Miettikkääpä tarkasti valitsetteko ostopaikaksi prisman vai jonkun rehellisen tuoreita tuotteita myyvän kaupan!Ystäväni osti prismasta mehun,jossa oli vielä päiväystäkin jäljellä ja sekoitettua sen kraanaveteen huomasi maun olevan omituinen ja haistettuaan mehua huomasi hajunkin olevan kuvottava.Siitä alkoikin viikon piina,eritteet lensi molemmista päistä ja suurimman osan ajasta yhtäaikaa,oli kauheeta kattoa vierestä.hieman toivuttuaan toimitti viemärin tuoksuisen mehun prismaan,jossa se luvattiin tarkastaa.Tulokset mehusta oli ettei siinä muka ollut mitään,eli asiahan on päivänselvä PULLO OLI VAIHDETTU JA TERVE PULLO TOIMITETTU TARKASTETTAVAKSI!!!!Joten miettikää tarkasti mihin kauppaan LUOTATTE ja mistä saa sentään tuoreita tuotteita!t.jo muutama prisman ex-asiakas
ostatteko
23
3340
Vastaukset
- miettiä
mitä kirjoittaa. Minä ostin Prismasta hylamaitoa, jossa oli melkein 2 kuukauden päähän viimeinen myyntipäivä. Siitä huolimatta 4 purkkia meni viemäriin, ne olivat happamia. Laitoin palautetta SUORAAN Valiolle, siis maidon valmistajalle. He ottivat vastuun maidosta, korvasivat sen minulle ja asia ok. Prismalla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, vain että ostin ne sieltä. Ystäväsi olisi kuulunut toimittaa palaute suoraan mehun valmistajalle, ei Prismaan. Harvemmin vissiin Prisma mitään valmistaa???
Kirjoituksesi on täyttä soopaa, ja siitä näkee ettet osaa hoitaa asioita, kuten ne kuuluu. Turha tänne on tulla mollaamaan Prismaa, sama sattuu varmasti kaikissa kaupoissa, että joku on mennyt pilalle. Mutta ne ovat menneet pilalle jo valmistusvaiheessa, niin minun maitoni kuin sen "ystäväsi" mehu. Ja silloin Prisma ei voi auttaa, vain valmistaja.- tuotteet
palautetaan,mistä ne ostetaan!KAIKKIHAN tietää,ettei prisma niitä valmista...vai onko oma lehmä ojassa???
- lehmää
tuotteet kirjoitti:
palautetaan,mistä ne ostetaan!KAIKKIHAN tietää,ettei prisma niitä valmista...vai onko oma lehmä ojassa???
eikä mitään muutakaan. Sille annetaan palaute, joka tuotteen on valmistanut, kyllähän se aikojen alusta näin on ollut.
- lukemaan..
niin,opit älyämään pointit asioista..
- samaa mieltä
lukemaan.. kirjoitti:
osasi lukea ja vastasi ihan oikein.
Minulle sattunut samoin, paitsi että maito oli Ingmannin valmistamaa.Laitoin palautteen valmistajalle ja sain hyvityksen ja aika roiman sainkin verrattuna maidon hintaan.
Otetaanpa esim. Atrian jauhelihasta, jonka valmistaja veti myynnistä pois huomattuaan lihan joukkoon päässeen sinne kuulumatonta. Olisitko sinä syyttänyt prismaa tai ylipäätään mitään kauppaa, jos olisit ostanut kyseistä jauhelihaa?
Olisikohan ystäväsi vain ollut tietämätön mihin valitus olisi pitänyt tehdä, eikä viitsi sitä vain tunnustaa. - ja älyän
lukemaan.. kirjoitti:
paremmin kuin näköjään sinä. Et sitten tajua, mistä tässä on kysymys. Onneksi on kuitenkin fiksuja ja viisaita ihmisiä liikkellä, kuten tuo kirjoitus Ingmannin maidosta. Joten alkuperäiselle; turha on haukkumaan ruveta ja tyhmyytensä näyttää. Pointti mikä pointti....
- ymmärrä?
samaa mieltä kirjoitti:
osasi lukea ja vastasi ihan oikein.
Minulle sattunut samoin, paitsi että maito oli Ingmannin valmistamaa.Laitoin palautteen valmistajalle ja sain hyvityksen ja aika roiman sainkin verrattuna maidon hintaan.
Otetaanpa esim. Atrian jauhelihasta, jonka valmistaja veti myynnistä pois huomattuaan lihan joukkoon päässeen sinne kuulumatonta. Olisitko sinä syyttänyt prismaa tai ylipäätään mitään kauppaa, jos olisit ostanut kyseistä jauhelihaa?
Olisikohan ystäväsi vain ollut tietämätön mihin valitus olisi pitänyt tehdä, eikä viitsi sitä vain tunnustaa.prisma oli luvannut tarkistuttaa tuotteen.Kyllä jokainen tietää,ettei valmistaja ole prisma HALOO!!!älyä saa käyttää,jos sitä on.Valmistaja voi olla vaikka ukko mustalainen,mutta siitä ei ole kyse...
- fiksuhan..
ja älyän kirjoitti:
paremmin kuin näköjään sinä. Et sitten tajua, mistä tässä on kysymys. Onneksi on kuitenkin fiksuja ja viisaita ihmisiä liikkellä, kuten tuo kirjoitus Ingmannin maidosta. Joten alkuperäiselle; turha on haukkumaan ruveta ja tyhmyytensä näyttää. Pointti mikä pointti....
olet!!!!
- me kaikki
ymmärrä? kirjoitti:
prisma oli luvannut tarkistuttaa tuotteen.Kyllä jokainen tietää,ettei valmistaja ole prisma HALOO!!!älyä saa käyttää,jos sitä on.Valmistaja voi olla vaikka ukko mustalainen,mutta siitä ei ole kyse...
muut ymmärrettiin, paitsi sinä
- ..prisma.....
ymmärrä? kirjoitti:
prisma oli luvannut tarkistuttaa tuotteen.Kyllä jokainen tietää,ettei valmistaja ole prisma HALOO!!!älyä saa käyttää,jos sitä on.Valmistaja voi olla vaikka ukko mustalainen,mutta siitä ei ole kyse...
tarkastaa esim. mehupurkin sisällön, että se on varmasti tuoretta, kun tuotetta ei saa avata? Ihmettelen vaan
- Kauppa vastuussa
ymmärrä? kirjoitti:
Kauppa on aina vastuussa myymästään tuotteesta. Se tarkoittaa sitä, että asiakkaan ei tarvi itse lähteä palauttamaan viallisia tuotteita valmistajalle vaan se työ kuuluu tuotteen myyneelle liikkeelle. Voihan palautuksen tietysti halutessaan tehdä itsekin, mutta se on vapaaehtoista.
Kuluttajaneuvoja osaa neuvoa kuluttajan oikeuksista ja netistäkin löytyy tietoa!
- ihan
oikeassa. Luotan vain Alkoon
- onkin...
hyvä todeta.vaihtakaa kauppaan,jossa saa hyvää asiakaspalvelua.Näin tein itse ja olen hyvin tyytyväinen nykyään ja se kauppani ei ole ainakaan prisma!
- *ihmettelijä*
etkä vienyt ystävääsi lääkärille. Siellä ainakin (luultavasti) olisi selvinnyt minkä pöpön ystäväsi mehusta sai.
Tällaisissa tapauksissa pitäisi AINA ottaa yhteys lääkäriin, eikä tulla tänne valittamaan kaupan toiminnasta. - eiks vaan?
älkää hyvät kemiläiset käykö siellä kepulaisten prismassa, vaan kantakaa rahanne kommarien euromarkettiin.
- arlaingman
Aika hassua kuinka paljon pilaantunutta sieltä löytyykään. Juuri sain hyvityksen pilaantuneesta 750 g juustopaketista, haisi niin käyneelle etten uskaltanut syödä. Annoin palautetta suoraan toimittajalle.
Onko Prismassa oikeasti joku käytäntö, että ne hautoo tuotteita ensin jossain varastossa (ja myy vanhempia pois...) vai onko tämä vain sattumaa? Olemme vasta alkaneet käydä siellä kaupassa, ja mm. vihanneksissa saa kyllä itse perkata ettei ota valmiiksi vanhaa.
Nämä kaikki voi olla sattumaa, enkä kaipaa kommenttia että jokaisessa kaupassa voi käydä näin. Niin varmaan voi. - kirjoittajan
arlaingman kirjoitti:
Aika hassua kuinka paljon pilaantunutta sieltä löytyykään. Juuri sain hyvityksen pilaantuneesta 750 g juustopaketista, haisi niin käyneelle etten uskaltanut syödä. Annoin palautetta suoraan toimittajalle.
Onko Prismassa oikeasti joku käytäntö, että ne hautoo tuotteita ensin jossain varastossa (ja myy vanhempia pois...) vai onko tämä vain sattumaa? Olemme vasta alkaneet käydä siellä kaupassa, ja mm. vihanneksissa saa kyllä itse perkata ettei ota valmiiksi vanhaa.
Nämä kaikki voi olla sattumaa, enkä kaipaa kommenttia että jokaisessa kaupassa voi käydä näin. Niin varmaan voi.mielipidettä ja haukkumista mukaellen;
Sinun olisi pitänyt viedä se juusto Prismaan, että ne olisivat sen tarkastaneet.....
Mutta jos oikeasti puhutaan, kehoittaisin laittamaan palautetta suoraan Prisman johtajalle. Luulen, että saat asiallisempia vastauksia kuin täällä... - ja pilaantunutta
kirjoittajan kirjoitti:
mielipidettä ja haukkumista mukaellen;
Sinun olisi pitänyt viedä se juusto Prismaan, että ne olisivat sen tarkastaneet.....
Mutta jos oikeasti puhutaan, kehoittaisin laittamaan palautetta suoraan Prisman johtajalle. Luulen, että saat asiallisempia vastauksia kuin täällä...Onko tämä oikea paikka purnata ja haukkua ko.kauppaa,kannattaa ensin ottaa yhteyttä terveystarkastajiin ja kuluttaja-asiamiehiin/naisiin.
- on vain
ja pilaantunutta kirjoitti:
Onko tämä oikea paikka purnata ja haukkua ko.kauppaa,kannattaa ensin ottaa yhteyttä terveystarkastajiin ja kuluttaja-asiamiehiin/naisiin.
sellainen. Helposti moititaan ja kuluttajalla on oikeus tuoreeseen tuotteeseen.Oli se sitten Prisma tai muu kauppa. Kaupalla on velvollisuus tarkistaa tuoteensa että ne ovat tuoreita.
Täytyy myöntää että olen Prismasta ostanut vanhaa tavaraa ja maksanut oikean hinnan ja saanut vatsataudin. ONko se kuluttajan huolimattomuutta että ostaa vanhaa tavaraa. VIhannes hyllyt ovat Prismassa Kemin surkeimmat laatu todella surkea, hinta korkea. - aivan turhaan
on vain kirjoitti:
sellainen. Helposti moititaan ja kuluttajalla on oikeus tuoreeseen tuotteeseen.Oli se sitten Prisma tai muu kauppa. Kaupalla on velvollisuus tarkistaa tuoteensa että ne ovat tuoreita.
Täytyy myöntää että olen Prismasta ostanut vanhaa tavaraa ja maksanut oikean hinnan ja saanut vatsataudin. ONko se kuluttajan huolimattomuutta että ostaa vanhaa tavaraa. VIhannes hyllyt ovat Prismassa Kemin surkeimmat laatu todella surkea, hinta korkea.on täällä haukkua,tajutkaa jo ääliöt!!Ottakaa yhteys PRISMAN johtajaan ja johtoportaisiin,niin eiköhän ne vihannes-,kasvis-,hedelmäpuolikin ala menemään oikeeseen kuosiin.
Sitä vaan että miksihän se kaverisi joi sitä "viemärin hajuista mehua"? Miten joku voi olla niin tyhmä?
- niin..
Tai sit ku kaveri sekoitti sen mehun kraana-veteen,nii jos se maku ja vaiva tuli siittä??!!
- partaäijä
niin.. kirjoitti:
Tai sit ku kaveri sekoitti sen mehun kraana-veteen,nii jos se maku ja vaiva tuli siittä??!!
Pari kertaa peräkkäin on sattunut niin, että partaäijä jugurtti on ollut homeessa, vaikka myyntiaikaa ois vielä jälellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603008
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5012595Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981300Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!331289Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?191165- 451039
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.288952Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109916Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti42910Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34870