Mieheni haisee!!!

paskalle

Onko muilla samaa ongelmaa,että mies on tosi huono huolehtimaan omasta hygieniastaan?Itseäni on ainakin alkanut kuvottamaan oman mieheni käytös tämän asian suhteen.

Hän käy kyllä suihkussa joka päivä,mutta tämä pesu kestää ehkä pari sekunttia.Hän käyttää suihkusaippuaa ehkä 1 kerran viikossa,ja naamansa,ja hiuksensa pesee myös,vain kerran viikossa.Olen kysynnyt asiasta,että miksi ei voi joka päivä pestä itseään suihkusaippualla.Siihen vain totesi,että se kuivattaa ihoa."justiinsa"

Minusta kyllä nykyajan pesuaineet on kehitetty,että ne ei kyllä kauheasti ihoa kuivata.Samoin,kun kysyin hiusten pesusta,niin ei voi kuulemma pestä,kun tulee hilsettä."järkyttävää"

Ja viellä kaikkein öklöttävin asia on,että hänen perseensä haisee aina todella hirveälle,ja myöskin se jalkojen välissä roikkuva kapistus.Välillä hän myös istuskelee sohvalla paljaan perseen kera,joten tämä hirveän kuvottava haju tarttuu myös sohvaan.Jota saan sitten nahkanpesuaineilla jynssäillä."että kehtaa vieraita kutsua"

Ja toinen juttu on myös vaatteet.Kalsarit hän on ruvennut nipin napin vaihtamaan joka päivä"kovan nipotukseni jälkeen".Pitkiä housuja hän saattaa pitää parikin viikkoa,pesesemättä niitä lainkaan.Ja syy siihenkin,että turha niitä pestä,kun ei niissä mitään tahroja ole.Mutta rupeevat kuitenkin minusta haisemaan perseen,ja munan kohdalta.Ja ne sukat"niistä en jaksa enää edes kertoa.Huh huh,aiheesta voisi vaikka kirjottaa kirjan.

190

20297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskan haju

      kuuluu Suomi-pojan miehekkyyden harhoihin.

      • Anonyymi

        Se on hyvä että p×××a vaan haisee ja balalaikka soi.


      • Anonyymi

        Miesten paha haju tulee testosteronista.


      • Anonyymi

        Pierevä.


      • Anonyymi

        Tosi mies osaa pierrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten paha haju tulee testosteronista.

        Yleensä sottapytyllä ei ole edes testostoria jäljellä kehossaan


    • reiskajj

      minusta hygieniasta huolehtiminen pitäisi kyllä tulla luonnostaan. Kuka oikeasti haluaa haista ja näyttää likaiselta? Mielestäni hygienian laiminlyömiselle ei ole mitään puolustusta.

    • mä lähdin hajusta

      X: mieheni kävi suihkussa korkeintaan 2 kertaa kuukaudessa ja silloinkin painostuksesta koska samassa huoneessa ei voinut olla!
      niin pahalle hän haisi

      kalsareita vaihtoi ehkä kerran kk
      shampoota
      dödöä
      hammastahnaa EI IKINÄ
      siis tod. ei ikinä.

      muistan hautaan saakka, miten se huone missä hän oli / oli ollut haisi pistävälle inhottavalle hielle.
      hampaitaan hän ei pessyt koskaan siis ei koskaan.

      shampoota yms piti minun salaa ostaa koska ne hänen mielestään olivat turhaa RAHANMENOA.

      Minä pääsin eroon kävelevästä paskahuusista.
      Nyt asun itseksi, nautin kun kaikki on puhdasta, siistiä eikä missään haise kitkerä hiki eikä ole paskaisia vaatteita joka puolla..
      voi sinua, jos tuota aiot kestää...

      • Anonyymi

        Paska ja hiki on ihan eri asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska ja hiki on ihan eri asia

        Usein vaan on molemmat hajut edustettuina näillä haisunäädöillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein vaan on molemmat hajut edustettuina näillä haisunäädöillä

        :D


      • Anonyymi

        Hyi yäk sika kamala


      • Anonyymi

        Mun Isa oli samanlainen, vanhaan ajan sodan kaynyt mies. Isa saasti ensin puhtaudessa. Pesuaineita ei saanut kayttaa, vessa ssa ei saanut Olla saiputta, vessa a ei saanut vetaa, pyykkia ei saanut pesta. Ukon vaatetta ei saanut pesta, ukko ei tykanny puhtaudessa. Ukko tykkasi viemarin hajusta ja puuhaili paska parissa, tyhjensi Aina likakaivo sankolla paljain kasin. Kylla nykynaiset saisi at tieta a millaisia sottapyttyja ennen oli, ja lisaks ne oli vakivaltaisempia kuin nykymiehet


      • Anonyymi

        Montako kertaa päivässä joudut käymään suihkussa ettei hiki haise pistäppä pääs kainaloos ja haista jos et hikoile ei sulla aineenvaihdunta toimi


    • vapaa mies

      paskahousun, siistimpiäkin löytyy jos vain osaa etsiä. Jossain luki että miehen hienhaju kiihottaa naisia, minä en ole varmaan ollut riittävän kiihottava kun vapaana vielä olen. Peseydyn joka päivä ja kalsarit ja sukat vaihdan myös, pitäisköhän muuttaa tyyliä?

      • siistin miehen vaimo

        En voisi kuvitella jakavani sänkyä tai ylipäänsä edes kotia miehen kanssa, joka ei viitsi huolehtia hygieniastaan! On jonkun tollon miehen keksintö, että miehen hienhaju kiihottaisi naista.. höpö höpö, ihon ominaistuoksu voi kiihottaa mutta ei hiki ja lika, jota ei ole pesty pois. Saatatko harrastaa seksiä miehesi kanssa? Mites suusseksi maistuu? Yök, ei millään pahalla mutta vaihda ukkoa, jos hän ei ala huolehtia itsestään. Siisti ja raikas mies on ihana :)


      • hygienisti
        siistin miehen vaimo kirjoitti:

        En voisi kuvitella jakavani sänkyä tai ylipäänsä edes kotia miehen kanssa, joka ei viitsi huolehtia hygieniastaan! On jonkun tollon miehen keksintö, että miehen hienhaju kiihottaisi naista.. höpö höpö, ihon ominaistuoksu voi kiihottaa mutta ei hiki ja lika, jota ei ole pesty pois. Saatatko harrastaa seksiä miehesi kanssa? Mites suusseksi maistuu? Yök, ei millään pahalla mutta vaihda ukkoa, jos hän ei ala huolehtia itsestään. Siisti ja raikas mies on ihana :)

        mun ex-naisystäväni ei pitänyt hygieniastaan huolta. kaiken lisäksi hän oli reilusti ylipainoinen ja hikoili runsaasti. se oli todella kuvottavaa.


      • siisti Mies
        hygienisti kirjoitti:

        mun ex-naisystäväni ei pitänyt hygieniastaan huolta. kaiken lisäksi hän oli reilusti ylipainoinen ja hikoili runsaasti. se oli todella kuvottavaa.

        Seurustelin 1997 muutaman kk:n sinänsä ok-näköisen vaaleaverikön kanssa. Mutta: ekan kerran kun kokeiltiin seksiä takaapäin-asennossa, lemahti nenääni paskan haju ja kyllä meinasi vehje lopahtaa! Sama toistui usein, ja pari kertaa hänen yöpyessään luonani, jäi paskaviirut lakanaan. Sain sitten asian vierestä jutellessa selville, että hän pyrki välttämään saippuapesua eli vedellä vaan suhkussa pesi itsensä.

        Kyllä lopahti mielenkiinto tuon takia jo, ja muutenkin syynä sitten lisäksi se että nainen oli eri alalta (peruskoulupohjainen tehdastyössä oleva ja kiinnosti eri asiat).

        Kyllä nyt jumankeuta saippuaa pitää käyttää kun se on keksitty! Itse pesen ne paikat vessaistunnon jälkeen vedellä ja saippualla, paitsi jos olen jossain huoltiksen vessassa eikä alapääsuihkua ole.


      • kokeile, ihan hyvä
        siisti Mies kirjoitti:

        Seurustelin 1997 muutaman kk:n sinänsä ok-näköisen vaaleaverikön kanssa. Mutta: ekan kerran kun kokeiltiin seksiä takaapäin-asennossa, lemahti nenääni paskan haju ja kyllä meinasi vehje lopahtaa! Sama toistui usein, ja pari kertaa hänen yöpyessään luonani, jäi paskaviirut lakanaan. Sain sitten asian vierestä jutellessa selville, että hän pyrki välttämään saippuapesua eli vedellä vaan suhkussa pesi itsensä.

        Kyllä lopahti mielenkiinto tuon takia jo, ja muutenkin syynä sitten lisäksi se että nainen oli eri alalta (peruskoulupohjainen tehdastyössä oleva ja kiinnosti eri asiat).

        Kyllä nyt jumankeuta saippuaa pitää käyttää kun se on keksitty! Itse pesen ne paikat vessaistunnon jälkeen vedellä ja saippualla, paitsi jos olen jossain huoltiksen vessassa eikä alapääsuihkua ole.

        Käytä sebamed nimistä pesuainetta saa apteekista. Sopii intiimipesuun, hyvää myös kasvoille. Saippua ei ole hyvä alapesuun, voi aiheuttaa hiivaa.


      • Tsh...

        Niin varmaan... Hiki on tasan yhtä kiihottavaa kuin paska... Ehkä jotkut naiset tykkäävät katsella hikistä miestä jos sillä ei ole rintakarvoja, eli on sellainen hunksin näköinen tyyppi, mutta kuka helvetti sitä haistelemaan alkaisi, yöks.

        Sellaista olen lukenut että jos nainen asuu miehen kanssa ja haistaa väkisinkin tämän hikeä aina toisinaan, se haju saa jotenkin naisen kuukautiskierron säännöllistymään. Ilmeisesti ideana on että tietoisuus siitä että miestä on tarvittaessa tarjolla tekee naisen hedelmällisemmäksi. Luontohan käyttää kaikki mahdolliset jipot suvunjatkamisen edesauttamiseksi.

        Mutta pesemätön mies on sellainen turn off että toivottavasti kuolevat sukupuuttoon. Oksettaa kun lukee tätä ketjua.


      • Tsh...
        siisti Mies kirjoitti:

        Seurustelin 1997 muutaman kk:n sinänsä ok-näköisen vaaleaverikön kanssa. Mutta: ekan kerran kun kokeiltiin seksiä takaapäin-asennossa, lemahti nenääni paskan haju ja kyllä meinasi vehje lopahtaa! Sama toistui usein, ja pari kertaa hänen yöpyessään luonani, jäi paskaviirut lakanaan. Sain sitten asian vierestä jutellessa selville, että hän pyrki välttämään saippuapesua eli vedellä vaan suhkussa pesi itsensä.

        Kyllä lopahti mielenkiinto tuon takia jo, ja muutenkin syynä sitten lisäksi se että nainen oli eri alalta (peruskoulupohjainen tehdastyössä oleva ja kiinnosti eri asiat).

        Kyllä nyt jumankeuta saippuaa pitää käyttää kun se on keksitty! Itse pesen ne paikat vessaistunnon jälkeen vedellä ja saippualla, paitsi jos olen jossain huoltiksen vessassa eikä alapääsuihkua ole.

        Kunnollisella bidesuihkulla saa anuksen alueen kyllä aivan siistiksi täysin ilman mitään saippuaakin. Pitää vaan osata tähdätä kunnolla ja suihkuttaa tarpeeksi pitkään ja laajalti. Ja suosittelen suihkuttelua myös miehille. Kenenkään jäljiltä ei pitäisi olla mitään jarrutusjälkiä yhtään missään.

        Eri asia sitten tietenkin jos ihmisellä on joku ihme kyvyttömyys pidättää ulostettaan?


      • Ei sniidu mutta...
        siisti Mies kirjoitti:

        Seurustelin 1997 muutaman kk:n sinänsä ok-näköisen vaaleaverikön kanssa. Mutta: ekan kerran kun kokeiltiin seksiä takaapäin-asennossa, lemahti nenääni paskan haju ja kyllä meinasi vehje lopahtaa! Sama toistui usein, ja pari kertaa hänen yöpyessään luonani, jäi paskaviirut lakanaan. Sain sitten asian vierestä jutellessa selville, että hän pyrki välttämään saippuapesua eli vedellä vaan suhkussa pesi itsensä.

        Kyllä lopahti mielenkiinto tuon takia jo, ja muutenkin syynä sitten lisäksi se että nainen oli eri alalta (peruskoulupohjainen tehdastyössä oleva ja kiinnosti eri asiat).

        Kyllä nyt jumankeuta saippuaa pitää käyttää kun se on keksitty! Itse pesen ne paikat vessaistunnon jälkeen vedellä ja saippualla, paitsi jos olen jossain huoltiksen vessassa eikä alapääsuihkua ole.

        Jotkut naiset välttelee alapesussa saippuaa, jos on herkkä saamaan virtsatietulehduksia. Kuulostaa ristiriitaiselta, mutta ainakin minulle on kovasti väitetty, että se saippuapesu olisi jotenkin sitten sille altistava. En kyllä keksi selitystä asialle.

        Lihava haisee kyllä heti pesun jälkeenkin vaikka millä pesuaineella pesisi. En tiedä mistä sekin sitten johtuu.


      • Miesmäinen mies
        Tsh... kirjoitti:

        Niin varmaan... Hiki on tasan yhtä kiihottavaa kuin paska... Ehkä jotkut naiset tykkäävät katsella hikistä miestä jos sillä ei ole rintakarvoja, eli on sellainen hunksin näköinen tyyppi, mutta kuka helvetti sitä haistelemaan alkaisi, yöks.

        Sellaista olen lukenut että jos nainen asuu miehen kanssa ja haistaa väkisinkin tämän hikeä aina toisinaan, se haju saa jotenkin naisen kuukautiskierron säännöllistymään. Ilmeisesti ideana on että tietoisuus siitä että miestä on tarvittaessa tarjolla tekee naisen hedelmällisemmäksi. Luontohan käyttää kaikki mahdolliset jipot suvunjatkamisen edesauttamiseksi.

        Mutta pesemätön mies on sellainen turn off että toivottavasti kuolevat sukupuuttoon. Oksettaa kun lukee tätä ketjua.

        Ei ketään hiki kiihota, mutta hien mukana ihosta tulee pihalle feromoneja, jotka provosoivat seksuaaliviettiä.
        Hikihän sinänsä ei haise, vaan vanha hiki, ja vanha hiki haisee sen vuoksi että siinä on alkanut kasvaa bakteereja, jotka ulostaa ja pieree niinkuin muutkin elävät.


      • kypäräpakko
        hygienisti kirjoitti:

        mun ex-naisystäväni ei pitänyt hygieniastaan huolta. kaiken lisäksi hän oli reilusti ylipainoinen ja hikoili runsaasti. se oli todella kuvottavaa.

        ex naisellasi on voinut olla jokin hormoonallinen rauhassairaus.Tälläinen vaiva on ilkeä kummallekkin,mutta sitä voidaan hoitaa lääkkeillä.Liiallinen pesukaan ei ole hyväksi,iho kuivuu ja hiukset rasvoittuvat helpommin.Itse käyn kaksikertaa viikossa suihkussa ja kerran saunassa.Kaikenlaisia pesuaineita en aina käytä suihkun yhteydessä.Pesun jälkeen tarvitsisi vaihtaa myös vaatteet,alusvaatteet päivittäin.Lihavuus ei pelkästään hajua synnytä.Kokemusta on.


      • achtung sieg
        hygienisti kirjoitti:

        mun ex-naisystäväni ei pitänyt hygieniastaan huolta. kaiken lisäksi hän oli reilusti ylipainoinen ja hikoili runsaasti. se oli todella kuvottavaa.

        Vaimoni pesee itsensä kerran puolessa vuodessa.Voi luoja mitkä aromit.Alapää jää aina pesemättä,koska kuulemma alapää pestessä kuivuu.


      • ....................
        siisti Mies kirjoitti:

        Seurustelin 1997 muutaman kk:n sinänsä ok-näköisen vaaleaverikön kanssa. Mutta: ekan kerran kun kokeiltiin seksiä takaapäin-asennossa, lemahti nenääni paskan haju ja kyllä meinasi vehje lopahtaa! Sama toistui usein, ja pari kertaa hänen yöpyessään luonani, jäi paskaviirut lakanaan. Sain sitten asian vierestä jutellessa selville, että hän pyrki välttämään saippuapesua eli vedellä vaan suhkussa pesi itsensä.

        Kyllä lopahti mielenkiinto tuon takia jo, ja muutenkin syynä sitten lisäksi se että nainen oli eri alalta (peruskoulupohjainen tehdastyössä oleva ja kiinnosti eri asiat).

        Kyllä nyt jumankeuta saippuaa pitää käyttää kun se on keksitty! Itse pesen ne paikat vessaistunnon jälkeen vedellä ja saippualla, paitsi jos olen jossain huoltiksen vessassa eikä alapääsuihkua ole.

        "Itse pesen ne paikat vessaistunnon jälkeen vedellä ja saippualla". Jaa jaa, no tarviiko sitä nyt joka tortun jälkeen olla suihkuttelemassa, vai onko siellä peräpäällä useinkin joku imppaamassa?

        Tiedokses vaan, että naiset tykkää MIEHISTÄ, ei tuollasista homostelijoista.


      • asdfadsfasdf

        Pikemminkin noita haisevia paskakasoja pitää etsiä, kun normaalisti hygieniastaan huolehtivia.

        Tai ei oikeastaan ole kauhea vaiva etsiä, kun hajun perusteella suunnistaa


      • Anonyymi
        kypäräpakko kirjoitti:

        ex naisellasi on voinut olla jokin hormoonallinen rauhassairaus.Tälläinen vaiva on ilkeä kummallekkin,mutta sitä voidaan hoitaa lääkkeillä.Liiallinen pesukaan ei ole hyväksi,iho kuivuu ja hiukset rasvoittuvat helpommin.Itse käyn kaksikertaa viikossa suihkussa ja kerran saunassa.Kaikenlaisia pesuaineita en aina käytä suihkun yhteydessä.Pesun jälkeen tarvitsisi vaihtaa myös vaatteet,alusvaatteet päivittäin.Lihavuus ei pelkästään hajua synnytä.Kokemusta on.

        Vanha viinakin haisee pahalle, huomasin kun työkaveri tuli kerran selvinpäin töihin, omituiselta se tuntui, mutta ei täydy enää ihmetellä, on oppinut viinan maun. 😗


      • Anonyymi
        kokeile, ihan hyvä kirjoitti:

        Käytä sebamed nimistä pesuainetta saa apteekista. Sopii intiimipesuun, hyvää myös kasvoille. Saippua ei ole hyvä alapesuun, voi aiheuttaa hiivaa.

        Mies haisee vaan tosimieheltä.


      • Anonyymi

        Paskalta pitää miehen haista.
        Se on miehekästä!


      • Anonyymi

        Miehet vaan haisee hieltä ja paskalta.
        Siihen on paras tyytyä.
        Se on totuus.


      • Anonyymi
        Tsh... kirjoitti:

        Kunnollisella bidesuihkulla saa anuksen alueen kyllä aivan siistiksi täysin ilman mitään saippuaakin. Pitää vaan osata tähdätä kunnolla ja suihkuttaa tarpeeksi pitkään ja laajalti. Ja suosittelen suihkuttelua myös miehille. Kenenkään jäljiltä ei pitäisi olla mitään jarrutusjälkiä yhtään missään.

        Eri asia sitten tietenkin jos ihmisellä on joku ihme kyvyttömyys pidättää ulostettaan?

        Se pieree liikaa.


      • Anonyymi
        siisti Mies kirjoitti:

        Seurustelin 1997 muutaman kk:n sinänsä ok-näköisen vaaleaverikön kanssa. Mutta: ekan kerran kun kokeiltiin seksiä takaapäin-asennossa, lemahti nenääni paskan haju ja kyllä meinasi vehje lopahtaa! Sama toistui usein, ja pari kertaa hänen yöpyessään luonani, jäi paskaviirut lakanaan. Sain sitten asian vierestä jutellessa selville, että hän pyrki välttämään saippuapesua eli vedellä vaan suhkussa pesi itsensä.

        Kyllä lopahti mielenkiinto tuon takia jo, ja muutenkin syynä sitten lisäksi se että nainen oli eri alalta (peruskoulupohjainen tehdastyössä oleva ja kiinnosti eri asiat).

        Kyllä nyt jumankeuta saippuaa pitää käyttää kun se on keksitty! Itse pesen ne paikat vessaistunnon jälkeen vedellä ja saippualla, paitsi jos olen jossain huoltiksen vessassa eikä alapääsuihkua ole.

        😛😁😋😋😋🌈🌈🌈


      • Anonyymi
        siisti Mies kirjoitti:

        Seurustelin 1997 muutaman kk:n sinänsä ok-näköisen vaaleaverikön kanssa. Mutta: ekan kerran kun kokeiltiin seksiä takaapäin-asennossa, lemahti nenääni paskan haju ja kyllä meinasi vehje lopahtaa! Sama toistui usein, ja pari kertaa hänen yöpyessään luonani, jäi paskaviirut lakanaan. Sain sitten asian vierestä jutellessa selville, että hän pyrki välttämään saippuapesua eli vedellä vaan suhkussa pesi itsensä.

        Kyllä lopahti mielenkiinto tuon takia jo, ja muutenkin syynä sitten lisäksi se että nainen oli eri alalta (peruskoulupohjainen tehdastyössä oleva ja kiinnosti eri asiat).

        Kyllä nyt jumankeuta saippuaa pitää käyttää kun se on keksitty! Itse pesen ne paikat vessaistunnon jälkeen vedellä ja saippualla, paitsi jos olen jossain huoltiksen vessassa eikä alapääsuihkua ole.

        Oikea mies ei kayta saippuaa, Jo's on pakko teollisuus saippuaa. Mies pesee it sensa tinnerilla Tai mantysaippualla ja juuriharjalla. Perseen mies pyyhkii kirveella Tai puukolla


      • Anonyymi
        Ei sniidu mutta... kirjoitti:

        Jotkut naiset välttelee alapesussa saippuaa, jos on herkkä saamaan virtsatietulehduksia. Kuulostaa ristiriitaiselta, mutta ainakin minulle on kovasti väitetty, että se saippuapesu olisi jotenkin sitten sille altistava. En kyllä keksi selitystä asialle.

        Lihava haisee kyllä heti pesun jälkeenkin vaikka millä pesuaineella pesisi. En tiedä mistä sekin sitten johtuu.

        Pese ämmä kerran kuussa autotallissa painepesurilla. Esim Tag on niin hyvä, ettei sen puhtaammaksi tule!


    • Tuulia-64

      Kuulostaa aika ikävältä. Oletteko puhuneet keskenänne asiasta; välittääkö hän muutenkaan toisesta ihmisestä ja käsittääkö, miltä tuo Sinusta tuntuu? Jäin vielä miettimään, onko hän ollut alusta asti tuollainen vai muuttunut jossakin vaiheessa.

    • hahhah........

      tää oli paras. Kiitos päivän piristyksestä :D

      • kun ei ole oma ongelma

        Ehdottomasti vakava asia,mutta naurattaa. Enpä voi muuta sanoa kuin osaanottoni. Mietin vaan oliko ne jo ottaissa tuollaisia haisuja vai vasta parisuhteen edetessä heittäneet hygienian hukkaan....


      • Anonyymi

        Hieltä ja paskalta pitää miehen haista.
        Se on normaalia. Kaikki miehet haisee.


      • Anonyymi

        No niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieltä ja paskalta pitää miehen haista.
        Se on normaalia. Kaikki miehet haisee.

        Ainakin taalla savonlinna ssa miehet haisee oikealla paskalle, kassajonossa Jo's on vanhempi mies, luulee olevan sa sontatunkiolla kun haisee. Vanhemmilla miehille menee perastefat alkaa vuotaa jo 40 vuotiaana, varsinkin Jo's piereskelee


    • samanmoisen dumpannut

      Seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa joka kyllä kävi suihkussa joka päivä pesi hiuksetkin shampoolla, mutta toi suihku kesti jotain 10 sekuntia ja tosiaankaan alapää jäi pesemättä, haisi paskalle ja munassa muhi sissijuusto.

      Yritin opettaa peseytymistä ja sitä kuinka tärkeää alapään puhtaana pito on, mutta ei halunnut/viitsinyt joten ulos vaan. En mää mitään kakka-kikkeliä halua elämääni.

      • JJ

        "munassa muhi sissijuusto"

        Tämän takia mä en pysty syömään munajuustoa :D


      • Anonyymi
        JJ kirjoitti:

        "munassa muhi sissijuusto"

        Tämän takia mä en pysty syömään munajuustoa :D

        Paska siellä muhi.


    • Hyi hitto!

      Itse en moista kakkakikkeliä katselisi! Johan sillä kävelee matoja pallien juuressa! Yäk, ihan oksettaa ajatellakin!!! Ja tosiaankin, nykyajan saippuoissa löytyy kuivalle iholle tarkoitettuja. Hiuksiin taas kertyy hilsettä sitä enemmän mitä vähemmän ja huonommin niitä pesee. Hilsettä syntyy kun päänahka ei saa tarpeeksi hierontaa (pesun muodossa) ja päänahan verisuonisto kärsii. Eli, kunnon pesu laadukkailla pesuaineilla sormenpäillä hieroen!

      Huh huh, onneksi oma mieheni pitää tarkkaa huolta hygieniastaan!

      • ...

        Ihan aito hilse on monasti ihotaudin oire tai epatasapainotilo. Tai niinkuin netti sanoo "Lisääntynyt hilseily johtuu useimmiten päänahan liiallisesta kuivumisesta, mutta pitkään jatkuva hilseily voi olla myös jonkin ihotaudin oire". Hiukset kannattaa pesta hilseilevalle paanahalle tarkoitetulla shampoolla, ja ehka viela laimentaa sita vedella jos on herkka iho. Mutta tosiaan hilseily voi olla vain kuivaa ihoa. Aitini luuli pitkaan etta hanen paansa hilseilee ja kaytti hilseshampoita. Mutta kerran luotaistuote liikkeessa oli ilmainen paanahan tms. tutkimus josta selvisi etta aidillani on vain erittain kuiva paanahka. Eli tama "hilse" oli kuivaa ihoa, ei mitaan ihotautia.


      • paska puhetta!

        ei pidä paikkaansa!
        Vaan päänahka alkaa hilseilemään kun sen luonnilen rasva tasapaino kärsii!
        Eli toisin sanoen mitä useammin peset sitä enemmän päänahka kuivuu ja luonnollinen rasva päänahasta vähenee :/
        Myös hiukset alkaa rasvoittumaan paljon nopeammin mitä enemmän peset.


    • nainen40+

      Tuttu juttu .olin naimisissa samanlaisen miehen kanssa.Saunassa käytiin kerran viimkossa ja hänen saunomisensa kesti kymmenen minuuttia .Äkkiä kovat löytyt ja sitten kylmä suihku päälle ja sillä siisti.Hänellä haisi viel kainalohiki ja jalkahiki voimakaana .Mua alkoi etoa ja siirryin toiseen huoneesenn nukkumaan .Nyt asustelen poikani kanssa kahden. Mieheni meni pilven päälle asumaan omasta tahdostaan jo monta vuotta sitten.

      • eipä haise enää lähelläni

        Joo, on järkyttävää kun eivät nämä kävelevät haisulit itse välitä - - -
        minun x:ni sanoi että " olet olevinasi jotain hienoa " kun peseydyt ja vaadit että mun täytyy peseytyä.
        Ihan tosissaan sanoi.
        Muistan iäti aamuisin kun menin keittiöön ja siellä se istui, tukka hapsottaen ja ympärillä leijui hyvin pistävä, paskan ja hienhaju.
        Syö siinä sitten aamiasta.
        No, en syö enää, nyt hän saa haista ihan kybällä,. kukaan ei vaadi pesulle.
        Entisaikoine ( nuorina ) muistan miten inhotti kun hän "käytti aviollisia oikeuksiaan" kuten sanoi, ei tullut kuuloonkaan että olisi mitenkään huomioinut minua - riitti että häneltä tuli ja homma seis - ja ympärillä sama ällö paskanhaju, eikä taatusti käynyt pesulla - ei ennen eikä jälkeen.
        Mietin joskus, mitä hänen työtoverinsa ajattelivat? Ja kuinka kestivät olla lähellään..


      • Anonyymi
        eipä haise enää lähelläni kirjoitti:

        Joo, on järkyttävää kun eivät nämä kävelevät haisulit itse välitä - - -
        minun x:ni sanoi että " olet olevinasi jotain hienoa " kun peseydyt ja vaadit että mun täytyy peseytyä.
        Ihan tosissaan sanoi.
        Muistan iäti aamuisin kun menin keittiöön ja siellä se istui, tukka hapsottaen ja ympärillä leijui hyvin pistävä, paskan ja hienhaju.
        Syö siinä sitten aamiasta.
        No, en syö enää, nyt hän saa haista ihan kybällä,. kukaan ei vaadi pesulle.
        Entisaikoine ( nuorina ) muistan miten inhotti kun hän "käytti aviollisia oikeuksiaan" kuten sanoi, ei tullut kuuloonkaan että olisi mitenkään huomioinut minua - riitti että häneltä tuli ja homma seis - ja ympärillä sama ällö paskanhaju, eikä taatusti käynyt pesulla - ei ennen eikä jälkeen.
        Mietin joskus, mitä hänen työtoverinsa ajattelivat? Ja kuinka kestivät olla lähellään..

        Niin ja se haju iskee autoonkin , turvavyö haisi kamalalta meidän autossa. Ja minä myös ajattelin usein miten hänen työtoverinsa kestävät sitä löyhkä .
        Onneksi löysin jättää !en edes ottanut huonekaluja mukaani sillä miissäkin oli se kaamea hienhaju.
        Joten ihana nyt yksin asustella ja saa olla niin ”: hienoa” naista kun itseä haluttaa. Ja se on paska puhetta että alapää kuivuu jos sitä pesee , onhan nykyään monenlaisia intiimi pesuaineita myös. Joten en varmaan haluaisi enää ketään haisemaan talooni .
        Ei tämä exäni haissut ensimmäisinä vuosina , vaan alkoi ikääntyessäön välttämään vettä .


    • lukija.

      Ei se miehesi välttämättä valehtele - joillakin ihmisillä on "syntymä-kuiva" iho...

      Mutta tee sinä reipas palvelus ja mene hänen puolestaan ostamaan kaikki mahdolliset: "Kuivalle/hilseilevälle iholle -shampoo ja hoitoaine", "Kosteuttava ja hoitava suihkugeeli", sitten vielä ehkä joku Nivea-purkki (kosteusvoidetta) päälle...!

      Hae ainakin shampoo ja suihkugeeli.

      Jos kaupasta ei löydy, niin hae apteekista - heillä ovat sitten muutenkin "tujummat" aineet.

      Sitten yksinkertaisesti NÄYTÄT niitä purkkeja miehellesi...niissä lukee sitten juuri tuo "kuivalle/hilseilevälle"...jne.

      YRITÄ AINAKIN!

    • sdfsfdfd

      on kyllä taivaan tosi että tietyt pesuaineet kuivattavat ihoa usein käytettynä. tämä tietenkin tarkoittaa sitä, että pesuaineet pitäisi laittaa vaihtoon sekä pakottaa mies pesemään hiukset kunnon shampoolla hoitoaineen kera päivittäin. oikeiden aineiden pitäisi auttaa hilseilyyn ja kuivaamiseen.

      joillakin alueilla vesi on sellaista että aivan varmasti iho kuivuu helposti.

      miehellä varmaan on pesuaineena jotain ultrahalpaa paskaa, koska ei niitä pahemmin käytä.

      • kundi35

        Itellä on arka iho ja pitää katsoa tarkkaan niin saippua, shampoo ja pyykkiaineet mitä käyttää. Esimerkiksi LV joka on tarkotettu herkälle iholle ei sovi minulle kun se ärsyttää ihoa samoin kuin Dove ja kaikista pahin on Erisan. Lisäksi tuotteiden pitäs siis olla hajuttomia tai vain vähän ja sopivasti hajustettuja kun iho reagoi eri hajuihinkin eri tavalla.

        Hyvää tavaraa ovat Eucerinin tuotteet apteekista ja tukalle sopivat Pantenen shampoot. Kauppojen omista halpamerkeistäkin saattaa löytyä sopivia. Purkin päältä ja tekstistä ei näe mikä sopii ja mikä ei, niitä pitää kokeilla. Hilseeseen on hyvää apteekista saatava Nizoral shampoo jota saa rinnakkaisvalmisteenakin. Hoitoainekin ärsyttää päänahkaa. Toimivaa on System 4 sarjan hoitotuote joka rauhoittaa päänahkaa ja tukka tykkää.

        Kuten äiti sanoo "vesi on paskan lääke" joten, jos ei kovin oo kerenny paakkuuntua niin tuore paska irtoaa paljaalla vedelläkin eikä pitäisi haista sen enempää


    • saippusa-Saila

      En usko tätä. Miksi olisit jatkanut edes alkuvaiheen seurustelua, jos miehesi haisi? Ei kait hän nyt yllättäen ole muuttunut haisuliksi. Tosielämässä nainen olisi häipynyt jo alkuvaiheessa huomatessaan moisen, ei siinä yhteen olisi muutettu jos toinen osapuoli on siisti ja toinen sika.

      Mutta: jos erittäin pienellä todennäköisyydellä tämä ei oliiskaan trolli, niin kehotan karjaisemaan ukolle ja pakottamaan hänet joka ilta suihkuun, ja jynssäämään haarovälit myös. Sanoisit että muuten homma loppuu tähän paikkaan ja nimitä häntä siaksi.

    • saippuaton mies

      Ajatteleppas rouva hyvä esim. aikaa sata vuotta sitten, tai nykyiset kehitysmaat! Ei siellä tunnettu saippuaa ja saunassa kerran viikossa, metsätyömiehet peseytyivät ehkä pari kertaa kuukaudessa. Ja se lemu, sitä on ollut. Silti pariskunnat ovat nussineet, saaneet lapsia ison liudan ja ukko on haisevanakin ollut se tärkeä perheen pää.

      Saippuointi kuivattaa ihoa, käyttipä mitä tahansa. Niissä on myrkkyjä ja lisäaineita, enkä tahdo niitä kehooni. Siksi pesen myös itseni vedellä vain. Toki paska lemahtaa haarovälistä, mutta mitä sitten? Sitä varten on alushousut keksitty ja vielä mustan väriset, ei näy jarrutusjäljet!

      Te nirppanokka-akat olette rasittavia, hankkikaa elämä.

      • Hyi hyi

        Kyllä minäkin miespuolisena sanon, että en voi ymmärtää niitä miehiä, jotka eivät pidä huolta siisteydestään ja hygieniastaan!
        Tiedän tyyppejä, joilla on rasvaiset, epäsiistit hiukset ja haisevat hielle ja paskalle, vaikka ovatkin pukeutuneet suht'koht siististi.
        Minä häpeän miespuolisena puolestanne!


    • kyllä nyt

      naurattaa :D

      Mä en tollasta paskahousua pitkänä katselisi. itse olen sne verran tarkka puhtaudesta ja hygieniasta etten voisi kuvitellakaan katelevani ukkoa joka haisisi paskatunkiolle. Onneksi oma mieheni tuoksuu ihanalle aina, ja vaikka ei olisi suihkussa käynytkään

    • Haisulin vaimo

      ...saman miehen kanssa?:-) Ei vaan. Mun suhde ukkooni on kestänyt pian vuoden. Voihan nääs miten paljon löytyy samaa... Ällöttää monet asiat. Suihkussa ei käy kuin kerran viikkoon. Lauantaisin kun on saunapäivä... Sukat vaihtaa suunnilleen kahen viikon välein. Samoin pitkät kalsarit näin talviaikaan. Ei anna vaatteitaan pesuun vaikka olen pyytänyt. deodoranttia ei käytä ollenkaan, on kuulemma homojen hommaa. Olen huomioinut, että kusella käytyään ei vedä vessaa saatikka pese käsiään. Kyllä mä sanon että ne vaatteet, paidat ja kalsarit haisee ihan vitun pahalle parin vkon käytön jälkeen. Pesen ne erikseen muista vaatteista. Niin paljon kuvottaa. Vuodevaatteet saa vaihtaa tosi usein kun niihin tarttuu se hien haju, samoin sohvan päälliset. Kun olen asiasta sanonut kuittaa nauramalla ja sanoo mun olevan ihan ylitarkka kaikesta. Ite vaihdan sukat ja alusvaatteet päivittäin. Ja kyllä, käytän deodoranttia!
      Hampaat hän sentään pesee. Iltaisin. Ihme kyllä. Entinen ukko oli tosi siisti. Koskaan ei tarvinnut pelätä ennen seksiä, et muna haisee pahalle. Kävi suihkussa ennen ja jälkeen seksin niinkuin pitääkin.
      Mutta tämä nykyinen ei. Viimeksi harrasteltu seksiä 4 päivää sitten saunan jälkeen. Olen seurannut ettei oo alakertaansa pessyt kertaakaan sen aktin jälkeen.
      Hyi helvetti. Ota suihin tollaiselta. Oksentamatta. Ei voi ottaa poskeen ku ainoastaan saunan jälkeen eli kerta viikko kun tietää, että on puhdas.
      Ja miten hienovaraisesti sanot että pese munas ennen sekstailua... Muuten mies on ihana ja asiat menee suht hyvin. Ei ehkä ite ees tajuu tollasia päivänselviä asioita.
      Mua kyllästyttää niin paljo noi kaikki jutut. Ja ällöttää että tunteetkin rupee kuolemaan ja ihan oikeesti puran suhteen johonkin syyhyn vedoten...

      • Dödöman

        Siis oikeasti: olet todella läheisriippuvainen säälittävä luuserimuija kun olet jo vuoden kestänyt moista haisunäätää. Kukaan normaaliälyllä varustettu siisti osapuoli ei seurustelisi viikkoa kauemmin tuollaisen kanssa. Joku ruuvi sulla löysällä?


      • ei yök

        ei helvetti,kyl nyt hävettää miehenä oleminen..voiko noi olla totta??
        mua rupee itteeni äklöttää joskus kun en oo käyny illalla(joskus hyvin hyvin harvoin
        kun oon niin väsynyt et kaadun sänkyyn,tosin sillo eri sänkyyn jos vakipano on käymäs)
        suihkussa ja aamul kun pitäis töihin lähteä niin on pakko mennä suihkuun ku tuntuu
        joka paikka niin paskaselta..ja jotkut käy kerran viikossa ja vaihtaa vaatteita siis,joskus..
        eiks ne käy töissä,luulis et niille töissä sanottais et nyt vähän "kakka"haisee..
        ei helvettiläinen..nyt mä lähen suihkuun..ja vaihdan kalsonggit ,eiku enhän mä voi
        vaihtaa ku ei o nyt päällä..HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE tuoreille ja hyvän tuoksuisille
        ihmisille..


      • kaunis veera :)
        ei yök kirjoitti:

        ei helvetti,kyl nyt hävettää miehenä oleminen..voiko noi olla totta??
        mua rupee itteeni äklöttää joskus kun en oo käyny illalla(joskus hyvin hyvin harvoin
        kun oon niin väsynyt et kaadun sänkyyn,tosin sillo eri sänkyyn jos vakipano on käymäs)
        suihkussa ja aamul kun pitäis töihin lähteä niin on pakko mennä suihkuun ku tuntuu
        joka paikka niin paskaselta..ja jotkut käy kerran viikossa ja vaihtaa vaatteita siis,joskus..
        eiks ne käy töissä,luulis et niille töissä sanottais et nyt vähän "kakka"haisee..
        ei helvettiläinen..nyt mä lähen suihkuun..ja vaihdan kalsonggit ,eiku enhän mä voi
        vaihtaa ku ei o nyt päällä..HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE tuoreille ja hyvän tuoksuisille
        ihmisille..

        tuus huomenaamulla meidän kautta...vedetään varvit.. ;D


      • ei yök
        kaunis veera :) kirjoitti:

        tuus huomenaamulla meidän kautta...vedetään varvit.. ;D

        monelt oon teil..


      • Nenä perseessä

        Itte olen kans keskiverto miesten tavoin laiska peseytymään, mutta jos seksiä haluan, niin pesen sitä ennen vähintään kainalot, perseen ja munat, ja ajan munakarvat. Munakarvoihin kaikenlaisia hajuja pinttyy helposti, ja karvattomuus on muutenkin mukavaa sekstaillessa.


      • Mökin muija

        Miksi menit vaihtamaan! Ukkoa meinaan!
        Kyllä minä ottaisin mieluummin sen siistin, kuin muuten mukavan mutta paskalle haisevan.
        Ei muuta kuin uudelleen vaihtoon! Vaihtamallahan ne paranee! :)


      • mk

        Houkutelkaa se mies sinne suikuun ja näyttäkää miten paikat miehltä pestää ja jos ei usko niin ilmoittakaa ihan suorran että jos hygienia ei paran niin ei seksiä ja jos jatkuu pitkään niin mies vaihtoon. Itse miehenä käyn joka aamu suihkussa ennen töihin lähtöa ja töissä pääsee saunaan joka päivä ja alusvaatteen vaihdetaan joka päivä että silleen.


      • Anonyymi
        kaunis veera :) kirjoitti:

        tuus huomenaamulla meidän kautta...vedetään varvit.. ;D

        Kun lähtee kylille naisiin on syytä kääntää Kalsarit toistenpäin, niin tekee naiseen vaikutuksen.


      • Anonyymi

        Ei kai sun tarvitse verukkeita sille esitellä sano vaan että haju vie tunteet hyvin kaus . Minä en edes jaksa käsittää että näitä sikoja on aina vaan kun infoa on joka asiasta , olisihan se paljon viihtyisämpää miehelle itselleenkin jos olisi puhdas jantuoksuisinraikkaalta


      • Anonyymi
        ei yök kirjoitti:

        ei helvetti,kyl nyt hävettää miehenä oleminen..voiko noi olla totta??
        mua rupee itteeni äklöttää joskus kun en oo käyny illalla(joskus hyvin hyvin harvoin
        kun oon niin väsynyt et kaadun sänkyyn,tosin sillo eri sänkyyn jos vakipano on käymäs)
        suihkussa ja aamul kun pitäis töihin lähteä niin on pakko mennä suihkuun ku tuntuu
        joka paikka niin paskaselta..ja jotkut käy kerran viikossa ja vaihtaa vaatteita siis,joskus..
        eiks ne käy töissä,luulis et niille töissä sanottais et nyt vähän "kakka"haisee..
        ei helvettiläinen..nyt mä lähen suihkuun..ja vaihdan kalsonggit ,eiku enhän mä voi
        vaihtaa ku ei o nyt päällä..HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE tuoreille ja hyvän tuoksuisille
        ihmisille..

        Meidän perheessä lapset opetettiin aikaisin miten tärkeää puhtaus on . Nyt kun niillä kaikilla on omat perheet niin näkee ettei ovat opettaneet omatkin lapsensa pitämään itsensä puhtaana ä. Joten jos tulee kodista missä,puhtautta ei ole påopetettu niin niille on vissiin luonnollista olla likaisena ja haista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sun tarvitse verukkeita sille esitellä sano vaan että haju vie tunteet hyvin kaus . Minä en edes jaksa käsittää että näitä sikoja on aina vaan kun infoa on joka asiasta , olisihan se paljon viihtyisämpää miehelle itselleenkin jos olisi puhdas jantuoksuisinraikkaalta

        Edestä keltaset ja takaa ruskeat.
        Kyllä niitä kelpaa esitellä.


      • Anonyymi

        Isa oli samanlainen vaatteita ei saanut pesta, Han oli niin saita rahaa kului hukkaan peseytyessa. Vessapaperis oli ukolle niin arvokasta etta pyyhkia ei saanut, Jo's paperiin tuli vain vaha paskaa jatti seuraavaan kerta an. Kasiaan ei pessyt koska saasti saippuaa. Rahaa pani palamaan toisaalta surutta, kuten sahko. Bensa ym kaytti saastelematta


    • Janniina-22

      Mieheni myös käy kerran kahdessa viikossa suihkussa, joka kestää 10 sekunttia, eikä käytä saippuaa. Iltaisin istuu sohvalla ilman housuja ja hinkkaa palajsta haisevaa persettään uuteen sohvaamme. Olen koittanut myös käyttää hajun pois hankaamiseen erilaisia kankaanpuhdistusaineita, mutta ei ne oikein auta, kun haju on niin voimakas ja illallahan siinä on taas uudet aromit.. Tuoreen ja muhineen paskan haju on todella kuvottava, samoin pesemättömien munien löyhkä. Olen yrittänyt hienovaraisesti puhua asiasta, mutta hän sanoo minua turhasta nipottajaksi, häntä haju ei kuulemma haittaa. Lapsemmekin sanoo usein, että isi haisee kakalta. Minkä mallin pikkutyttömmekin saa tuollaisesta isästä, joka haisee paskalle.

      Seksi kuvottaa minua tuon löyhkän takia ja kuvitelkaa, hän on aina työntämässä kuselle haisevaa munaansa suuhuni ensimmäisenä, vaikkei kahteen viikkoon ole käynyt pesulla ja samalla tuoreen paskan haju aiheuttaa minussa lähes oksennusreakstion. Hän käy aina ennen seksiä paskalla, pieree siellä äänekkäästi ja tulee suoraan sänkyyn edes pyyhkimättä persettään. Mitä mä voin tehdä enää? Olen todella epätoivoinen kohta varmasti yh-äiti. Onko suomessa enää siistejä oikeita miehiä?

      • Kauhistunut:D

        "Hän käy aina ennen seksiä paskalla, pieree siellä äänekkäästi ja tulee suoraan sänkyyn edes pyyhkimättä persettään."

        Pisti naurattamaan vakava asia.. mut ei hele, nyt pistät miehes ruotuun. Vaikka suhteessa olisi kuinka arki, niin jotain rajaa..


      • Anonyymi

        Miksi yrität sanoa hienovaraisesti sano ihan niin kun tunnet asian ja jos ei käy, niin miksi jatkaa sellaista elämää jossa haju on kuvottavaa.
        Kai sitä nyt normaali ihmisen pitää ymmärtää että ei huonekaluja pilata ihon erittimillä ja ei istuta sohvilla ilman kalsareita ,


    • hahahahaa,,,,,,,,

      ei saisi nauraa mutta...onneksi oma ukko ei haise miten te kestätte? kokemuksesta se verran sanon että ukon kaveri haisee niiin vahvalle hielle et huhhuhhuh..ja aina samat vehkeet päällä nyt talvisin kun pipoa käytetään ja autoon mennään niin alkaa haisemaan talille ja tosi voimakkaasti... alakertaa en ole haistellut ja en tekisi sitä etes kovasta rahasta...voi hemmetti mitä paska jusseja suomesta löytyy...luulisi että munatkin alkais jo kutiamaan ja itellä epämukava olo..mut näköjään kaikkeen tottuu ja muijat hinkkaa hajuja sohvista... =)

      • ...............

        tosimies kuulemma haisee hielle


      • hyh hyh!
        ............... kirjoitti:

        tosimies kuulemma haisee hielle

        ....ja tosikusipäämies paskalle!


      • Haisulin vaimo
        hyh hyh! kirjoitti:

        ....ja tosikusipäämies paskalle!

        Joo oon mä itekin miettinyt, että onko tossa vitunkaan järkee... Pestä vuodevaatteita ja sohvanpäällisiä ku ukko ominaishajullaan sotkenu ne. Tiedän ajan myöten löytäväni paremman ja siistimmän. Itse olen siisti ja haluan pitää kodinkin sellaisena.
        Hassua sinänsä että mies muuten hyvännäköinen ja älykäskin jopa. Vaikka kuin muuten ois hyviä puolia ihmisessä niin mitta on tullu täyteen. Miten vaan hienovaraisesti ilmoittaa asiasta...


      • Haisulin vaimo
        Haisulin vaimo kirjoitti:

        Joo oon mä itekin miettinyt, että onko tossa vitunkaan järkee... Pestä vuodevaatteita ja sohvanpäällisiä ku ukko ominaishajullaan sotkenu ne. Tiedän ajan myöten löytäväni paremman ja siistimmän. Itse olen siisti ja haluan pitää kodinkin sellaisena.
        Hassua sinänsä että mies muuten hyvännäköinen ja älykäskin jopa. Vaikka kuin muuten ois hyviä puolia ihmisessä niin mitta on tullu täyteen. Miten vaan hienovaraisesti ilmoittaa asiasta...

        ei osaa muuta kun enää nauraa. Tai välillä ei tiiä itkiskö vai nauraisko... Vitun päivänselviä asioita nää hygienia-hommat pitäs olla kaikille.


      • asiaa winkwink
        Haisulin vaimo kirjoitti:

        ei osaa muuta kun enää nauraa. Tai välillä ei tiiä itkiskö vai nauraisko... Vitun päivänselviä asioita nää hygienia-hommat pitäs olla kaikille.

        Eih saamari :) hahhahaaaaa mä kans sain nyt mageet "siistit" naurut..joo samaaa se on täälläki. Mutta mä olen antanut viel anteex,ku raukalla on sellanen duuni,et se on todella ymmärrettävää.Ittekki oon kaapinu ittensä kotiin joskus sellasessa kunnossa ja hirveen hajusena (sama ala),että mutta sitte on kyllä suihkuun päästävä ja mä oon kyllä jynssänny sen äijän päästä varpaisiin aina ennen seksii..no niin en tiiä sit.Kyllä se sitte on ihan jees,ku ensin käydään löylyhuoneen kautta.Pahinta on ku ne kynnenaluset on mustas koneöljys eli kynsiharjaaaaaahhh


      • ***********
        asiaa winkwink kirjoitti:

        Eih saamari :) hahhahaaaaa mä kans sain nyt mageet "siistit" naurut..joo samaaa se on täälläki. Mutta mä olen antanut viel anteex,ku raukalla on sellanen duuni,et se on todella ymmärrettävää.Ittekki oon kaapinu ittensä kotiin joskus sellasessa kunnossa ja hirveen hajusena (sama ala),että mutta sitte on kyllä suihkuun päästävä ja mä oon kyllä jynssänny sen äijän päästä varpaisiin aina ennen seksii..no niin en tiiä sit.Kyllä se sitte on ihan jees,ku ensin käydään löylyhuoneen kautta.Pahinta on ku ne kynnenaluset on mustas koneöljys eli kynsiharjaaaaaahhh

        Musta saippuan käyttö ei kerro mitään. Itse käytän saippuaa ainaharvoin (pari kertaa vuodessa) koska se tosiaan kuivattaa ihoa. Käsillekin käytän mieluummin pelkkä vesipesu käsidesi jolleivat kädet ole tolkuttoman likaiset. Hiukset pesen pari kertaa viikossa vaikka ovatkin yli okapituiset. Useammin peseminen kuivattaa aivan älyttömästi ja rasvoittuvatkin silloin nopeammin. Kyse ei ole niinkään siitä, mitä aineita käyttää vaan tekniikasta. Eli tarpeeksi lämmin vesi ja kunnon hankaus, niin kyllä lika lähtee. Säännöllinen saunassa käynti ja ihon rapsuttelu juuriharjalla auttaa poistamaan kuollutta ihosolukkoa. Ja en tosiaankaan haise hieltä tai paskalta. Olen muuten nainen.


      • anybody home
        Haisulin vaimo kirjoitti:

        Joo oon mä itekin miettinyt, että onko tossa vitunkaan järkee... Pestä vuodevaatteita ja sohvanpäällisiä ku ukko ominaishajullaan sotkenu ne. Tiedän ajan myöten löytäväni paremman ja siistimmän. Itse olen siisti ja haluan pitää kodinkin sellaisena.
        Hassua sinänsä että mies muuten hyvännäköinen ja älykäskin jopa. Vaikka kuin muuten ois hyviä puolia ihmisessä niin mitta on tullu täyteen. Miten vaan hienovaraisesti ilmoittaa asiasta...

        Ei siitä pidäkään sanoa hienovaraisesti, vaan jämäkästi, tiukasti ja asiallisesti. Ei mitään kiertelyitä ja kaarteluita. En ymmärrä, miksette vaan sano että "en suostu harrastamaan seksiä jos et käy pesulla -kunnolla- ensin". Luulisi kenen tahansa ymmärtävän syyn siihen. Jos ei ymmärrä, niin pääsettehän ainakin sitten haisuleista eroon jossain vaiheessa. Se jos ukko loukkaantuukin ei ole mitään siihen verrattuna että te joutuisitte sekstailemaan likaisen ja haisevan miehen kanssa. Haloo.


      • Vaihtamalla ei paran
        Haisulin vaimo kirjoitti:

        Joo oon mä itekin miettinyt, että onko tossa vitunkaan järkee... Pestä vuodevaatteita ja sohvanpäällisiä ku ukko ominaishajullaan sotkenu ne. Tiedän ajan myöten löytäväni paremman ja siistimmän. Itse olen siisti ja haluan pitää kodinkin sellaisena.
        Hassua sinänsä että mies muuten hyvännäköinen ja älykäskin jopa. Vaikka kuin muuten ois hyviä puolia ihmisessä niin mitta on tullu täyteen. Miten vaan hienovaraisesti ilmoittaa asiasta...

        ...Sit kun oot vaihtanut ukkoa, huomaat löytäneesi vielä pahemman haisulin joka lisäksi vielä hakkaa viikonloppuisin... :/


      • Anonyymi
        Haisulin vaimo kirjoitti:

        Joo oon mä itekin miettinyt, että onko tossa vitunkaan järkee... Pestä vuodevaatteita ja sohvanpäällisiä ku ukko ominaishajullaan sotkenu ne. Tiedän ajan myöten löytäväni paremman ja siistimmän. Itse olen siisti ja haluan pitää kodinkin sellaisena.
        Hassua sinänsä että mies muuten hyvännäköinen ja älykäskin jopa. Vaikka kuin muuten ois hyviä puolia ihmisessä niin mitta on tullu täyteen. Miten vaan hienovaraisesti ilmoittaa asiasta...

        Äijät haisoo hielle ja paskolle

        Ämmät haisoo dödölle ja hiuslakalle

        Hiki ja paskan haju ovat luontaisempia löyhkiä!


      • Anonyymi
        Haisulin vaimo kirjoitti:

        Joo oon mä itekin miettinyt, että onko tossa vitunkaan järkee... Pestä vuodevaatteita ja sohvanpäällisiä ku ukko ominaishajullaan sotkenu ne. Tiedän ajan myöten löytäväni paremman ja siistimmän. Itse olen siisti ja haluan pitää kodinkin sellaisena.
        Hassua sinänsä että mies muuten hyvännäköinen ja älykäskin jopa. Vaikka kuin muuten ois hyviä puolia ihmisessä niin mitta on tullu täyteen. Miten vaan hienovaraisesti ilmoittaa asiasta...

        Tosimies pieree sisätiloissa ja haisee myös ulkona kuin sisäsiittoinen ruuna.

        Meilläkin käy tammoja jonoksi asti, koska täällä ASTUTAAN!


    • pyllyt haisee

      Otan osaa.Vaimoni perse haisee .

      • Anonyymi

        Lykkää vaimos perse silmään panon jälkeen aamulla sisupastilli, se lykkää vienoa tuoksua pitkälle päivää.
        Ei muija huomaa mitään ja kiinnittyy hyvin paskavakoon, jos muija käy päivän mittaan paskalla, pastilli kyllä irtuaa.


    • Hanki saunaa ja suihkuun vaniljan hajuista saippuaa,millä voi myös pestä hiukset,eikä kuivata.Koko sauna alkaa tuoksua ihanalta ja mies samalla. Minulla on onnekseni niin siisti ukko,ettei edes paidan kaulus ole likainen viikon aherruksen jälkeen,puhumattakaan prässihousuista. Aluspöksyt sujautan aina pyykkikoriin alimmaiseksi ettei vaan suihkun jälkeen laita samoja,vaikkeivät nekään haise. Omat vaatteeni sen sijaan ovat aina plänttisiä,mutta eivät nekään ehdi haisemaan . Tottapuhuen hiusten pesusta on joskus huomautettava,kun se luulee että ne harvenevat edelleen jos niitä pesee turhaan.

    • Pyykkipoika nenussa

      vaikka ne kävis suihkussa alvariinsa ja vaihtas kuteita alvariinsa, niin pikkasen kun ne hikoilee, niin löyhkä on sanoinkuvaamaton.

    • käsittämätöntä

      Minun on hyvin vaikea uskoa, että tuommonen voi olla edes mahdollista. Jos on, niin mitä helvettiä sinä vielä valitat siinä suhteessa?? Lähde hyvä ihminen hakemaan ittelles uus mies. On meitä siistimpiäkin. Ikinä, siis ikinä ei tarvi vaimon mulle sanoa että peseppäs mies paikat puhtaaksi! Sen pitää olla itsestäänselvyys, ei paskasena oleminen ole miehen mitta ja jos mies itse on sitä mieltä niin sitten ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa. Suhkussa tai saunassa pitää käydä kerran päivässä ja JOOO, saippua on sitä varten että sitä käytetään, samoin dödö. Jos hikoilee niin silloin haisemisen ymmärtää, mutta silloin pitääkin mennä pesulle kun hikoilu loppuu. Jumalauta, tämähän on aivan kun jollekin lapselle selittäis...

      • dingding:)

        toi yläpuolella ;)


      • mur-mur..

        sinä vaahtoat täällä vanhoille viesteille!

        -en puolustele sonnalle haisevia ja sitä rataa, mutta ei esim 10 vuoden suhteesta lähdetä sen takia jotta joku haisee nyt vähän paskalle.

        siis henkilökohtaisesti minua on aina ottanut päästä näissä kirjoituksissa juuri tuo, kun käsketään lähteä/vaihtamaan kumppania jonkun pikkuvian takia,
        esim.käyttää väärän värisiä sukkia==vaihda miestä, ei sun kannata tuhlata elämääsi tuollaisen kanssa.

        ja lähes aina syyllinen on nainen, nyt sinä miehenä teet samanlaisen typeryyden!!


        ja faktat.
        -ei en haise pahalle, eikä minua ole jätetty/
        paskalle haiseminen on pahempi kuin väärät sukat, mutta ei syy jotta erotaan sen takia 10v suhteesta.


      • käsittämätöntä
        mur-mur.. kirjoitti:

        sinä vaahtoat täällä vanhoille viesteille!

        -en puolustele sonnalle haisevia ja sitä rataa, mutta ei esim 10 vuoden suhteesta lähdetä sen takia jotta joku haisee nyt vähän paskalle.

        siis henkilökohtaisesti minua on aina ottanut päästä näissä kirjoituksissa juuri tuo, kun käsketään lähteä/vaihtamaan kumppania jonkun pikkuvian takia,
        esim.käyttää väärän värisiä sukkia==vaihda miestä, ei sun kannata tuhlata elämääsi tuollaisen kanssa.

        ja lähes aina syyllinen on nainen, nyt sinä miehenä teet samanlaisen typeryyden!!


        ja faktat.
        -ei en haise pahalle, eikä minua ole jätetty/
        paskalle haiseminen on pahempi kuin väärät sukat, mutta ei syy jotta erotaan sen takia 10v suhteesta.

        mur-mur vaan itelles! Oli tosiaan vanha viesti, enpäs huomannu. No enivei, jos kerran valittaa jostakin asiasta ja kokee että se todella häiritsee, kuten kirjoituksesta voi päätellä, eikä kaiken lisäksi asialle oikein voi mitään niin silloin tilanteesta poistuminen on minun mielestä oikea vaihtoehto.

        Ja hei, mun mielestä jatkuva paskalle haiseminen on syy erota suhteesta. Jos puoliso ei lisäksi vaivaudu tekemään asialle mitään huomauttamisesta huolimatta. Puhutaan myös toisen kunioittamisesta. En tiedä minkälainen käsitys ihmisillä yleensä on parisuhteesta, mutta minulle se tarkoittaa kompromissien tekemistä jossakin määrin. En voi olettaa että kaikki asiat tehdään kuten minä haluan tai niikuin vaimo haluaa.

        Kaiken tämä vuodatuksen ja vaahtoilun taustalla on loppujen lopuksi vain se vilpitön ihmettely, että eikö jotku vaivaudu pesemään persettään tai lerssiään.


      • Rajansa kaikella
        mur-mur.. kirjoitti:

        sinä vaahtoat täällä vanhoille viesteille!

        -en puolustele sonnalle haisevia ja sitä rataa, mutta ei esim 10 vuoden suhteesta lähdetä sen takia jotta joku haisee nyt vähän paskalle.

        siis henkilökohtaisesti minua on aina ottanut päästä näissä kirjoituksissa juuri tuo, kun käsketään lähteä/vaihtamaan kumppania jonkun pikkuvian takia,
        esim.käyttää väärän värisiä sukkia==vaihda miestä, ei sun kannata tuhlata elämääsi tuollaisen kanssa.

        ja lähes aina syyllinen on nainen, nyt sinä miehenä teet samanlaisen typeryyden!!


        ja faktat.
        -ei en haise pahalle, eikä minua ole jätetty/
        paskalle haiseminen on pahempi kuin väärät sukat, mutta ei syy jotta erotaan sen takia 10v suhteesta.

        Heittääköhän nää hajukammoiset vauvansakin pihalle talosta, jos ei yhtään saa paska haista... Pelkään pahoin...


      • käsittämätöntä
        Rajansa kaikella kirjoitti:

        Heittääköhän nää hajukammoiset vauvansakin pihalle talosta, jos ei yhtään saa paska haista... Pelkään pahoin...

        No just... tottakai heittää "vauvansakin pihalle talosta", sehän on toki täsmälleen sama asia. ILMAN MUUTA aikuinen paskahousu on rinnastettavissa vauvaan, jolla on sinapit vaipassa. Eikö sinusta?

        Voi tsiisus sentään..


      • min...
        käsittämätöntä kirjoitti:

        No just... tottakai heittää "vauvansakin pihalle talosta", sehän on toki täsmälleen sama asia. ILMAN MUUTA aikuinen paskahousu on rinnastettavissa vauvaan, jolla on sinapit vaipassa. Eikö sinusta?

        Voi tsiisus sentään..

        sitä paitsi vauvan kakka ei haise PASKALLE!!


      • Eikun näin.
        min... kirjoitti:

        sitä paitsi vauvan kakka ei haise PASKALLE!!

        No todellakin HAISEE, ja ihan sille itselleen!!!


      • Anonyymi

        Kyllä se kullakin otti aikaa haisevan miehen jättäminen , mutta luojan kiitos lopultabterästin itseni ja tein selväksi että lähden ja en tule takaisin , joten kaduttaa vaan kun en heti saanut itsestäni irti ja lähteä kun hän muuttui puhtaasta miehestä likaiseksi haisevaksi olioksi
        En ole katunut lähtöäni päivääkään .


      • Anonyymi
        mur-mur.. kirjoitti:

        sinä vaahtoat täällä vanhoille viesteille!

        -en puolustele sonnalle haisevia ja sitä rataa, mutta ei esim 10 vuoden suhteesta lähdetä sen takia jotta joku haisee nyt vähän paskalle.

        siis henkilökohtaisesti minua on aina ottanut päästä näissä kirjoituksissa juuri tuo, kun käsketään lähteä/vaihtamaan kumppania jonkun pikkuvian takia,
        esim.käyttää väärän värisiä sukkia==vaihda miestä, ei sun kannata tuhlata elämääsi tuollaisen kanssa.

        ja lähes aina syyllinen on nainen, nyt sinä miehenä teet samanlaisen typeryyden!!


        ja faktat.
        -ei en haise pahalle, eikä minua ole jätetty/
        paskalle haiseminen on pahempi kuin väärät sukat, mutta ei syy jotta erotaan sen takia 10v suhteesta.

        Luulen että naiset jotka ovat kokeneet asiat kuten tämän haisemisen sanovat siksi että jättäisi miehen koska tietävät ettei mies siitä muutu vaikka miten jankuttamista asiasta
        Äläkä sano hajua miksikään pikku jutuiksi , kun asut ja elät talossa missä joka huoneessa haisee pinttynyt hiki , ajat autolla mikä haisee samalta sonnalta. Niin ei ne ole pikkuasiat. Jos mies ei älyä pestä itseään sehän jo kertoo aika paljon hänestä .
        Joten minä,itse sinnittelyn ennen kuin jätin haisevan miehen , ja kadun että miksi en jättänyt aikaisemmin . Niin että haiseva mies saa minun mielestäni haista kuten parhaaksi näkee, mutta minä,en pysty asumaan talossa missä on kaamea lemu .pikku viat voi korjata jos kunnioittaa puolisoaan


    • kostit monet

      pestä täytyy saunakerra moneenkertaan olkoon nainen/ mies .
      kunnon pesusieni /harja ja tavallista suomalaista SAIPPUAA ei mitään pesupulloista KEMIALLISIA LITKUJA
      laitappas ukko pesupenkkiin ja kalttaat puhtaaksi
      eipä kuollut vaikka loriitilla hivautti kainakot ja kainalokarvat ajella pois .

      • siisti nainen

        Mulla kanssa eksä oli tämmöinen paskaraitamies. Kusi haisi kyllä munien kohdalta. Ei tehnyt mieli seksiä ei. Mä haluan siistin miehen. Nyt mulla on semmoinen, luojan kiitos. Käy suihkussa, huolehtii itsestään, pesee hampaat jne. Varsinkin, kun lopetin tupakoimisen tarkentui hajuaistini liiaksikin. Tosta naisten alakerran saippuoinnista, itse en voi käyttää saippuaa. Kärsin jatkuvista virtsatietulehduksista, joista viimeinen menasi viedä hengen. Ihan lääkärin kehotuksesta vältän saippuan käyttöä alakerrassa, sanokaat mitä sanotte. Siisti muuten pyrin kyllä olemaan.


      • Hajonnut
        siisti nainen kirjoitti:

        Mulla kanssa eksä oli tämmöinen paskaraitamies. Kusi haisi kyllä munien kohdalta. Ei tehnyt mieli seksiä ei. Mä haluan siistin miehen. Nyt mulla on semmoinen, luojan kiitos. Käy suihkussa, huolehtii itsestään, pesee hampaat jne. Varsinkin, kun lopetin tupakoimisen tarkentui hajuaistini liiaksikin. Tosta naisten alakerran saippuoinnista, itse en voi käyttää saippuaa. Kärsin jatkuvista virtsatietulehduksista, joista viimeinen menasi viedä hengen. Ihan lääkärin kehotuksesta vältän saippuan käyttöä alakerrassa, sanokaat mitä sanotte. Siisti muuten pyrin kyllä olemaan.

        Hajosin koko aika tälle ketjulle... kyllä Suomi24:n keskustelun aiheet ovat sitten tasokkaita ja laadukkaita... Nyt selvisi syykin laadulle, naiset! Osanottoni, ettei teillä todella ole muuta tekemistä, kuin haistella miestenne perseitä :). Hyvää jatkoa, jatkakaa samaa rataa, niin saan taas päivän naurut...


      • Hajonnut
        Hajonnut kirjoitti:

        Hajosin koko aika tälle ketjulle... kyllä Suomi24:n keskustelun aiheet ovat sitten tasokkaita ja laadukkaita... Nyt selvisi syykin laadulle, naiset! Osanottoni, ettei teillä todella ole muuta tekemistä, kuin haistella miestenne perseitä :). Hyvää jatkoa, jatkakaa samaa rataa, niin saan taas päivän naurut...

        Piti vielä palata kertomaan, että saman pimeän porukan roskaposteja näkyy olevan myös kakspullsasa, että jos etsit vielä lisää huumorilukemista, niin sieltä löytyy... http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1121781-mieheni-kavi-asken-nuuhkaisemasa-takapuoltani/


      • hyh hyh! Lemuat!
        Hajonnut kirjoitti:

        Piti vielä palata kertomaan, että saman pimeän porukan roskaposteja näkyy olevan myös kakspullsasa, että jos etsit vielä lisää huumorilukemista, niin sieltä löytyy... http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1121781-mieheni-kavi-asken-nuuhkaisemasa-takapuoltani/

        Noo...lakkaa se suakin naurattamasta, kun joku sitten kehtaa sinullekkin viimein sanoa, että haiset tosi paskalle! Jos et ole saanut viime aikoina ketään naista mukaasi mistään ja sen pillun saaminenkin on edelleen nollilla, tiedät, että persehän se siinäkin sulla haisee ja pesemättömät hampaasi.


      • Siisti mies
        siisti nainen kirjoitti:

        Mulla kanssa eksä oli tämmöinen paskaraitamies. Kusi haisi kyllä munien kohdalta. Ei tehnyt mieli seksiä ei. Mä haluan siistin miehen. Nyt mulla on semmoinen, luojan kiitos. Käy suihkussa, huolehtii itsestään, pesee hampaat jne. Varsinkin, kun lopetin tupakoimisen tarkentui hajuaistini liiaksikin. Tosta naisten alakerran saippuoinnista, itse en voi käyttää saippuaa. Kärsin jatkuvista virtsatietulehduksista, joista viimeinen menasi viedä hengen. Ihan lääkärin kehotuksesta vältän saippuan käyttöä alakerrassa, sanokaat mitä sanotte. Siisti muuten pyrin kyllä olemaan.

        Mä tiedän sut! Istuit mun vieres jokon aika sitten. Silli haisi alapäästä tosi voimakkaasti. Sitä löyhkää en unohda!


      • Anonyymi

        Mattojen pesuun käytetty mäntysuopa sopii ihmisenkin peseytymiseen hyvin.
        Piintynytkin löyhkä irtuaa ihon alta irti, kun jatkovartisella juuri harjalla työstää.
        Täytyy voimalla hierua kutisevat paikat.


    • terve järki

      Onkohan itselläsi jotenkin kieroutunut käsitys hygieniasta. Tai sitten miehelläsi on todella vahva hiki.
      Oma mieheni, niin kuin itsekin käymme suihkussa vain joka toinen päivä ja kerta viikossa pesemme itsemme saippualla. Ihmisen ihoa ei ole tarkoitettu hinkattavan saippualla päivittäin. Jokainen ihotautilääkäri voi kertoa sen.

    • sinkkuelävä

      Pesin kyrvän ja persien viimeks tänä aamuna, ei haise. Silti ei akkaa näjy eikä kuulu.

    • xx

      Paskalle haiseva hengitys. Antakaa vinkkejä kuinka huomauttaa asiasta korrektisti miehelle. Olemme seurustelleet parisen vuotta. Vuosi sitten lopetti tupakoinnin ja sen jälkeen pääsääntöisesti haisee hengitys todella pahalle. Hampaiden pesu taitaa olla vähän niin ja näin, vuosien tupakointi on tehnyt niille tehtävänsä. Luulenpa ettei tuolle hajulle sinällään mikään päivittäinen harjaus edes auttaisi.

    • ehkä haisin, ehkä en

      Voi yökötys :/
      Jotenkin itse myös asiaan perehtyneenä , ajattelisin niin että jos puhtaus ei kuulu luonnostaan ihmisen tapoihin, sitä on vaikea lähteä opettamaan aikuiselle, jääräpäiselle miehelle.
      Vaihtoehdot ovat siis vähissä....voisit kokeilla mitä hän tuumaa (vaikka lomalla) jos itse käytät samoja vaatteita päiviä etkä käytä mitään hajusteita...oksettavaahan se on mutta senkus sitten mies maistaa (sananmukaisesti, toivottavasti) omaa lääkettään :)
      Meillä mies käy suihkussa kyllä, päivittäin, käyttää saippuaa ym tuotteita MUTTA...hän käy suihkussa ennen töihinlähtöä, ei jälkeen. Eli hän ei välitä siitä, haittaako minua likaisuus vai ei, työkavereitaan kuitenkin miettii. Samoin oksettaa jatkuva hampaidenpesun laiminlyönti, useimmiten illalla. Turha odottaa suutelua täältä kyllä :( Hampaatkin on sen näköiset jo pikkuhiljaa että ei ole tainnut koskaan asia kiinnostaa... hyi helvetti. Myös kynsisieni rehottaa eikä asialle tehdä mitään, vaikka olen asiasta usein sanonut. häntä ei vaikuta kiinnostavan edes se fakta että kynsisieni on erittäin tarttuva! Harkitsen eroa, myös näistä syistä.

      • haisen perseelle

        kun pieren useammin kuin vedän henkeä ja naurattaa niin vietävästi, kun täällä akat miettii millä sen perseen hajun sais pois. Voin kertoa että vasta ukkoa vaihtamalla. Meidän sohva haisee kanssa perseelle mutta onneksi omalle perseelle.


      • takas luontoon

        ihme mettäläisten kaa naiset on suhteessa ???????


    • öykkk

      Tämä on vanha ketju, mutta jotenkin niin mainio, että nostan sen takaisin etusivulle.

      Asiaakin on, mulle on osunut myös kohdalle mies, jonka jälkeen saa vaihtaa lakanan. Se nyt jotenkin vielä menisi, mutta kun yrittää olla niikuin ei huomaisi jälkeään, nostaa vaan peitot sänkyyn niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.Jotenkin tuntuu, että pystyy tekemään muutakin vilppiä ihan kirkkain silmin. Alkaa olla loppu tuossa stoorissa käsillä. En mahda mitään.

      • vaihtopenkkiläiset

        Jep, itseäkin yökötti molemmat exäni joista kumpikin sattui olemaan tuollainen haisuli. Toinen haisi aivan järkyttävälle hielle ja sonnalle, kävi kyllä suihkussa mutta todella pikaisesti eikä käyttänyt pesuainetta saati dödöä ikinä. Edes asiasta suoraan sanominen ei auttanut koska "miehen pitää haista mieheltä". Ihan käsittämätön juntti..

        Toinen tapaus taas kävi suihkussa ehkä kerran tai kaksi kahdessa viikossa mutta käytti sentään dödöä ja muita hajusteita. Silti seksi oli todella etovaa kun värkki haisi ihan kamalalle koko ajan. Vaihtoon..


    • öykkk

      Mietin yöllä, että onko tuollainen oikeasti syy lopettaa suhde, joka muutoin ehkä toimii. Siis vaatteet päällä. Ja onko se, että vaalin sänkyä ja petivaatteita viimeiseen saakka, tervettä vai ei. Minusta sängyn pitää olla puhdas, eikä lakanoissa saa olla p**karaitoja aikuisen ihmisen jäljiltä, kun ei ole lapsienkaan jäljiltä ollut sitten viimeisen mahataudin. Sen jotenkin käsittää, mutta sitä, ettei aikuinen saa p*ttään pyyhittyä ja pestyä puhtaaksi on ihan käsittämätöntä.

      Yön miettimisen tulos: on, on se syy, vaikka niin nolo, ettei siitä voi puhua kuin nimettömänä netissä.

      Ja jos joku nyt sanoo, että olen raukka, joka heivaa miehen ilman että kertoo mikä on vialla, niin lohdukkeeksi voin sanoa, että kerroin. Ei vaan mitenkään pahoitellut tapaansa toimia. Luulen, että ihan samalla tavalla tulisi likaisen p*een kanssa seuraavankin kerran sänkyyn kokeilemaan miten pitkän rairan saa tehtyä ilman että huomaan. Eikä sitten olisi mitään jakoa enää sillä, onko millin vain 10sentin raita. Uskon olevan miehellekin helpompaa, ettei enää ajeta asiaa siihen pisteeseen.

      • aöklsdfjalöksfdj

        Lopeta syöttämästä sitä paskaa miehellesi. Tuollaiset raidat tulee vain jos on aineenvaihdunta täysin kuralla.


      • öykkk
        aöklsdfjalöksfdj kirjoitti:

        Lopeta syöttämästä sitä paskaa miehellesi. Tuollaiset raidat tulee vain jos on aineenvaihdunta täysin kuralla.

        Ei ole vika mun kokkauksissani, kun en minä hänelle mitään syötä. Eikä hän ole mieheni, jonkun sortin kumppani, vaikka kimpassa oltiinkin. Se, onko hänen aineenvaihduntansa kuralla vai ei, ei mitenkään riipu minun tekemisistäni, enkä siten voi ottaa kantaa hänen suolistonsa tilaan.

        Ei pitäisi syytellä kun ei kerran tiedä asiasta tuon taivaallista. Vai kerroinko että asutaan yhdessä ja minä syötän hänetkin? EN.


    • Puhdas raikas

      Oksettavaa lukea tällaisia. Ei kenenkään tarvitse nykyään paskassa elää. Voi aivan hyvin saippuoida kunnolla ja voi sen jälkeen voidella ettei liikaa kuivu. Monenlaisia rasvoja ja öljyjä on kaupassa ja apteekissa saatavana. Samoin monenalaisia saippuoita jotka eivät myöskään niin kuivata. jokaisen olisi käytävä vähintäänin kerran päivässä suihkussa, ihminen hikoaa aina sen verran vaikka ei hikistä työtä teekään. Ja alapesua voi harrastaa useamminkin. Samoin vaatteiden vaihtoa.

    • ikisinkku36

      Tää on kyl paras juttu ikinä. Miehes haisee paskalle mut siltin olet sen kanssa.
      Kaikkee ne naiset suostuukin sietämään. Sit viel naiset valittaa kun mies on surkee mies mut siltin rakastetaan sellasta joka haisee vaikka paskalle.
      Minusta naiset ei ole koskaan tykännyt, mut en sentään haise.

    • heittelevää porukkaa

      Itse (jätkä) muistan joskus lukion alus ku kaveri ärty ja naurahti paskalle haiskahtaneelle viholleen ku kaveri oli istunu sen päällä ja ymmärsin sen kyllä. Kuiteski joskus yläasteel muistan ku istuin lattialla seinän kulmaa vasten ja joku tyttönen kiusotellen riens takaperin ja törmäyty perseellään naamaani nenää myöten ja siihen hätään ihmetyin ku ei haissu yhtään millekkää. vieläpä ku iltapäivä oli pitkällä eli oltiin kuluneempia ja ja koulupenkillä oli istuttu jo monta tuntia. ainaki mitä pitempääm samoi housui käyttää nii tietenki sitä helpommin ne takaa haisee sille asialle. en kuitenkaa muista oliko sil eiliset housut vai ei.

      Tässä aiheessa ku muutenki puhutaan ihmisist jotka ei huolehdi hygieniastaan. itsekkin suosin käydä suihkus ainaki joka toinen päivä shapoota ja saippuoita käyttäen ja vaihtaa alusvaatteet ja t-paidat joka suihkun jälkeen.

      • abcdefhghh

        Hei! Oliko lukiossanne äidinkielen-tunteja?


      • Anonyymi

        Meitin naapurissa haisee mutajaakko. Se saatanan komposti ei Pese itseensä eikä ämmäänsä koskaan.
        OLEN kuunnellut huusissa kuulutko suihkun ääntä! Ei vaan kuulu, ei mutajaakko oo varmaan edes nähny SUIHKUA!


    • heittelevää porukkaa

      Kerron viel päälle siit persettään naamaan painaneest muijast et pällään sillä oli stretch-housut. en kyl tiie onko sil merkityst.

    • toivoton...

      Hei kaikki mulla on vähän samanlaisia ongelmia.Mun mies ei yhtään pidä huolta hygieniasta,suihkussa ei käy koskaan muutaku vaan saunas pari kertaa viikossa ja siel heittää vähän vettä niskaan ja se oli siin,hampaita ei pese ollenkaan ja samat saakelin likaset vaatteet koko ajan päällä.eikä tässä vielä kaikki sen sukukalleudet haisee niin pahalle kun siel on joku tulehdus mut ei tee asialle yhtään mitään,olen sanonut lääkärista ei mitään en mene!:/mitä ihmettä mä teen:/??

      • suihkun raikas mies

        Miksi seurustelet miehen kanssa joka haisee, ei pese muniaan eikä huolehdi itsestään. Onko mies kuinka vanha?
        Ota tästä kunnon mies joka huolehtii itsestään!


      • makaa kuin petaa

        Hyi hitto, et kai makaa ton kans?


    • paskahousujantune

      pitäkää turpanne kii

    • suorapuhe

      Jos muuten mies on hyvä ja suhde pelaa, niin ota reilusti vain asia puheeksi. Niin minäkin tein, koska epäsiisteys meinasi saada minut pakenemaan. Nyt mieheni käy suihkussa päivittäin ja käyttää jopa dödöä päivittäin. Myös jalkojen pesun ja alapään pesun olen vinkannut olevan ihan fiksu tapa. Ja asiat tosiaan paranivat suoralla puheella ja suhde kukoistaa!

      Se kun jostain kumman syystä ei ole kaikille itsestäänselvyys tuo siisteys...! :o

    • täysin nolla

      Naiset on tosiaan uskomattomii. Juopot, narsistit, väkivaltainen ja pas.kalle haiseva mies kelpaavat kumppaniksi mut ei tällänen joka ei käy baareissa , ei tupakoi, harrastaa liikuntaa, ei juopottele joka viikonloppu, omistaa käytöstapoja, ei hauku horoksi ja käy suihkussa parikin kertaa päivässä. kun en kelpaa niin en kelpaa edes ystäväksi naiselle. Olen varmaan tosi kusipää ja ruma mies sitten ja olkoon niin

      • heh heh hehhee

        Ulkonäkö ei sitten mielestäsi merkitse mitään?

        Tarkoitat, että esimerkiksi joku vajaaälyinen (anteeksi ilmaisuni karkeus) olisi hyvä puolisoksi, koska huolehtii hygieniastaan, ei juo eikä polta, ei ole väkivaltainen, ei käy baareissa, harrastaa vielä liikuntaakin?


    • heheheheh

      Annatko pimppiä sille pas.kalle haisevalle miehellesi? Mahtaa olla hyvää seksiä kun pas.kan lemut leijuu nenääsi kesken orgasmin.. Ei voi kun nauraa naisille

    • pyyhi.en

      alkoi kutittaa peräreikää... muistin tätä lukiessani että vessapaperi loppui pääsiäisenä : /

      Ps. alkaa takapään karvoitus olemaan melekoisen kokkareinen.

    • joo o

      Miten huonontuneesta hygienista voisi huomauttaa loukkaamatta toisen tunteita? Poikaystäväni puhtaus ei ole ihan näin pahassa jamassa kuin mitä monien kokemukset tässä keskustelussa, mutta viiden vuoden suhteemme aikana henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen on kyllä vähentynyt. Ikinä hän ei ole ollut mitenkään erityisen siisti, mutta ihan normaali. Nyt harmittaa kun muuten niin ihana mies harrastaa hampaiden pesua niin että se hammasharja menee suuhun ja tulee samantien pois. Hänellä on myös tapana urheilla juuri ennen nukkumaanmenoa ja tulla hikisenä sänkyyn :(. En keksi tapaa jolla sanoisin asian häiritsevän, koska tiedän hänen loukkaantuvan. Olen koittanut käydä samaan aikaan suihkussa ja ostella lahjaksi deodorantteja jne, ei auta.

      • kauheeta haistella

        Älä mieti tuota loukkaantumista! Mun ex-aviomies oli haisuli myös. Aloin huomautella asiasta. Ei tehonnut, kokeilin sitten lomalla ja vielä sanoinkin että ok. en mäkään käy suihkussa enää kuin joskus. Ei sekään auttanut.

        Tein sitten niin, että kun kävi suihkussa, tarkistin vehkeen ja jos huonosti oli pesty, eipä saanut seksiä ennen uutta pesua.

        Kyllä, sai saarnata samasta asiasta, myöskin sukkahiestä aina.

        noh, nyt hän on ex.


    • nimetön mies

      Tollaselle miehelle kannattaa sanoa suoraan että se haisee. Mitä sitte jos se loukkaantuu. Sanot sille että se on sen parhaaksi ja sä et viihdy sen kanssa jos se haisee. ja deororantti laitetaan vasta suihkussa käynnin jälkeen kun on ensin saippualla pesty joka paikasta.

    • =D=D=DDDD

      Täältä Suomi24:stä saa kyllä aina takuuvarmat naurut - juuri tällaisten aiheiden takia:D:D:DD ei millään pahalla kuitenkaan

    • atoopikkomies

      Palmoliven oliivi ja hunaja nestesaippuat on herkälle ja kuivalleki iholle tosi hyviä. Tekevät ihon pehmeäksi ja puhtaaksi. Tuoksukin omasta mielestä hyvä. Jonku karskin kaverin mielestä saattaa olla liian naisellinen tuoksu, mut mun nenässä se on aika neutraali.

      Ei oo kallista, saa joka marketista ja todellakin sopii joka kukkaron hygieniabudjettiin.

      Suihinottojaki tipahtelee, ku pitää puhtaana ja hyväntuoksuisena.

    • peskää itseänne

      HYI! Tämmöstäkö sieltä miesten housuista löytyy, HYI!! Nuori tyttö oon, ja tän ketjun lukemisen jälkeen en haluis koskea yhteenkään ukkoon. Kuvottavaa! Nyt jäi vaan mielikuva tästä, uh. Hyi saamari.

    • Nauru pidentää ikää

      Olen vatsa kipeänä nauranut tälle viestiketjulle.Eihän näitä juttuja voi kukaan tosissaan kirjoittaa:)) eihän!?!?!? :D

    • 181516

      Monet miettii voiko tämä pitää paikkaansa... oman kokemukseni mukaan kyllä voi, ja tilanne voi muuttuakin!

      Avomieheni oli ennen yhteenmuuttoamme melko suurpiirteinen hygienia-asioissa. Farkkuja tai housuja pesi tuskin koskaan eikä oikeastaan muitakaan vaatteita. Kalsareita ja sukkia piti useamman päivän putkeen. Dödöö silloin tällöin, samoin hammasharjaa. Perimieheiseen tapaan meisseli oli kuitenkin aina puhdas ja hyväntuoksuinen. ;)

      Nykyään hänellä on aina puhtaat vaatteet päällä, sukat ja kalsarit vaihdetaan tietenkin päivittäin, kylppärissä on hänelle omat tuotteet joita myös käyttää. Siistii myös kyntensä säännöllisesti ja on jopa alkanut käyttää hänelle lahjoittamiani miesten kasvonhoitotuotteita. Selitin hänelle miksi on kannattavaa hoitaa kasvojen ihoa, ja hän kiitti minua ja kertoi ettei ollut tiennyt. Hän ei myöskään ollut tiennyt että hiustenpesussa on tärkeintä pestä ja hieroa päänahkaa. Tuonkin asian hänelle selitin, ja kun keski-ikäiset miehet aina pelkäävät kaljuuntumista, niin kerroin myös miten päänahan verenkierron vilkastaminen vaikuttaa hiustenkasvuun.

      Nii muuten, onneksi hänellä on hyvin vähäinen hieneritys, niin ei hän kyllä haissut koskaan pahalta edes suhteemme alussa. Hänen puhtaan ihonsa ominaistuoksu on huumaavan ihana!

    • Jupe Laamanen1

      En peseydy koskaan

      -Jupe Laamanen

    • kirsi ja mies

      minun nimeni on kirsi killa ja kun mieheni ja minä pantiin niin se haisi pahalle ja sitten kun otin suihin mun mieheltä niin hyi vittu se maistu pahalle!! mutta se kusi mun pilluun vahingossa ja kyllä tuntu hyvältä !

    • rumamies

      Miksi sä olet sen kanssa jos se haisee pas.kalle?

      • Anonyymi

        Mun ukon etunimi on Kalle.

        Käsken sitä usein Kalle, paskalle, tuuppas, Kalle, pas kalle

        Onneksi se ymmärtää vielä puhetta, sillä muuten täällä haisis PASKALLE!


    • -yaah- you are asshole

      itse olet surkimus haiskahdat pahemmin kuin uuno turhapuron oluessa ja kusessa mädäntynyt kulli!!! Miehesi on oikeassa siitä että suihku saippuaa ei saa.käyttää joka påivä koska se kuivattaa ihoa. Ihan tiedoksi haiseva hiki ja peniksen haju ovat miehen ominaishajuja jos et niitä kestä niin rupea Lesboksi!!!
      ----Typerys olet sinä tällä kertaa kestä se!---
      " 1. Puhdistus

      Puhdistus on ihon hoidon a ja o – eihän autoakaan vahata ennen pesua. Purkkien kanssa pelaaminen on harvan miehen lempilaji ja siksi mies selviää kasvojen aamu- ja iltapuhdistuksesta yhdellä, geeli- tai vaahtomaisella tuotteella. Aamulla kasvot voi huuhtaista väliin happamalla pesunesteelläkin, mutta saippuasta sormet on paras pitää erossa. SAIPPUA KUIVATTAA IHOA LIIKAA!" Lainaus: Avain Apteekit Link: http://www.avainapteekit.fi/oma-terveys/ihonhoito-ja-kosmetiikka/miehen-ihon-hoito

    • kadonneet seksihalut

      Sama ongelma täälläkin. Seksihalut menee kun mies ei pese itseään eikä ymmärrä haisevansa paskalle kun ei persettään pese. Ennen seksiä ei pese ******* enkä pesemätöntä sisälleni halua. Suuseksistä puhumattakaan.

    • Lenitaaaaa....

      Ihan huippu ketju, olen pitkästä aikaa nauranut ihan vedet silmissä! Kokemusta ihan livenä itselläkin haisulista. Auttaisikkohan jos koulutusapuun kutsuttaisiin Lenita!

    • Dingdong doing wrong

      No niin, teille kaikille haisuleille jotka vetoatte saippuan kuivattavuuteen. Minulla on teille ilouutinen!!! Nyt voitte käydä suihkussa päivittäin ilman pelkoa ihoparkanne kärsimisestä. Apteekista saa ostettua edullisesti pesuöljyjä!!! Ei varmasti kuivata, kosteuttaa samalla, tuoksut ovat hyvin mietoja. Minun mieheni pesee niillä itsensä päivittäin, veitikan ja takamuksen useampana kertana päivässä. Eikä lemahda!

      Tämän jälkeen se joka väittää kaikkien pesuaineiden kuivattavan, voi suoraan hypätä tekosyiden yli ja myöntää vain ihan rauhassa olevansa laiska! Ei mulla muuta!

    • hajusintti

      PHYI helveto !
      Älä päästä sisälle skeidan hajuisena.

    • tuttifrluttichoco

      Kiitos tiedosta.

    • ELOELO

      No ei mun mielestä kyllä joka ikinen päivä tarvitse suihkussa käydä saati saippualla pestä. Eikä hiuksiakaan tarvitse jatkuvasti olla pesemässä.
      Olen sentään nainen :'D
      Minunkin mieheni saisi pitää hieman parempaa huolta hygieniastaan, mutta alushousuja ja sukkia ei tarvitse joka päivä vaihtaa.

    • hajua riittää

      Seurustelin vuoden verran nuorehkon naisen kanssa, joka kävi vain kerran viikossa suihkussa, koska iho kuulemma kuivuu liikaa.

      Joskus vitsailin ääneen, kun hän vaihtoi kalsareitaankin vain max. joka toinen päivä, mutta siihen hän tokaisi, että oma äitinsä vaihtoi kalsarinsa vain kerran viikossa. Jotenkin nuo hygienitavat siis opitaan jo kotona.

      Seksi meillä hiipui aika äkkiä, koska hän kertoi heti pitävänsä suuseksistä, mutta itse ne pystynyt nuolemaan hänen "silakkalaatikkoaan".

      Eli kyllä ne naisetkin haisevat !

      • kiltti mies.

        hyi vit.tu. Suihkus pitää käydä joka päivä naisenkin.


    • kiltti mies.

      Minä käyn joka päivä suihkussa, vaihdan kalsarit ja sukat joka aamu uusiin. monesti käy suihkus viel kaksikin kertaa päiväs kun käyn salilla ja sen jälkeen tarvii sit kans käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Ei tulis mieleenkään pitää samoja kalsareita kahta päivää vaikka en käviskään salilla.

    • Paskapirkko

      Itse nuuhkin harva se päivä mieheni peppua, varsinkin ku nukkuu tai muuten vaan ei huomaa. Ja muuten haisee tosi kummalle. Ihan ku paskakikkareita roikkuis karvoista. Ja sohvat haisee. Masentaa, kun ei kehtaa kuttuu kavereita kylään, ku mies on sellaine sontakasa. Ja olen puhunu hänelle bideen käytöstä, mutta ei se sitä naisten suihkua käytä. Vittu, ku kyrpii ummehtuneen paskan haju nokassa. Kerran lorautin ukon nukkuessa sen anaaliin etikkaa, josko auttais, mutta ei. Tolua seuraavan kerran, niin lähtisköhän paskan lemu,

      • Anonyymi

        :D :”D :”D


    • hajuherne

      Mutta miks mun peppu haisee vaikka olen juuri tullu suihkusta!? Käytän saippuaa ja pesen tosi hyvin. Peseydyn joka päivä saippualla ja runsaalla vedellä mutta silti, aina se vaan haisee pepulle... yök.

      • wgeegw

        Miehillä peppu haisee pepulle koska peppukarvoihin jää kakkaa, saat hinkkaamalla hinkata sitä kakkaa pois karvoista. Aina paska reissun jälkeen tuntuu et saa käyttää miljoona palaa paperia että kaikki paska katoo pepusta. Joskus jopa kastelen paperin ja pyyhkäsen kuivuneen kakan pois sillä. ja sit taas kuivalla paperilla pyyhkimään.


    • perseeihaisesetuoksu

      Varma neuvo on jättää perse pyyhkimättä joka toinen kerta ulostamisen jälkeen, toimii varmasti kokemuksen pohjalta.

      • herkkuperse

        Kiitos vinkistä! itseänikin tuo "vaiva" on vaivannut.


    • Putipuhdas

      Ikivanha viestiketju jo mutta kommentoin silti. Ite kattelin kanssa hetken aikaa epäsiistiä miestä. Itse tykkään puhtaudesta ja raikkaasta tuoksusta vaikken mikään siivousintoilija olekaan. Oon oppinut, että turha sitä on manailla miten ilmoitan asiasta miestä loukkaamatta. Ei auta kuin suora puhe. Jos loukkaantuu niin loukkaantuu. Jos lähtee kävelee ni ihan sama. Ennemmin yksin kuin että joudun vuoraamaan sohvan peitolla jottei hienhaju tartu siihen, tai etten voi pitää mattoa lattialla koska jalkahien haju tarttuu siihen.

      Tuollaisesta kärsii kaikki, seksielämä, normiarki. Lisäksi vielä oma lapsi. Miehen takia en voinut ottaa samaan aikaan lapsen kavereita meille kylään.
      Kyllä se oma hyvinvointi on laitettava etusijalle. Kivi vierähti sydämeltäni kun jätin tuon miehen. Ei tule meille enää haisemaan pahalta.

      Mutta sitä jäin miettimään, että millaisen naisen haiseva mies sitten saa jatkossa. Jonkun kaltaisensa haisevan naisen tai Thaimaasta tuodun naisen, joka vain joutuu tyytymään kohtaloonsa.

      Kyllä noi hygieniahommat pitäisi terveelle ihmiselle olla itsestäänselvyyksiä. Jo lapsena opetettuja tapoja.

    • ÄLÄÄLrhiwuLÄLLÄSG

      Mäki haisin pienänä aina paskalta koska ripuli. Siis kyllähän miehet saa haista mutta jos skunkkina toimiikin nainen useampi halveksuu tätä. Itse en pahastuisi vaikka muijani piereskelisi ääneen ja sanoisi suoraan: -Pakko käydä paskalla. Haiseminen on yhtä törkeää kummaltakin mutta jos luokassa joku muu kuin minä on pieraissut sitä ole pidetty niin pahana kuin tekijänä olisin ollut itse

    • Paskantärkee

      Jätä se aasi!!!

    • Perhe

      Ex mies haisee todella pahalta. Käy suihkussa noin kerran kahdessa viikossa, eikä taatusti pese itseänsä millään, eikä tule kuuloonkaan että vaihtaisi edes vaatteita. No eipä sen puoleen ei se pese vaatteitaankaan. Haju on todella järkyttävä!!

    • Anonyymi

      Mulla on murrosiästä ollut sellainen ongelma että mä haisen pahalle.

    • Anonyymi

      Tunsin kerran insinööri naisen joka haisi töissäkin hielle.

    • Anonyymi

      Perkele lämmitys täysille ja juo läjdevettä saatanasti ni tukee miehen haju

    • Anonyymi

      Kaikkien iho ei kestä saippualla ja vedellä lutraamista päivittäin, itselläni samainen ongelma eikä ole myöskään ihotauti lääkärin mukaan hyväksi. Eipä ole tarvinnut kylläkään vaimon huomauttaa asiasta hajun vuoksi mitä nyt seksi hetken tultua vaatii mun käymään pesulla.

    • Anonyymi

      Jokaisella ominaistuoksunsa vaikka suihkuttelisi päivittäin, näin se on.

    • Anonyymi

      Muistan yhden nuoruuden aikaisen tyttöystäväni, vaikka oli suihkussa varmaan käynyt alapää kyllä tuoksahti melkoisesti.

      • Anonyymi

        Mulla on sama onkelma vaikka paskomisen jälkeen pyyhin peilin miltei joka kerta, jää väliin löyhkä. Siinä voi olla syynä jokin pitkäaikainen infektio tai joku muu vaiva.


    • Anonyymi

      Vieläkö miestäsi pierettää vai onko hankkinut äänen vaimentimen? Normaalisti ihminen pieree 20-30 krt päivässä. Punainen liha tuo hajun pieruihin, ilman niitä hajuhaitta vähäisempi.

    • Anonyymi

      Minä en pystyisi seurustelemaan sellaisen kanssa, joka ei osaa huolehtia hygieniastaan. Olen yliherkkä hajuille.

    • Anonyymi

      Mies voi haista, muttei tuoksua! Eläköön kitkerä kiveshiki! Elköön toksinen maskuliinisuus!

      • Anonyymi

        NUUH!


    • Anonyymi

      Olin pitkässä suhteessa minäkin kerran kauan sitten , ja mies kävi suihkussa kerran viikossa sen 3 sekunnin kastelun , sitten pyyhki itsesånsä kylpylakanaan joka alkoi haista hielle myös, joten kyllä siinä mielenkiinto häipyy kun toinen ei tiedä puhtaudesta mitään !erohan siinä tuli , kuka jaksaa asua sellaisen kanssa kun huonekalutkin alkaa haista hielle jos mies niissä istuu.
      Joten hygienia on tärkeä asia hoitaa erityisesti jos asutaan sama; katon alla ja ketä kiinnostaa pahalta haiseva mies .äkänen ihmisetkin jo alkoivat minulta kysellä josko mies pesee itseään laisinkaan

    • Anonyymi

      99% syy näissäkin asioissa on aina terveydessä. Tuo ettei käy suihkussa/osaa pestä itseään on ihan höpöhöpö alkoholistien juttuja, joilla on muutenkin asiat täysin sekaisin.

    • Anonyymi

      Totta. Oon paras niissä kaikissa kyllä.

    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂
      Hyvää huomenta!
      Vanha aloitus.
      Mun mies kerran sanoi mulle, että se hyvä puoli sussa on ettei hän joudu huomauttamaan sulle hygieniasta, muita hyviä puolia ei oo tainnut koskaan sanuakkaan ehkei niitä muita sitten oo sillä negatiivisiä puolia on tullut siitäkin edestä.

      Tollaisessa tilanteessa vois sanoa että rakastaa ukkoa, mutta pahat hajut saa mut voimaan pahoin, voisitko pestä ittees enemmän. Lisäisi sitten että tietenkään se ei vaikuta rakkauteen mutta luonnollisesti sekstailu oisi miellyttävämpää ja nautinnollisempaa jos ei nokassa leijuisi perse.en haju.
      Mun miehellä haisee henki vaikka pesee joka ilta hampaat, alan tottumaan siihen. Välillä tuntuu että pussaaminen meinaa saada yökkäystefleksin jos on aivan kamalan voimakkaana paskan haju.

    • Anonyymi

      Huomaa kyllä jos lapsena ei olla viitsitty opastaa hygieniasta mitään. Ei mies sitä aikuisenakaan sitten omaksu. Se on yksi erojen syy kyllä. Ihmisillä pitää olla samat siisteyskäsitykset.

    • Anonyymi

      Mun naputus oli kait sitten´turhaa´ hampaiden pesusta kun nyt miehellä ei ole etuhampaita ollenkaan, että silleen

      • Anonyymi

        Turha enää edes mainita mitä tapahtuu kun muutkin hampaat tippuvat ja mitä se tekee elimistölle?


    • Anonyymi

      Osta hänelle apteekista jotain herkän ihon nestemäistä pesuainetta ja intiimi nestemäistä pesuainetta alapään pesuun. Ja osta huvikses jotain hilseshamppoota.
      Ja voit kertoa että ajattelit helpottaa tuota ettei hänen ihonsa nyt kuivu vaikka peseekin itsensä jokapäivä.

    • Anonyymi

      Miksi naiset otta paska hajuista miehia, jotka ovat epahygieenisia. Olen itse mies, en puhu nyt omasta siisteydesta mutta olen seurannut etta kaikilla epasiisteilla, juopoilla sottapytilla on nainen. Yleensa siisti hyvalle tuoksuva mies on sinkku muista tama johtuu, olen paljon tekemisissa tyoni ja harratusten parissa erillisten miesten kanssa siisti miehet ovat yksin paska hajuisilla on nainen yleensa kauniskin

    • Anonyymi

      Suomalainen mies haisee yleensa paskalle, lialle, vanhemmat lisaks I kuselle. Suomalaiset miehet kun ei oikein osaa pesta itseaan saunas sa Tai suihussa, ei Ole kauan kun asuimme savupirteissa. Suomi on itaeurooppalainwn maa

    • Anonyymi

      Tiedän toi on ihan karmeeta. 😄siks oon sinkku jätän heti jos ei hoida hajujaan

    • Anonyymi

      Oikealla miehellä on aina vähän ruostetta housussa.

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu että aloitus on provo. Aika ikävä sellainen, yhtä inhottava kuin vastaava naisista tehtynä. Kuka tuollaista haluaa lukea saatika edes kirjoittaa. Itse en pystyisi noin halveksivaan sävyyn kirjoittamaan puolisostani ellen vihaisi häntä todella paljon ja en siinäkään tapauksessa, en millään.

      • Anonyymi

        Paska on luonnon tuoksu ja kuuluu niin metsään, pellolle ja joka kotiin!


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, aloitus on ala- arvoinen koski se ketä hyvänsä. Ihmettelen myös miten joku viitsii noin halventavaan sävyyn kirjoittaa kumppanistaan. Oli epämiellyttävää lukeakin tuollaista.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe