Mistä nettikaupasta tällaisen tuoksun saisi ostettua halvalla? Olen käynyt tuoksuja liikkeessä nuuhkimassa ja tähän tykästyin. Ei kuitenkaan ollut rahaa tuolloin mukana ja omalta asuinpaikkakunnaltani ei tätä tuoksua löydy. Mieluiten nettikauppa, jossa on mahdollista maksaa tuote vasta kun sen noutaa postista. Nimittäin en käytä turvallisuussyistä nettikauppoja, jotka vaativat rahat ennen tuotteen saamista.
Olisi muuten hyvä, että laittaisitte postimaksun hinnan myös jos sen tiedätte ettei minun tarvitse lähteä sitä sivustolta tonkimaan.
Armani Acqua Di Gio halvalla?
Nimimerkki..,
4
2020
Vastaukset
- löytää...
sellaisia nettihajuvesikauppojakaan josta postiennakolla voipi tilailla. Luottokortilla maksaminen on suht turvallista, kunhan varmistut kaupan luotettavuudesta.
Yes, kyseinen tuoksu on myös lempparini, sokoksen emotionista shoppailin sen mielestäni järkevään hintaan. - mielestäni
mansikkapaikka-ei tule postikuluja:
strawberrynetpistecom - joku vain
mulla moinen hajuvesi 50 ml purkki, hyvässä kunnossa ,myyn jos kiinnostaa postitse.KÄytetty ehkä vajaa 10 ml.Jotenkin vaan tuoksu alkanu aivastuttaa herkkänenäinen kun olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498