IHan pöljä olo, oksettaa, ei nuku, meinaa jäädä auton alle .
En taida jatkaa....
Haluan syödä ja nukkua.
Flunssan oireet ja en näe kunnolla !
Mitä pitäis tehä ?
En taida jatkaa....
Haluan syödä ja nukkua.
Flunssan oireet ja en näe kunnolla !
Mitä pitäis tehä ?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Mulla on myös sama lääke ollut nyt viikon verran ja samoja on oireet vähän kuin sulla eli liian väsyny ja syön paljon kohtahan mä lihon ja olo on entistä kurjempi. Taidan lopettaa koko kuurin.
Lenkkeily taitaa olla parasta lääkettä masennukseen, kuin lääkkeet. Ja kun mainitsit näköhäiriöstä niin mulla on ollut samankaltaisia oireita. Hyi mitä lääkkeitä ne on meille valmiita syöttämään. Toivottavasti olosi paranee ja jos ei parane niin tilaa aika lääkärillesi ja kerron niistä tuntemuksista.
Ekat 5pv vitun jees fiilis ja masennus helpotti.
Sit alko sivu oireet. Nyt 20päivä ja murskasin kapselin sisällä olevat rakeet. Toistaseks tuntus olevan vähemmän sivuoireita (haukottelua leukojen jäykistystä siinä yhteydes koko kehos tuntuu hassulta välillä)... muita oireita ei juuri ole fyysisellä puolella. Lääkäri haluis vaihtaa lääkkeen jo mut ite kyllä syön vielä viikon verran ja katon alkaako tasottuun. Kuitenkin 20pv on aika lyhyt aika.
Henkisel puolella ahistus on tasasta mut pärjään ilman bentsojakin mikä on uutta mulle (3vuotta syönyt päivittäin rauhottavia ilman ongelmia ja lopettanutkin välillä ilman isompia ongelmia...
Liiottelevat aivan liikaa diapamin xanorin rivatrilin tenoxin yms haittoja.... mun mielestä parhaita lääkkeitä lähes kaikkiin perus mielenterveys ongelmiin. Varsinkin nuoruusiällä. Ainut riski on psyykkinen riippuvuus mistä on vittumainen päästä irti kokonaan, mut onnistuu jos saa tukee läheisiltä ja kertoo tilanteen yms... tämmöstä :) Täs just oottelen että paheneekö efexorin sivuoireet tästä enää vai alkaako lääke tasottuun... eilen oli vielä aika kammottavat sivuoireet. Tosiin 20pv menossa.