noniih.. paljonko maksaa rakennekynnet? entä huolto? tietenki ois kiva jos joku tietäis oulun halvimman salongin ku niitäkin on niin prkleesti =) mites kauan ne kestää? siis ne kynnet.. kiitti!
Rakennekynnet
12
7189
Vastaukset
- Apriz
Valitettavasti Oulun hinnat saa joku muu sinulle selvittää.
PK-seudulla:
- uudet rakennekynnet 40-100e
- ranskalaiset 45-100e
- huolto 30-50e
= hintahaitari on siis laaja
- Huoltoa kynnet tarvitsevat noin 3-5 vkon välein.
- Itse käy 4 vkon välein.
- Rakennekynsi kestää noin 2-3 kk kynnessä, jolloin oma kynsi on alla kasvanut niin paljon, että tippi vaihdetaan.- Kertokaa!
mistä saa halvimmat ja parhaimmat rakennekynnet ja tehdäänkö ne LCN menetelmällä?
- ...
Kertokaa! kirjoitti:
mistä saa halvimmat ja parhaimmat rakennekynnet ja tehdäänkö ne LCN menetelmällä?
ottaa kangasmenetelmällä, se on paras. Mulle on laitettu niin kynnet 2 kertaa. Nää geelit ja akryylit ei läheskään niin hyviä, niissä käytetään myös kamalia myrkkyjä ja se UV millä ne kovetetaan ei oo hyvä juttu. Ja niissä on selvempi kasvuraja kun kangasmenetelmällä tehdyissä. Onkos toi LCN menetelmä toisin sanoen mikä?
Helsingissä tehdään kuulema vaan yhdessä paikassa tolla kankaalla, yks työkamu käy siellä. En muista nyt nimee. Itse en ole Helsingissä ottanut. - ...
... kirjoitti:
ottaa kangasmenetelmällä, se on paras. Mulle on laitettu niin kynnet 2 kertaa. Nää geelit ja akryylit ei läheskään niin hyviä, niissä käytetään myös kamalia myrkkyjä ja se UV millä ne kovetetaan ei oo hyvä juttu. Ja niissä on selvempi kasvuraja kun kangasmenetelmällä tehdyissä. Onkos toi LCN menetelmä toisin sanoen mikä?
Helsingissä tehdään kuulema vaan yhdessä paikassa tolla kankaalla, yks työkamu käy siellä. En muista nyt nimee. Itse en ole Helsingissä ottanut.on tuo LCN geelimenetelmä. Enpä itse ottaisi sillä.
- kynsiä vailla
... kirjoitti:
Helsingissä tehdään kuulema vaan yhdessä paikassa tolla kankaalla, yks työkamu käy siellä. En muista nyt nimee. Itse en ole Helsingissä ottanut.LCN on geelitekniikka joka kovetetaan uv:lla. Minkälainen toi kangasmenetelmä oikein on? kertokaa tarkemmin? ja miten poikeaa muista tekniikoista? hinta? ja missä hkissä voi ottaa?
- ...
kynsiä vailla kirjoitti:
LCN on geelitekniikka joka kovetetaan uv:lla. Minkälainen toi kangasmenetelmä oikein on? kertokaa tarkemmin? ja miten poikeaa muista tekniikoista? hinta? ja missä hkissä voi ottaa?
Helsingissä ainut paikka joka tekee niitä kangaskynsiä on Leikoski, se on Kampissa. Tarkemmin en tiedä. Mut katu taitaa olla joku Lapinlahdenkuja tms. Ja kallista on, mutta tarkkaa hintaa en tiedä. Kangaskynnet on kalliimmat kuin geeli- tai akryylikynnet. Mutta myös paremmat.
Kangasmenetelmässä ei käytetä UV:ta ollenkaan. Siinä tulee tippi, liimaa ja lasikuitukangasta vahvikkeeksi väliin. - ...
... kirjoitti:
Helsingissä ainut paikka joka tekee niitä kangaskynsiä on Leikoski, se on Kampissa. Tarkemmin en tiedä. Mut katu taitaa olla joku Lapinlahdenkuja tms. Ja kallista on, mutta tarkkaa hintaa en tiedä. Kangaskynnet on kalliimmat kuin geeli- tai akryylikynnet. Mutta myös paremmat.
Kangasmenetelmässä ei käytetä UV:ta ollenkaan. Siinä tulee tippi, liimaa ja lasikuitukangasta vahvikkeeksi väliin.nettisivut tolle Leikoskelle. Meni se osoite vähän metsään eka viestissä.
http://www.maaritleikoski.fi - p
... kirjoitti:
Kangasmenetelmässä ei käytetä UV:ta ollenkaan. Siinä tulee tippi, liimaa ja lasikuitukangasta vahvikkeeksi väliin.Kangaskynnet ovat ehdottomasti kestävämmät ja luonnollisemman näköiset kuin geelikynnet. Siinä oman kynnen tai tipin päälle liimataan lasikuitukangasta pariin kerrokseen. Kankaan rakenne pitää kynnen koossa niin ettei paloja lohkeile samalla tavalla kuin geelistä. Itselläni on ollut kangaskynnet vuosikausia ja ne kestävät jopa 5:n viikon huoltovälin. Paras tekijä on mielestäni Iia Lääne / Neil Design www.iialaane.fi . Iian sivustolta löytyy enemmän tekniikasta. Hinta ei ole sen suurempi kuin muissakaan tekniikoissa. Iia sijaitsee Runeberginkadun ja Manskun kulmassa Oopperan kohdalla.
- Meeri
Olen luopunut jo jonkun aikaa sitten omista rakennekynsistäni, mutta kerron sen minkä tiedän.
Rakennekynsiä tehdään kahdella perustekniikalla: kuidulla ja geelillä. Geelit voidaan kovettaa uv-valolla tai sitten kynnet kovettuvat kuivuessaan, liuottimen haituessa geelistä.
Kaikissa tavoissa kynnen päähän liimataan tippi pidentämään omaa kynttä. Tipin ja kynnen päälle rakennetaan 'kuorikerros', joka tekee kynnestä kestävämmän.
Kuidulla kynsi rakennetaan lasikuidulla, geeleillä kynnen päälle levitetään geeliä, joka kovetetaan.
Kynsien kestävyys on lähes samaa luokkaa, mutta geelikynsien hoito on omasta mielestäni helpompaa.
Kuitukynteen ei jää niin selkeää kasvurajaa kuin geelikynsiin, mutta geelikynsiä voi viilata päältäkin ja siten häivyttää kasvurajan. Kuitukynttä ei voi viilata päältä, sillä kuidut katkeilevat ja nousevat pystyyn.
Minulla on kynnet ollut sekä kuidulla, että geeleillä tehtynä. Hyvin tehtyä geelikynttä voi pitää aivan naturellinakin, mutta kuitukynnessä kuidut näkyvät ilman lakkaa. Ainakin minulla.
Uv:lla kovetettavien geelien kovetus ei ollut kivaa, kuivuminen poltteli kynsiä, enkä ainakaan minä pystynyt tekemään kuivattamista kerralla loppuun vaan tein sen lyhyissä pätkissä.
Huolto tehdään 2-5 viikon välein, itse jouduin käymään vähintään 3 viikon välein, kynteni kasvoivat sellaista vauhtia, että kynnet eivät kestäneet sormissa pidempään ilman huoltoa (alkoi juurikasvua olemaan sen verran paljon, ettei rakennekynsi enää meinannut pysyä omassa kynnessä kiinni)...
Paremmuudesta en osaa sanoa, itse tykkäsin enemmän geelikynsistä. Jouduin kuitenkin luopumaan kynsistä, koska tulin allergiseksi rakennekynsissä käytettävälle liimalle. Nykyään laitan juhliin irtotipit ja lakkaan näteiksi, pitkäkyntisenä en enää pystyisi harrastusten takia olemaankaan...- kiia liisa
heip! löysin ammattilaisen ndn.fi mahtavii kuvii ja osaa hommansa! vihdoinkin =) suosittelen lämmöllä!!!!
- fiona22
miten tuo allergia liimalle käytännössä ilmeni? itse epäilen samaa...
- jenni4564
Täällä ainaki tehdään rakenne- ja kangaskuitukynsiä ja niillä on hinnasto sivuilla:
http://www.iialaane.fi/palvelut_rakennekynnet_kangaskynnet_toolo_iia_laane.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521