Millaiset kengät kuntosaliin/painoharjoitteluun(kuntobodaus)?
Kun sanotaan ettei lenkkikengät sovi kun on liian pehmeät pohjistaan ja usein sitä pohjaakin on liian korkeasti. Eli millaiset salikengät kuntobodaukseen että onnistuu kyykyt ja pohjenousut ym. hyvin?
Jos jollain on edulliset hyvät kengät tiedossa ja mistä saa niin laittakaa infoa. Tietenkin mustat, valkoiset tai muut yksiväriset on paremmat kuin liian räikeän väriset. Kyllä noista maksaakin jos ovat hyvät, mutta edulliset hyvät käy erityisesti.
Tarvitseeko nilkkaa painoharjoittelussa jotenkin erityisesti tukea jalkaliikkeissä esim. nilkoistaan korkeilla kengillä, kun mulla on tässä kolmisen kuukautta sitten revennyt nilkan nivelsiteet oikean jalan ulkosyrjältä ja käskettiin kolme kuukautta pitää urheilijan nilkkatukea?
Voiko kotona muuten treenata painoilla paljain jaloinkin, vai onko siitä haittaa?
Ja mitkä ovat vaarallisimmat liikkeet nilkoille ja kummalle osalle ulko- vai sisäsyrjälle?
Parhaat punttisalikengät
7
1866
Vastaukset
- Otomix Ultimate Trainer
Otomix Ultimate Trainer arikokkonen.com:ista http://www.arikokkonen.com/2006/index.php?action=20&group_id=28 on saakelin hyvännäköinen salikenkä sekä mustana että valkoisena mutta saako sitä Turusta jostain urheilu- tai voimailuliikkeestä kun en uskalla tilata netin kautta, koska oikean koon arvaaminen on sattuman kauppaa ja palautus on aina veemäistä. Enkä halua mitään "noin" sopivaa kokoa vaan juuri oikean kokeilemalla.
- no menikö se perille?
Otomix Ultimate Trainer arikokkonen.com:ista http://www.arikokkonen.com/2006/index.php?action=20&group_id=28 on saakelin hyvännäköinen salikenkä sekä mustana että valkoisena mutta saako sitä Turusta jostain urheilu- tai voimailuliikkeestä kun en uskalla tilata netin kautta, koska oikean koon arvaaminen on sattuman kauppaa ja palautus on aina veemäistä? Enkä halua mitään "noin" sopivaa kokoa vaan juuri oikean kokeilemalla.
Anolla ois METAL VOIMANOSTOKENGÄT
http://www.gometal.com/pages.php?gb=1
Jos netin kautta arveluttaa tilata, voithan ensin soittaa myyjälle ja kysyä kuinka toimia. Olisko niitä mahdollista saada sovitukseen esim. oikean jalan kenkiä kahta kokoa ja onhan niissä aina palautus oikeus jos ei sovivat.- old school
Joo hanki kunnon kengät jos kengät jalassa treenaat. Itse treenaan ihan sukkasillani eli ns. paljain jaloin. Tapa takavuosilta. Ne pikkutossut ei koskaan toiminu maastavedossa enkä tarvinnu kenkiä aina, mutta jos ja kun sellaiset jalkaan pistin, ni kunnon tarkotusta varten tehdyt. Ei mitään pinkkejä aerobic tossuja.
- wanker
siksi itsekin käytän oikeassa jalassa huopatossua ja vasemmassa kumisaapasta.
kyykyssä joustava kumisaapas antaa hyvän rykäisy efektin ja nousu pohjalta lähtee RÄJÄHTÄVÄSTI. - old school
wanker kirjoitti:
siksi itsekin käytän oikeassa jalassa huopatossua ja vasemmassa kumisaapasta.
kyykyssä joustava kumisaapas antaa hyvän rykäisy efektin ja nousu pohjalta lähtee RÄJÄHTÄVÄSTI.aika hyvä!
- 64-v
Aktiiviaikana otimme jaloista valokset ja valmentajamme tilasi punttikenkämme jalkojemme valumuottien mukaan.
Patiinit olivat tavallaan perinteisiä monoja muistuttavat, tanakat, puolivartiset nahkakengät.
Ja kestävät.
Nyt olkainvaliidina menen salille sandaaleissa ja osan teen sukkasillani.
Napakammat vedot ja kyykyt on täytynyt toistaiseksi unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368