Moi. Oon pitkään ihmetelly, miten slipknotin naamarit on tehty. Onks kellää mitää hajuu?
Tällasta maskii tarkotan:
http://img.search.com/thumb/d/d2/Corey_Taylor_Mask.jpg/250px-Corey_Taylor_Mask.jpg
kiitos.
Slipknot maskit
13
2805
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
samalla tavalla kuin make-up efektien tekijät leffoissa tekevät, eli ensin kipsimuotti päästä tai ainaki kasvoista, ja sen päälle taiteilija muotoilee foam latexista (vai mikä se oli?) hirviön kasvot. Katso vaikka täältä:
http://www.makeup-fx.com/Indexeng.html- Corey Taylor Fan
Musta vähä tuntuu et sitä ei iha noin tehä.
Siinä sivulla kerrottii vaa make-up efecteistä.
Oon kattellu Corey Taylorin maskii, eikä se kyl musta ainakaa näytä lateksi maskilta.
- gorelore
noita maskeja mistään..?
- gorelore
saako noita maskeja mistään..?
- Corey Taylor Fan
Kyl niit jostai sai tilattuu...
40 e... -.- - Mou
Corey Taylor Fan kirjoitti:
Kyl niit jostai sai tilattuu...
40 e... -.-Mistä? Ulkomailtahan tietysti, mutta tiedätkö luotettavaa ulkomaalaista sivustoa? Suomesta kun ei taida saada...(?)
- mou2
Mou kirjoitti:
Mistä? Ulkomailtahan tietysti, mutta tiedätkö luotettavaa ulkomaalaista sivustoa? Suomesta kun ei taida saada...(?)
Unohtu se sähköposti :d
- Youh
mou2 kirjoitti:
Unohtu se sähköposti :d
Tietääkö kukaan onko yhtään suomalaista sivustoa mistä voisi saada slipknotin maskeja :o ?
- Knöt
Youh kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko yhtään suomalaista sivustoa mistä voisi saada slipknotin maskeja :o ?
Ei ole yhtään suomalaista sivustoa, joka myisi Slipknotin maskeja. Saksasta, Yhdysvalloista ja Briteistä saa, muusta ei ole tietoa.
Ongelma on vaan, kun ei oikein tahdo luottaa ulkomaalaisiin sivustoihin.Jos jollain olis kokemusta esim. Rockfanshop.com? - needles24-7
Knöt kirjoitti:
Ei ole yhtään suomalaista sivustoa, joka myisi Slipknotin maskeja. Saksasta, Yhdysvalloista ja Briteistä saa, muusta ei ole tietoa.
Ongelma on vaan, kun ei oikein tahdo luottaa ulkomaalaisiin sivustoihin.Jos jollain olis kokemusta esim. Rockfanshop.com?Mutta ulkomailla niitä myydään. Esimerkiksi tuolla --> http://www.anytimecostumes.com/ecommerce/control/product/~product_id=000836077
- kyl niit
Myydäänhän slipknotin maskeja aprilli sivustolla käykää kattomassa!
valikoima on vaan vähän suppea :( - ds
punanaamio myy
Itse ostaisin mieluummin live-haalarit. Niitä kattellu jo pitkään ihan huvin vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741