osaisko kukaan nimetä joitain In Flames tyyppisiä yhtyeitä????
In Flames
9
611
Vastaukset
- Metabolica666
ainaski...
- bloodline cutter
niin, Soilwork on yksi, sitten olisi ainakin Cemetary. samantyylisenä kyllä pitäisin myös Dark Tranquillitya, vaikka joku voisi olla kanssani eri mieltä. ja onhan noita kyllä muitakin, vaan ei nyt juuri tule mieleen.
- Fist
bloodline cutter kirjoitti:
niin, Soilwork on yksi, sitten olisi ainakin Cemetary. samantyylisenä kyllä pitäisin myös Dark Tranquillitya, vaikka joku voisi olla kanssani eri mieltä. ja onhan noita kyllä muitakin, vaan ei nyt juuri tule mieleen.
Suomalainen uusi melodic death tulokas Mors Principium Est joka on In Flamesista, CoB:sta ja Soilworkista saanut selvästi paljon vaikutteita. Helvetin hyvä loppukeväästä ilmesyny debyyttilevy noilla MPE:n äijillä, nimi on Inhumanity. Kannattaa käydä tsekkaamas sampleja tästä osotteesta: http://www.morsprincipiumest.com
Muita selvästi In Flamesin kaltasia ei tule mieleen kun nuo MPE, CoB, Soilwork ja Dark Tranquility. - Metal Heart
juu kuulin tota soilworkkia jo ja iha kohtalaista musiikkia, mutta omasta mielestäni in flames on vielä parempaa (kenties laulun ääni tai kitara?)
- Metal Heart
kiitosta vaan, eiköhän noista jotain löydy.....
- hevari
Tämä listan on napattu allmusic.commista. Itse en kyllä allekirjottais vastaavuutta kaikkien näiden pändien kanssa:
Children of Bodom
The Haunted
Edge of Sanity
Dissection
Dark Tranquillity
Amorphis
Entombed
Amon Amarth
Borknagar
Arcturus
Arch Enemy
Gorefest
Skyfire
Darkane
Sacramentum
Emperor
Opeth
Hypocrisy
Soilwork- Metal Heart
yhdyn mielipiteeseesi, mutta kiitti kuitenkii
- shline
...mukana on In flames:in laulaja.
- dark
Children of bodom... se on melkee samantyyppistä, siinäki siis on klassisesta aika paljon vaikutteita... jos levyn meinaat ostaa nii osta joko(Hatecrewdeathroll, follow the reaper tai hatebreeder)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241