Olen nyt vähän aikaa tapaillut ihanaa, kaunista neitoa. Ja olen törmännyt seuraavanlaiseen "ongelmaan".
Eli siihen erektioon, meinaa nimittäin alkaa seisomaan vaikka jutut ei sinne päin ole menossakaan, välillä on todella suuret "hengelliset taistot" veitikkani kanssa, tilanne tällä hetkellä 4-0, eli se ei vielä kovin pahasti ole päässyt niskan päälle, en usko että sitä on neiti huomannut, mutta pelkään että penikseni "maalit" toimivat äkkikuolema periaatteella, eli jos se kerran onnistuu niin peli on hävitty..
Onko tähän joitakin konsteja? Vedänkö käteen 5 kertaa aina ennenku nään tämän neidin vai teippaanko suosiolla munan reiteen? Tähän mennessä on vaan juteltu mutta tiedän että naiset haluavat läheisyyttäkin, ja jos juttelu tuottaa tuollaisia ongelmia niin neitiin koskeminen voi olla hyvinkin kohtalokasta...
Erektio treffeillä
34
13311
Vastaukset
- Ei siitä ole pakko heti
seurata mitään, mutta kyllä mulle painuisi mieleen että sehän haluaa mua:-)! On kokemustakin vastaavasta tilanteesta eka treffeillä. Käsikkäin oli kävelty ja juteltu ja loppuhalauksessa sitten tunsin ankaran seisokin;-D. Ihanaa:-)). Seuraavalla kerralla sitten olikin kiihkeää toimintaa julkisilla paikoilla, ilman ihan loppuun saakka menoa:-). EN tiedä miten siitä joku itteensä ottaisi. Ei sun tarvi alkaa selittää tai punastella tai piilotella..jos halaatte tms. anna sen tuntua, nainen tykkää takuulla:-). Jos tulee jokin tilanne että olet ihan henkihieverissä ja ehkä yli-innokas, sano että anteeksi, en voi sille mitään, olet niin ihana ja haluttava:-). Kuka sitä voisi vastustaa:-)?
- tietyissä tilanteissa
Tuota neuvoa ei kyllä kannata ottaa yleiseksi ohjeeksi.
Se voi tehdä iloisen vaikutuksen naiseen, joka on jo korviaan myöten ihastunut. Samaten se voi tehdä vaikutuksen naiseen, jolla on jokin syy tuntea olevansa ei-haluttava, mutta silloinkin naisen pitää olla kiinnostunut ao. miehestä.
Erektio ei varmasti tee hyvää vaikutusta naiseen, joka ei ole korviaan myöten ihastunut kyseiseen mieheen. Samaten se ei tee hyvää vaikutusta, jos naisen ympärillä pyörii vikittelijöitä riesaksi asti eikä mies ole naiselle enempää kuin "ehkä potentiaalinen". - hengessä mukana (vai ei)
tietyissä tilanteissa kirjoitti:
Se voi tehdä iloisen vaikutuksen naiseen, joka on jo korviaan myöten ihastunut. Samaten se voi tehdä vaikutuksen naiseen, jolla on jokin syy tuntea olevansa ei-haluttava, mutta silloinkin naisen pitää olla kiinnostunut ao. miehestä.
Erektio ei varmasti tee hyvää vaikutusta naiseen, joka ei ole korviaan myöten ihastunut kyseiseen mieheen. Samaten se ei tee hyvää vaikutusta, jos naisen ympärillä pyörii vikittelijöitä riesaksi asti eikä mies ole naiselle enempää kuin "ehkä potentiaalinen".Niin, se on se hiuksenhieno raja seksuaalisen häirinnän ja tervetulleen aloitteen välillä.
- eikä ahdistuta
tietyissä tilanteissa kirjoitti:
Erektio ei varmasti tee hyvää vaikutusta naiseen, joka ei ole korviaan myöten ihastunut kyseiseen mieheen. Samaten se ei tee hyvää vaikutusta, jos naisen ympärillä pyörii vikittelijöitä riesaksi asti eikä mies ole naiselle enempää kuin "ehkä potentiaalinen".Ei erektio, jota ei mainitse eikä esittele kai sentään ole seksuaalista häirintää. Ja jos nainen painautuu miestä vasten niin, että tuntee sen, hän voi "syyttää" vain itseään. Eihän miehetkään kulje vinkumassa, että naiset ahdistelevat, kun niillä nännit nöpöttää treffeillä.
- tytölle?
>Meillä on sama vika.Mutta minä olen sanonut naiselle,että olet niin vietävän haluttava ja siitä
on portit auenneet pesälle.Maanantaina olin sensseillä ja minulla rupesi autossa seisomaan,kun suudeltiin.Nainen sanoi,että saanko helpottaa sinua
joten hän kaivoi kaluni esiin ja rupesi suutelemaan sitä,kyllä oli ihanaa.Minun vuoroni tuli sitten ja
riisuin hänet täysin,kyllä oli kiva nuolla joka
paikka ihanasta naisesta.Tänään hän tulee minun
asunnolleni,ja voi rakastella pitkään,eikä tarvi
pelätä,että joku marjastaja sattuu metsänreunaan
kurkkimaan.Minä itse olen 50v ja hän 28v. - ......
naiset haluavat miestä, mies haluaa vain seksiä. Ei se siis sinusta kerro yhtään mitään, pelkästään miehestä.
- ...
Ei hän halunnut SINUA, vaan SEKSIÄ. Miesten halu ei kohdistuu naiseen, vaan seksiin.
- -
eikä ahdistuta kirjoitti:
Ei erektio, jota ei mainitse eikä esittele kai sentään ole seksuaalista häirintää. Ja jos nainen painautuu miestä vasten niin, että tuntee sen, hän voi "syyttää" vain itseään. Eihän miehetkään kulje vinkumassa, että naiset ahdistelevat, kun niillä nännit nöpöttää treffeillä.
Ei nännien nöpötys ole välttämättä sama asia. Kylmyys vaikuttaa ja samoin ihan luonnostaan voi olla ulkonevat nännyt, eikä se todellakaan tällöin tarkoita silloin yhtään mitään muuta.
- Jätkä 24
... kirjoitti:
Ei hän halunnut SINUA, vaan SEKSIÄ. Miesten halu ei kohdistuu naiseen, vaan seksiin.
noinkaan aina ole. Kyllä minullakin on joskus väkisinkin alkanut seisomaan treffeillä, vaikka haluaisikin siitä naisesta enemmän. Se tapahtuu kyllä ihan luonnostaan, semmoisissakin tilanteissa jos nainen kivannäköinen että sen lisäksi kemiat vielä muuten pelaa henkisellä puolella hyvin taikka halatessakin silloin jos taas fyysiset kemiat pelaa. Se tulee vaan valmiudessa.
Mies katsos on pikkuisen erillaisempi sukupuoli kuin nainen.
- osaa.
Runkkaatko ennen treffejä? runkkaa lisää.
En pistä pahitteeks jos miehellä seisoo treffeillä. Riippuu missä ollaan treffeillä. Tosin toisaalta taas se saattaa antaa miehestä vähän oudon kuvan (varsinkin jos nainen ei itse ole kovin kiinnostunut), onko se tosiaan noin puutteessa vai missä mennään. - gr.
Vemputat just ennen treffeille lähtöä. Eiköhän se hetken aikaa sitten pysy aisoissa. Reiteen teippaaminen on yks vaihtoehto, kunhan varaudut siihen, että teipin irti repiminen ei tunnu niin kivalta..heh. Jos sä olet tositarkoituksella kuvioissa mukana, niin ei kannata vielä moneen aikaan esittämään seksihullua kääpiötä. Karkotat vaan hänet.
- hyvältä.
En usko että se toimii, mutta onpahan vanhana ainakin jotain muisteltavaa:)
- hillitysti .
sillä extempore seksi ei kyllä tule kyseeseen.
miten selität neidille, että vietikkasi on hopeisella jeeusteipillä vasemmassa reidessä? Ja että sen irtiottaminen ottaa niin kipeää, että kiljut kuin sika. Ja että sen jälkeen se on nahaton, ja siihen ei voi koskea. :)
Sä olet aika ihana. :) - voipullotus
hillitysti . kirjoitti:
sillä extempore seksi ei kyllä tule kyseeseen.
miten selität neidille, että vietikkasi on hopeisella jeeusteipillä vasemmassa reidessä? Ja että sen irtiottaminen ottaa niin kipeää, että kiljut kuin sika. Ja että sen jälkeen se on nahaton, ja siihen ei voi koskea. :)
Sä olet aika ihana. :)Että tein pohojalaisen karvanpoiston :)
- sama .
voipullotus kirjoitti:
Että tein pohojalaisen karvanpoiston :)
elät vaarallisesti ;-)
James Bond taisi lohkaista tuosta kans jotain - en muista mitä.
*pohojalaaset kyllä ymmärtää* [siis jeesusteipatun veitikankin päälle :))))]
- make
sehän on ihan luonnollinen asia..ole onnellinen kun seisoo.vanhainkodissa ajattelet että voi kun kerran vielä napsahtaisi sellainen kunnon seisokki.etkä helve....ä! ala teippailemaan sitä mihinkään jeesusteipillä sehän vasta outoa olisikin.anna seistä ripustakaa vaikka takkinne siihen tai heitelkää siihen renkaita
- voipullotus
tilanneraportti ^^
- voittaa...
veikkaan, että 10-0, niin viimeistään alkaa helpottaa ;)
- välität
Mun mielestä kannattais yrittää vielä salata tuo juttu. Jos mulle sattuis tuollaista, ajattelisin,että miehellä ei ole muuta mielessä kuin seksi. Ja vielä kiire sen kanssa.
Jos oot oikeesti kiinnostunut naisesta, niin sun kannattaa tuoda se tekstiviesteissä ja puheluissa esille. Niin ei sitten ainakaan tuohon kaadu, jos paljastut. Koska silloin tietää, että välität hänestä todella paljon ja haluat suhteelta muutakin kuin seksiä. Jos nainen huomaa, niin hymyile ja sano,että sulla on kaiken muun lisäksi muhun tällainen vaikutus :)- tietää
minkä ikäinen olet, mutta jos oletetaan että olet nuori ja tapailisit jotain nuorta miestä ja hänellä alkaa seisomaan niin se ei pakosti johdu siitä että hänellä on vain seksi mielessä. Sillä nuorilla miehillä voi alkaa seisomaan todella todella helposti ilman että edes ajattelee mitään seksiin liittyvää. Pelkästään se voi riittää joillekkin miehille että hymyilet kauniisti tai pidät kädestä kiinni tai halaat niin saat tälläisen vaikutuksen aikaiseksi miehessä. :)
(tuo hymyily on erittäin harvinaista mutta jotkut ovat todella herkkiä)
Eli ei kannata tuomita miestä sen perusteella jos hänellä alkaa helpolla seisomaan. - jos halaillessa
tietää kirjoitti:
minkä ikäinen olet, mutta jos oletetaan että olet nuori ja tapailisit jotain nuorta miestä ja hänellä alkaa seisomaan niin se ei pakosti johdu siitä että hänellä on vain seksi mielessä. Sillä nuorilla miehillä voi alkaa seisomaan todella todella helposti ilman että edes ajattelee mitään seksiin liittyvää. Pelkästään se voi riittää joillekkin miehille että hymyilet kauniisti tai pidät kädestä kiinni tai halaat niin saat tälläisen vaikutuksen aikaiseksi miehessä. :)
(tuo hymyily on erittäin harvinaista mutta jotkut ovat todella herkkiä)
Eli ei kannata tuomita miestä sen perusteella jos hänellä alkaa helpolla seisomaan.ja pussaillessa en tuntisi seisokkia:-o. KIrjoitin tuossa aiemmin, että on vain iloinen asia! Ehkä olen sitten taas poikkeava - pidän niin tärkeänä sitä, että mies haluaa. Öh, ja haluan sitten itsekin. Jos en tunne että haluan, se on siinä, ei tarvi tapailla. Eli teipatusta kalusta olisin tuumannut että jaaha, se ei minua halua, tai on ihan impotentti;-(! Varokaa siis vaaraa...! Oli mullakin housut märkinä heti kun eka kertoja pussattiin:-). Ja _vasta seuraavalla kerralla sekstailtiin;-D!!
- sen ihanampaa
.. en todellakaan pistäisi pahakseni,
ei mitää ongelmaa todellaakaan, kuuluu päinvastoin asiaan!-sinkkuäiti-- tuula k.
yh sä oot etkä mikään sinkkuäiti.
- sitä
tuula k. kirjoitti:
yh sä oot etkä mikään sinkkuäiti.
Tuulallekin jotain mielenkiintoista tältä palstalta :)
- Tuulalle.
sitä kirjoitti:
Tuulallekin jotain mielenkiintoista tältä palstalta :)
Missäs luki että ko. ihminen on YKSINhuoltaja? Voihan se lapsi olla isällä eli isä on yksinhuoltaja, silloinhan nainen on sinkkuäiti. :)
- Horsies
Ehdottomasti tiukat alupöksyt jalkaan niin pönkötys ei ole niin näkösä. Jos miehellä on paisuntataipumasta liian aikasessa vaiheessa niin noloahan se on molemmista. Voi neito vielä luulla että muna vie ja mies tulee perässä. Ikä kyllä parantaa ongelmasi. Siitä jatkuvasta masturboinnista voi tulla riippuvaiseksi joten järki mielummin käteen ja vaikka lenkille ennen deittejä. Elokuvassa "Sekaisin Marista" miespäähinkilöllä oli samaa vaivaa...
- .......
mies on vain panon perässä ja sanoisin bye bye.
- Nainen treffeillä
En tiedä, kuuluuko tänne vai ei, mutta täällä päin vastainen ongelma.
Olen ollut treffeillä, eikä miehellä selvästi pönötä mikään. Innokas hän on, joten olin yötäkin hänen luonaan, kun 2-3 viikkoa jo tapailtu. Pieni pönkötys pöksyissä olisi tervetullut, kun esim. makaa kylki kyljessä sängyllä. - toinen nainen
Nainen treffeillä kirjoitti:
En tiedä, kuuluuko tänne vai ei, mutta täällä päin vastainen ongelma.
Olen ollut treffeillä, eikä miehellä selvästi pönötä mikään. Innokas hän on, joten olin yötäkin hänen luonaan, kun 2-3 viikkoa jo tapailtu. Pieni pönkötys pöksyissä olisi tervetullut, kun esim. makaa kylki kyljessä sängyllä.Tulipa omat parit kurjat kokemuksen mieleen!
Tosiaan: minuakin hirvittää, pelottaa ja v..., KUN ei yhtään pökötä. No - ei niillä kahdella miehellä kyllä pököttänyt sitten millään keinolla. - Nainen treffeillä
toinen nainen kirjoitti:
Tulipa omat parit kurjat kokemuksen mieleen!
Tosiaan: minuakin hirvittää, pelottaa ja v..., KUN ei yhtään pökötä. No - ei niillä kahdella miehellä kyllä pököttänyt sitten millään keinolla.Joo, tulee mieleen kokemus muutaman vuoden takaa, kun luulin että jormaa ei tunnu sängyllä peffaa vasten siksi, että olemme kyljellämme.
Sittemmin paljastui ettei jorea oikeastaan ole, on vaan muutaman sentin nahkanappi, joka ei nahkatapiksi tai -tangoksi kasva.
Eli alkuperäiselle: Ole vaan iloisesti häntä ojossa. Kyllä se tyttö ymmärtää - ja jos ei ymmärrä, niin etsi parempi. - nainen.m u
Nainen treffeillä kirjoitti:
Joo, tulee mieleen kokemus muutaman vuoden takaa, kun luulin että jormaa ei tunnu sängyllä peffaa vasten siksi, että olemme kyljellämme.
Sittemmin paljastui ettei jorea oikeastaan ole, on vaan muutaman sentin nahkanappi, joka ei nahkatapiksi tai -tangoksi kasva.
Eli alkuperäiselle: Ole vaan iloisesti häntä ojossa. Kyllä se tyttö ymmärtää - ja jos ei ymmärrä, niin etsi parempi.Kyllä minä vähän toivonkin, että miehellä seisoisi kunnolla, jos vaikka vahingossa lähikontaktissa lähtiessä halattaisiin. Toki en halua, että kikkeli housunläpi erityisesti näkyisi tai että sitä mitenkään tuotaisiin esille, mutta kyllä minä oletan, että on normaalia biologiaa, että miehellä täytyisi olla kovana, jos nainen kiinnostaa. En kerran tykännyt, kun mies tuli viidennellä kerralla nukkumaan sänkyyn viereeni ja hänellä ei seissyt. Koin, että hänellä on varmaan kaluongelma ja ei se tutustumisen myötä terhakoitunut. MIes oli silti itse innoissaan. Tylsää. Kylllä pitää seistä reippaasti, jolloin tietää, että miehen ja naisen välinen biologia toimii. En silti pidä, että kikkeliä erityisemmin esiteltäisiin.
- maikeli
Muistan joskus 17-18 v iässä minulla oli kans aikamoinen ongelma jatkuvasti seisovasta kalusta, jota kesti varmaankin vuoden ajan. Sai aina jännittää, milloin alkaa kulli ottaa eteen. Ja kun kullini oli silloinkin jo lähes 20 cm pitkäc ja paksuuttakin reilu 5 cm, ei sitä pirua saanu oikein piiloon millään.
Kerran mulla otti ankarasti eteen bussin takapenkillä, olin silloin matkalla Kouvolasta Helsinkiin. takapenkille tuli myös n. 50 v nainen jolla oli pahat mielessä vaikka ei heti huomannutkaan seisokkiani, mutta hän tuijotti jalkoväliäni jota yritin peitellä. lopulta se kysyi suoraan, saanko imee tota sun seisovaa kaluu, ja lipoi huuliaan. Nolostuneena ja punaisena änkytin, että missä ?. No tässä ja nyt. Ethän sä voi tollasessa seisokissa mihinkään mennä. Sitten se vaan alko hieroon ja aukoo vetskarii. Lopulta se sai kullini paljaaksi, ja kumartu ottamaan suuhun. Mutta ei se kyllä kereny kuin huulille, kun kulli laukes. Oli se siisti täti kun ei sotkenu housuja yhtään, otti suihin kaikki mitä tuli. Antoi se mullekin pusun muodossa osuuteni. Bussikuski serasi kai peilistä, kun se virnuili kun poistui autosta. - nainen 42v
Olen usein huomannut, että miehellä alkaa seistä. Etenkin tanssilattialla sen tuntee usein. Ei miehen tarvitse sitä mitenkään peiltellä, eikä edes sanallisesti viitata koko asiaan. Jos nainen viittaa penikseesi, toteat hänen olevan kiihottava ja sanot, että toinen pää jo tahtoo häntä, mutta toinen pää haluaa tutustua ensin kunnolla. On se sitten naiselle upea kokemus, kun miehellä seisoo useiden treffien ajan ja vasta lopulta mies antautuu haluillensa. Se kertoo tahdon lujuudesta. Se mies ei tarvitse vain reikää halunsa tyydyttämiseen vaan voi ajatella järkevästi seisokissakin.
Mieluummin minä katselen tai tunnen turhan seisokin, kun sen, ettei edes alaston nainen sänkyssä sormet peniksen ympärillä saa peli-, lääke- ja viinariippuvaisella miehellä mitään reaktioa aikaiseksi. Ai niin on sitä etenkin nuorempana käynyt useammankin miehen kanssa niinkin, että mies on kiihkeässä toiminnassa lauennut housuihinsa ja hetken päästä vain todennut, että pitää käydä wc:ssä. Ei se naista haittaa, jos vielä ei olla valmiita yhdyntään ja mies laukeaa. Yhden miehen kanssa meillä oli tapana laukaista hänet kerran ennen yhdyntää, koska se sai hänet ainakin puoleksi tunniksi keskittymään naisen nautintoihin ja sitten uuden seisokin aikana hänellä oli jo kärsivällisyyttä hyväillä peniksen päällä ensin ulkoisia osia ja sitten laittaa vain vähän sisään jne.... - *otettu*
Mietin juuri tässä yhtenä päivänä, miten hyvältä se tuntuu, kun näkee, että mies haluaa minua. Jos pelkkä juttelu ja katse saa sen aikaan, se on vain mahtava asia.
Näin on kohdallani usein miesten kanssa ollut ja olen ollut siitä otettu. Viime aikaisen miesystäväni kanssa seisokkia joutuu hakemaan. Oliskohan se merkki siitä, ettei hän halua minua? Kuka tietää? Vain onko hänellä niin monta naista, ettei seisokkia riitä kaikille ;))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894