Retu kengät

aatamii

Mikä on retu kenkien oikea, pidempi nimi ja tietääkö joku nettikauppaa mistä niitä voisi tilata?

8

6010

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalat!
      • Jotain nyt tähän

        Syylä- ja kaikenmaailman-bakteerikengät.

        Ruskeaa vakosamettia.

        En nyt jaksa kattoo, miksi ap. halusi tietoa. Toivottavasti ei moisia silsatöppösiä halua jalkoihinsa.


    • itse myös etsinyt...mutta...

      Niitäkään ei enää Nokian jalkineet valmista. Olen kysynyt heiltä.
      Jossain kenkäkaupoissa voi olla hajakokoja. Itse etsin keväällä nroa 37 ja en löytänyt. hajakokoja voi olla kenkä-matilla? tampereella ja kenkämeklarilla oulussa. Jos löydät jostain muualta niin vinkkaatko vielä tänne :-)))

      • Mindy´s

        Sulla on koko 37. Mulla on kahdet Retut kokoa 39, mutta ne on niin pientä mallia että vois sopia. Koska aitoja ruskeita ja käyttämättömiä ei saa mistään hinta olisi 50 € ja postikulut. Oranssit, joiden alkuperästä en ole varma ja ne ovat hiukan kuluneet maksais 30 €. Ja sit olisi Visa-pukineen ruskea sammaritakki kokoa 36-38 samalta ajalta 30 €. Koko höskä irtois satkulla - kerään vintage-ja retrokamaa, mutta nyt olis akuutti rahapula...Lähetän valokuvan kamoista, jos olet kiinnostunut. T: Minerva Sillanpää, Annalankatu 8 B 24, 33710 [email protected] Puh:044-9306787 Tampere


    • Mindy´s

      Mulla ne ainoat oikeat Retut, ruskeaa samettia, koko 39, Nokian merkinnällä etkä takuulla löydä tuollaisia mistään! Myisin ne postiennakolla 50 € ja postikulut. Toiset Retut on oranssit ja hieman kulahtaneet, koko 39 ja en ole varma alkuperästä, joten ne olisi vain 25 € ja postikulut. Sit mulla olisi ainutlaatuinen sammaritakki samalta ajalta, koko 36-38 made in Finland Visa-Pukine. Hinta 35 € ja postikulut. Kyllä retrotyypit kalpenis, kun näkisisvät aitoa modhippi-henkeä! Jos ostat koko satsin, saat satkulla. Lähetän kuvan tarvittaessa. Minerva Sillanpää, Annalankatu 8 B 24, 33710 Tampere [email protected] puh:044-9306787

      • Anonyymi

        Näyttäisi olevan jo kymmenen vuotta edellisestä Retu-kommentista, mutta mahtaisiko vielä löytyä pari esimerkiksi sieltä vintin perähyllyltä.


      • Anonyymi

        Tänään kävin Rautalammin kenkäkaupassa ostamassa sievit ja myyjä/omistajasetä laittoi Retut mukaan. On uskomaton kauppa: valikoima alkaa 1950-luvulta ja on vaikka mitä popoa. Jatsarit näyteikkunassa ja silleen.


    • Anonyymi

      Kysäise KenkäMatilta soittamalla vaikka, löytyykö vielä. Viime vuonna oli tarjolla Retuja, oikein mainoksessa ilmoittivat.
      Mitkähän Retut itselläni silloin aikanaan oli, kun olivat tumman vihreät väriltään? Voisiko olla ollut silloin eri värejä, kun muotia olivat?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe