..olen huolissani siitä että olenko alkanut nysvääntyä? aikuistuessaan..ihminen ekaksi tavallisoituu..sitten alkaa nysvääntyminen..mutta en kai minä ole tavallisoitunut?..missä välissä muka?hitto vie..tämä evoluutio haisee.. pakko keksii jotain tämän kasvavan nysvääntymisevoluution estämiseksi..
nysvääntyminen???
2
240
Vastaukset
- Vakkari huuhaa
Et kai ole alkanut pelkäämään vanhenemista? Kaikkihan me joskus vanhetaan ja Pervokin on parempi alkaan rakentaan pyramidia takapihalle...D
.."pelkään" nysvääntymistä..se pelottaa perkeleesti.. enen elämä oli seikkailua nyt ei mitään.. tosin tämän tunnin aikana tein kyllä netitse pari juttua tämän evoluution estämiseksi..
luulin muuten että huusit mulle että.. ET sinä ole! Huuhaa vakkari..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514