Nainen ja seksi

Onhan se hurskastelua sanoa että hienon naisen kuuluu hillitä itsensä, koska onhan heilläkin tarpeensa.

Toisaalta se ei tietysti ole miehelle mieleen kun nainen rupeaa vaatimaan seksiä, sillä silloinhan asetelmat ovat ikäänkuin väärinpäin ja siitä saattaa aiheutua tiettyjä komplikaatioita.


http://www.womenandguns.com/backissues/BI0707.jpg




"Älkää yhtään ujostelko kertoa omia näkemyksiänne tästä aiheesta"



MarttyyriMallari-TTt

19

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

      ole sillä kumpi haluaa ekana. Silloin vasta kannattaa huolestua, jossei kumpikaan enää halua lainkaan.

    • ja.

      yks kaks kol

      • P. Pete

        lähtee. Kumpi vie?


      • üks kaks koli neli
        P. Pete kirjoitti:

        lähtee. Kumpi vie?

        viijä ainakkaa


      • P. Pete
        üks kaks koli neli kirjoitti:

        viijä ainakkaa

        poikien tansseja. En osaa minäkään.


    • P. Pete

      vaatimassa pyssyn kanssa seksiä? Ei helvetti. Eihän se mieleen ole. Silloin pitäisi riisuutua aseista.

    • ///

      "Älkää yhtään ujostelko kertoa omia näkemyksiänne tästä aiheesta"

      Ok. En ujostele.:) Sanon siis tähän aiheeseen ainakin sen, että minua ei kerrassaan yhtään kiinnosta kenenkään yksittäisen keskustelupalstakirjoittajan henkilökohtaiset näkemykset seksistä ja seksuaalisesta kanssakäymisestä ilman laajempaa asiayhteyttä.

    • Hieno Nainen

      Olen Sinun!

      Ota minut!

      Vie minne tahdot!

      Tee mitä ikinä tahdot!

      *odottaa*

    • sirpamaikkarilta

      raiskaukseksi jos miehen pakottaa ottamaan tietynlaisia lääkkeitä? Siis, ainoastaan naisen tyydytyksen takia.


      "Missä kulkee raja"


      Asiaa miettimään alkava suomalainen akka

      • väliaika

        ujuta pillerit olueen.

        "Jälkikäteen näistä ei puhuta."


      • kyse oli miehen ja naisen rooleista, eikä impotensista.


        "Toisaalta sekin on myös mukana kuvioissa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • P. Pete
        väliaika kirjoitti:

        ujuta pillerit olueen.

        "Jälkikäteen näistä ei puhuta."

        heebo ei juo olutta? Kenen olueen Sirpukka ne pillerit laittaa?


      • väliaika
        P. Pete kirjoitti:

        heebo ei juo olutta? Kenen olueen Sirpukka ne pillerit laittaa?

        kysyä mikä mahtaisi maistua.


      • sirpamaikkarilta
        väliaika kirjoitti:

        ujuta pillerit olueen.

        "Jälkikäteen näistä ei puhuta."

        Vaikkakaan eihän sitä keinoa tarvitse käyttää. =D


        "Koputtaa puuta"



        Terästettyä olutta kaupasta hakeva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyse oli miehen ja naisen rooleista, eikä impotensista.


        "Toisaalta sekin on myös mukana kuvioissa"


        MarttyyriMallari-TTt

        oletin että miehen pelätessä ei edes esileikit onnistu. Tosin saahan jotkut siitäkin nautintoa.



        "Mitkä ovat naisen ja miehen roolit"


        Roolileikkejä harrastava suomalainen akka


      • P. Pete
        väliaika kirjoitti:

        kysyä mikä mahtaisi maistua.

        ...


    • vaatimaan?

      Entäpä sitten, jos mies ei ole kiinnostunut tuottamaan naiselle seksipalveluja?

    • En.kerro

      ne komplikaatiot tarkalleen ovat? En ole vielä huomannut sellaisia ;)

    • cookos

      vaatia seksiä. Eihän sitä muuten oikeilta tyypeiltä saa. Tai kysyn oikeestaan, voiko seksiä vaatia, nainen. Seksihän tulee automaattisesti vaan jostakin.

      Tuo sun asenne on kuin seksi olis jotenin kiellettyä, joltain ihmisryhmältä. olipa nainen tai mies, seksiä voi toivoo, se tulee sitten jos on tullakseen...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe