Heippa kaikille!!Löysin netistä hiuspidennykset klipsi kiinnityksellä....oiskohan kenelläkään kokemuksia pysyvyydestä?? Kuiteskin aika hintavat,mutta tietty jos ne pysyy ihan ok paikallaan,niin kait on hintansa arvoinen ;-))?? Saa ite laittaa koska haluaa pidemmät hiukset??
Mutta siis oisko kenelläkään kokemuksia..Kuvista kun katsoin kiinnitys menetelmää,niin näytti kuin aivan pieni kampa,jossa hiuspidennys osiot ovat ja vaan kiinnitetään hiuksiin ehkä??vastakkain kiinni?? ;-))
Klipsi pidennys???? Pysyykö???
98
12100
Vastaukset
- minäkin..
miltä ne klipsit ihan oikeasti näyttää hiusjuuressa. Kehtaako mennä ne pääässä edes baariin, vai näkyykö ne törkeesti takana oleville. Kuvassa kaikki näyttää kivalta, mutta....
- niinpä ;-))
Se on kyllä totista totta,että kuvassa ne näyttää todella helpoilta käyttää ja laittaa ,mutta niiiin. Ois kiva kyllä kokemuksista tietää ;-)
- mut kun...
niinpä ;-)) kirjoitti:
Se on kyllä totista totta,että kuvassa ne näyttää todella helpoilta käyttää ja laittaa ,mutta niiiin. Ois kiva kyllä kokemuksista tietää ;-)
katoin lähes 40 v naisen klipsihommia, yliblondatut omat hiukset klipsijutut "barbitukkaa" kilo meikkiä = apuua!
- doupc
Yhdellä tuttavallani on klipsipidennykset ja näyttää ihan oikeilta hiuksilta edestä ja takaa ja mistä suunnasta tahansa.
- Naturalhair
mut kun... kirjoitti:
katoin lähes 40 v naisen klipsihommia, yliblondatut omat hiukset klipsijutut "barbitukkaa" kilo meikkiä = apuua!
samaa. Nuorilla menee! Mutta aikuinen nainen tekee itsestään vapaaehtoisesti bimbon.
- terve
mut kun... kirjoitti:
näitkö kenties tukiaisen?:D
- Auroraa
doupc kirjoitti:
Yhdellä tuttavallani on klipsipidennykset ja näyttää ihan oikeilta hiuksilta edestä ja takaa ja mistä suunnasta tahansa.
Mun kampaaja suositteli ostamaan täältä ww.klipsipidennys.fi
- Auroraa
Auroraa kirjoitti:
Mun kampaaja suositteli ostamaan täältä ww.klipsipidennys.fi
siis www.klipsipidennys.fi :)
- lkjoijh
itse tilasin klipsi pidennykset hairtrade.com:ista. ostin 35 senttiset, en halunnut liian pitkiä. olen itse ollut todella tyytyväinen, ja kaikki on sanonut, että ne on todella luonnollisen näköiset. Ne on vielä siis aitoa hiusta. Alussa kieltämättä koko aika haroi hiuksiaan, kun ajatteli että nyt ne kiinnitykset näkyy, mutta se riippuu ihan siitäkin, että miten pidät niitä. esimerkiksi pidän hiuksia kiinni silloin kun ajan pyörällä. mulla on tummat hiukset, joten ne kiinnityskohdat ei senkään takia näy niin selvästi. Ja näistä ihanuuksista maksoin yhteensä vain n. 55 euroa :)
- Kiitos,
Kiitos vastauksesta ;-))...Vielä siitä pysyvyydestä,elikkäs kun ainakin olit tyytyväinen,niin ne varmaan ovat ihan hyvät pysymään kiinni,ettei tarvitse joka pään ja hius heilauksen jälkeen pelätä,että letit putoo maahan ;-)) ??
- edellinen vcastaaja
Kiitos, kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ;-))...Vielä siitä pysyvyydestä,elikkäs kun ainakin olit tyytyväinen,niin ne varmaan ovat ihan hyvät pysymään kiinni,ettei tarvitse joka pään ja hius heilauksen jälkeen pelätä,että letit putoo maahan ;-)) ??
juu siis hyvin pysyy. alussa tein niin että tupeerasin aina ne juuret joihin kiinnitin ne, mutta huomasin aika pian että hyvin pysyy ilman tupeeraustakin. ja mulle riitti ihan yksi paketti, omat hiukset on hartioille asti, vähän yli. kivan paksu ponnari tulee ;)olen saanut jo monet tilaamaan samat hiukset :) mulla kävi vielä niin hyvä tuuri, että olivat juuri oikean värisetkin kaiken lisäksi :)
- irti jos
edellinen vcastaaja kirjoitti:
juu siis hyvin pysyy. alussa tein niin että tupeerasin aina ne juuret joihin kiinnitin ne, mutta huomasin aika pian että hyvin pysyy ilman tupeeraustakin. ja mulle riitti ihan yksi paketti, omat hiukset on hartioille asti, vähän yli. kivan paksu ponnari tulee ;)olen saanut jo monet tilaamaan samat hiukset :) mulla kävi vielä niin hyvä tuuri, että olivat juuri oikean värisetkin kaiken lisäksi :)
joku kiskaisee? Tarkoitan nyt lähinnä sitä kun yöelämässä monenlaista kulkijaa.
- kxjgiogo
irti jos kirjoitti:
joku kiskaisee? Tarkoitan nyt lähinnä sitä kun yöelämässä monenlaista kulkijaa.
juu siis ei ole vielä tuollaisesta tapauksesta kokemusta :) mutta kyllä ne tuntuu hyvin pysyvän hiuksissa kiinni. se tietty auttaa jos tupeeraa paljon ja laittaa paljon vaikka vielä lakkaa päälle
- kokemusta on
kxjgiogo kirjoitti:
juu siis ei ole vielä tuollaisesta tapauksesta kokemusta :) mutta kyllä ne tuntuu hyvin pysyvän hiuksissa kiinni. se tietty auttaa jos tupeeraa paljon ja laittaa paljon vaikka vielä lakkaa päälle
Hei! Kävin äskeittäin amerikassa ja siellä mulle laitettiin ihan kokeilumielessä tommoset pidennykset, päätin sitten samantien ostaa ne. Alussa oli hankalaa ite laittaa ne kiinni mutta kun harjoittelee niin se sujuu ihan hyvin ja näyttää hyvältä. Parasta siinä on se että voi laittaa aina kun haluaa eikä mee kauan aikaa siihen :) suosittelen!
- Sambanakki
Kaverilla on tuollaiset eikä huomaa kyllä yhtään kun ne on päässä! On kuulemma tosi helpot laittaakin ja pysyy hyvin päässä:)
- dandx15
Kirjoittanut: lkjoijh / 21.8.08 / klo 07:14 itse tilasin klipsi pidennykset hairtrade.com:ista. ostin 35 senttiset, en halunnut liian pitkiä. olen itse ollut todella tyytyväinen, ja kaikki on sanonut, että ne on todella luonnollisen näköiset. Ne on vielä siis aitoa hiusta. Alussa kieltämättä koko aika haroi hiuksiaan, kun ajatteli että nyt ne kiinnitykset näkyy, mutta se riippuu ihan siitäkin, että miten pidät niitä. esimerkiksi pidän hiuksia kiinni silloin kun ajan pyörällä. mulla on tummat hiukset, joten ne kiinnityskohdat ei senkään takia näy niin selvästi. Ja näistä ihanuuksista maksoin yhteensä vain n. 55 euroa :)
-siis riittääkö toi yks paketti koko hiuksiin?? - Mimmeliinu
dandx15 kirjoitti:
Kirjoittanut: lkjoijh / 21.8.08 / klo 07:14 itse tilasin klipsi pidennykset hairtrade.com:ista. ostin 35 senttiset, en halunnut liian pitkiä. olen itse ollut todella tyytyväinen, ja kaikki on sanonut, että ne on todella luonnollisen näköiset. Ne on vielä siis aitoa hiusta. Alussa kieltämättä koko aika haroi hiuksiaan, kun ajatteli että nyt ne kiinnitykset näkyy, mutta se riippuu ihan siitäkin, että miten pidät niitä. esimerkiksi pidän hiuksia kiinni silloin kun ajan pyörällä. mulla on tummat hiukset, joten ne kiinnityskohdat ei senkään takia näy niin selvästi. Ja näistä ihanuuksista maksoin yhteensä vain n. 55 euroa :)
-siis riittääkö toi yks paketti koko hiuksiin??Riittää yksi Hairtraden setti koko hiuksiin. Itse asiassa sieltä tulee niin paljon tavaraa, että jos laitat kaikki päähäsi, tuntuu melkein, että on lähes "liikaa" tukkaa heh..
Mä tilasin kans n 35-senttiset klipsijatkeet ja oon ollu hurjan tyytyväinen, en missään nimessä ottaisi mitään muita pidennyksiä (ne oikeesti pilaa hiukset). Klipsijatkeet voit laittaa silloin kun siltä tuntuu, että haluut olla pitkähiuksinen; kun opit laittamaan ne, siinä ei mee kuin alle vartti, joten helposti tulee laitettua useinkin :) Yöksi vaan sit pois.
Mun kaverit on kans ihastellu noita klipsijatkeita, ja kolme mimmiä jo tilasi itselleen samanlaiset raidoitetut jatkeet :) - dandx15
Mimmeliinu kirjoitti:
Riittää yksi Hairtraden setti koko hiuksiin. Itse asiassa sieltä tulee niin paljon tavaraa, että jos laitat kaikki päähäsi, tuntuu melkein, että on lähes "liikaa" tukkaa heh..
Mä tilasin kans n 35-senttiset klipsijatkeet ja oon ollu hurjan tyytyväinen, en missään nimessä ottaisi mitään muita pidennyksiä (ne oikeesti pilaa hiukset). Klipsijatkeet voit laittaa silloin kun siltä tuntuu, että haluut olla pitkähiuksinen; kun opit laittamaan ne, siinä ei mee kuin alle vartti, joten helposti tulee laitettua useinkin :) Yöksi vaan sit pois.
Mun kaverit on kans ihastellu noita klipsijatkeita, ja kolme mimmiä jo tilasi itselleen samanlaiset raidoitetut jatkeet :)mihin asti ne sun 35cm:set pidennykset ylttyy??
- EMOfjeiwogri
dandx15 kirjoitti:
-siis riittääkö toi yks paketti koko hiuksiin??riippuu montako on paketissa (= mulla riittää jo 4 kappaletta hiuksiin.
- elina-sofiasminttu77
eikä tu mielee kenen päästä kynitty vaiko se teitä vosuja kiinnostaa ei älli taida riittää mokomaan p
pikku aivojumppaan. miten te voitte olla vittu noin urpoja
- pysyy kiinni
Kyllä ne on ihan hintansa arvoiset:) Yleensä klipsihiukset laitetaan omiin hiuksiin kiinni niin, että laitetaan hiuskiinnettä omiin hiuksiin ja tupeerataan sitten omat hiukset (ja vielä vähän voi suihkasta lakkaa), jonka jälkeen klipsit aukaistaan ja laitetaan omien, tupeerattujen hiusten joukkoon ja sitten vain laitetaan klipsi kiinni. Pysyy yllättävän hyvin kiinni ja ite voi vielä kokeilla pikkasen vetäisemällä (niin yleensä pysyy tosi hyvin). Jos omat hiukset on sen verran karheet niin saattaa ilman tupeeraustakin pysyä klipsit päässä. Itelläni ei kyllä pysy ilman tupeerausta, on omat hiukset niin liukkaat. Loppujen lopuksi tosi helpot laittaa ja ottaa pois:)
- 2214
ja lässyn lässyn, kato, et silarit paikallaa
- marmoriprinsessa
Itelläni tämmöset
http://www.cybershop.fi/product/4001/synthetic-clip-on-extensions--blond
voin suositella varmasti kaikille :) hoitoon suosittelisin vaikka silkkitippoja niin pysyy nättinä pitkään ! Ja tosiaan, niissä on semmoinen klipsiosa, joka kiinnitetään omaan tukkaan.. se klipsi jää kyl piiloon hiuksien alle, joten ei siitäkään huolta että joku klipsi törröttäis tukan seasta! Suosittelen!- dandx15
-hei voisko joku sanoo, että mihin ne 35cm:set klipsipidennykset ylettyy? oon katos just tilaamassa hairtradelta ,mut en tiedä minkä pituiset!!
- fairyswing
dandx15 kirjoitti:
-hei voisko joku sanoo, että mihin ne 35cm:set klipsipidennykset ylettyy? oon katos just tilaamassa hairtradelta ,mut en tiedä minkä pituiset!!
voithan mitata kuinka pitkälle se menisi?
Mä olen tilannut myös tuolta www.cybershop.fi nettikaupasta clip-oneja että niitä voin ainakin suositella. Ja jos oikein oon tajunnut, niin sieltä löytyy myös eri pitusia. - laksla
Itse en tilaisi ''epäaitoa'' hiusta, kuluvat nopeammin, ja saattavat olla vaikka kamelinkarvaa. Ostin juuri net.hair.netistä 40cm clip-on hiuspidennykset 47 eurolla. hyvää kamaa ja halvalla. Suosittelen katsomaan edes hiuksia, koska tuotteilla on hyvä laatu ja kaiken lisäksi vielä halpa hintakin!!
- Wendyyyyi
Mä kokeilin eka cybershopin hiuksia ja ne olikin ihan ok ku en paremmasta viel sillon tiennyt :)
Sen jälkeen kampaajan suositelun perusteella tilasin klipsipidennys.fi kaupasta ja ne oli tosi hyvät! Tällä hetkellä kuitenkin mun päästä löytyy Hairiumin jatkeet kun halusin kokeilla teippejäkin ja tää Hairiumin hius on kans tosi hyvän tuntusta. Siis mun käyttäjäkokemuksen mukaan ei tuo cyberi ollu paras.
- 1212
Itse olen tilannut clip on pidennykset dreamhair.fi Tilaisn noin 2kk sitten 30-35cm (49€) pitkät clip on hius lisäkkeet ja olen niihin täysin tyytyväinen, joten tilasin tällä viikolla 60cm pituiset lisäkkeet (169€) :D Nyt odottelen niitä jo innolla. Omien hiusten pituus on n. 40cm joten tulee hiukan pituutta lisää :D Kyllä ne pysyy päässä todella hyvin, pyörällä kun ajaa tuulessa ni on pysynyt päässä :D Eikä lisäkkeet näy ollenkaan.
- heihoihei
ostin hairtradelta clip onit, mut ne ei oo ihan saman väriset... mitä teen??
- Makkarasoppa
heihoihei kirjoitti:
ostin hairtradelta clip onit, mut ne ei oo ihan saman väriset... mitä teen??
Ymmärsinkö oikein, että pidennykset eivät ole samanväriset kuin omat hiuksesi? No käy kampaajalla, ota pidennykset mukaan ja näytä niitä kampaajalle, ja sano että tämän väriseksi, kiitos :)
- EMOjfiwagh
siis ei laiteta todellakaan vastakkain kiinni.. miltähän sivulta ne löysit kun siellä ei lukenut miten ne kiinnitetään ? se kohta mihin ne laitetaan kiinni, pitää ensin tupeerata ja sitten kiinnittää siihen yksistään. minä itse laitan vähän eritavalla ne kiinni, enkä oikeastaan niitä enää hirveästi käytä, kun laitan näitä emohiuksia vähän erilailla. ja sitäpaitsi löysin seppälästä 2 kpl 9,95 ja ostin kaksi pakkausta. kyllä ne pysyy hyvin kiinni kun kiinnittää oikein. mä oon sitten suoristusraudalla niitä suoristanu kun ne menee latvoista sillee kikkaralle ja muutenkin vähän "ällöttävän" tuntuiseksi, olen saanut ne paljon suoremmiksi ja oikeiden hiusten näköiseksi kun olen suoristanut. voisipa ostaa semmoset pinkit raidat ku meen seuraavan kerran Seppälään (= halpoja kyllä oli. mutta käytössä ne saattaa kulua, riippuu onko ne oikeita hiuksia vai sellaisia tekokuituja, hintakin riippuu siitä. joillakin sivuilla oli aika kalliita. mulle kelpaa ihan hyvin noi seppälän !
- kokeiltu on
älä ikinä ainakaan osta mitään tekohiuksia.. kerran oon tehny sen virheen ja se oli kerttis kamaa :s mun ensimmäiset pidennykset oli sinetit ja pidin niitä varmaan n. 3kk oon halunnu jo kauan pidennyksiä uusiks ku haaveilen aina pitkästä tukasta mutta ku ei oo varmaa maksaa sinne kampaajalle sellaseta 300e ja sillo viel ku en niin hirveesti niit pistäny. Sitte ostin helsingistä cybershopista semmoset just niin muovi hiukset klipsuil ja petyin tosi paljon. en uskonu et ne menis heti pilalle. Nyt oon tilaamassa Iso-Britanniasta sinetit n 50cm pitkät 75kpl ja maksaa sellane 36e (ei postimaksua) ja ne mä meen pistämään meiän amiksen hiusalan opiskelijoilla kiinni ku niillä on tuntipalkkaus ni halvemmaks tulee!
- ei roskaa
Kyllä mulla on pysynyt hyvässä kunnossa cybershopista ostetut klipsit vaikka onkin tekokuitua.
- J
Itse tilasin cypershopista punaiset pidennykset. Itselläni on musta aika pitkät hiukset. Hyvin oon pysynyt kiinni. Täytyy vain pari kertaa harjoitella laittaa kiinni että ei näy klipsit. Mutta tyytyväinen olen ollut hiuksiini.
- Överut
Minkälaisia kokemuksia teillä on eri hiuksista?
Mä olen kokeillut seuraavia:
Hairtrade; olin ihan tyytyväinen
Klipsipidennys.fi; olin tyytyväinen
Headkandy; olin tyytyväinen
Charmhair; ei ihan niin hyvä mut menetteli - Tuulia 000
Headkandy ja klipsipidennys.fi parhaita!
- ÄÄÄÄliöt
Älkää vaan ikinä ostako tekokuitua, en ymmärrä miten KUKAAN voi väittää et ois edes välttävää!
Huonolaatuiset aitohiuksetkaan ei kestä kovin kauaa, saati sitten tekokuitu! - P0nnari
Clip on pidennys on toiminu mulla parhaiten. Ei katko omaa tukkaa ja on helppo kiinnittää. Minäkään en tekotukkaa suosittele, kerran kokeilleena ei tarvi toiste kokeilla. Kannatta panostaa laatuun ja hoitaa hyvin niin clip on on halvin hiustenpidennys.
- CLIPPISTYTTÖ
Itse olen hairiumin asiakas jo kolmatta vuotta ollut suht tyytyväinen mutta hintatasohan on hairiumilla tähtitieteellinen. Tuuheaan Clip pidennykseen menee kaksi pakettia ja hintaa tulee n200E.
Olen katsellut nyt myös muita toimijoita esim. dreamhair ja klipsipidennys.fi on tainnut saada hyviä arvioita ja hinta tulisi edullisemmaksi kuin hairiumilla. Minuakin kiinnostaisi teidän kokemukset noista kaupoista. Risut ja ruusut tervetulleita. - Piritta)
Täällä tyytyväinen klipsipidennys.fi asiakas. Hiukset tuli heti seuraavana päivänä ja on sellaiset kun luvattiinkin.
- tietämätön222
Mistä tietää oikean värin jos on pää laella muutamia blondeja raitoja,muu pää ruskea ?? ja kuinka pitkät hiukset pitäisi olla että voi laittaa pidennykset ja ne näyttäisivät hyviltä? itselläni on 10cm pituiset hiukset todella iso sivu otsis, enkä ole ihan tyytyväinen.. eli kauanko minun pitäisi odottaa että voisin tilata/laittaa kampaajalla pidennykset?
Ja kannattaisko laittaa ne kampaajalla vai itte ekaa kertaa? - olooshyvä
No 10cm hiuksiin ei mikään pidennys istu täydellisesti mutta kyllä niihin clip onit kiinni saa :)
Clip on pidennys on halvin laittaa tietty itse ja tilata jostain netistä mutta jos apua tarviit, asiantunteva kampaaja laittaa ne kiinni parissa minuutissa. - niiiina00
käyttääks kukaan muka tekokuitu pidennyksiä enää? en usko
- äääkk1
näyttääkö nuo klipsipidennykset täysin luonnollisilta? Pelottaa että erottuu pidennyshiukset omista...
- walliuska
Näyttää ne luonnollisilta kun omissa hiuksissa on sen verran pituutta että ne riittää reilusti peittämään kiinnityksen. Kannattaa myös leikkauttaa vähän kerroksittain hiukset niin pidennys istuu paremmin.
- ååliö
Ostin cliponit dreamhairilta kun se mainostaa myyvänsä parasta laatua halvimpaan hintaan. Niin, olisihan se pitänyt tietää ettei mainontaan voi luottaa. Argh, tämä clipon ei ole minkäänlaista laatua nähnytkään. "painokelvotonta tekstiä"
- ..
mikä mahtaa olla paras firma tilata? ite oon miettiny rapunzel of swedeniä nethairia ja klipsipidennys.fi mut missä laatu on parasta? viimeisestä kuullu eniten positiivivsta palautetta mutta kestääkö käytössä vai meneekö takkuun ja katkeilee niinku muut?
- Lwww
Kyllähän se käytöstä on paljon kiinni miten hiukset kestää.. Kaikki hiukset takkuuntuu ja katkeilee tietyssä pisteessä. Itse olen kokeillut dreamhairia ja klipsipidennystä joista klipsipidennys.fi huomattavasti parempi. Rapunzelista ja nethairista ei ole kokemusta mutta varmaan googlettamalla löytyy käyttäjäkokemuksia.
- Lwww
Okei, lisäys edelliseen ettei se nethair taida kannattaa, löysin täältä keskustelua aiheesta http://keskustelu.suomi24.fi/node/8870126
- ..
okei niin oon ajatellu iha jokapäivästä käyttöä ja oon lukenu paljon keskusteluja ja oonkin tällähetkellä tuon klipsipidennys.fi kannalla, koska en halua et ne näyttäs sit epäaidoilta ja hampuilta hyi en voi sietää kakshaarasia ( joita kylläkin kaikis nois pidennyksis on ) ja haluisin laadun olevan parast ku tilaan klipsit : ) oon myös kuullu et riippuu hiustenpituudesta minkä laatuset ne on oon ite ajatellu 50cm pitkii mut tos klipsipidennys.fi hämää se et sivuilt ei löydy maata josta hiukset alunperin on enkä löydä tuolta tietoo et mikä niitten postimaksu kyseisiin pidennyksiin on : /
- hehheheeeee
Oisko ketään tilannu Rapunzel of Swedenistä ?? Tilasin itte ja aattelin et onkohan ne hyvät ja kauan kesti tulla?
- hyvät on
Rapunzel on hyvä sivusto. Kaverini ovat tilanneet sieltä omat pidennyksensä. Ja minusta heidän hiuksensa näyttävät hyviltä. (:
- uhla
Omakohtaisesti en pitnyt rapunzelin hiuksista. Liian hamppuiset minun makuuni. Muutaman pesukerran jälkeen on ollut työn ja tuskan takana saada hiukset selviksi.
- clipss
hyvin pysyy, clipsit voivat alussa olla jopa todella tiukat ja saa käyttää voimaa laittamalla ne kiinni, mutta käytössä (ainakin itsellä) ne löystyivät mutta eivät koskaan multa oo tippuneet päästä:) Clipsit ei näytä pahalta hiuksissa jos ne osaa laittaa oikein eli ottaa päällimmäisen hiuskerroksen sivuun ja asettaa hiusten juureen ja päällimmäiset hiukset takaisin päälle niin itse clipsit peittyvät!:)
- perttiina
itse ainakin sekä uin että saunon klipsien kanssa,no problem.
- Queen of night
Lue toi rapunzel ketju tältä sivulta. Jotkut on tykännyt mut on myös joillakin jäänyt tulematta eikä oo ilmeisesti saanu rahoja takas.
- Liis-marie
Kirjoitin jo ellien palstalle, mut ajattelin kirjoittaa tännekin. Tilasin Charmhair nimiseltä yritykseltä clip on pidennyksen. Karmea pettymys!!! Hiukset ehken 3 päivän jälkeen karmeassa kunnossa ja kuitenkin mielestäni osaan hoitaa pidennyshiuksia kun olen monta vuotta sinettipidennyksiäkin onnistunut hoitamaan. Toki sinettipidennystenkin kanssa on tullut vastaan erilaatuista hiusta mutta charmhair oli pohjanoteeraus. Voi kumpa olisin lukenut ennakkoon charmhair kokemuksia
- Köyhäilijä
Mistä saisi Clip oneja laskulla tai osamaksulla? ei oo nyt finanssipoliittinen tilanne paras mahdollinen joten vinkit otetaan kiitollisena vastaan.
- Wellia2
Selaa kauppojen sivuja niin sillähän se selviää.
Nää nyt ainakin löysin:
www.hairium.fi saa laskulla
www.klipsipidennys.fi saa laskulla ja osamaksulla
Rapunzelissa taitaa kans olla lasku, en nyt jaksa enempää selailla. - Köyhäilijä
Jepulis. Kiitti paljon.
- Quellea
Minäkään en suosittele Charmhairia. TOOOSI iso pettymys tuli noiden hiusten kanssa.
- Öppitä
Mikä tää Charmhair oikeen on? Hyvää laatua lupaavat mutta ei kyllä laatu vakuuta. Kaikenlaisia sitä onkin.
- EEvaww
Dreamhairin pidennyksistä irtoaa todella paljon hiuksia, en tajua miten voi olla näin huonosti tehty pidennys, kohta linjaan "kaksi karvaa" jäljellä mun clip on pidennyksessä. Että ei hyviä dreamhair kokemuksia ainakaan mun osalta tipu!
- Kira--87--
Dreamhairin hiuksissa ne hiukset on ommeltu siihen nauhaan aika väljällä ompeleella jollon tosiaan voi ne hiukset helpommin tippua sieltä "välistä".
Ompelukoneella kun surauttaa ne ompele-kohdat läpi niin saa pysymään ne hiukset paremmin.
- tyytyväinenasiakas
itse tilasin diivasta ja todella hyvänlaatuista aitoahiusta 55cm mustat. Aina laitan kun ulos poistun :)
- Kååli
Onko kukaan kokeillut raidoittaa clip oneja? Haluaisin vähän lisää vaaleutta ja mietin nyt uskaltaako noita pidennyksiä raidoittaa vai ostaako kokonaan uudet joissa on raidat valmiina?
En jaksanut selata kaikkia keskusteluja jos jossain on jo tästä puhuttu mutta pliis jos joku viitsisi valistaa tietämätöntä - heidiiiiiiz
Clip-on pidennykset on mulla näyttäny kyllä ihan aidoilta, mutta niitä on vaikea saada korkealle ponnarille, clipsit näkyy samantien :( Ja käytin niitä n. vuoden joka päivä, niin kulutti omaa hiusta tosi paljon. Korvan taakse ja niskaan tuli kaljuja kohtia...että rasittaa ne metalliset osat hiusta rankasti. Toisaalta mulla on niin ohut hius, että saattaa johtua siitäkin!Nyt on teippipidennys, joka on huomattavasti mieluisampi :)
- Lopwehga'
Nukuitko clipsit päässä? Se katkoo, muuten en itse huomannut mitään kulumista hiuksissa. Ja mulla on toisinpäin, siirryin teipeistä clipseihin :)
Ja tuolle joka haluis raidoittaa pidennyshiusta niin ehkä tummempia raitoja voiskin vielä laittaa mutta vaalentamiseen en ryhtyisi. Vaalentaminen tekee pahaa sun omillekin hiuksille, saati sitten pidennyshiuksille. - ojjjoijjioi
Osta valmiiksi raidoitettua pidennyshiusta! Ei kannata alkaa itse säätämään!
- tukkajumala.:
Mulla on charmhairista kyllä ihan hyviä kokemuksia. 50 senttiä tuon puljun karvaa päässä ollut nyt n. nelisen kuukautta ja klipsit on edelleen hyvässä kunnossa. Olen pessyt moneen kertaa, en käytä lämpösuojaa suoristaessa enkä muutenkaan mitenkään erikoisen "kauniisti" käsittele näitä kutreja..silti ovat edelleen ihanan pehmeät.
Olen käyttänyt klipsejä kohta yli vuoden päivittäin, ja kokemusta löytyy monenmoisista lisäkkeistä. Klipsipidennykset ovat oman hiuksen kannalta terveellisin vaihtoehto. Ite en ole kokenut että nuo olis mitenkään vahingoittanut tukkaa. Päinvastoin, vuodessa on ehtinyt oma tukka kasvaa ihan huomaamatta lähes polkkatukasta olkapäiden yli. Kaverit taistelevat sinettipidennysten kanssa, kiroavat pilalle menneitä hiuksia ja kadehtivat sitten mun kerta kerralta pidempää kuontaloa jos joskus satun näyttäytymään ilman klipsejä :D Tuskin tulen kuitenkaan lopettamaan klipsien käyttöä vielä pitkään aikaan vaikka oma hius saavuttaisikin halutun pituuden. Pidennykset tuuheuttaa tukkaa niin kivasti ja ilmettä saa muutettua helposti justiin esim. raidoilla.
Klipsien pysymiseen päässä vaikuttaa hirveesti klipsi koko. Pieni ja napakka klipsi pysyy paremmin paikallaan, eikä tarvitse kiinnittyäkseen kovin isoa osiota omasta tukasta. Näin klipsit voi asettaa melko tiheään omien hiusten alle, eikä tartte ohuessakaan tukassa pelätä että vilkkuis koko maailmalle. Ainut huono puoli näissä on se, että karvaa irtoaa melkosesti harjatessa ja muutenkin ja sitten niitä pirun hiuksia on joka lävessä.
Myös korkea ponnari onnistuu, mutta tällöin klipsit tulee asettaa mahdollisimman keskelle ja kauas hiusrajasta. Jos haluaa kunnolla nähdä vaivaa ponnarin eteen niin toinen vaihtoehto on asettaa klipsit ikäänkuin "väärin päin" eli tavallaan siihen asentoon kun tukka luonnollisesti menee kun se kerätään ponnarille. Riippuu tietysti paljon myös tukan väristä. Itellä täysin musta kuontalo niin klipsit kyllä uppoo tonne sekaan melko huomaamattomiksi. Blondeissa tai ruskeissa pidennyksissä harvoin itse klipsi on täysin samanvärinen kun hiusosio.
Ja tuosta vaalentamisesta. En todellakaan suosittele. Itse ryhdyin vaalentamaan mustaa hiusta ja lopputulos oli kuiva köntti jotain hyvin hyvin epämääräistä :D no kuka nyt muutenkaan lähtee täysin mustaa vaalentamaan? Värjäsin lähinnä kokeilumielessä vanhoja klipsejä ja tuli samalla sitten todettua etten taida omiakaan hiuksia lähteä ikinä blondaamaan. Lisäksi jos klipsejä haluaa värjätä tulee olla täysin varma että tukka on 100% luonnonhiusta. Kuituunhan väri ei tartu. Jotkut firmat myyvät tukkaa aitohiuksena jota se ei kuitenkaan välttämättä täysin ole. Toisaalta kai raidottamisessa tuo ei kai hirveesti haittaa jos sekaan jää muutama ei värjäytynyt karva :D Mutta suosittelen kuitenki ostamaan valmiiksi raidoitettuja tai sitten yksittäisiä klipsiraitoja.
Nyt alkaa tuntua taas siltä että jotain uutta voisi kokeilla ja olenkin ajatellut siirtyä 60 senttisiin. Kampaajani ehdotti että ottaisin klipsejä mukaan ja hän voisi leikata ja muotoilla klipsit siten että istuvat luonnollisemmin omaan hiusmalliin. Tuolloin vaan pitää sitten aina muistaa mikä klipsi tulee minnekin :D Mutta mutta, suosittelen klipsipidennyksiä lämpimästi kaikille pitkää tukkaa halajaville! - Wendy----89
Klipsipidennykset on nyt mulla jokapäiväisessä käytössä teippipidennysten jälkeen. Olin teippeihinkin ihan tyytyväinen mutta koska urheilen paljon koen klipsit kätevämmäksi kun ne saa myös pois. Klipsit on klipsipidennys.fi kaupasta ja teipit oli hairium.fi kaupasta, molempia voin lämpimästi suositella. Ja sit muuten kannattaa heti ostaa kunnon hoitoaineet pidennyksille kuin pidennyksille, niillä saa hiusten käyttöikää pidennettyä huomattavasti.
- rike87.
Missä vois näitä clip on pidennylsiä käydä kokeilemassa kun n tiedä sopiiko ne minun hiuksiin? en viitsisi suoraan ostaa mistään netistä kun en oo varma käykö ne mulle.
- 'anita''
Jotkut kampaamot myy mutta saat kyllä tod.näk. internetistä tilaamalla halvemmalla. Oma kampaajasi varmaankin osaa kertoa saako sun hiuksiin clip-on pidennyksiä vai ei.
- Karita.p
Klipsipidennyksellä on kauppa Hesassa WTC:tä vastapäätä, sieltä ostin omaani kun en osannut netin kautta tilata oiketa väriä.
- mssawo
Minulla ei ainakaan pysyneet ollenkaan koska omat hiukset on niin ohuet.
- Wqwww
Kokeilitko mssawo tupeerata omien hiusten tyveä? Mä sain klipsit pysymään tuoll tekniikalla hyvin.
- apuaaa)=
..Kuinka lyhyeen tukkaan klipsit saa pysymään? Rastapää olen ollut jo muutaman vuoden ja nyt sais takut kyytiä mutta lyhyillä hiuksilla en itseäni kyllä esittele ): eli kuinka paljon omaa tukkaa on oltava että klipsit pysyy piilossa ja paikallaa?? Rastat tosiaa omista hiuksista ja tyveä tällä hetkellä ömm 5 cm? :S
- Karo---0
Muakin kiinnostas et miten lyhyeen tukkaan nuo Clipsit saa?
- :I
tuolla on ainaki halpaa www.glamouretto.com
- Juliaana+++
Ja lukekaa hyvät ystävät vähän hyödyllistä taustatietoa tuosta Glamouretto kaupasta tästä keskustelusta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/5680574#comment-54510784
Saatte ainakin vähän vinkkiä Glamouretton asiakaspalvelusta :) Vaikka tuosta ketjusta onkin poistettu paljon viestejä (ilmeisesti Glamouretton vaatimuksesta) niin aika paljon tuo kertoo kuitenkin ko. yrityksestä :)- Hulda%%%%%%%
OIkeesti tuon Glamouretto.com kaupan hiukset on pelkkä vitsi, ei oo remyä nähnytkään!!!!!! No, taas tuli nähtyä ettei nk. halvalla voi saada hyvää tai edes tyydyttävää!!!!! Jo toimitusaikakin oli tolkuttoman pitkä, tuli jostain kiinasta tai jostain eli tämä yritys myy tavaraa (ja ottaa maksun tavarasta) jota heillä ei edes ole varastossaan!!!! että tällaisia Glamouretto kokemuksia täältä!
- jraaakaa
Mulle tää Glamouretto on ihan tuntematon firma, mutta pisti silmään että he mainostavat myyvänsä pidennyksiä alk. 39€ ja kun mainosta klikkaa heidän sivuilleen, hinta onkin 49€ (eli sama kuin muilla noissa lyhyissä hiuksissa).
Ja lisäksi on harhaanjohtavaa että mainoksessa lukee: säästä aina -50%, tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa ja Suomessa jokatapauksessa on LAITONTA mainostaa (olevinaan) jatkuvalla alennusmyynnillä. Eikun joukolla kuluttajavirastoon ilmoitusta tekemään..... - aihrgosuvidhz
Glamouretto myy synteettisiä ponnarilisäkkeitä tuolla 39€ hinnalla, mutta sikäli tosiaan harhaanjohtava mainos että puhutaan aidosta remy-hiuksesta ja sit saakin sillä hintaa vaan kuitua :/
- Oudis
Onko täällä ketään jolla olisi kokemuksia Diiva.fi kaupasta? Tilasin (ja maksoin) pidennykset, jotka ei sitten sopinutkaan väriltään ja palautin sen ohjeen mukaan.
Tästä on kohta kaksi kuukautta ja rahoja ei kuulu takaisin. Firmaan ei saa mitenkään yhteyttä, heidän sivuillaan ei ole mitään yhteystietoja ja siellä oleva yhteydenottolomake sivu ei toimi.
Mitä nyt? Vinkkejä ja kokemuksia kaipailisin.. Pelottaa että saanko rahojani ollenkaan takaisin. Miten tuohon yritykseen oikein saa yhteyden??? - kuutar000
Täällä jossain toisessa ketjussa oli kirjoitettu tuosta samasta ongelmasta Diivan kanssa ja siinä muistaakseni oli jotkut yhteystiedot joku löytänyt. En nyt jaksa etsiä, mutta google varmaan tietää :)
- klipsithiuksiin
Iste päädyin tilaamaan hetki sitten pidennykset klipsipidennys.fi:stä mutta vasta avattuani paketin huomasin että ovatkin väärän väriset. Joten olisi myynnissä klipsipidennykset väriltä vaalea #60. :)http://www.tori.fi/uusimaa/Aito_hius_clip_on_pidennykset__vari_vaalea__60_3848404.htm?ca=18&w=1 Ostakaa piakkoin pois, jotta saisin ostettua piakkoin uudet :)
- Lilliexx
Mä tilasin kokeilumielessä IdHairilta (Hairium) 4kpl vaaleita klipsiraitoja ja klipsipidennys.fi:stä ruskean 8-osaisen setin ja voin sanoa että olin täysin tyytyväinen klipsipidennyksen tuotteisiin. Hairiumilla oli ne klipsit tosi huonosti ommeltu hiuksiin kiinni. Ja muutenkin klipsipidennys oli huomattavasti halvempi. En vain vielä oikein osaa käyttää niitä, mutta harjoittelu tekee mestarin :) Pitää vain käydä parturissa värjäyttämässä omat hiukset saman ruskeiksi, sillä nyt klipsien pitäminen ei oikein onnistu kun oma hius on vaaleampi blondeilla raidoilla ja klipsit on semmoset pähkinän ruskeat. Erottuu kivasti kun oma vaalea hius loppuu ja alta puskee 40 senttinen ruskea :P
- aewåofiådoisc9
Toimiiko tuo Diiva.fi vielä? Onko ihmiset saanut tuotteensa tai rahansa takaisin?
- pumpam
itse tilasin juuri noin tunti sitten ensimmäiset hiustenpidennykset (clip-on) siis Rapunzel of Swedenistä ja onko kellään kokemusta hiusten laadusta ja mikä on kyseisen kaupan toimitusaika kovasti hehkutaan 2-3päivää, en ihan uskoisi jos ruotsista asti tulevat...
samalla asialla kun tuo pumpam :D... siis sitä kyselen mitä on nuo Rapunzelin toimitus ajat ja voiko clip-on pidennyksiä pestä tavallisilla shampoilla esim. itselläni on tuota Tresemmen haaroittuville ja katkeileville hiuksille tarkoitettu shampoo. joten en jaksaisi käyttää rahaa kalliiseen pidennys shampoisiin yms....
- woknvds
Mulla meni 1,5 viikkoa rapunzelin tilauksen kanssa.
- kokemustamonesta
Suosittelen näitä;
www.headkandy.com www.klipsipidennys.fi www.hairium.fi - Jepa
Onko kukaan ollut tyytyväinen Glamourettoon?
- ieraejfa
En voi suositella Glamourettoa, hiukset ovat muovisen oloiset..
- heke4
itselläni 50cm remy-klipsit.
Olen ollut mega tyytyväinen! hius pysyy loistavasti luonnollisen näköisenä ja tuntuisena vaikka kuumakäsittelen ja värjällytkin olen... hiuksi olen käyttänyt yli puoli vuotta lähes päivittäin. pesen ne 1-2krt kuussa joskus enemmän jos ovat hyvinkin likaiset!
nuo ostin nokian supernova kirpparilta 49e!! - feeeelaa
En suosttele tuota Charmhairia, en oo näin huonoon karvaan ennen törmännyt. Opiskelijabudjetilla ajattelin kokeilla jotain halvempaa kauppaa mut ei ois kannattanut, nyt tuli ihan helevatan kalliiksi kun tilasin eka Charmhairilta pidennykset jotka oli K-A-R-M-E-A-t ja sitten jouduin ostamaan kunnon kaupasta uudet joita ilkesin pitää päässäni. Tosi epäaidon näköiset ja meni takkuun nuo Charmhair hiukset.
- voi herranjumala!
..ei niitä klipsejä hiusten päälipuolelle laiteta vaan hiusten alle ..juureen! eikä clipsit mihinkään näy! itsellä vähintään 100g näyttää aidolta omien hiuksien seassa. älkää tehkö tätä mokaa mitä hyvin monet tekee!! (linkissä kuva)
http://data2.whicdn.com/images/12728839/thumb.jpg
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781