semmoinen perusmaalaus käyttöautolle. halvin mahdollinen. matta vihreä sopisi hyvin metsäautolle. minkähintainen kaikkinen kustannuksineen
pakettiauton maalaus
6
3924
Vastaukset
- Jerryfer
No jos se on metsäauto ja jos ymmärrän mitä metsäautolla tarkoitat niin maalaa itse. ei maksa ku maalit. eikä se maalaaminen niin kauhean vaikeata ole mitä annetaan ymmärtää.
- uytg
Vaahtomuovi telalla saa helvetin hienon pinnan.
- pitää
uytg kirjoitti:
Vaahtomuovi telalla saa helvetin hienon pinnan.
kokeilla
- maalitpintaan
pitää kirjoitti:
kokeilla
Hae joku paksu 2komponentti työkonemaali oikeasta automaalikaupasta. Osta joku 50 eur kopioruisku, käy auto läpi karhunkielellä ja pyyhi asetonilla tms. ja maali pintaan, kunnon maalilla homma onnistuu aloittelijaltakin.
- harrastaja-
Maalasin pick-upin Grepsin pisararuiskulla . Tein vähän pohjatöitä ja vedin Sadoluxilla pinnan. Ei maksanu maalit paljon kun otin maalikaupan poistokorista. Naapuri luuli, että olin ostanut uuden auton, koska väri oli tumman sininen ja toimi hyvin työkoneessa. Ajoin maalauksen jälkeen kolomevuotta eikä sinä ainakan väri lähteny mistään pois.
- miranolityms
Älkää sortuko Miranoliin tms 1-komponentti "maaliin". Ei kuivu ikinä, ja jos autoa vielä joskus täytyy hioa, homma on mahdoton. Mössö tukkii paperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767