Pitääkö miehet tosi pitkästä tukasta? Sellaista vyötärölle ulottuvasta, tyyliin Johanna Tukiainen, mutta se olisi oma(ei pidennys) ja hyväkuntoinen.( ja sellaisella naisella joka on ihan tavallisessa ammatissa eikä tekstaile miesten kanssa)
Vai onko sellainen puoliselkään ulottuva parempi, tai jopa vain olkapäille?
Voiko hiukset olla liian pitkät
50
7928
Vastaukset
- U.K.K.
Jos on hyvä kallonmuoto. Aina joku jostain tykkää. Se on sitten eri asia jos jonkinlaisesta pakonomaisesta haluat miellyttää kaikkia miehiä, nuo "miehet".
Peruslähtökohtaisesti kannattaisi hakea jotain sellaista joka sopii itselle. Ellet sitten etsi itsellesi jonkin sortin fetishistiä. Mutta hänelle olet vain kasa karvaa, et yksilö.- JSP
Minä pidän hyvin pitkistä, mielellään takapuoleen ulottuvista hiuksista enkä todellakaan ajattele, että ne omaava nainen on vain "kasa karvaa", tai ettei naisessa ole muuta ihailtavaa kuin hiukset. Täysin absurdi väite. Tuskin sinisistä silmistä pitäväkään ajettalee naista vain silmäparina. Enkä ylipäänsä pidä tätä minään fetissinä, sillä en tunne ketään miestä joka pitäisi lyhyitä hiuksia viehättävämpinä kuin pitkiä.
Mutta vastauksena itse aiheeseen: kunhan hiukset ovat hyväkuntoiset, ne eivät voi olla liian pitkät. - Anonyymi
Liian pitkät hiukset ovat epäkäytännölliset ,pitää letittää,liian iso nuttura,kuivattelu vie kauan,päälaella tukka painuu lättään.
- puklun puklun
Voin pahoin...tukiainen...herper...BYÄÄÄÄAAHHS
- Suvereeni
Joillekin pitkät hiukset sopivat, mutta useammilla sopii hieman lyhyemmät hiukset. Nimenomaan yläselkään tai jopa olkapäille ylettyvät. Onhan noista pitkistä hiuksista huomattavasti enemmän vaivaa kun lyhyemmistä. Jos hiuksesi eivät ole mitkään erityisen kauniit niin suosittelisin kokeilemaan lyhyempääkin tyyli. Luonnollisesti kysyen ensin tuttujen ja kampaajan mielipidettä asiasta.
- kyllä sanoisin
että luonnollisesti ensin itseään kuunnellen mitä itse haluat pitkät vai lyhyet vai puolipitkät. Jos hiukset on lyhyet saa jatkuvasti juosta kampaamossa jotta malli pysyisi tyylikkäänä eikä pääse kasvamaan ylipitkäksi. Ei aina ulkonäkö vaan se mikä sopii sinun elämäntyyliisi jne....
- .......................
kyllä sanoisin kirjoitti:
että luonnollisesti ensin itseään kuunnellen mitä itse haluat pitkät vai lyhyet vai puolipitkät. Jos hiukset on lyhyet saa jatkuvasti juosta kampaamossa jotta malli pysyisi tyylikkäänä eikä pääse kasvamaan ylipitkäksi. Ei aina ulkonäkö vaan se mikä sopii sinun elämäntyyliisi jne....
vyötärölle asti olevat hiukset ovat aina rumat, vaikka olisivat kuinka hyväkuntoiset. jostain kumman syystä naiset monesti ajattelevat "mitä pidemmät sen parempi". puoleen selkään on ehdoton maksimipituus. liian pitkät hiukset ovat aina päätä myöten, hyi :/
- mies monien puolesta
kyllä sanoisin kirjoitti:
Jos tukka on hyväkuntoinen ja kiiltävä, ja sopii kantajalleen, niin ehdottomasti kannattaa pitää hiukset pitkinä. Jos taas tukka on huonossa kunnossa, niin kampaajalle lyhentämään rohkeasti. Kyllä pitkät hiukset ovat naiselle kaunistus! Ja mielestäni liian harvoin näkee todella pitkiä hiuksia... Ja kun pitkien hiusten kantaja on vielä nätti ja hymyilevä, niin olen myyty! =)
- se ja se
....................... kirjoitti:
vyötärölle asti olevat hiukset ovat aina rumat, vaikka olisivat kuinka hyväkuntoiset. jostain kumman syystä naiset monesti ajattelevat "mitä pidemmät sen parempi". puoleen selkään on ehdoton maksimipituus. liian pitkät hiukset ovat aina päätä myöten, hyi :/
Lyhyet hiukset ovet aina rumat, harmi että niin monet naiset eivät tätä ymmärrä, tai eivät välitä. Hyvin pitkät hiukset ovat todellä LÄÄH, suurinta osaa lyhyttukkaisista naisista ei viitsi edes toista kertaa vilkaista.
- perusjäbä
....................... kirjoitti:
"jostain kumman syystä naiset monesti ajattelevat mitä pidemmät sen parempi"
No kun suomalaista naiskatrasta katsoo, niin ei kyllä kovinkaan moni, valitettavasti. Näin miehenä toivoisin kyllä tätä "pitemmät on paremmat" -periaatetta noudattavia naisia olevan enemmänkin.
- on hyvä
Sillä edellytyksellä, että hiukset ovat paksut eikä mitään saatanan kerrostuksia!
- on aivan
järkyttävän tylsät jos ne vaan roikkuu vyötärölle asti tasapituisina ja vielä jos siihen keskijakaus päälle niin huh huh. Kerrostetut hiukset on paljon kauniimmat. Kerrostaminen saa hiukset näyttämään paksummilta.
- näinhän
on aivan kirjoitti:
järkyttävän tylsät jos ne vaan roikkuu vyötärölle asti tasapituisina ja vielä jos siihen keskijakaus päälle niin huh huh. Kerrostetut hiukset on paljon kauniimmat. Kerrostaminen saa hiukset näyttämään paksummilta.
se on lyhyet ja korostetut paljon näyttävämmät.
- Mies_vaan111
Mielestäni takapuolta on hyvä pitää EHDOTTOMASTI liianpitkien hiusten rajana.
Yläselkään, lapaluiden tienoille on mielestäni melko passeli pituus PITKILLE hiuksille.
Ja ehdottomasti omat hiukset, kaikenlaiset pidennykset sunmuut on 90%sesti kaamean näköisiä- sfhshs
Veikkaanpa, että olet törmännyt tietämättäsi useampaankin upeaan pitkään tukkaan, joka on pidennyksillä tehty, kun ne on tehty oikein ei kukaan huomaa eroa ;).
Ja mun mielestä pitkätukkaisia NUORIA naisia on nykyään tosi paljon...en osaa sanoa kuinka monella on jatkeet päässä, mutta uskoisin että aika monella.
reilusti yli kolmekymppistä kyllä musta sitten nuorentaa vähän lyhyemmätkin (puolipitkät)hiukset ja esim. Halle Berrylle sopii kyllä semmoset tosi lyhyetkin paremmin, kun pitkät.
- tooooosipaljon
ruumiinrakenteesta, nääs kun jos on semmoinen tavallisen mallinen suominainen ( ei mikään moite ), eli vähän töppöset jalat ja tukevahko takamus, niin kannattaa ainakin vilkaista itteään kunnolla takaapäin, siis ei mistään sivulta vaan oikeasti takaapäin, koska tosipitkät hiukset antavat vieläkin lyhyemmän vaikutuksen jaloista. Silloin kannattaa harkita korkeintaan sellaisia hartioille/olkapäille ulottuvaa lettiä. Jos siis omaa "kilometrin" pituiset kintut, niin ei oikein voi olla liian pitkät, mutta muuten kyllä voi. Tuon takaapäin vaikutelman tietävät kyllä hiusalan ammattilaisetkin, mutta moniko sitten tohtii siitä asiakkaalle sanoa, onkin eri juttu, tyyliin, rouva teitin ketarat näyttää noin pitkissä hiuksiaa aivan nysiltä :)
- Kilometri kinttuja ja hiusta
No mietin tässä just, että pitääkö lyhentää hiuksia ettei ala näyttää jo oudolta. Hiukset on nyt takapuoleen asti. Mutta tällä perusteella ei tartte, sääriä on kuitenkin annettu vielä enemmän kuin tukkaa ;)
- tämä mies ei tykkää
Kilometri kinttuja ja hiusta kirjoitti:
No mietin tässä just, että pitääkö lyhentää hiuksia ettei ala näyttää jo oudolta. Hiukset on nyt takapuoleen asti. Mutta tällä perusteella ei tartte, sääriä on kuitenkin annettu vielä enemmän kuin tukkaa ;)
...sellaset naiset , joilla näkee näitä takapuoleen asti olevia (ehdottomasti ylipitkiä) hiuksia, ovat tylsiä. vuodesta toiseen sama hiustyyli jos sitä nyt tyyliksi voi kutsua, hehe) pukeutumistyyli etc.. itse vaadin naiseltani muodikkuutta ja liian pitkät hiukset eivät sitä ole, mielestäni ovat tosi junttimaiset. eli leikkaa ihmeessä.
- lyhyet on seksikkäät
tämä mies ei tykkää kirjoitti:
...sellaset naiset , joilla näkee näitä takapuoleen asti olevia (ehdottomasti ylipitkiä) hiuksia, ovat tylsiä. vuodesta toiseen sama hiustyyli jos sitä nyt tyyliksi voi kutsua, hehe) pukeutumistyyli etc.. itse vaadin naiseltani muodikkuutta ja liian pitkät hiukset eivät sitä ole, mielestäni ovat tosi junttimaiset. eli leikkaa ihmeessä.
Naisystävälläni oli vyötärölle ulottuvat hiukset. Pyysin häntä leikkaamaan hiuksensa lyhyiksi. Viimein hän suostui leikkauttamaan ne aluksi puolipitkiksi, mutta muutaman kuukauden suostuttelun jälkeen lopulta aivan poikatukaksi. Tykkään.
- olla lesbo
lyhyet on seksikkäät kirjoitti:
Naisystävälläni oli vyötärölle ulottuvat hiukset. Pyysin häntä leikkaamaan hiuksensa lyhyiksi. Viimein hän suostui leikkauttamaan ne aluksi puolipitkiksi, mutta muutaman kuukauden suostuttelun jälkeen lopulta aivan poikatukaksi. Tykkään.
tai homo mies, joka haluaa pojan näköisen, tai kateellinen nainen jolla tukka ei kasva!
Ehdottomasti pitkät hiukset, mielummin vyötärölle ulottuvat, tosi upeat. T. mies - Manuelala
olla lesbo kirjoitti:
tai homo mies, joka haluaa pojan näköisen, tai kateellinen nainen jolla tukka ei kasva!
Ehdottomasti pitkät hiukset, mielummin vyötärölle ulottuvat, tosi upeat. T. miesEivät kaikki lyhythiuksiset naiset välttämättä pojalta näytä. Sehän riippuu myös vartalonmallista, pukeutumisesta jne. Toisille eivät pitkät yksinkertaisesti sovi, toiset taas saattavat näyttää hyvinkin paljon pojalta lyhyissä hiuksissa.. Kai se on niin yksilöllistä..
- tukan päivitys
tämä mies ei tykkää kirjoitti:
Nuorelle sellainen (yli)pitkä malli voi sopiakin, mutta joku keski-ikäinnen vaikuttaa tosi vanhoeelliselta ja musta on outoa ajatella, että joku on kasvattanut tukkaansa niinkin pitkään ja tyyliin leikkaa vaan vähän latvasta.
kyllä sitä hiustyyliä kannattaa joskus päivittääkin!
- j.v 31 (m)
Tuollaisethan ne vasta kivat on,etenkin jos niitä saa silittää (ilman pelkoa mustasta silmästä) :)
- miesminävaanoon
Pidemmät on paremmat, ehdottomasti. Hiukset on naisen kruunu. Kuulostaa ja olen huomannut, että naiset on KATEELLISIA, jos jollakin naisella on upeat, pitkät hiukset. Kovin lyhyt tukka ei ole tarpeeksi naisellinen mun makuuni. Onnittelut kaikille niille ihanille naisille, jotka omistavat pitkät hiukset!
- 25-v mies
miesminävaanoon kirjoitti:
Pidemmät on paremmat, ehdottomasti. Hiukset on naisen kruunu. Kuulostaa ja olen huomannut, että naiset on KATEELLISIA, jos jollakin naisella on upeat, pitkät hiukset. Kovin lyhyt tukka ei ole tarpeeksi naisellinen mun makuuni. Onnittelut kaikille niille ihanille naisille, jotka omistavat pitkät hiukset!
Aivan. Jos hiukset ovat hyväkuntoiset, niin eipä ole syytä leikata, sanon minä.
- mies -84
Kyllähän miehet pitkistä hiuksista pitävät. Tämä on tieteellisesti todistettu fakta. Mitä pidemmät sen paremmat. Polviin asti ulottuvat tuuheat hiukset olisivat todella kauniit, mutta valitettavasti sellaisia näkee Suomessa todella harvoin.
Kampaajilta ei tästä asiasta kannata mennä kyselemään, toisin moni nainen ehdottaa, hehän nimenomaan saavat palkkansa hiusten leikkaamisesta. - n24-
Kysymys oli kyllä suunnattu lähinnä miehille, mutta kaipa sitä naisenakin saa oman mielipiteensä kertoa :)
Voi olla liian pitkät. Sitä suomalaista perushiuslaatua, ohutta hiirenhäntää ei välttämättä imartele liian pitkä tukka - varsinkin tasapitkänä liiskaantuu pitkin päätä ja viimeinen 20cm osuus koostuu juuri ja juuri ehkä siitä kolmesta hiuksesta.
Minun silmääni miellyttää maksimissaan se puoleen selkään ylettävä ja silloinkin mielellään edes jonkun verran kerrostettuna, että siihen kuontaloon saa edes jotain ryhtiä, päätä pitkin laskeutuva tasapitkä liru ei ole mikään kummoinen näky.
Toki tuohon tasapitkäänkin poikkeuksena ovat ne, joilla on paksu, luonnostaan karkeahko hiuslaatu, silloin sitä ryhtiä tulee usein jo luonnostaan, vaikka olisikin pitkät hiukset. Itselläni taas on kyllä paksu tukka, mutta laadultaan liukasta ja kiiltävää - monta vuotta itsepintaisesti koitin pitää tasapitkää puoleen selkään ulottuvaa mallia (ja vielä uskoakin että se oikeasti näyttää hyvältä), mutta noin kuukausi sitten kyllästyin ja se napsittiin sitten vähän alle olkapäiden ylettäväksi ja rikottu malli ja täytyy sanoa että tyytyväisempi olen kuin moneen moneen vuoteen.
Mitähän muuta...
Niin joo, muista vastauksista löytyi pari kohtaa, joita täytyy ihmetellä. Ensimmäinen oli tuo kateus, että naiset kadehtivat sellaisia, joilla on tosi pitkä tukka. Noh, varmasti löytyy niitäkin, jotka niin tekevät, koska kadehtiahan nyt voi vaikka mitä turhaakin turhempaa asiaa. Omalla kohdallani tuo kateus ei kyllä pidä paikkaansa, olen lähinnä vain onnellinen että pääsin siitä omaan päähäni sopimattomasta hiusmallista eroon. :)
Toinen oli tuo, jossa väitettiin miestä, joka kirjoitti pitävänsä lyhyistä hiuksista että hän oikeasti olisi pitkiä pitkiä hiuksia kadehtiva nainen. Mitähän ameeboja on taas liikenteessä, koska onko se oikeasti niin vaikea käsittää, että mieltymyksiä on erilaisia, myös hiusten pituudessa. Voi kyllä sinänsä pitää paikkansa, että iso osa miehistä pitää pitkistä hiuksista, mutta iso osa ei ole kaikki - ne jotka eivät siihen kuulu ovat niitä, jotka pitävät lyhyistä hiuksista ja ne, joille hiusten pituudella ei ole juurikaan merkitystä. - naisena
kommentoida koska mielenkiintoinen aihe jota olen paljon miettinyt.
Olen elämäni aikana nähnyt yhdellä ainoalla naisella kauniit pitkät hiukset jotka sopivat kantajalleen, naapurissa asui joku ulkomaalainen opiskelija ja hänelle todella sopivat tasapitkät pehvaan asti ulottuvat hiukset joista näki että aivan luonnoliset eli ei koskaan värjätty.
Loput mitä olen nähnyt niin hyh, tulee yleensä lätsähtäny mäyräkoira efekti, semmonen rasvanen hippi.
Ite yritin kans pitää pitkänä mutta en viihtyny, näytin liikaa joltakin pocahontasilta ja oli aika raskaan näköset, leikkasin vähän alle olkapäiden ja ilme piristy söpömmäksi huomattavasti.
Telkkarista olen katsonut intialaisia naisia joilla on kaikilla ikään katsomatta pitkät hiukset mutta ne sopivat heille ihan jo vaatetuksenkin takia.- vielä että
suomalais naiset vois lopettaa sen kynityksi kananperseeksi leikkaamisen, edes miehillä ei niin lyhyitä hiuksia ole ku akoille kynitään, se on kaameeta, sen verran pituutta pitää olla että leidiltä näyttää.
Ja toinen hirvityksen kauhistus on vanhapiika polkka tukka, tulee ankaran näkönen täti efekti.
Mutta siis joo yleensä liian pitkistä hiuksista tulee mieleen joku masentunu vampira, se riippuu niin tosi paljon naamataulusta ja iästä, aika harvalle sopii liian pitkät.
- Herra Anonyymi
Floridan yliopistossa tehtiin tästä tutkimus, ja tuskin lienee kenellekään yllätys että ylivoimainen enemmistö miehistä suosii pitkiä hiuksia.
http://www.rense.com/general38/listen.htm
Tämä on miehissä ennenkaikkea evoluution muovaama piirre. Pitkät, terveen näköiset hiukset kertovat, että myös nainen on terve ja pitää huolta itsestään eli on erinomainen partneri. Tämä luonnollisesti viehättää miehiä. - Manly Mann
Vyötärölle on liikaa. Se on epäkäytännöllinen. Jos ajattelisin että nainen on vain näyttelyesine joka kaivetaan varastorasvoista näytille pari kertaa kesässä niin sitten moinen liehuletti olisi ehkä ok...
Olen silti ehdottomasti sitä mieltä että pitkät hiukset ovat naiselliset. Puoliselkään oikein hyvä ja kun naisten kanssa täskin on tullut neuvoteltua niin lapaluupitkät on suunnilleen paras kompromissi käytännöllisyyden ja ulkonäön välillä. Tai itseasiassa se ei ole kompromissikään vaan täyttää kaikki fetissinomaiset mieltymykseni täysin ;-)
Olkapääpituus on ihan ok ja muutama naisystävä onkin päätynyt tähän ratkaisuun enkä ole sitä sitä huonona pitänyt alkuunkaan kun hiukset ovat kuitenkin selvästi pidemmät kuin miesten vakiopituus (ja emme nyt laske hevareita tai taikatukkagigoloita).
Sitten pikku vinkkinä että jos et itse niin välittäisi pitkistä hiuksista ja mies sellaset sulle tahtoo niin... no... itse jouduin napit vastakkain yhden naisystäväni kanssa asiasta, hän halusi ihan lyhyet hiukset ja mä totesin että mun mieltymyksiin ei sovi. Siinä sitten mietittiin vaihtoehtoja ja päädyttiin ratkaisuun jossa mä hoidan sen naisen pitkiä hiuksia. Eli aamuisin ja iltaisin (kun oltiin yhdessä) harjaaminen ja aamuisin vetäisin letitin hänen hiuksensa ja iltaisin föönailin pesun jälkeen... Asiassahan on se puoli että mun mieltymykseni = mun vaivani (vaikka yritinkin vedättää tietenkin kotiinpäin). Molemmat oli suht tyytyväisiä järjestelyyn...- Sielukas suhde
Siis mitä vi**ua?? Mitä helvettiä se sulle kuuluu jos kumppanis haluaa vaikka siilitukan? Mahdat olla ihana tyyppi kun puutut henkilökohtasuuksiin ja tunnut vaan kavereiden ja tuttujenkin ulkonäköön liittyviä asioita kovasti kyttäävän. Jotenki pikkusen pinnalliset jutskat keikahtanu sulla arvojärjestyksissä väärille kohille, niinkun monella muullakin. Mun kumppani saa leikata vaikka sektin mittasen vihreen irokeesin, jos se HÄNET onnellisemmaks tekee. Kyl on pinnallista menoa, mitä saatanan väliä jollain karvoilla???!
- Ei minusta
Ei minusta vyötärölle asti ulottuvat tai pidemmät hiukset vaadi kantajaltaan mitään erityistä soveltuvuutta niinkuin monet naiset tuntuvat ajattelevan. Eräällä tyttöystävälläni oli tällaiset hiukset, eikä hän niitä mitenkään epäkäytännöllisinäkään pitänyt. Pitkät hiukset sopivat naisen kuin naisen päähän iästä ja ruumiinrakenteesta riippumatta. Samaa ei voi sanoa tästä valitettavan yleisestä "kypäräkampauksesta" jossa niska keritään melkein sängelle. Tämän hiustyylin suosion takana täytyy olla jokin kampaajien salaliitto, sitähän täytyy käydä kynimässä vähän väliä.
- tiedän mun ystäväni.
Jouduin yhtä Iljana-nimistä feidannutta (katosi Thaimaassa) kaveria neuvomaan,että 20cm kuolleet latvat kandee "siistiä jo"..Oli sen verran ylväs et alkoi gluteenittomalla veganismilla itteään elättää,kaikinpuolin.Beneluksialainen hartiapitkä tukkapituus on mun suosikkini,ja suorat.Kiharilla epäselvempi ceissi aina kun kattoo ja miettii,miten leikkaisi.
- mies_vaan_
Hiukset ei missään nimessä voi olla liian pitkät, jos hiukset vain on hyväkuntoiset. Tässä linkissä on esim. aivan upean näköiset hiukset.
http://www.youtube.com/watch?v=nOt3mcMrKus&feature=channel_page
Harmi vaan, että tälläiset hiukset on todella harvinaiset. Mutta ovat kyllä upean näköiset.- -------------------
huonokuntoisista latvoista, joita on säästelty. Vähintään 40cm pois pituudesta ja tilaa uudelle kasvulle.
Jos säilyttää huonokuntoisia latvoja, niin hiukset vain katkeilevat pikkuhiljaa, ja tuloksena on ajansaatossa todella epäsiistit hiukset.
Kommenttina pituusasioihin sanoisin, että kaikille ei kasva pitkiä hiuksia. Se johtuu eroista karvatupen toiminnassa, lähinnä lepovaiheen ja kasvuvaiheen pituuksista.
Ohuthiuksisten ei kannattaisi kasvattaa pitkiä, ei näytä hyvältä. Ohueen ja harvaan hiuslaatuun sopii parhaiten tasainen leikkaus, polkat ja muunnelmat, niillä saadaan volyymia pienempäänkin hiusmäärään. - -------------------
huonokuntoisista latvoista, joita on säästelty. Vähintään 40cm pois pituudesta ja tilaa uudelle kasvulle.
Jos säilyttää huonokuntoisia latvoja, niin hiukset vain katkeilevat pikkuhiljaa, ja tuloksena on ajansaatossa todella epäsiistit hiukset.
Kommenttina pituusasioihin sanoisin, että kaikille ei kasva pitkiä hiuksia. Se johtuu eroista karvatupen toiminnassa, lähinnä lepovaiheen ja kasvuvaiheen pituuksista.
Ohuthiuksisten ei kannattaisi kasvattaa pitkiä, ei näytä hyvältä. Ohueen ja harvaan hiuslaatuun sopii parhaiten tasainen leikkaus, polkat ja muunnelmat, niillä saadaan volyymia pienempäänkin hiusmäärään. - ruma akka
Melkein tuli oksennus kun nuo hiukset näin. Yäk. Todella pelottavan näköiset hiukset.
- .......
Kun mielenkiintoisen ja mukavan naisen tapaan niin en todellakaan mieti orjamaisesti onko hänellä pitkät vai lyhyet hiukset. Tämä nyt on taas näitä "riideltäisiinkö tästäkin" -viestejä.
- gggggggggggggg
Sanotaanko vaikka että puoleen selkään yltävässä kulkee se raja, ja _ehdottomasti_ kerroksittain leikatut. Sellainen tasapitkä heppatyttömäinen reuhka ei miellytä. Toinen ehto on, että hiukset ovat hyvässä kunnossa.
- FrozenCorpse
Ei hiukset voi olla liian pitkät, koska lyhyet on 95% rumat ja liitetään ns. aikuisuuteen.. Naurettavaa sanoa hiuksia liian pitkiks.
- fffffffffffffffff
se on ällöö jos ne yltää johonki perseesee. (: sry
- AW
Itse oon ajatellu parturi kampaajan uraa. Kulutan aika paljon vapaa aikaa etsien hiuksistä erilaista tietoa. Monet illat on menny siihe kun oon selaillu hiuslehtiä ja katsellu netistä erilaisia hiusmalleja. Mulla on aina ollu erittäin vahva mielipide jos asia koskee hiuksia.
Ensiksi tähän ihan alkuun sanon että kun jotkut miehet oli täällä käynnyt kommentoimassa "lyhyet hiukset ovar rumia" jne. voin sanoo että en ikinä itse haluaisi tutustua tälläiseen joka ei nää asiaa kun vain tältä kannalta.
Hiukset kertoo ihmisistä paljon. Se voi kertoo esim. tyylistä,seksuaalisuudesta tai vaikkapa rohkeudesta.
Monet näkevät hiukset vain : pitkinä, puolipitkinä tai lyhyinä. jos näistä saisi valita niin ainakin itse ottaisin pitkät. muttakun asia ei ole näin.
Haluan tässä kommentissa puhua lyhyiden hiuksian puolesta vaikka mielestäni pituudella ei ole väliä vaan kokonaisuudella. Lyhyeissä hiuksissa on uskomattoman monia erilaisia malleja,leikkauksia ja värjäyksiä. Jos hiuksissa on upea tyylikäs leikkaus väri se tekee itsevarmemmaksi. Tärkeetähän on ymmärtää että hiuksilla viestitetään tyyliä. Itselläni on melko lyhyet hiukset jotka leikkasin n. 3 kk sitten. Mulla on selvä malli ja värjäys ja kun on tarvittavat välineet ja aineet niistä saa hyvinkin seksikkäät. Itse olen alkanut saada huomiota oman tyylisisltä miehiltä ( tatuoiduilta, miehiltä jotka eivät kulje massanmukana, ja pukeutuvat esim. löysiin farkkuihin niittivöihin ja johonki rentoon paitaan ) . Hiusten avulla voi myös löytää itseään. Mutta olen myös sitä mieltä että lyhyet hiukset eivät sovi kaikille. Ja ennenkaikkia jos on lyhyet hiukset pitää olla asennetta mukana myös vaatetuksessa.
Kamalimmat hiukset ovat ehdottomasti ne joissa ei ole mallia ja väri joka on aivan tavallinen kuten. maastonharmahtava. Jos jotkut vielä elävät siinä ajatuksessa että naisilla pitää olla pitkät hiukset olen todella pettynyt ..
Uskaltakaa ja leikkikää erilaisille hiusmailleilla ja väreille. Itse ainakin teen nii ja kokemuksesta voin sanoa että siitä on seurannu pelkästään positiivista. Ja miehet jos vielä kerran sanotte että lyhyet hiukset ovat rumia ja ne tekee naisesta lesbon näköisen jne jne jne teidän on hyväksyttävä tosiasia : että tiedä kauneudesta,muodista ja tyylistä mitään.
ja ps. anteeks tää pitkä kommentti. toivottavasti ymmärrätte ees vähän mun pointtii. Hiukset on mullu hyvin tärkee asia ja voin suoraa sanoo että iha ärsytti ku luin näitä joidenki kommenttei jotka ei selvästikkää oo miettiny asiaa. "pitkät hiukset on kauniit" < hyvä kuntoiset ja tietyn mallin mukaan leikatut on. MUTTA "lyhyet ja erittäin tyylikkäät hiukset ovat seksikkäät ja söpöt " < NÄIN ASIA ON !!
kiitos jos jaksoitte lukee ja tämä pani miettimään (:- TelleIII
Ymmärrän mitä ajat takaa. Tasamittaiset paksut pitkät hiukset - mä saisin sellaiset jos kasvattaisin, mutta kun se ei sovi kasvoihin eikä tyyliin, niin mieluummin pidän tukan hieman lyhyempänä ja kerroksittain leikattuna. Kyllä leikkaus antaa aina ihan erilailla kehystystä kasvoille ja sitä kautta ryhtiä olemukseen. Kyllä sellaisiakin ihmisiä varmasti on, joille sopii paksu ja tasapitkä tukka, mutta ei todellakaan käy kaikille kasvoille sellainen raskas lookki. Eikä varsinkaan luonteeseen ja pukeutumistyyliin. Kannattaa kaikkien miettiä sitä omaa tyyliä ja olemusta eikä vaan orjallisesti miettiä sitä miten mukamas kaikki miehet tykkäävät ylipitkistä hiuksista.
- n. 1m on ihan OK
Itse pidän pitkistä hiuksista naisilla, olin toki vielä nuori, joten tämä minulle vielä suotakoon. Hiusten maksimi pituus on minusta siinä kun naidessa nainen on päällä ja hiukset tulevat naimisen tielle ja yltävät naisen haaroväliin hankaamaan.
- 16 + 12
Ite pidän rajana sitä, että kun farkkuja pukiessa piträä varoa ettei hiukset jää vetskarin väliin niin on varattava seuraava aika kampaajalle... ;) Vaikka vuosikaudet on ollukin pitkä tukka niin päivitän tyyliä värjäämällä ja erilaisilla kampauksilla. Sehän on pitkän tukan rikkaus, että vuoden jokaisena päivänä voi tehdä erilaisen kampauksen jos haluaa/ jaksaa. Kertaakaan en ole kuullut miehiltä valituksia liian pitkistä hiuksista, naiset sen sijaan paheksuu ja kyselee miten ihmeessä jaksan harjata ja hoitaa niitä...
- Anonyymi
Minä en ainakaan pidä naisella tosi pitkästä tukasta. Mielestäni lyhyet ja laineikkaat hiukset ovat paljon sähäkämmät kuin pitkä ja suora tukka, joka mielestäni näyttää tosi tylsältä.
t. Oolofi-83 - Anonyymi
Minusta pitkät hiukset ovat upeat, jos ovat vain hyvässä kunnossa. Pitkissä hiuksissa on jotain sellaista ajatonta, klassista naisellisuutta, mystisyyttä ja romantiikkaa, mikä on juuri minun mieleeni. Lyhyet hiukset taas ovat enemmän trendikkäät ja sporttiset, mikä ei oikein iske. Vaikka tietenkin poikkeuksia aina on
Pitkät tietenkin on minun mieleeni, mummuna sitten voi pitää sitä kynittyä lyhyttä permanenttia, kun ei miehet enään käänny katsomaan. Sitten, kun on vielä nätit kasvot ja muodokas leveälanteinen, niin söisin ja suutelisin, olipa varattu tai ei, varatut tietysti salaa
- Anonyymi
pitkät hiukset on kauniit. Mutta kuten muutenkin, niitä pitää osata myös kantaa. Jos on hyvin ohkaset hiukset, silloin ei kannata pitää pitkiä hiuksia.
Pyllyn mittaset on tosi seksikkäät, mut harvalla niin hyvä hiuslaatu.
Kaunis sydän on tärkeämpää kuin kauniit hiukset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741