vastaanottovirkailijan palkka?

m--

Minkälainen palkka on vastaanottovirkailijalla?

10

14615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työpaikka

Pelkka vastaanottovirkailija ei kerro mitään. Missä työskentelisit? Hotellissa? Jossain yrityksessä aulassa?.....

Jos hommassa noudatetaan esim PAM:in tessiä, niin palkka lähtee jostain 1500€/kk ylöspäin.

• Todellakin missä

Jos olet tyyliin kuntosalilla saat 7€/h eikä ole lomarahoja eikä iltalisiä..

Mut jos satut olemaan lääkärin vastaanotolla saat 35000-45000€/vuosiansioita...

eli heittää sieltä 12000-45000€ ,jos on ylipalkattu hoitsu pääsee hyville ansioille ,mut muuten ei ole hyviä ansioita.

• m--

hotellissa..Anteeksi typerästi tehty kysymykseni. Jos olisin jossain esim. hotellissa vastaanottovirkailijana, otan vastaan huonevarauksia jne. Olen vähän miettinyt opiskelupaikkaa ja kiinnostaisi tietää miten paljon tuollainen tienaa..

• Sitten
        m-- kirjoitti:

hotellissa..Anteeksi typerästi tehty kysymykseni. Jos olisin jossain esim. hotellissa vastaanottovirkailijana, otan vastaan huonevarauksia jne. Olen vähän miettinyt opiskelupaikkaa ja kiinnostaisi tietää miten paljon tuollainen tienaa..

Tuossa palkkataulukko. Eli rapiat päälle 1500€/kk on alkupalkka ilman lisiä.

http://www.pam.fi/mp/db/file_library/x/IMG/100364/file/Marantyontekijoidenpalkat1.10.2007alkaen.pdf

http://www.pam.fi/tyoelama/palkkataulukot/?EVIEW=&SINGLE_EMBED=&E=72603&SHOW_ALL_CATEGS=0&N=10&E=72603&Q=majoitus&_VIEW=list

• viimesimmät
        Sitten kirjoitti:

Tuossa palkkataulukko. Eli rapiat päälle 1500€/kk on alkupalkka ilman lisiä.

http://www.pam.fi/mp/db/file_library/x/IMG/100364/file/Marantyontekijoidenpalkat1.10.2007alkaen.pdf

http://www.pam.fi/tyoelama/palkkataulukot/?EVIEW=&SINGLE_EMBED=&E=72603&SHOW_ALL_CATEGS=0&N=10&E=72603&Q=majoitus&_VIEW=list

Tästä linkistä löytyy viimesimmät vasta voimaan tulleet palkkataulukot, jos jotakuta kiinnostaa:

Eli tuossa edellisessä viestissä olevaan alempaan linkkiin on päivitetty uudet taulukot. Pientä korotusta tullut, mutta eihän näillä vieläkään rikastumaan pääse. Siitä huolimatta olen ehkä hakeutumassa syksyllä opiskelemaan alaa - on sitä stressaavampaakin työtä tehty suht samalla palkalla...

Jo alalla olevat, miten olette viihtyneet??

• 2011lilja

Kumpi työ mielestänne on parempi, (hotellin) vastaanottovirkailija vai sihteeri? En nimittäin osaa valita, kumpaa alaa kannattaisi mennä opiskelemaan... Palkkatasot ja työnkuvat kiinnostais tietää.Pliis, auttakaa!

• seppo taalasmaa

Itse istun Helsingissä "suuren" suomalaisen yrityksen aulassa vastaanottovirkailijana voisi sanoa. Palkka 1800e/kk, leppoista ja helppoa hommaa.

• pörtti

Entäs lisät sitten? Mitä lisiä vastaanottovirkailija saisi esim. hotellissa?

• semmottii

Vastaan vaikka on vanha ketju. Eli listä hotellialalla aivan SURKEAT verrattuna esim mitä kaupan kassa saa. kl 18-24 YKSI euro lisää/h ja yöllä 2€!! VAU!! Kyllä kannattaa istua yöt hotellissa kuuntelemassa kännisiä idiootteja. Ja kyllä, olen vaihtamassa alaa :D

• Valtsussa

Huomasin itsekin kun siirryin ravintola-alalta kaupan alalle että lisät on aivan eri luokkaa! Iltalisä ravintolassa n. 1 € ja kaupanalalla 4 €.
      Palkat muuten aika samaa luokkaa ja paljon helpommalla pääsee kaupassa. Ravintolahommat on vedetty niin tiukoille ettei sitä kukaan kauan jaksa (itse jaksoin 20 vuotta). Nyt olen ihan tyytyväinen kassamyyjä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe