Steve Webb on äijä

Ainakin

Suomen mittakaavassa. Albert Järvinen on täysi nolla verrattuna äijään. Tosin Albert kuoli nuorena. Webbi taitaa olla yli viisikymppinen. Mutta vetreä viisikymppinen tai yli. Pari tuntisessa keikassa Helsingissä (16.8. 2008) jätkä osoitti, että kokemusta piisaa ja rutkasti kitaransoitosta. Ja tota, minulla ei ole tapana kehua tyhjästä. Parituntista keikkaa ei ihan noin vain heitetä puhtaasti.

Pistäkää nimi mieleen, jos sattuisi heittämään keikkaa lähitienoilla. Ainakin rokkiin suuntautuneiden mieleen.

19

2258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

      että en ollut ottanut vielä edes kolmea kaljaa. Joten ymmärrätte suuren järkytykseni. Se oli ihan ilmainen konsertti lähiökapakassa. Ymmärrätte kai vähemmästäkin: Äijä on kuuntelemisen arvoinen. Tosin humppaa hän ei soita. Se tietenkin pitkänä miinuksena humppafaneille.

    • mutta kuitenkin

      Kapakassa oli ehkä 80 ihmistä kuuntelemassa. Jätkän taidot kitaran varressa olevalla tyypillä uskoisi olevan ihmisiä jonottamassa kuuntelemaan tuhansia. Sellaisia kapakoita ei taida edes Suomesta löytyä. Kävi vain saatanan hyvä tuuri. Enhän minäkään äijästä muuta tiennyt kuin, että jätkä on soittanut Hasse Wallin kanssa. Ei nyt sattunut olemaan muutakaan tekemistä ... Enkä ikinä ole ole kuullut parempaa kitaran soittoa Suomessa livenä ...

      Ehkä se on paljon sanottu. En itse taatusti viitsisi edes viidessäkymmenessä vuodessa opetella vastaavaa repertuaaria kuin Webb. Minua yksinkertaisesti kyllästyttäisi.Kerta vielä vaikka kiellon päälle: Älkää missatko jätkää jos sattuu paikkakunnallenne! Sellaista taitoa soittaa kitaraa ei opi edes kymmenessä vuodessa vaikka olisi kitaran jimi hendrix. Äijä on tosiaan aivan omaa luokkaansa.

    • tarvitsisikaan

      En usko, että minusta tulee koskaan Steve Webbiä. Ei vaikka vääntäisin kitaraa viisikymmentä vuotta. Kai te vähemmästäkin tajuatte?

      Siinä on kaveri jonka soittoa kannattaa mennä kuulemaan. Niin, unohdin kokonaan. Kapakassa voi juoda kahviakin koko illan, jos alkoholipitoiset nesteet eivät maistu. Niin, jos oikein ymmärsin, britti asustaa Suomessa. Tosin kielitaidosta en tiedä muuta kuin, että kuusikielinen kitara soi kuin taivaan kannel. Ehkä se on paljon sanottu. Ainakaan en soisi yhdenkään kitaristin jättävän keikkaa väliin. Väärentäkää vaikka henkilöllisyystodistukset, että pääsette sisään kapakkaan. Kuten sanottu: Pakko ei ole juoda viinaa, mutta Webb on Suomen mittakaavassa ykkösluokan tyyppi! En muista, että olisi tullut kehuttua koskaan ketään samalla tavalla. Ainakin minun mielestäni Webb on äijä. Ja teidän mielipiteistännehän minä en piittaa.

      • btyrefvnk

        asuu nykyään voikkaalla! tervetuloa tänne tuppukylään ;)


    • yhä

      En muista, että minua olisi koskaan kitaransoitto itkettänyt. Tämä on silkkaa ilosta itkua! Hyvällä tuurilla aihetta itkuun on useamminkin! Siis jos näin loistavaa kitaransoittoa pääsee kuulemaan ihan ilmaiseksi. Joku rollareiden konsertti tähän verrattuna ... Eihän niitä edes voi verrata! Yksi jätkä soittaa paremmin kuin kokonainen bändi!

      • tyhmä ääliö

        on tää ihme hemmo kun en oo ikinä kuullutkaan.ja asuuko ihan peräti täällä sloveniassa(tulevassa).kertokaa ihmeessä lisää .


      • Rale
        tyhmä ääliö kirjoitti:

        on tää ihme hemmo kun en oo ikinä kuullutkaan.ja asuuko ihan peräti täällä sloveniassa(tulevassa).kertokaa ihmeessä lisää .

        Me kuuntelemaan Eckerölinelle helsingistä tallinnaan se on tosi,tosi kova ÄIJÄ.Kannattaa jo pelkän äijän takia kävästä laivalla siis TODELLA !!!


    • Sui-hin

      Steve oli Piratissa, Lauttasaaressa 30.12.2011. Todella uskomaton tyyppi. Harmi vaan että Piratin dokusakki ei viitsinyt kuunnella tätä instrumetti-taitajaa. Muutama laiska taputus ja Mikon (Lagerström) kimeä ääni kokoajan taustalla häiritsi ja oli epäkohteliasta muusikolle. Hävetti. Tuleekohan enää ikinä Pirattiin?.

      • Anonyymi

        Steve Webb!!!!
        Olin myös silloisessa Piratissa (nyt purettu ja paikalla on kerrostalo ilman pubia, ei ainakaan vielä tullut).
        Siis Steve Webb soitti jPiratissa ja kuuntelin ja ihastuin soittoonsa. Mikko The laulava puutarhuri" häiritsi, kuten tavallisestikin ja hänet kai ajettiinkin ulos. Rasite!
        Steveä kuultiin laivalla useaankin ja istuttiin aivan vieressä.
        Aikoinaan, olikohan 2003 kun Steve soitteli "Fenkoli"pubissa Laajasalossa. Istuin mieheni kanssa kaksistaan kuppilassa ja juttelimme Steven kanssa niitänäitä. Mukava tyyppi ja Walesista.
        Nykyään esiintyy M/S Gabriella-laivalla joka ikinen päivä Huomenna 1.2.2023 alkaa bileet-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Steve Webb!!!!
        Olin myös silloisessa Piratissa (nyt purettu ja paikalla on kerrostalo ilman pubia, ei ainakaan vielä tullut).
        Siis Steve Webb soitti jPiratissa ja kuuntelin ja ihastuin soittoonsa. Mikko The laulava puutarhuri" häiritsi, kuten tavallisestikin ja hänet kai ajettiinkin ulos. Rasite!
        Steveä kuultiin laivalla useaankin ja istuttiin aivan vieressä.
        Aikoinaan, olikohan 2003 kun Steve soitteli "Fenkoli"pubissa Laajasalossa. Istuin mieheni kanssa kaksistaan kuppilassa ja juttelimme Steven kanssa niitänäitä. Mukava tyyppi ja Walesista.
        Nykyään esiintyy M/S Gabriella-laivalla joka ikinen päivä Huomenna 1.2.2023 alkaa bileet-

        Näyttää siihen joku anniskelupaikka tulevan.


    • Vihje999

      Toivottavasti.

      Kuulin viimeksi äijää kolmisen vuotta sitten Puksussa. Sormet meni kuin juna rautatiekiskoilla Olin unohtanut äijän nimenkin. Porukka häipyi Puksusta konsertin jälkeen melkein totaalisesti.

      Ihmettelen hieman . Siis kaljaa saa kaupasta ja r-kiskalta. Muttei live-esiintyjää muualta kuin kapakasta. Eikä niitä näy Tapanilassa, Malmilla eika Pukinmäessä. Siinä olisi hyvä tilaisuus Puksulle ottaa esiintyjä joka viikonloppuun. Siis talvi on pitkä ja ikävä Huonolla tuurilla voisi ottaa esiintyjät kimpassa muiden kapakkojen kesken siihen aukiolle.

    • Rale

      Todellakin Steve on tosi Äijä.Kävin laivalla 22.3.2012 Soundi oli todellakin käsittämätön dikkasin mielettömästi ja kuuntelin mennen tullen matkaa ÄIJÄÄ koko setin mitä Steve heitti.En malttanut muuta tehdä.Steve heitti mulle cd:n nimmarilla ja tekstillä do my frend.En kyllä keksi paljon parempaa trupaduuria/kitaristia ihan heti.Suosittelen todellakin kaikille menkää fiilistelemään ÄIJÄ skulaa Egkerölinella Helsingistä tallinnaan.Menkää voin taata että ette pety Terv:Rale

    • Captain Sceptiinen

      Juu, ei ollut albertti mitään. Lisäksi Eckerölinellä huimia tarjouksia ! Marketissa kosmetiikkaa puoleen hintaan..JEE !

    • artsi 71

      siinä se webb voikkaalla asustelee kohta oma studiokin valmistuu...

    • ÄläTyriNyt

      Onko Steve Webb suomalainen kun häntä Arbert Järviseen vertaat?

    • Anonyymi

      Ärsyttävän digitaalinen saundi..ei pärjää kitaristina yhdellekään tunnetulle suomalaiselle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin laivalla menossa Viroon ehkä v. 2010. Steve esiintyi siellä pikkubaarissa yksin, kitaraa soitti ja lauloi just ton guitar man- kappaleen. Ihastuin soittotaidoista, juttelin hänen kanssaan, kertoi, että löysi Suomesta vaimon. Kait he vieläkin sit Suomessa asuu, en tiedä. Mahtava muusikko!

    • Anonyymi

      Huippu äijä. Vikingin luotto esiintyjä. Nähnyt hänet 2012 alkaen. Viimeksi helmikuussa 2024.
      Webb osaa hommat!!

      YESS!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      783
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe