Älykkyys

Onko mielestänne ärsyttävää, jos mies sanoo olevansa älykäs?

Mielestäni sanat ja teot puhut, älykkyyttä ei tarvitse kertoilla, se huomataan muutenkin.


"Tuntuuko aihe tutulta"


MarttyyriMallari-TTt

30

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toad2008

      Suunnilleen yhtä ärsyttävää kuin jos nainen sanoo olevansa vahva tai kaunis.

      • eli kun minä kerron sinulle olevani kuuden ällän ylioppilas ja muutenkin fiksu, niin sinua alkaa vituttamaan.


        "Anteeksi, en yleensä kiroile"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Toad2008
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli kun minä kerron sinulle olevani kuuden ällän ylioppilas ja muutenkin fiksu, niin sinua alkaa vituttamaan.


        "Anteeksi, en yleensä kiroile"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kyllä. Juuri näin pääsi nyt käymään. Vittu, että vituttaa! Vaikka olen toki itsekin niin fiksu että kirjoitan 6 ällää jo yhteen suomi24:n otsikkoon.


    • oliko aihe

      jo kertaalleen käsitelty? Vai onko rekyyli sun sivupersoona?

      • oli jo käsitelty, mutta ajattelin tuoda siihen laajemman perspektiivin.


        "Kuules, kirjoitan vain omalla pikku nimmarillani"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ei ainakaan ole

      toisen aloituksen kopioiminen. kateellisuutta?????

      • Onko joku kopioinut kirjoituksiani?


        "Varmaan joku kateellinen nolla"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Piiskavirne

      Viittaatko siihen ettei pyärää tarvii keksiä uudelleen kun kopioittee vaan?

      • onneksi olkoon...


        "Ainahan yksi välkky mahtuu typerysten sekaan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ReijaVonT

      Marttyyrrriiii!Anna sun numpa!!Ikuvaa!!

    • kuka olis

      sun mielest älykkäin joka on keskusteluun osallistunut. Iha vaan mielenkiinnon vuoksi. Entäpä tyhmin :D

      • pitääpä

        käydä kurkkaan. Luin ketjun jo aikaisemmin (en ihan kokonaan) hyvä keskustelu -by the way.


      • vastaus..

        "En viitti moisesta ärsyyntyä. Muutaman kerran on käynyt niin. Olen vain ajatellut että ehkä hänellä on syynsä korostaa itseänsä.
        Olen samaa mieltä että sanat ja teot puhuvat. "

        Okei, mä oon samaa mieltä. Sanat ja teothan ne puhuu jos mitkä puolestaan. Muutki kyseisen hlön kommentit oli semmosia et oisin voinu kompata.


    • Mutta..

      jos selvästi tyhmä mies luulee olevansa älykäs, niin se ärsyttää.

      • ja keneen mahdat nyt viitata.


        "Toivottavasti et allekirjoittaneeseen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • nainen69

      ainakan ole se, joka kehuu kuudesta ällästään. Menneet on menneitä. Koulumenestys kertoo kovin vähän älykkyydestä, tuskin mitään.
      "tunnen monia kuuden ällän ylioppilaita. Kukaan heistä ei ole erityisen menestynyt, moni suorastaan katuojassa"

      • Tuomionsa saa aikanaan joka...

        Kateellinen ei kestä kuulla asioita, joita itse himoitsee.

        Kuudella ällällä ei ole mitään muuta merkitystä kuin että sillä tehdään aina välillä yksinkertaisiin vaikutusta "älykkyydellä" ja toisissa se aiheuttaa kateutta.

        Koulumenestys voi kertoa älykkyydestä mutta ainakin kohtalaisest amuistista se kertoo. Dementia voi vanhemmiten silti iskeä.

        Nainen 69, älykäskin voi mainita ylpeyttä tuntien kuudesta ällästään ja myöskin olla sua triplasti älykkäämpi.


    • Yksinkertainen blondi

      "Tuntuuko aihe tutulta?" Jossain määrin, mutta sun tekstissäsi oli kirjoitusvirhe;)

      Älykkyydestä: Oikeasti älykäs ihminen ei todellakaan mainitse olevansa älykäs. Jos mainitsee, hän ei sitä ole.

      • 6:llän

        ylioppilalla miettimistä, missä virhe tuli XD


      • Yritä ämmä ymmärtää

        Älykäs ihminen voi sanoa olevansa älykäs.

        Kummallista logiikkaa ajatella, että jos sanoo olevansa älykäs niin hän ei olekaan älykäs.

        Jos sanoo olevansa rikas niin ei ole rikas?

        Jos sanoo olevan nälkäinen niin ei ole nälkäinen.

        Jos sanoo olevan akateeminen niin ei olekaan akateeminen?

        Naiset muuten ovat aika tyhmiä logiikaltaan ja kateellisia nimenomaan älystä miehille.


      • *huomannut*
        Yritä ämmä ymmärtää kirjoitti:

        Älykäs ihminen voi sanoa olevansa älykäs.

        Kummallista logiikkaa ajatella, että jos sanoo olevansa älykäs niin hän ei olekaan älykäs.

        Jos sanoo olevansa rikas niin ei ole rikas?

        Jos sanoo olevan nälkäinen niin ei ole nälkäinen.

        Jos sanoo olevan akateeminen niin ei olekaan akateeminen?

        Naiset muuten ovat aika tyhmiä logiikaltaan ja kateellisia nimenomaan älystä miehille.

        omia sosiaalisia taitoja. Se on todella yleistä, niin yleistä etteivät ihmiset sitä itsekään aina tajua. Joka väliin sitä omaa sosiaalista menestystä vaivihkaa ujutetetaan.
        Miksiköhän se on niin tavallista ja yleisesti hyväksyttyä.


    • sirpamaikkarilta

      Ilmeisesti pystyn tulemaan tutuksia aiheeseen jossain kohtaa. Ainaki mitä muiden vastauksiin tulee.


      "Olethan sinä tehnytkin sanoillasi ja teoillasi selväksi olevasi älykäs"



      Asiakohtaisesti älykäs suomalainen akka

      • tuo oli tosiystävän puhetta.


        "Missä olisimmekaan ilman toisiamme"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Akateemisten edut tietävä

        Kun älykkyyttä pitää todistella on se aika usein pätemisentarvetta.

        Ihan sama kuinka tonttu mies on älyllisesti kunhan on akateeminen niin naisen aivoissa tuo henkilö on älykäs.

        Akateeminen nainen etsii akateemista miestä. Miksi? Omia kuulemiani selityksiä on ollut useita. Kaikki yhtä imbesillejä imbesillin koittaessa perustella teesiään älyllisesti. Yksi mieleen jäänyt on se, että voi keskustella miehen kanssa jos tämä on akateeminen itsekin. Ammattikoulun käyneen kanssa akateeminen nainen ei voi keskustella sen tuntumatta epämiellyttävältä.

        Näin on useampikin akateeminen seuraa etsivä nainen minulle sanonut kun olen asiaa tarkemmin tiedustellut kun olen huomannut akateemisuutta alleviivattavan.

        No, tässä asiassa voin itsekin olla hieman asenteellinen mutta mutta.....olen tavannut ihmisiä eri koulutuspohjilt aja huomannut ettei nk. ihmisen älykkyys ja korkein koulutus välttämättä mene käsi kädessä.

        Älykkäin ( niin ainakin musta tuntuu ) tapaamani suomalainen ihminen on muuten täysin kouluja käymätön koulukiusatuksi tullut. Siinä vasta todellinen virtuoosi saamaan ihmisen uskomaan mihin vaan. Olisi muuten tullut Suomen parhaimmistoa näyttelijänä. No, sitähän hän kyllä onkin vaikkei teatterissa ole esiintynyt kertaakaan. Hyvä sydän, saamarin hyvä sydän.

        Jotain hämäräbisnestä se teki. Esitti aika köyhää vaikka tutustumalla huomasi, että mistään ei ollut pulaa. Tiesi tai oivalsi toisen ajatukset eli osasi tarkkailla kaikkea, jäiköhän mitään huomaamatta sen katseelta, korvilta ja aivoilta.

        Pelottava tapaus kaikenkaikkiaan mutta onnekis se oli hyväntahtoinen muuten olisin kusessa ollut ja siihen jäänytkin.


      • sirpamaikkarilta
        Akateemisten edut tietävä kirjoitti:

        Kun älykkyyttä pitää todistella on se aika usein pätemisentarvetta.

        Ihan sama kuinka tonttu mies on älyllisesti kunhan on akateeminen niin naisen aivoissa tuo henkilö on älykäs.

        Akateeminen nainen etsii akateemista miestä. Miksi? Omia kuulemiani selityksiä on ollut useita. Kaikki yhtä imbesillejä imbesillin koittaessa perustella teesiään älyllisesti. Yksi mieleen jäänyt on se, että voi keskustella miehen kanssa jos tämä on akateeminen itsekin. Ammattikoulun käyneen kanssa akateeminen nainen ei voi keskustella sen tuntumatta epämiellyttävältä.

        Näin on useampikin akateeminen seuraa etsivä nainen minulle sanonut kun olen asiaa tarkemmin tiedustellut kun olen huomannut akateemisuutta alleviivattavan.

        No, tässä asiassa voin itsekin olla hieman asenteellinen mutta mutta.....olen tavannut ihmisiä eri koulutuspohjilt aja huomannut ettei nk. ihmisen älykkyys ja korkein koulutus välttämättä mene käsi kädessä.

        Älykkäin ( niin ainakin musta tuntuu ) tapaamani suomalainen ihminen on muuten täysin kouluja käymätön koulukiusatuksi tullut. Siinä vasta todellinen virtuoosi saamaan ihmisen uskomaan mihin vaan. Olisi muuten tullut Suomen parhaimmistoa näyttelijänä. No, sitähän hän kyllä onkin vaikkei teatterissa ole esiintynyt kertaakaan. Hyvä sydän, saamarin hyvä sydän.

        Jotain hämäräbisnestä se teki. Esitti aika köyhää vaikka tutustumalla huomasi, että mistään ei ollut pulaa. Tiesi tai oivalsi toisen ajatukset eli osasi tarkkailla kaikkea, jäiköhän mitään huomaamatta sen katseelta, korvilta ja aivoilta.

        Pelottava tapaus kaikenkaikkiaan mutta onnekis se oli hyväntahtoinen muuten olisin kusessa ollut ja siihen jäänytkin.

        mulle kohdennettu. En tiedä. Mut ilokseksi mä voin kertoa että oon kaukana akateemisesti koulutetusta. Kirjaimellisesti vois kutsua jopa paskaduunariks. Enkä mä kyllä ymmärrä miten akateemisuus liittyy älykkyyteen.


        "Tarkkailuluokkien opettajatkin ovat akateemisesti koulutettuja"


        Hivenen hämillään oleva suomalainen akka


      • Se jolle vastasit
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        mulle kohdennettu. En tiedä. Mut ilokseksi mä voin kertoa että oon kaukana akateemisesti koulutetusta. Kirjaimellisesti vois kutsua jopa paskaduunariks. Enkä mä kyllä ymmärrä miten akateemisuus liittyy älykkyyteen.


        "Tarkkailuluokkien opettajatkin ovat akateemisesti koulutettuja"


        Hivenen hämillään oleva suomalainen akka

        Sulle osoitetu mutta ajatuksiani en kertonut susta inspiratiota saaden vaan keskusteluketjusta ja omista huomiovaloistani ylipäätään.

        Susta en tiedä mitään. Olen satunnainen ohikulkija. Muutaman kerran olen aikaisemmin ohikulkenut täällä.

        Hyvät jatkot, eikä syytä hämillisyydelle.


      • sirpamaikkarilta
        Se jolle vastasit kirjoitti:

        Sulle osoitetu mutta ajatuksiani en kertonut susta inspiratiota saaden vaan keskusteluketjusta ja omista huomiovaloistani ylipäätään.

        Susta en tiedä mitään. Olen satunnainen ohikulkija. Muutaman kerran olen aikaisemmin ohikulkenut täällä.

        Hyvät jatkot, eikä syytä hämillisyydelle.

        Jos täältä pääsee irrottautumaan edes ohikulkumatkalla. Tää palsta koukuttaa meinaan aika nopeeta. Ja kunha Martsan oppii tuntee ni se on erikiva kaveri. =D


        "Miehen Logiikassa on monen elämä"



        Koukuttunut suomalainen akka


    • rusalkaa

      jos sinä sanot olevas älykäs :D

      *en vastaa sulle enää, jos et kirjoita mulle mitään*

      • älykkyyttä ei tarvitse hävetä.


        "Pyydän anteeksi, jos olen epähuomiossa jättänyt vastaamatta sinulle"


        MarttyyriMallari-TTt


    • kysymys :

      olet siis idiootti joka kopioi toisten aloituksia omiin nimiinsä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe