kertookaa huonoin räppäri!!!!!!!!
must on kapasteetti
kertokaa huonoin räppäri
24
3609
Vastaukset
- juuli@
tai tarkemmin ajateltuna siis kana on mun mielestä huono
- rapman
se on kana tai leijonamieli
- pannulappu.
en mä tiedä vaikutan taas jotenkin pilkun nussilata mutta kapasiteettiyksikköön mun mielestä kuuluu kolme rapparia :P
huonoin, noh ne löytyy kaikki suomen puolelta..
pikku g, kana, mariska.. etc..
huonon rapparin yleensä tekee se että se ei ole tosissaan asialla, vaan pelleillee jotenkin sen asian kanssa.. tästä vois taas kirjottaa romaanin pituisen jutun mutta.. noh.. ei jaksa. - Subutex
Kaikkihan sen tietää, että Kanat, Pikku Geet ja sun muut popstars idolsit ovat täyttä kaupallista paskaa!! Ne on Huonoja!
- nämä
ehkä urbaanilegenda tai skandaali. Rockin da north on myös aika suosta
- olkaa hyvä
Aivan pelle jätkä luulee osaavansa jotai mut on ihan aloittelija
- true räppäri
PIKKU G ON PASKA!!!!!!!!!!!
- deeku
Kaikki suomalaiset räppärit on tuotu Helvetistä maan päälle!!!
Ite oon suuri RAP fani, mutta suomen kieli ei sovi rap-lyriikoihin.
Varsinki Pikku G on täysin tuulesta temmattu, täys rahanahne paska helluntailinen homo! - gurlie
...skandaali on aika paska! samoin kana...eiköhän ne oo jo tos edel sanottu....
- gurlie
...ja eskimo on myös erittäin syvältä...
- Urbaanilegenda
gurlie kirjoitti:
...ja eskimo on myös erittäin syvältä...
Kana on aivan perseestä..Ja Mariskakin on aika huono!
Mut muut mitä täällä on lueteltu on mun mielestä ihan hyviä..
Iso H:lla on syvä ja miehekäs ääni.Ja tykkään sen räpäytyksestä..
Ezkimo aukoo päätään ja se rappaa suhteellisen hyvin.
Leijonamielellä on hyviä juttuja ja ääni,jonka tunnistaa..
Skandaali kuuluu tavallaan Ezkimon kaa samaan kategoriaan ja se osaa rapata hyvin..
Kapasiteettiyksikössä on Tasapaino,Ääretön ja Uniikki.Tasapaino ja Äänetön on hyviä rappaan ja Uniikki kans..uniikilla on kiva ärrä-vika ja se kuulostaa siks hauskalta..
En oikein osaa kuvata noita kunnolla,mut mä tunnistan jokasen,jos kuulen ja pidän niiden äänistä,matskusta ja räpäytyksestä..Jokainen niistä on erilainen omalla tavallaan..Ja ne osaa mun mielestä rapata ja tiedän,et tähän tulee viä jotai sanomista joltai,mut se on vaan mun mielipide!
Makuasioista ei voi kiistellä..Makunsa kullakin.. - gurlie
Urbaanilegenda kirjoitti:
Kana on aivan perseestä..Ja Mariskakin on aika huono!
Mut muut mitä täällä on lueteltu on mun mielestä ihan hyviä..
Iso H:lla on syvä ja miehekäs ääni.Ja tykkään sen räpäytyksestä..
Ezkimo aukoo päätään ja se rappaa suhteellisen hyvin.
Leijonamielellä on hyviä juttuja ja ääni,jonka tunnistaa..
Skandaali kuuluu tavallaan Ezkimon kaa samaan kategoriaan ja se osaa rapata hyvin..
Kapasiteettiyksikössä on Tasapaino,Ääretön ja Uniikki.Tasapaino ja Äänetön on hyviä rappaan ja Uniikki kans..uniikilla on kiva ärrä-vika ja se kuulostaa siks hauskalta..
En oikein osaa kuvata noita kunnolla,mut mä tunnistan jokasen,jos kuulen ja pidän niiden äänistä,matskusta ja räpäytyksestä..Jokainen niistä on erilainen omalla tavallaan..Ja ne osaa mun mielestä rapata ja tiedän,et tähän tulee viä jotai sanomista joltai,mut se on vaan mun mielipide!
Makuasioista ei voi kiistellä..Makunsa kullakin..no ihan kohtuullisesti ne niitä sanoja sieltä vielä latelee, mut entä sisältö??? jos multa kysytään niin täyttä skeidaa ja siitä se paskuus...
- mersu
HEIII!!! Ei Skandaalia saa haukkuu, se on niin hellunen :)
- -dmx-
kana,mariska,eminem...
- Fani
MÄ luulen et kapasiteetti ainaki mun mielest
- Särkynyt enkeli
Huonoimmat räppärit on EMINEM ja 50 cent
- Sormisheriffi
vai että 50 cent paska, mikä siinä on vialla? biiseissä hyvä sisältö ja räppaa hyvin.. sanat ei ainakaan oo samaa skeidaa kuin terroristereo ezkimolla
- das dee
eli:kana,mariska,spesialisti,timsi,katujenlaki (ehkä huonoin),lilla-g,JArule,mystikal... niiitääääääää on niiiiiiinn paaaaaaaljjjoooonn!!
- BassKiller
mitä huonoo Spesissä "Spesialisti" on?????
Mun mielest se on ihan fiksun olonen sälli.. - das dee
BassKiller kirjoitti:
mitä huonoo Spesissä "Spesialisti" on?????
Mun mielest se on ihan fiksun olonen sälli..saattaa se ihan fiksu äijä olla (en sitä kiellä) mutta jotenkin sen nykyinen musa ei oikein muhun uppoo.. sillä on jotenkin kaikki biisit vähän saman kuuloisia..esim:älä tule myöhään kotiin (vai mikä helvetti se oli)ihan hirveet sanat ja se pirun timsi on vielä hirveempi -"älä viitti likka aika siisti likka yms.." (on sanottava varmaankin loppunu kesken) MUTTA KAIKILLA OMAT MIELIPITEET!!!
- mira_
Ehdottomasti Kana ja Mariska.. :/
- Sormisheriffi
Paskimmat ovat Pikku G, Ezkimo ja Spesialisti.
- Anonyymi
Heikki Kuula on pakko olla huonoin.Ei mitään taitoa kaverilla.
- Anonyymi
Öö, ne on kaikki yhtä huonoja, tai en tiedä, kun kuuntelen vaan musaa, en rappia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764