..olen huolissani siitä että olenko alkanut nysvääntyä? aikuistuessaan..ihminen ekaksi tavallisoituu..sitten alkaa nysvääntyminen..mutta en kai minä ole tavallisoitunut?..missä välissä muka?hitto vie..tämä evoluutio haisee.. pakko keksii jotain tämän kasvavan nysvääntymisevoluution estämiseksi..
nysvääntyminen???
2
150
Vastaukset
- Vakkari huuhaa
Et kai ole alkanut pelkäämään vanhenemista? Kaikkihan me joskus vanhetaan ja Pervokin on parempi alkaan rakentaan pyramidia takapihalle...D
.."pelkään" nysvääntymistä..se pelottaa perkeleesti.. enen elämä oli seikkailua nyt ei mitään.. tosin tämän tunnin aikana tein kyllä netitse pari juttua tämän evoluution estämiseksi..
luulin muuten että huusit mulle että.. ET sinä ole! Huuhaa vakkari..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865