Yksittäisistä kirjoittajista tehdyt aloitukset

Jos joku tekee aloituksen jossa väitetään, että Ratikkakuskin vaimo on pumpattava barbara tai että myytikki on huomiohuora, niin se menee jo liian pitkälle.

Mutta jos joku väittää allekirjoittaneen kirjoitusten ainoan sisällön olevan niihin ympätyt youtube-linkit (eli leimataan idiootiksi), niin katson oikeudekseni huomauttaa-ystävällisesti- asiasta ko. kynäilijälle.


http://www.youtube.com/watch?v=7SKpamFie8o




"Ja näissä tapauksissa on sitten ihan turha itkeä jälkeenpäin :)"




MarttyyriMallari-TTt

26

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      .. erästä allekirjoittaneen aiemmin käyttänyttä nimimerkkiä koskevissa aloituksissa. Siinä ei ole muuta vikaa kuin se, että sellaiset aloitukset tulee aina pohjata todellisuudessa tapahtuneisiin asioihin: Ei omiin yleistäviin ja todellisuuteen pohjaamattomiin näkemyksiin.

      Itse en meinaan yleistä kenenkään yksittäisen nimimrrkin kohdalla aloituksissani koskaan yhtään mitään/ ole koskaan tehnyt yhtäkään (kpl.) ketään tälle palstalle kirjoittavaa yksittäistä kirjoittajaa koskenutta aloitusta.

      "Ja näissä tapauksissa on sitten ihan turha itkeä jälkeenpäin :)"

      Itkeminen on kieltämättä usein turhaa, mutta ajatteleminen ja suhteuttaminen ainakin ovat mielestäni aina kannatatettava asia.

      • eli sinä siis tunnistat itsesi kirjoituksestani.


        "Mitä tästäkin voisi päätellä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli sinä siis tunnistat itsesi kirjoituksestani.


        "Mitä tästäkin voisi päätellä"


        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 19.8.2008 klo 19.24
           eli sinä siis tunnistat itsesi kirjoituksestani.


        "Mitä tästäkin voisi päätellä"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Eikös "e.W" ainakin mun tältä palstalta viimeaikaisesti lukemani perusteella ole mm.: Kimpassa nimimerkki "yrmiön" kanssa, "pieni ja pyöreä" tai erityisen kiinnostunut esimerkiksi nimimerkki "FiliaFerusFabulouksen" tekemisistä? Näin ollen sillä nimimerkillä ja lukijoiden mielikuvilla siItä ei suureellisesti ole erityistä tekemistä ainakaan juuri minun kanssani.   
              
        Erehdyt varmastikin henkilöstä. Osaatko muuten miten paljon kommentoida kirjoituksia itsessään, jos vaikkapa tuo "e.W" sinua näkyisi kiinnostavankin?

        Onhan se vähän noloa, mutta minun nimimerkkikentässäni ei lukenut "e.W".   


      • ... kirjoitti:

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 19.8.2008 klo 19.24
           eli sinä siis tunnistat itsesi kirjoituksestani.


        "Mitä tästäkin voisi päätellä"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Eikös "e.W" ainakin mun tältä palstalta viimeaikaisesti lukemani perusteella ole mm.: Kimpassa nimimerkki "yrmiön" kanssa, "pieni ja pyöreä" tai erityisen kiinnostunut esimerkiksi nimimerkki "FiliaFerusFabulouksen" tekemisistä? Näin ollen sillä nimimerkillä ja lukijoiden mielikuvilla siItä ei suureellisesti ole erityistä tekemistä ainakaan juuri minun kanssani.   
              
        Erehdyt varmastikin henkilöstä. Osaatko muuten miten paljon kommentoida kirjoituksia itsessään, jos vaikkapa tuo "e.W" sinua näkyisi kiinnostavankin?

        Onhan se vähän noloa, mutta minun nimimerkkikentässäni ei lukenut "e.W".   

        en oikein usko ettet olisi e.W.



        "Sillä kukaan muu ei ole kiinnostunut idioottimaisista aloituksistani :)"



        MarttyyriMallari-TTt


      • et yksittäistä

        Aloitus jonka teit koskien Mmiestä ja Papeetea sisälsi tosiaan kahden palstalaisen nimet.


      • ...................
        et yksittäistä kirjoitti:

        Aloitus jonka teit koskien Mmiestä ja Papeetea sisälsi tosiaan kahden palstalaisen nimet.

        "Niin,
        et yksittäistä 20.8.2008 klo 01.42
           Aloitus jonka teit koskien Mmiestä ja Papeetea sisälsi tosiaan kahden palstalaisen nimet."

        Mikä aloitus? Mä en koskaan ole tehnyt yhtäkään aloitusta MMiehestä, en Papeetesta (enkä kyllä näistä molemmista yhtäaikaakaan). Kysyin kylläkin kerran eräässä aloituksessani, että miksi MMiestä ja Papeetea koskeva aloitus oli poistatettu. Kysyin syystä, että itsekin kirjoitin kyseiseen ketjuun ja olisin halunnut lukea sen vielä.

        En erityisesti ymmärtänyt, että miksi esimerkiksi otsakkeella "Papeete


      • ....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en oikein usko ettet olisi e.W.



        "Sillä kukaan muu ei ole kiinnostunut idioottimaisista aloituksistani :)"



        MarttyyriMallari-TTt

        Luovuin nimimerkin e.W-käytöstä. Se nimimerkki pilkattiin pilalle typeriä aloituksia sillä suoltavien toimesta. En myöskään halua, että kukaan enää pääsee ainakaan ratsastamaan mun kirjoituksillani ilman omia ansioitaan.

        Ikävää, jos loukkaannuit siitä kirjoittajien kiinnostuksenkohteita koskevaan ketjuun taannoin kirjoittamastani, että nimimerkki "MarttyyriMallari-TTt:lle" tyypillisintä olisivat mielestäni youtube-linkit. Logiikkani mukaan on kuitenkin niin, että jos henkilö viljelee niitä lähestulkoon jokatoisessa aloituksessaan, ovat ne silloin henkilölle ainakin melko tyypillisiä.:)

        Jokuhan siis esitti edellä kuvaamassani aloituksessa, että nimimerkki "MarttyyriMallari-TTt:lle" ominaisinta olisi kiinnostus "luonteenpiirteisiin". Olin hieman eri mieltä siitä asiasta. En nimittäin henkilökohtaisesti ole nähnyt nimimerkki "MarttyyriMallari-TTt":lta kuin yhden aloituksen, missä hän olisi halunnut keskustella luonteenpiirteistä. Youtube-linkkejä sensijaan olen nähnyt lähestulkoon jokaisessa kys. nimimerkin aloituksessa.


    • rusalkaa
    • sirpamaikkarilta

      Vaihda heti autoa! Näin elävässä elämässä sellasen Volvo S80:n ja se kuski oli aivan kamala! Just sellanen limanen ja paksu setämies.

      Alkuperäiseen asiaan. Onhan tässä taas ollu näitä typeriä alotuksia. Pusikosta on kenen tahansa helppo tehdä aloituksia. Varsinkin jos kyseisen aloituksen kohde uskaltaa sanoa mielipiteensä ääneen. Oli se mielipide sitten hyvä tai huono. Kokoomuksen edustajallahan se ei kovin hyvä voi olla jos poltiikasta puhutaan ;)


      "Avaamatta jää moni aloitus"



      Ilmeisesti idiootista tykkäävä suomalainen akka

      • Ajattelinkin vaihtaa automme uuteen, mutta merkki pysyy samana.



        "Olisiko se sitten niin, että idioottimaisten aloitusten tekijät voisivat olla kiinnostuneita kirjoitustensa kohteista"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ajattelinkin vaihtaa automme uuteen, mutta merkki pysyy samana.



        "Olisiko se sitten niin, että idioottimaisten aloitusten tekijät voisivat olla kiinnostuneita kirjoitustensa kohteista"



        MarttyyriMallari-TTt

        Huomiotahan niillä alotuksilla varmasti vain halutaan. Lieneekö kyseessä sitten lapsuus ilman rakkautta vai onko kyseessä sosiopaatti. Sitähän me emme koskaan saa tietää. Nämä pekurithan huutelevat vain pusikosta ja käyvät tunnistettavien kimppuun. Kovin ikävää, niin kovin ikävää. ;)


        "Merkissä ei vikaa. Siinä ajajassa oli."



        Edelleen idiootille vastaileva idiootti.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Huomiotahan niillä alotuksilla varmasti vain halutaan. Lieneekö kyseessä sitten lapsuus ilman rakkautta vai onko kyseessä sosiopaatti. Sitähän me emme koskaan saa tietää. Nämä pekurithan huutelevat vain pusikosta ja käyvät tunnistettavien kimppuun. Kovin ikävää, niin kovin ikävää. ;)


        "Merkissä ei vikaa. Siinä ajajassa oli."



        Edelleen idiootille vastaileva idiootti.

        niinhän se ilmeisesti menee, että ensin herjataan jotakuta syytöntä raukkaa ja sitten kun tämä piruparka uskaltaa antaa palautetta, niin hänet leimataan kiusantekijäksi.


        "Tälläinen strategia saa minut epävarmaksi ja siksi otinkin asian esille"


        MarttyyriMallari-TTt


      • IIna.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niinhän se ilmeisesti menee, että ensin herjataan jotakuta syytöntä raukkaa ja sitten kun tämä piruparka uskaltaa antaa palautetta, niin hänet leimataan kiusantekijäksi.


        "Tälläinen strategia saa minut epävarmaksi ja siksi otinkin asian esille"


        MarttyyriMallari-TTt

        siis ensin syöttää itsestään mielikuvaa rikkaana tj:na. Sen jälkeen juuri kukaan ei kyseenalaista mielipiteitäsi..?


      • IIna. kirjoitti:

        siis ensin syöttää itsestään mielikuvaa rikkaana tj:na. Sen jälkeen juuri kukaan ei kyseenalaista mielipiteitäsi..?

        en tiedä...


        "Täytyy kokeilla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niinhän se ilmeisesti menee, että ensin herjataan jotakuta syytöntä raukkaa ja sitten kun tämä piruparka uskaltaa antaa palautetta, niin hänet leimataan kiusantekijäksi.


        "Tälläinen strategia saa minut epävarmaksi ja siksi otinkin asian esille"


        MarttyyriMallari-TTt

        toki ole syyttömiä itseensä kohdistuvan kritiikin takia. Tarkoituksellisesti tekevät aloituksia esim. muiden ulkonäöstä.


        "Kysymällä asiat varmistuvat"



        Paleleva suomalainen akka


      • myytikki
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        toki ole syyttömiä itseensä kohdistuvan kritiikin takia. Tarkoituksellisesti tekevät aloituksia esim. muiden ulkonäöstä.


        "Kysymällä asiat varmistuvat"



        Paleleva suomalainen akka

        viittaatko sirpamaikkarilta mahdollisesti minun tekemiin aloituksiin?

        Haluatko turpaan?


        Murrr! :D


      • sirpamaikkarilta
        myytikki kirjoitti:

        viittaatko sirpamaikkarilta mahdollisesti minun tekemiin aloituksiin?

        Haluatko turpaan?


        Murrr! :D

        Mut tiiätkös? Paljo parempi näin kun menee se viesti samantien perille asti. Kaikkien kohdalla se ei ikävä kyllä näin tapahdu. =(


        "Ei. En halua turpaani."



        Kauneuttaan varjeleva suomalainen akka


      • myytikki kirjoitti:

        viittaatko sirpamaikkarilta mahdollisesti minun tekemiin aloituksiin?

        Haluatko turpaan?


        Murrr! :D

        älä käy ystäväni kimppuun :)


        "Loput ovat vapaata riistaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • myytikki

      ja ihan vaan tiedoksi kaikille, että se huomiohuora-sana ei tarkoita mitään! :D

      Lällällää! :D

    • En.kerro

      aloitukset jos ei kiinnosta... Eipä sillä väliä ole mitä täällä kirjoitetaan, käytän omaa karsintaa viestien suhteen :)

      Mitä nuo kolme t-kirjainta on nimimerkissäsi?

      • enpäs kerro...no, okei:

        Marttyyri= joudun usein arvostelun kohteeksi.

        Mallari= olen pienoimallirakentamisen maailmanmestari

        T= tulin

        t= tänne

        t= teidän...vuoksenne (?)



        "Nyt siis tiedät salaisuuteni"



        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        enpäs kerro...no, okei:

        Marttyyri= joudun usein arvostelun kohteeksi.

        Mallari= olen pienoimallirakentamisen maailmanmestari

        T= tulin

        t= tänne

        t= teidän...vuoksenne (?)



        "Nyt siis tiedät salaisuuteni"



        MarttyyriMallari-TTt

        tuo selvensi asiaa paljon :)

        Mitäs pienoismalleja rakentelet? Varmaan vaatii näppäriä sormia ja kärsivällisyyttä sellainen rakentelu...


      • En.kerro kirjoitti:

        tuo selvensi asiaa paljon :)

        Mitäs pienoismalleja rakentelet? Varmaan vaatii näppäriä sormia ja kärsivällisyyttä sellainen rakentelu...

        yritän rakentaa toisen maailmansodan aikaisia panssarivaunua 1/35-skaalaan ja se vaatii kyllä hirveästi hermoja ettei käy niin että koko kyhäelmä lentää päin seinää.

        Katsos kun se vaatii aika paljon aikaa kun valmistaa esim. T-34-76: seen tarvittavat sadat osaset :)


        "En välttämättä suosittele tätä harrastetta sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        yritän rakentaa toisen maailmansodan aikaisia panssarivaunua 1/35-skaalaan ja se vaatii kyllä hirveästi hermoja ettei käy niin että koko kyhäelmä lentää päin seinää.

        Katsos kun se vaatii aika paljon aikaa kun valmistaa esim. T-34-76: seen tarvittavat sadat osaset :)


        "En välttämättä suosittele tätä harrastetta sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt

        meillä häviäisi osat pieniin suihin :D

        Sinällään käsillä tekeminen on mukavaa ja kärsivällinenkin olen jos tarvitaan...


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        yritän rakentaa toisen maailmansodan aikaisia panssarivaunua 1/35-skaalaan ja se vaatii kyllä hirveästi hermoja ettei käy niin että koko kyhäelmä lentää päin seinää.

        Katsos kun se vaatii aika paljon aikaa kun valmistaa esim. T-34-76: seen tarvittavat sadat osaset :)


        "En välttämättä suosittele tätä harrastetta sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt

        hävisi yksi viesti tästä... No, ei voi mitään nyt on mentävä nukkumaan... Öitä :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe