PATRICIAN RINTSIKAT KADONNEET!

Tuhatkaunotar

Heippa tytöt!!
Mulla olisi ihan pikkuinen ongelma,nimittäin yksi merkki joka valmistaa alusvaatteita ja jotka vain ja ainoastaan sopivat minulle.
Asun Turussa ja olen aina käyttänyt Patriciaa.
Rintsikat sopivat minulle niin hyvin etten muista edes tykkää.Harmi vain ettei Turusta enää löydy ko.rintsikkamerkkiä.Tämä onkin peräänkuulutus! Tietääkö kukaan arvon leidi täällä,että saako niitä enää Turusta mistään liikkeestä?
Hussolla sain vastaukseksi etteivät hekään tiedä mistä niitä nykyään saa.Vai onko valmistus lopetettu? Olisin tosi iloinen jos joku osaisi vastata tähän! Kesää on vielä jäljellä,joten hyvää sitä kaikille!

8

1968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaatemyyjä

No nettisivujensa mukaan Turussa ei ole ainakaan omaa liikettä. Mene www.patricia.fi ja kysypä heiltä jälleenmyyjätietoja.

• ........

Stokkan ja Sokoksen valikoimat??

• Patricia fani

on hyvä liike! löytyy kaikkia malleja!

• Tuhatkaunotar

teille siskot! Ihan totta! Saattaa kuulostaa ihan mitättömältä asialta,mutta oken tosi iloinen siitä että te kaikki vastasitte! Liivi-Lehteen menen oitis huomenna sekä,Stokkalle jos ei Liivi-Lehdestä löydy ja viimeiseksi vielä Patrician nettisivut läpi! HYVÄÄ SYKSYÄ TEILLE!!

• kgdgkjld

Eikö niitä Patrician liikkeitä oo taas alkanut tulemaan katukuvaan? Ainakin pääkaupunkiseudulle niitä on ilmestynyt ja muutenkin tuntuu,että kaikkihan sieltä nykyään hakevat liivinsä. Ihania t-paitaliivejä sinne ainakin tullut, sellaset kävin itse Ison Omenan liikkeessä hakemassa!

• almaelma

Tampereella Patrician liike ainakin on.

• Minä vain

Lahdestakin löytyy Patrician liike, joten ei ne liivit mihinkään ole kadonneet! :D Tosin valikoima aika tavalla muuttunut, joten niitä vanhoja malleja ei välttämättä enää löydy.

• No,

ei ole hävinneet!
      Käy nettisivuita katsomassa:

www.patricia.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe