Haloo!

Saadaanko täällä edes yhtä (1) riitaa aikaiseksi ilman allekirjoittaneen myötävaikutusta?

Huomenna on Viikon kohokohdat-kirjoituksen aika ja taaskaan ei ole mitään maininnan arvoista tapahtunut.

Tässä on muutama esimerkkiaihe millä lietsotaan vihaa.


1. kehukaa jotakuta naista kauniiksi/miestä komeaksi (alkaa takuuvarmasti piilovittuilu)

2. käytkö töissä-kysely (epäilyttävän useat rekkautuneet kirjoittavat parhaaseen työaikaan: 07.00-17.00)

3. ystävysty palstalaisen kanssa ja kun hän on alkanut luottamaan sinuun, niin nolaat hänet julmasti (oma suosikkini)


http://www.youtube.com/watch?v=B2MvDxpce2g&feature=related



"Mihin on kadonnut aito vahingoittamisen halu :("



MarttyyriMallari-TTt

20

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me <3
    • ReettaM

      Sinä olet palstan ainoa miellyttävä mies.

      *haloo?*

    • stalinkissa

      oletko sinä ihan tosissasi näiden juttujesi suhteen? Hölmö ;)

      • sen voi jokainen ihan itse päätellä.


        "Haluan kyseenalaistaa kaikki asiat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sen voi jokainen ihan itse päätellä.


        "Haluan kyseenalaistaa kaikki asiat"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..tämän palstan jutuille, vaikka muu elämä vaatii huomiotani myös. En rehellisesti sanottuna tiedä, että mikä perversio minulla tässä on. Ehkäpä haluan ainoastaan maksimoida vastenmielisyyden tuntemuksiani, tms. *irvistää*

        Kirjoitit nimimerkki "MarttyriMallari-TTt" näin:

        "Haluan kyseenalaistaa kaikki asiat"

        Miksi minusta sitten kuitenkin aina näyttää, että asia olisi lähinnä päinvastoin ja ettet haluaisi juurikaan kyseenalaistaa et kissaa, etkä paskaa?

        Haluatko kenties profiloutua muka jotenkin "älykkönä", tai jollakin tapaa muutoin lukijan yläpuolella olevana? Well. Voin kertoa, että näin reaalitulkinnassa pitäytyvän ihmisen mielestä toimintasi ei ( ainakaan siltä osin) tee kerrassaan minkäänlaista vaikutusta, muutoin kuin päinvastaisen (luultavasti) toivomaasi nähden. (Mielikuvitusmailmoissa elämistä tämän asian osalta en by the way sitten myöskään noteeraa: Yleinen vinkki mahdollisille muille kommentoijille.:)

        Tämän ketjun aloituksessasi sinä, nimimerkki "MarttyyriMallari-TTt" kirjoitit näin:

        "Huomenna on Viikon kohokohdat-kirjoituksen aika ja taaskaan ei ole mitään maininnan arvoista tapahtunut.

        Tässä on muutama esimerkkiaihe millä lietsotaan vihaa.


        1. kehukaa jotakuta naista kauniiksi/miestä komeaksi (alkaa takuuvarmasti piilovittuilu)

        2. käytkö töissä-kysely (epäilyttävän useat rekkautuneet kirjoittavat parhaaseen työaikaan: 07.00-17.00)

        3. ystävysty palstalaisen kanssa ja kun hän on alkanut luottamaan sinuun, niin nolaat hänet julmasti (oma suosikkini)


        http://www.youtube.com/watch?v=B2MvDxpce2g&feature=rela ted



        "Mihin on kadonnut aito vahingoittamisen halu :("



        MarttyyriMallari-TTt"    

        Kyselet, että "Mihin on kadonnut aito vahingoittamisen ilo", ihanko totta? Saanko muuten kysyä, että minkä ikäinen olet, nimimerkki "MarttyyriMallari-TTt"? Ymmärrätkö, että tätä palstaa seuraa myös teini-ikäisiä nuoria, joille jopa sinä saattaisit kirjoituksellasi toimia roolimallina? Ihan aidosti ja vilpittömällä uteliaisuudella tämä: Ymmärrätkö? Jos siten, niin miltä kannalta?


        -e.W


      • myytikki
        ... kirjoitti:

        ..tämän palstan jutuille, vaikka muu elämä vaatii huomiotani myös. En rehellisesti sanottuna tiedä, että mikä perversio minulla tässä on. Ehkäpä haluan ainoastaan maksimoida vastenmielisyyden tuntemuksiani, tms. *irvistää*

        Kirjoitit nimimerkki "MarttyriMallari-TTt" näin:

        "Haluan kyseenalaistaa kaikki asiat"

        Miksi minusta sitten kuitenkin aina näyttää, että asia olisi lähinnä päinvastoin ja ettet haluaisi juurikaan kyseenalaistaa et kissaa, etkä paskaa?

        Haluatko kenties profiloutua muka jotenkin "älykkönä", tai jollakin tapaa muutoin lukijan yläpuolella olevana? Well. Voin kertoa, että näin reaalitulkinnassa pitäytyvän ihmisen mielestä toimintasi ei ( ainakaan siltä osin) tee kerrassaan minkäänlaista vaikutusta, muutoin kuin päinvastaisen (luultavasti) toivomaasi nähden. (Mielikuvitusmailmoissa elämistä tämän asian osalta en by the way sitten myöskään noteeraa: Yleinen vinkki mahdollisille muille kommentoijille.:)

        Tämän ketjun aloituksessasi sinä, nimimerkki "MarttyyriMallari-TTt" kirjoitit näin:

        "Huomenna on Viikon kohokohdat-kirjoituksen aika ja taaskaan ei ole mitään maininnan arvoista tapahtunut.

        Tässä on muutama esimerkkiaihe millä lietsotaan vihaa.


        1. kehukaa jotakuta naista kauniiksi/miestä komeaksi (alkaa takuuvarmasti piilovittuilu)

        2. käytkö töissä-kysely (epäilyttävän useat rekkautuneet kirjoittavat parhaaseen työaikaan: 07.00-17.00)

        3. ystävysty palstalaisen kanssa ja kun hän on alkanut luottamaan sinuun, niin nolaat hänet julmasti (oma suosikkini)


        http://www.youtube.com/watch?v=B2MvDxpce2g&feature=rela ted



        "Mihin on kadonnut aito vahingoittamisen halu :("



        MarttyyriMallari-TTt"    

        Kyselet, että "Mihin on kadonnut aito vahingoittamisen ilo", ihanko totta? Saanko muuten kysyä, että minkä ikäinen olet, nimimerkki "MarttyyriMallari-TTt"? Ymmärrätkö, että tätä palstaa seuraa myös teini-ikäisiä nuoria, joille jopa sinä saattaisit kirjoituksellasi toimia roolimallina? Ihan aidosti ja vilpittömällä uteliaisuudella tämä: Ymmärrätkö? Jos siten, niin miltä kannalta?


        -e.W

        mä ainakin ymmärsin, että tää olis koominen kannanotto! :D


        Murrr! :D


      • ...
        myytikki kirjoitti:

        mä ainakin ymmärsin, että tää olis koominen kannanotto! :D


        Murrr! :D

        ..se, että käsitykseni komiikasta eroaa sinun käsityksestäsi. Se lieni kylläkin käsittääkseni tarpeeksi hyvin pääteltävissä jo aiemmastakin aloittajalle kohdentamastani viestistä. En ymmärrä, että mikä järki sitä on toistella.

        -e.W


    • sincerely yours

      Palvon sinua nyt ja aina!

      *heittäytyy Marttyyrin jalkojen juureen*

      • sincerely yours

        Suutelen jalkojasi!

        *olet valonpilke pimeydessä*


      • Elina.

        MarttyyriMallari on jalosukuinen herra, jonka sofistikoituneisuus ylittää kaikki tietoisuuden rajat.

        Häntä täytyy kohdella kuin ylimystä konsanaan!


      • sincerely yours
        Elina. kirjoitti:

        MarttyyriMallari on jalosukuinen herra, jonka sofistikoituneisuus ylittää kaikki tietoisuuden rajat.

        Häntä täytyy kohdella kuin ylimystä konsanaan!

        hän ei kuitenkaan näytä edes huomaavan minua ;(
        Pesisin ja luuttuaisin hänen lattiansa, jos hän vain huomaisi olemassa oloni.

        *Marttyyri, olen sinun! Now and for ever!*


      • Elina.
        sincerely yours kirjoitti:

        hän ei kuitenkaan näytä edes huomaavan minua ;(
        Pesisin ja luuttuaisin hänen lattiansa, jos hän vain huomaisi olemassa oloni.

        *Marttyyri, olen sinun! Now and for ever!*

        hänen huomanneen sinut monokkelinsa takaa. Hän on vain hyvin kiireinen omien ajatustensa kanssa.
        Ole nöyrempi!


      • sincerely yours
        Elina. kirjoitti:

        hänen huomanneen sinut monokkelinsa takaa. Hän on vain hyvin kiireinen omien ajatustensa kanssa.
        Ole nöyrempi!

        hänen täysipäiväiseksi palvelijattarekseen pienine valkoisine esiliinoineni ja hilkkoineni - jos hän vain niin tahtoisi...

        *haaveilee:)*

        *virkkaa pitsisomisteita rintamukseen*


      • Elina.
        sincerely yours kirjoitti:

        hänen täysipäiväiseksi palvelijattarekseen pienine valkoisine esiliinoineni ja hilkkoineni - jos hän vain niin tahtoisi...

        *haaveilee:)*

        *virkkaa pitsisomisteita rintamukseen*

        tarvitseeko hän sisäkköä..vaiko sittenkin ratsulleen hoitajaa..? Ehkäpä hän ilmoittaa sinulle henk.koht. eikä täällä palstalla...


      • sincerely yours
        Elina. kirjoitti:

        tarvitseeko hän sisäkköä..vaiko sittenkin ratsulleen hoitajaa..? Ehkäpä hän ilmoittaa sinulle henk.koht. eikä täällä palstalla...

        hänen arabialaisensa kiiltäväharjaiseksi!
        Ryhdynkin heti kirjoittamaan hänelle viestiä, jos hän olisi silloin armollisempi ja osoittaisi suosiotaan.

        *Marttyyri, ihanaiseni, olet ajatuksissani*


    • myytikki

      on helppo ärsyttää. Hän on niin leuhka ja itsekäs, että tuskin toista löytyy! :D


      Murrr! :D

      • se että joku käyttäytyy noin kertoo siitä että on epävarma itsestään.


        "Hän ei vaan huomaa sitä itse"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...

        .. korjata vaikkapa jokin sulake?

        -e.W


      • ...

    • En.kerro

      sinä pilailet?

      Mie en jaksa riidellä täällä :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe