Oon saanu jonkun aikaa kummallisia "kohtauksia". Aivankuin korvakäytävät ja kurkku menis tukkoon, niinkuin olis limaa nielussa vaan ei siellä kuitenkaan oo mitään tai sitten se on tosi sitkeää. Saa nieleskellä ja köhistellä ainaskin 10 minuuttia, se helpottaa itekseen kyllä jonkin ajan päästä.Äänikin on usein sellanen käheähkö, saattaa loppua ääni kesken puheen. =( Nytkin on niinkuin jotain ylimäärästä kurkussa ja pitää nieleskellä.
Kilpirauhanen on tutkittu moneen kertaan ainakin jollakin lailla (veriarvoin ja tunnustelemalla) ja nenän limakalvolta otettiin näyte jonka mukaan ei allergioita ole ainakaan (vaikka on allergisia oireita kyllä). Voisko tää olla joku tulehdus?
Miksi nielu "lukkiutuu"?
Hilpeä
2
410
Vastaukset
- ((((OO
Minulle käy sillon tolleen jos huoneessa on vetoa, saan ikään kuin pikkasen olemattoman nuhan joka häipyy aika äkkiä.
- Pihlajanmarja
Jotain limakalvoärsytystä sulla tuntuisi olevan. Onko sitä ollut kauan? Oletko jollekin allerginen? Onko hometta ympäristössäsi? Äänen käheytyminen on merkki limakalvoärsytyksestä.MIetipäs näitä asioita. Jos pitkittyy, lääkäriin ajoissa´.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791