa tuntia, että halvemmaksiahan tulee näitä panna vaikkei olekkaan ihan laatutavaraa. Niin itse olen kanssa jonkun verran käynyt panemassa näitä vanhoja muijia (en kyllä yli 50 mutta vähän alle: olen siis itse huomattavasti nuorempi mies). Osaa täytyy kunnolla kusettaa ja osa tajuaa, että eihän tässsä ole tarkoitus ryhtyäkkään mihinkään vakavempaan. Jotkut ottavat itse yhteyttä ja haluavat panolle vaikkeivat heti sitä suoraan sano niin ja osa haluaakin olla ja päästä panoleluksi. Harvemmin nyt enää käyn panemassa kun haen nyt sitä todellista naista. S24:stä voisi sanoa että se on nuorempien nirpisnaisten paikka ja vanhojen naisten ( 40 naiset) kusetushautausmaa.Ja osa naisista hakeekin vain seksiseuraa, ilmoituksesta et voi välttämättä sitä päätellä.

      Mutta joka tapauksessa, jokainen saa hakea puolestani mitä lystää. Eli turha valittaa vaihda naista tai paikkaa jos ei mielytä. Jos haet tosissaan seuraa suosittelen muita sivustoja tai elävää elämää.

      • miksi ottaa joku

        40-50 vuotias baarista, kun sillä ei edes seiso? Mieluummin sieltä raahaa jonkun 30-25 vuotiaan petiinsä. :)

        Kuten sanottu, seksissä on eri pelisäännöt kuin naimisaikeissa; eihän noiden kanssa nyt tosiaaankaan avioliittoa suunnitella.... saatan olla hullu, mutta en mä nyt tyhmä sentäs


      • nainen40+++++++

        Onneksi te miehet ette edes tiedä milloin teitä kusetetaan :) Luulette että se on toisinpäin, mutta voi voi....kun sinä meet ovesta ulos on toinen deitti tulossa jo paikalle:) Olette luultavasti törmänneet rappukäytävässä :)


      • kusetusta puolin sun toisin

        näitä nuorukaisia löytyy viellä ketkä luulee olevansa lahja vanhalle naiselle ja jestas ku ei kelpaa niin sitä sit haukutaa ikärasisitiksi.
        ja olet juuri niitä säälittäviä suomi24:stä ketkä ei naista muuten saa ku kusettamalla. Sinun tyyppiset pilaavat muuten ihan hyvän palstan ja tietty ne ruikuttavat ukkomiehet.
        Moni 24-30 vuotias poika on aika osaamaton viellä seksin allalla, intoa on mut taito ja tunne puuttuu.
        Se että puhut vanhasta naisesta, 40, kertoo sinusta kaikki. Onnea etsinnällesi.


      • kyse?
        nainen40+++++++ kirjoitti:

        Onneksi te miehet ette edes tiedä milloin teitä kusetetaan :) Luulette että se on toisinpäin, mutta voi voi....kun sinä meet ovesta ulos on toinen deitti tulossa jo paikalle:) Olette luultavasti törmänneet rappukäytävässä :)

        Siis onko tuossa kyse asiakkaista vai onko nainen muuten vain seonnut lopullisesti?


    • yli viisikymppinen nainen!

      Itse olen tullut taas ihan toisiin aatoksiin. Nimittäin, ikäiseni miehet eivät ole kiinnostuneet minusta, koska olen "heidän ikäisensä". Tulee sellainen tunne, että he etsivätkin nuorempaa naista. Mietin usein, missä ovat ne suomalaiset, reilut, mukavat miehet, jotka arvostavat sitä oikeaa yhdessäoloa ja kaikkea siihen liittyvää.

      • LAPSEKSI jälleen

        Viisikymppiset ja siitä molemminpuolin, ovat tulleet murkuiksi jälleen .Elämä hakusessa ja seksi olevinaan vain se voima jolla he rakentavat...mutta mitähän,sitä ei ymmärrä aikuinen nainen. Ei tosin kelpaa pikku pojatkaan,vain kyllä sieltä löytyy vaikka se tuttu ja turvallinen,ei tarvitse suomi24 miehet tarjota mitään jos ei ole suhde hakuinen.


    • lammas sutena 50v

      Miun mielestä moraalittomuus (en keksi parempaa sanaa) jyllää tänä päivänä kaikissa ikäluokissa, suhteet on vain viihdettä ja kun tulee ensimmäinen ongelma-vaihtoon, kun ensi huuma haihtuu-vaihtoon.
      kumppanin vaihtaminen on niin helppoa.
      Seksi on nautinto baari-illan päätteeksi. Seksi, kalja, hyvä ruoka, kaverit kaikki samalla viivalla.
      Paras lause oli mieheltä kuka yritti suomi24 saada miut sänkykaveriksi oli että samahan se muna on vaa eri paketissa, vastasin että kun et ole kuvaasi laittanut profiliin eikä olla nähty voit siis olla pahalle haiseva elähtäny kranssipää. Mitä tälläsen miehen päässä liikkuu? Siittiö.
      niinpä minä en ole kenenkää käsipyyhe

    • Huh huh

      Yllättävää.Olen yli 50 vuotias nainen ja ei tulisi mieleenkään etsiä nuorempaa miestä.Nuoret seksinvonkaajamiehet ovat pikemminkin ärsyttäviä.

      • oldm'am

        Olen eronut ja yksinäinen, 50 nainen. En halua elämääni sekoittamaan mitään uutta parisuhdetta. Silti en ole vielä kuollut ja pidän kovasti seksistä. Aikuisen ikäinen partneri riittää minulle:)Ja niin se vain näyttää olevan, että nuoremmat ovat innokkaampia...


      • 50 vuotias
        oldm'am kirjoitti:

        Olen eronut ja yksinäinen, 50 nainen. En halua elämääni sekoittamaan mitään uutta parisuhdetta. Silti en ole vielä kuollut ja pidän kovasti seksistä. Aikuisen ikäinen partneri riittää minulle:)Ja niin se vain näyttää olevan, että nuoremmat ovat innokkaampia...

        Luin ketjun läpi ja ihan pakko on tähän kantaa ottaa.
        Minulla, 50 vuotiaalla naisella on tälläkin hetkellä kaksi miestä kierroksessa. Ikää näillä miehillä on 38 ja 43. Olen aivan hiton hyvin säilynyt. Runkoni on paljon parempi, kuin monella nuoremmalla naisella. En ole synnyttänyt, joten paikat ovat kondiksessa :)Nämä molemmat miehet muuten haluavat myöskin näyttäytyä seurassani. Eikä varmasti yksikään voi tulla sanomaan, että olisin kovinkaan paljon vanhempi näitä herroja.
        Ei tulisi muuten mieleenkään lähteä ikäiseni kanssa sänkyyn. Miehellä pitää olla kondis kohillaan, kun mun kanssa sänkyyn lähtee :)


      • joku raja
        50 vuotias kirjoitti:

        Luin ketjun läpi ja ihan pakko on tähän kantaa ottaa.
        Minulla, 50 vuotiaalla naisella on tälläkin hetkellä kaksi miestä kierroksessa. Ikää näillä miehillä on 38 ja 43. Olen aivan hiton hyvin säilynyt. Runkoni on paljon parempi, kuin monella nuoremmalla naisella. En ole synnyttänyt, joten paikat ovat kondiksessa :)Nämä molemmat miehet muuten haluavat myöskin näyttäytyä seurassani. Eikä varmasti yksikään voi tulla sanomaan, että olisin kovinkaan paljon vanhempi näitä herroja.
        Ei tulisi muuten mieleenkään lähteä ikäiseni kanssa sänkyyn. Miehellä pitää olla kondis kohillaan, kun mun kanssa sänkyyn lähtee :)

        kierroksessa kaksi jos minä olisin sun kanssa, tuntuis kuin äitin kanssa oisin. ei se ikäkä mihinkään häviä, vaikka ns. lapsen kanssa on. edelleen 50


      • 35rrt
        50 vuotias kirjoitti:

        Luin ketjun läpi ja ihan pakko on tähän kantaa ottaa.
        Minulla, 50 vuotiaalla naisella on tälläkin hetkellä kaksi miestä kierroksessa. Ikää näillä miehillä on 38 ja 43. Olen aivan hiton hyvin säilynyt. Runkoni on paljon parempi, kuin monella nuoremmalla naisella. En ole synnyttänyt, joten paikat ovat kondiksessa :)Nämä molemmat miehet muuten haluavat myöskin näyttäytyä seurassani. Eikä varmasti yksikään voi tulla sanomaan, että olisin kovinkaan paljon vanhempi näitä herroja.
        Ei tulisi muuten mieleenkään lähteä ikäiseni kanssa sänkyyn. Miehellä pitää olla kondis kohillaan, kun mun kanssa sänkyyn lähtee :)

        No onneksi et taida kuitenkaan olla ainut nainen näille miehille, nuorempaa nekin katsoo usko pois.


    • Numeroitahan ne vaan

      on!! Ihmiset on niin erilaisia (Luojan kiitos). Jotkut on jo parikymppisinä valmiita vanhainkotiin, on permanentit ja asenteet sitä luokkaa. Mulla on ollu paras suhde 10 vee nuoremman kanssa (ite oon 52), alkuun häntä arvelutti mutta kun ajatukseen tottui niin ikä ei ollut enää mikään pointti eikä siitä keskusteltu sen koommin. Suhde loppui muista syistä. Tämäkin kaveri alkuun vaan tuijotti numeroita vaikka itse asiassa sitä meidän ikäeroa ei huomannut yhtään mistään.

    • MYÖS NAINEN VOI HAKEA?

      Miksei ihmeessä nainen saa etsiä itseään nuorempaa miestä?? Katsokaapa miesten profiileita, hakevatko he vain itsensä ikäisiä tai vanhempia naisia? Mitä?? On se kumma, että mies voi hakea jopa yli kaksikymmentä vuotta nuorempia naisia, eikä sitä päivitellä, mutta kas kumma, jos nainen hakee vaikkapa kymmenen vuotta nuorempaa miestä, johan melutaan!! En tajua!!

      • Aikuinen Nainen

        Minä ainakin haen juuri sen ikäistä seuraa kuin itse haluan. Mitä se muille ihmisille kuuluu minkä ikäisen miehen kanssa haluan olla? Teen muutenkin nykyään elämässäni juuri niin kuin parhaaksi näen, enkä niin kuin toisten mielestä pitäisi tehdä. Tietysti niin, ettei tarkoituksella loukkaa ketään eikä muutenkaan tee pahaa kenellekään.


    • nainen 52v

      Nuoret miehet vonkaavat seksiä jatkuvasti.Oikeen jo tympii.Miksiköhän?? Ja toisaalta,aivan varmasti naiset tietävät mitä nuoret miehet haluavat. Ja jos ottavat vastaan,niin mikä ettei.Miksei yhtä lailla vanhemmat naiset voi nauttia nuoresta miehestä,niin kuin vanhemmat miehet nuorista naisista.Olisiko tämä sitä tasa-arvoa myös:)Itseäni ei totta puhuen kyl kiinnosta.....

      • Satelee

        20v miehiltä jos minkinlaista pyyntöä, vaikka olen kohta 50v nainen. Laitan yleensä viestiä etten lapsiin sekaannu. Ja ei niin kauheesti se seksi ainakaan minulla ole hakusessa. Eiköhän ne miehet ennemmin vonkaile nuoria naisia. vaikka iso kaljamaha ym.


      • maisakerttu
        Satelee kirjoitti:

        20v miehiltä jos minkinlaista pyyntöä, vaikka olen kohta 50v nainen. Laitan yleensä viestiä etten lapsiin sekaannu. Ja ei niin kauheesti se seksi ainakaan minulla ole hakusessa. Eiköhän ne miehet ennemmin vonkaile nuoria naisia. vaikka iso kaljamaha ym.

        Itse lopetin chatissa käynnit osaksi nuorten miesten jatkuvan vonkailun vuoksi.
        Alkoi jotenkin tympiä koko homma. En ole kiinnostunut nuorista miehistä siinä mielessä.
        Toisaalta petyin siihen että ikäiseni miehet joita tapasin näissä merkeissä olivat lähes kaikki ennen aikojaan ukkoutuneita.
        Kymmentä vuotta nuoremmissakin oli näitä "varhaisvanhoja".


    • ................

      suomalaismies on sika, eipä muuta voi sanoa!

      • --------------------

        Totta, suomalaismies on iso sika!!!!!!!!!!!!!!!


    • m,37

      Kyllähän noita vanhempii naisii panee pahimmassa puutteessa ja ei tarvitse turhia lirkutella kun on helppoja nakkeja mutta ei näitten naisten taidot ole kummoisempia monesti kuin ovat lahnoja!
      Mihinkään julkisille paikoille en kyllä mene näitten vanhempien kanssa!
      Eikä kuvittele pitempiaikaisia suhteita kun ovat sen synnyttämisiänkin ohittaneet!

      • vahva itsenäinen n

        Uskomatonta paskaa.Tiesitkö idiootti että elämässä on niin paljon muutakin kuin nussiminen.Ite asias aika hiton paljon parempia asioita.Tälläki palstalla tuntuu kaikille olevan pääasia paneminen.Se on säälittävää ja tyhjää.Kai nyt aikuisella ihmisellä luulis hieman enemmän olevan korvien välisää ajatusta ja elämäniloa kaikenlaiseen puuhailuun.Siis muuhunkin kuin piparinsa tai ulkkunsa jakamiseen jokaisella vastaantulevalle.Yäk miten voitte elää itsenne kanssa tai katsoa itseänne peiliin?Ihmettelen suuresti!!!


      • ???
        vahva itsenäinen n kirjoitti:

        Uskomatonta paskaa.Tiesitkö idiootti että elämässä on niin paljon muutakin kuin nussiminen.Ite asias aika hiton paljon parempia asioita.Tälläki palstalla tuntuu kaikille olevan pääasia paneminen.Se on säälittävää ja tyhjää.Kai nyt aikuisella ihmisellä luulis hieman enemmän olevan korvien välisää ajatusta ja elämäniloa kaikenlaiseen puuhailuun.Siis muuhunkin kuin piparinsa tai ulkkunsa jakamiseen jokaisella vastaantulevalle.Yäk miten voitte elää itsenne kanssa tai katsoa itseänne peiliin?Ihmettelen suuresti!!!

        Tiesitkö idiootti että elämässä on niin paljon muutakin kuin nussiminen.


    • IkäOnVainNumeroitako

      Suhde, jossa mies on paljon vanhempi kuin nainen on koominen

      Suhde, jossa nainen on paljon vanhempi kuin mies on traaginen

    • eirkkkerre

      kyllä se luontoa kysyy kun 50 mamman kääntää kontille ja alkaa sinne tummuneen nahan keskelle tähtäileen, jos on jo kostunut, yleensä hieman kuivan nahnikasta.
      poskihoito kyllä heiltä onnistuu mutta takaapäin kontallaan ei näy jostakin syystä tissejä kun jotakin muuta retkahtaa eteen keuli nyt mopo siinä heh

    • nuorempia?!

      Ne on niin jänniä nämä 50 naiset kun ovat niin nuorekkaita kun totuus on se että ovat olleet sen 20v sitten nuorekkaita!
      Minuunkin on ottanut useampi yli 50 ja hakee 10v nuorempia ja kun ihan kohteliaisuus syistä olen vastannut niin ihmetelleet kun ole vastannut kun heille ei edes yleensä vastata!

    • nainen46vw

      Minkäs takia yli 50 v eivät saisi hakea pelkästään seksiseuraa? Loppuuko sun mielestä naisten seksihalut jossain iässä? Siksihän ne nuorempia vonkaa, kun tietävät tai luulevat tietävänsä, ettei oman ikäisestä välttämättä niihin hommiin enää ole. Miehet voi hakea nuorempaa, naisetko muka ei? Jokainen taaplaa tyylillään ja aikuinen nainen ei välttämättä enää vakavaa parisuhdetta ole hakemassa.
      Hlökohtaisesti pidän seksistä suht. oman ikäisen kanssa. Vanhemmat ei kovin kiinnosta.

    • Capricorn48

      Tää on mulle ihan uutta! Etsin kivaa naista seksiin ja jos kaikki menee hyvin (muutenkin kuin seksissä), nin ois kiva viettää aikkaa kaikenlaisten muunkin harrastusten parissa musiikki, matkustelu, golf, veneily, ihan mitä vaan.

    • Jiihahhaa

      En tiedä olenko jotenkin lapsellinen 40-nainen, mutta kyllä nuo jutut 50 naisista ja 20-pojista on aika epäuskottavia. 35na usein törmäsin 20 miehiin, jotka hyvin sitkeästi jaksoivat seksiä vongata. Se tuntui tukalalta. En halua lapsia opettaa sillä lailla. Mutta miksi joku pojanjolppi haluaisi pesää mummonsa ikäiseltä, sitä en voi ymmärtää. Enkä sitä miksi 50-mies haluaa 20-pimun.

      Toisaalta mikä minä olen ketään arvostelemaan, itselläkin nuorempi mies. Ja kyllä, se 35v jaksaa joka yö vaikka mitä. Kannatti heivata se 50v luutunut, väsynyt luuska.

      • kjhkjhgfkjhgjkhg

        Itse en tajunnut nuorena seksistä mitään, enkä nauttinut siitä yhtään. Löysin seksuaalisuuteni vasta nelikymppisenä. Nykyinen mies yli 10v vanhempi. Kyllä se potenssi vaan alkaa aika heikko olla. En ihmettele, jos ikäiseni naiset haluavat nuoremman.


    • tunnustan

      Mä olen puuma. En voi sille mitään. Mutta en ole vielä koskaan harrastanut seksiä nuorempien miesten kanssa. Odottelen saalista, vielä ei ole tärpännyt. Olen puuma siinä mielessä että haluaisin kunnon parisuhteen miehen kanssa seksin lisäksi. Kaipaan hellyyttä ja ystävyyttä ihan yhtä paljon kuin seksiäkin. Tähän mennessä en ole löytänyt tällaista miestä mistään. Miehen täytyisi tyytyä elämään ilman lapsia jos tämän ikäisen kanssa olisi yhdessä, olen lapseni jo tehnyt. Taitaa olla pelkkää unelmaa tämä vaan, alkaa tuntumaan siltä pikkuhiljaa.

    • So?

      No, onpa ihmetyksen aihe. Vanhat miehet ovat hakeneet kaiken aikaa itseään 10-30 vuotta nuorempia naisia. Eiköhän syy ole sama sukupuolesta riippumatta.

    • Ihan hyvä, että naisetkin voi valita!

    • m55häme

      On se vaan kumma, ettei vanhemmilla miehillä pelaa, itse jo 62 ja pari kertaa päivässä pitää saada? poikkeusko? :)

    • sokerisulaa

      Laitin minäkin 60 nainen sinne ilmon. 20-30 tuli vastauksia pilvi n pimein,, omanikäisiltä juuri lai nkaa n ja niistä. Mikään johtanut puusta pitkään.
      Yhen kanssa sovittiin treffit kaksi kertaa, mutta aina sairastui. Mikä lieni sol och vårare!

    • Anonyymi

      Mutta jos haluaakin seksiä

      • Anonyymi

        Eeihän kukaan yli 45 v enää harrasta. Silloin kudotaan sukkaa ja taivastellaan eturauhasvaivoja sekä keskustellaan eläkepolitiikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeihän kukaan yli 45 v enää harrasta. Silloin kudotaan sukkaa ja taivastellaan eturauhasvaivoja sekä keskustellaan eläkepolitiikasta.

        No ei todellakaan mummouduta eikä pappaanuta vielä tuossa iässä. Kyllä ne jutut menee eläkepäiviä viettäville. Se on myös kunnosta kiinni, miten toimintakykyisenä vielä on vaikka kuuskymppisenä.


    • Anonyymi

      Saahan sitä aina kysyä ja tarjota. Samaahan te miehet te teette. Ette tekään pohdi kenelle tarjoatte ja keneltä kyselette, toimitte vaan.

    • Anonyymi

      Mitä väärää siinä on jos valitsee ison ja kovan kullin ja vielä jaksavan nuoren miehen.
      Ei saman ikäiset ylipainoiset pallomaha ukot jaksa tuntitolkulla nussia.
      Aikuinen nainen tarvitsee naintia ei 3minuuttia veltosta velttoon riitä yhtään mihinkään.

    • Anonyymi

      Eräs nainen kertoi hakevansa nuorempia itsetunnon puutteessa. Nuorien kanssa ei tarvitse olla fiksu tai kaunis. Riittää, kun antaa.

    • Anonyymi

      Jos 5-kymppinen nainen haaveilee ikäisestään miehestä ja parisuhteesta, ei kannata haaskata aikaa nuorempiin, mummoutuminen on lähellä.
      Jos ei tarvitse enää parisuhdetta, kuten eräs mainitsi, mitä se muille kuuluu, kenen kanssa hoitaa luonnollisia tarpeita.

    • Anonyymi

      Me yli 50 vuotiaat naiset ollaan jo sen ikäisiä että tiedetään mitä halutaan ja sen otamme

      • Anonyymi

        Saman ikäiset miehet on niin köyryselkäisiä pappoja. Hyvä kun pystyym ominvoimin pääsee


    • Anonyymi

      Saattaa yllättää kuinka monet nuoret miehet haluaa kypsää naista. Kun on lapset tehty ja erottu niin saa vähän hullutella

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe