Voiko käyttää tavallisen kynsilakan päälle geelikerroksen ja kovettaa uv:llä? onnistuuko? vinkkejä?
kynsilakka ja geeli? help!!
4
9575
Vastaukset
- näin minä teen
Minä kokeilen omiin varpaisiini kun ei ole mallia saatavilla. Niihin olen harjoitellut milloin mitäkin.Kokeile ja testaa. Sittenpähän sen näkee.
- tuunari
geelejä ei liene suunniteltu kynsilakan päälle laitettavaksi, vaativat alleen joko geelikerroksen tai huolella pohjustetun ja puhtaan kynnen pinnan, mahd. primerilla käsiteltynä.
Kokeilin tuota itse kerran ja geelit irtosi kynsistä samana iltana saunan lauteille :-)
Laadukkaalla top coat- tai wet-lakalla saa kauniin kiiltävän ja tasaisen päällyskerroksen. - Shampanjaa ja vaahtokarkkeja
Moi
Mulla on ainakin käytössä geeli, joka on tarkoitettu viimeiseksi pinnaksi kynnelle kiiltoon yms. Sopii todella hyvin lakan päälle, eikä rapise, eikä lähde kun kulumalla tai viilaamalla. esn,rapid seal. Voin suositella kaikille. - EK-K
Riippuu kynsilakasta, kestääkö lakka UV-valon. Jotkin lakat saattavat reagoida ei-toivotulla tavalla uv-valoon ja geeliin. Riippuu osin myös geelistä. Esimerkiksi kynsilakan väri saattaa muuttua, tai kynsilakka lähtee "elämään" geelin alla, eikä näytä hyvältä.
Huomioi että kynsilakka on ilmakovetteinen ja geeli valokovetteinen. Kynsilakan on haihduttava kokonaan kuivaksi, ennenkuin geeliä voi kovettaa päälle.
Aika paljon tiedän että kynsilakkaa käytetään esim kärkien tekemiseen geelin alla. Itse suosin enemmän värillisiä geelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743