Olen pohtinut, saisikohan sitä enemmän seksiä, kun pihtaisi välillä?
Ollaan oltu 9 v yhdessä, 6 v naimisissa ja aina olen ollut se halukkaampi osapuoli. Musta olis ihana rakastella/naiskennella 3-4 krt/vko. Mutta oikeastaan noin vilkasta seksielämä oli vain muutaman kuukauden ajan pari vuotta sitten, kun mies oli ihastunut toiseen naiseen ja sen vuoksi hormonit hyrräsi vahvasti.
Olen seksikäs, sängyssä kokeilunhaluinen (kelpaa pikapanot, pidemmät hellät rakastelut, öljyleikit, sitomiset, sukkanauhat jne), eikä meillä ole ollut pidempiä taukoja kuin lasten synnytysten jälkeen noin kuukausi.
Seksiä saan 1-2 krt/vkossa, mutta piru vie en totu tuohon puutteessa olemisen tunteeseen, eikä halut vähene, vaikka kuinka rukoilisin.
Olen monta kertaa harkinnut pihtailevani ja miettinyt, että ehkä sitten mies kiinnostuisi enemmmän. Mutt kun miestä haluttaa, olen kuitenkin aina sen verran puutteessa, että menen mukaan. En ole kuin kerran suhteemme aikana kieltäytynyt seksistä ja silloin mies oli todella törkeässä humalassa.
Oletteko koittaneet, alkaako toisen hormonit hyrrätä vilkkaammin, kun vähän pihtaa? Tai enemmänkin? Jos heittäytyisi kuukauden selibaatille, voisiko olla jotain vaikutusta pidempiaikaisesti, eikä vain pariksi viikoksi?
Kokemuksia, mielipiteitä?
Saako enemmän seksiä pihtaamalla??
21
2308
Vastaukset
- asiasta.
Voipi olla että miestäkin nappaisi enemmän. Voit sinä itsekin tehdä niitä aloitteita enemmän miehellesi, niin eiköhän hän innostu.
Näin miehenä voin sanoa, että en kyllä yhtään kiihotu naisen pihtaamisesta.- Usein kostea
Kyllä on keskusteltu asiasta 9 vuoden aikana paljon. Seurustelun alussa mies sanoi, että ihana, kun kanssani voi keskustella seksistä niin avoimesti. En kuitenkaan viitsi liian usein tästä keskustella, tuntuu, että mies ongelmasta tulee isompi silloin, kun siitä jutellaan. Koska mies tuntee, ettei pysty tyydyttämään minua niin usein kun haluan ja näinhän se asia onkin.
Teen paljon aloittteita, kyse ei ole siitä. Vaan siitä, että vaikka tekisi aloitteita joka päivä, saa silti sen 1-2 krt/vko, joka on riittävä tarve miehelle. Mies tekee itse nuo 1-2 krt/vko-aloitteet, jos minä en tee. Tarpeemme vain ovat erilaiset.
- OnnellineNN
Kuullostaa, että ajatuksesi pyörivät liikaa seksissä; eikö teillä ole muuta yhteistä ja eikö miehesi kiinnosta sinua muutoin kuin tyydytyksen antajana?
Suosittelen selibaattia ja muutenkin itsekuriin tutustumista; seksihalut ovat haluja muiden ohella ja jotenkin niitä pitäisi aikuisen voida jo säädellä; pikkulapset elävät mielihyvän perusteelle vaan hekin oppivat itsesäätelyn jossakin vaiheessa. Suomessa on jo muutenkin tarpeeksi pihtaamiseen kaatuneita liittoja. Olen muutoinkin sitä mieltä pihtaamisen saisi kriminalisoida.
Teitä on nyt siinä liitossa kumppanukset joilla on erillainen libido. Mikäli teillä menee muutoin mukavasti ja saat sen kerran tai pari viikossa niin pidä hyvänäsi. Täytyy muistaa niitä onnettomia, joita puoliso rääkkää kuukaudesta toiseen. Se on melkoisen rankka savotta.
Voithan toki kokeilla erilaisia seksileluja. Vaimoni kokeili kerran semmoista värisevää dildoa ja minulta meinasi housut ratketa.
Onneksi olkoon ja lykkyä pyttyyn.
toivoo: seppo- suhteessa murehtimiseen
Mikä onkaan tämän ongelman todellinen suuruus? Onko se oikeasti suuri ongelma vai onko kyse siitä, että muita ongelmia ei juuri ole ja jostain pitää murehtia?
Saat siis seksiä 1-2 krt viikossa. Haluaisit 3-4 krt viikossa. Tämäkö on oikeasti suuri ongelma? Oletko kokeillut itsetyydytystä?
Pihtaaminen voi johtaa siihen, että seksi loppuu melkein kokonaan. Tuskinpa se nyt ainakaan seksiä lisää.
Joo'o. Jospa nyt miettisit asiaa ja kysyisit itseltäsi, onko asia oikeasti niin iso ongelma vai teetkö sinä itse siitä ison ongelman muun tekemisen ja ajattelemisen puutteessa.
Ehdotan vielä uudestaan itsetyydytystä, jos himot ovat niin kovat. Kokeile edes.- 14582354
Minäkään en ymmärrä tuollaista ruikutusta. Jos ihminen saa kohtalaisen hyvää seksiä 1-2 kertaa viikossa, niin eiköhän sen pitäisi riittää! Siihen ei tietenkään pitäisi vedota, mutta tuo on se suomalaisten keskivertomäärä ja kuulostaa kohtuulliselta varsinkin jos ei enää olla ihan nuoria. Niitä haluja voi tyydyttää ihan omin käsinkin ja kaupoista löytyy jos jonkinlaista vibraattoria, ei pidä turhaan piinata kumppania vaatimuksillaan. Onko itsetyydytys sinulle täysin tuntematon asia?
Minulle seksin laatu on ehdottomasti tärkeämpää kuin määrä. Mietipä vähän minkä valitsisit mieluiten:
-hyvä rakastaja ja riittävästi seksiä, mies muuten ihan perseestä
-seksiä 4 kertaa viikossa, mies surkea rakastaja, mutta muuten mukava
-hyvää ja molempia tyydyttävää seksiä 1-2 kertaa viikossa hyvän elämänkumppanin kanssa
Harva saa kaiken tässä elämässä...
- omasta kokemuksesta
semmonen juttu että, jos pussit on tyhjät niin silloin ei välttämättä pysty kovin nopeasti edes uusimaan yhdyntää. Ei vaan vehkeet toimi, vaikka haluaisikin. Aivan uudessa suhteessa nopea uusinta voi olla mahdollista jonkin aikaa. No pitää vaan odotella. Päivä, kaksi tai kolme niin johan alkaa taas pää nousemaan. Joskus haluaisi olla mies, joka pystyy säännöllisesti useampaankin kertaan päivässä. Tosin sekin saattaisi olla ikävää, jos vaimolla olisi pienemmät tarpeet.
jos on ollu pitkään saamatta ja sitten näyttää että eukko flirttailee ja homma jatkuu eteenkinpäin, eikä se sitten annakkaan, niin vaikea on siinä tilanteessa kävellä.
- ja kehtaat valittaa!
sitten kun oot ollu puolivuotta puutteessa voit puhua puutteessa olemisesta, perkele. Luultavasti kumppanisi on vain kyllästynyt hinkkaamaan samaa reikää ja aina samalla tavalla(?). Selibaatissa oleminen saattais auttaa kyllä. Veikkaan kuitenkin että mies innostuisi uudesta tuoreesta naisesta paljon enemmän. Näin se on omallakin kohdalla. En jaksa enää panostaa tähän suhteeseen niin paljon, että ansaitsisin tussua enemmän kuin kerran vuodessa (maksimissaan).
- hiljattain eronnut
10v suhde takana ja koko ajan oli tota miehen pihtaamista. Inhottavaa ja arvoa alentavaa, että oma mies ei jaksa edes vähän panna enemmän kuin ton vähäisen 1-2 krt vkossa ja mä ainakin huomasin, että enempää en saanut vaikka yritin olla tekemättä alotteita. Ja sentään otin suihin ja kyselin mielymyksiä ja tein omia ehdotuksia ja yritin olla seksikäs. Toinen ei antanut suuseksiä, ei halunnut toteuttaa mun toiveita ja tasan ei seksikäskään yrittänyt olla. Ero sitten tuli, miehen toiveesta ja vähäiseksi tämä seksielämä kyllä meni...Ja kieltämättä olen nyt treffaillut miestä, jolla myös alhaisempi libido ja puutteelliset seksitaidot...ei se vaihtamalla parane ja loppuelämäni varmaan olen puutteessa...
ja sitten heräsin, nousin ylös sängystä.
Samalla totesin että ennen nukkumaan menoa sain hinkata ed kerran talvella ja heti perään saattaa olla edessä toinen hinkkaaminen heti seuraavana talvena.
Ja kaikki ne kerrat ovat hurmaavan erilaisia. Alla tai päällä. Muu ei käy.
Että vaan 1-2 krt viikko on vähän. Miltäs toi 2krt vuosi maistus ;)- herran
kiesus tätäkin valitusta onko raameja mitä panna niin pannaan.
- äläkä tee ongelmaa asiasta
Älä pihtaa, sillä teet vain seksistä ongelman välillenne. Älä myöskään painosta, siitäkin miehen halut vain vähenee.
Minulla on sellainen käsitys että useimmat miehet kykenevät vain 1-2 kertaa viikossa, paitsi ihan alkuhuumassa ollessaan. Ei se vaihtamallakaan parane, paitsi ehkä vähäksi aikaa. Pitemmän päälle uusikaan mies ei kuitenkaan kykene jatkuvasti runsaaseen seksiin.
Naisellahan ei semmosia rajoituksia ole, ja iän myötä tämä ero vain lisääntyy. Kokemuksen myötä nainen oppii nauttimaan seksistä entistä paremmin, ja samaan aikaan mies menettää kykyään .... harmillista. Näkeehän sen siitä kirjoitusten määrästä mitä naiset täälläkin siheesta valittavat.
Yleinen harhakuva, että miehet aina haluaisivat, on miesten juttuja. He luulevat, että seksiä on suhteessa tarpeeksi silloin kun heille itselleen riittää ja he itse tekevät aloitteet. Naisen aloite on ahdistelua, ja jos miehen harvoin tehty aloite ei satukaan naiselle sopivaan aikaan, niin se on heidän mielestään pihtaamista.- saan ja saan
Luin tuossa teidän kirjotuksia ja ihmettelin ,kun miehetkin ylistää että mies ei jaksa kun pari kertaa viikossa!!?? Kyllä meillä harrastetaan paljon ja kummankin aloitteesta ja mieheni on jopa antanut vaikka ei itse ole hirveen himokas ollu! (mikä ON harvoin) JA kyllästymisestä ei näy molemmilla merkkiäkään, tosin ollaan satsattu kaikkeen kivaan ja toteutetaan toisten toiveita ;) Että on niitä toisenlaisiaki miehiä, ei kannata tyytyä huonoon jos haluu paljon!!!!
- aika lailla erilaiset halut:-(
saan ja saan kirjoitti:
Luin tuossa teidän kirjotuksia ja ihmettelin ,kun miehetkin ylistää että mies ei jaksa kun pari kertaa viikossa!!?? Kyllä meillä harrastetaan paljon ja kummankin aloitteesta ja mieheni on jopa antanut vaikka ei itse ole hirveen himokas ollu! (mikä ON harvoin) JA kyllästymisestä ei näy molemmilla merkkiäkään, tosin ollaan satsattu kaikkeen kivaan ja toteutetaan toisten toiveita ;) Että on niitä toisenlaisiaki miehiä, ei kannata tyytyä huonoon jos haluu paljon!!!!
Pystyyhän nyt mies yleensä pari kertaa peräkkäin yhdyntään ja laukeamaan! Ei kai sitä nyt päiväkausia tarvi odotella:-o. Ja jos pitää, niin mies voi silti pitää halukkaampaa vaimoaan hyvänä ja antaa tälle hyviä kokemuksia:-). En minä kestäisi, jos päiväkausia pitäisi odotella pöksyt märkinä. Ottaahan se jo itsetunnonkin päälle:-/. Varsinkin kun aina puhutaan että mies se vähän väliä haluaa...!!
Eihän sitä voi sanoa, että koko suhde on kaadettava seksin takia. Mutta ensin sitä puhetta ja kertomista mitä tarvii ja haluaa..ja joku voi tehdä niinkin, että löytää sopivamman yksilön. Paha se on yksinkään kärvistellä, tukahduttaa tunteitaan ja halujaan ja tyytyä aina vähempään kuin mitä tarvisi. Ja samalla ehkä miettiä, mikä minussa on vikana;-(!? - kuitenkin
aika lailla erilaiset halut:-( kirjoitti:
Pystyyhän nyt mies yleensä pari kertaa peräkkäin yhdyntään ja laukeamaan! Ei kai sitä nyt päiväkausia tarvi odotella:-o. Ja jos pitää, niin mies voi silti pitää halukkaampaa vaimoaan hyvänä ja antaa tälle hyviä kokemuksia:-). En minä kestäisi, jos päiväkausia pitäisi odotella pöksyt märkinä. Ottaahan se jo itsetunnonkin päälle:-/. Varsinkin kun aina puhutaan että mies se vähän väliä haluaa...!!
Eihän sitä voi sanoa, että koko suhde on kaadettava seksin takia. Mutta ensin sitä puhetta ja kertomista mitä tarvii ja haluaa..ja joku voi tehdä niinkin, että löytää sopivamman yksilön. Paha se on yksinkään kärvistellä, tukahduttaa tunteitaan ja halujaan ja tyytyä aina vähempään kuin mitä tarvisi. Ja samalla ehkä miettiä, mikä minussa on vikana;-(!?mutta eniten vaan näyttää olevan miehia, jotka ei jaksa, ei pysty, joita ei huvita, ei kiinnosta. Siihen ei auta yhtään, vaikka olisikin olemassa myös joitakin poikkeustapauksia joilla haluja riittää
- tukka pystyssä
usko, että pihtaus auttaa. minun ex-mies pihtasi ja minä olin aina se, joka joutui tekemään aloitteet ja myös "työt".
toimin kuten sinä, eli olin kokeilun haluinen ja pukeuduin seksikkäästi sukkiin ja sukkanauhoihin, ulkonäöstä olen aina pitänyt huolta ja onneksi olen saanut syntymälahjaksi nätin olemuksen.
seksiä meillä oli loppuaikana 1-2krt puolessa vuodessa. itsetuntoni laski 8-vuoden aikana olemattomiin, tässä seksi asiassa. kun kymmenen kertaa yritin, niin vain yksi saattoi tuottaa tulosta. monesti myös näin tahattoman inho ilmeen ja herra saattoi sanoa jotain ikävää soidinmenoista.
mieheni myös kävi vieraissa, kuten koko ajan epäilin. asia vaan varmistui vuosi ennen eroa. meillä oli myös lapsi kuten sinullakin.
seksin alamäki alkoi hieman lapsen syntymän jälkeen ja minulle on tullut tunne, että hän koki minut äitinä, eikä naisena. kun olin hänen lapsensa äiti, niin olin hänenkin. lisäksi hän oli kai sellainen mies, jolle ei riitä pelkät seksileikki vaihtelut, vaan koko nainen pitää vaihtaa.
silloin kun ex- mieheni jäi kiinni pettämisestä lopetin hänen yrittämisen. olin koko vuoden ilman seksiä, sillä hän ei yrittänyt minua, mutta toisia varmaan senkin edestä. tilanne ei kyllä enää silloin häirinnyt minua.
eron jälkeen tapasin muita miehiä, mutta kesti kauan, että uskalsin tehdä aloitteita seksin suhteen ja että koin itseni haluttavaksi. jälkensä siis kokemus jätti.
mielestäni vika on miehessäsi, eikä siinä auta mitkään sinun tekemiset, taikka tekemättä jättämiset.tekisi mieli sanoa, että jätä koko ukko, mutta en tiedä kaikkia asiaan liittyviä juttuja. näin ollen olen hiljaa ja toivon, että asiasi järjestyy.- .............
ninä, 6v oltu naimisissa, aluksi touhuttiin aika lailla...nyt ei mitään???? olen tehnyt kaikkeni, häntä kohtaan, sitä kohtaan. Sisimmissäni tiedän että pettää mua, ei tunnusta. Miten saan kiinni aviorikoksesta, en tiedä. T: uskollinen 2 lapsen äiti, uskollinen vaimo.
- tilanne nyt
Miestä ei tosin kiinnosta enää seksi kuin ehkä n.kerran kuussa,vaikka ollaan vasta pari vuotta oltu yhdessä.Ollaan jo yli 40siä,joten pitäis jo osata nuo seksi asiatkin..
Olen ajatellut samaa että kieltäytyisin,kun seuraavan kerran mies seksiä vaatii(siltä se nykyisin tuntuu,nimenomaan vaatimukselta)..mutt kun on kuukauden verran ollut ja elänyt ilman seksiä..ei pysty vastustaan.
Kerran tän kahden vuoden aikana olen kieltäytynyt seksistä..juuri syystä että aina olin myöntyväinen kun mies oli pyytänyt.Kun kieltäydin siitä seurasi vaan se että mies loukkaantui,ja meni taas pitkä aika ennen kuin seuraavan kerran seksiä vaati.
Eli kun itse olen nykyisin se halukkaampi osapuoli,en seksiä yrityksistä huolimatta mieheltäni saa..pitäisi vaan odotella koskahan se herran tekis seuraavan kerran mieli.
Suhteen alussa mies oli aivan toisenlainen ja antoi itsestään kuvan että on hyvinkin aktiivinen seksin suhteen..totuus näyttää olevan kyllä aivan toinen.
Jos en tietäisi miehen olevan liitossaan uskollinen..sanoisin että kaikki merkit viittaavat siihen että hän pettää minua. - selibaattiin
koska miehesi saa sinut halukkaaksi jo nyt pelkällä läsnäolollaan. Teillä menee siis hyvin. Kokeile enemmän vaikka huumoria, jos haluat useammin. Kerro vaikka, että luit jostain sen olevan sama kuin muutaman kilometrin lenkki......(eli sen lenkin voi suorittaa toisellakin tavalla....)
- ehkä se mieskin
innostuu sillä luomulla mukaan, kun pedissä ihan reilusti vaikka peilin edessä oikein kunnolla vetelet. :)
Masturbointi on sallittua parisuhteessa; pettäminen ja pihtaaminen ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475915
- 515394
- 533768
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993524- 313146
- 592894
- 592776
- 572446
- 451883