E.P.T. Ikonen oy

__Kysyjä___

Onko kukaan ollut koskaan kyseisen firman palveluksessa? Haluaisin kuulla mielipiteitä?

Kiitos.

22

3052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abomia

      Eikä mitään sanomisen arvoista. En suosittele!

      • Matias Mäentakanen

        Ylitöitä riittää varsinkin kesäkaudella,niin paljon kuin jaksaa tehdä.Palkka ajallaan pankissa ja kottiakin varmaan saa,jos tarvis.(harvinaista nykyaikana)


    • sorpus seppo

      paska mesta,paska pomo,paska liksa,urpo tj.

    • Pamppis

      No ei voi paljon hyviä asioita kertoa... voimalaitoksessa jossa olin oli aivan vitun turhauttavaa! Teet tyhjää työtä, saat paskan palkan, tyhjiä lupauksia, suurella todennäköisyydellä työkaverisi ovat mulkkuja ja pomo on mitä on! en suosittele kenellekkään ko yritystä työnantajana!

      • Matias Mäentakanen

        Ilmeisesti olit niitä luippareita,joiden perseen takana täytyy jatkuvasti vahtia,muuten ei pahemmin tapahdu mitään.Tälläisenä aikana ikosellekin varmaan tulijaa,sunlaiset pellet voi mennä onkimaan vaikka särkiä.


      • Laulava suodatinvaihtaja
        Matias Mäentakanen kirjoitti:

        Ilmeisesti olit niitä luippareita,joiden perseen takana täytyy jatkuvasti vahtia,muuten ei pahemmin tapahdu mitään.Tälläisenä aikana ikosellekin varmaan tulijaa,sunlaiset pellet voi mennä onkimaan vaikka särkiä.

        Itse tienasin parhaimpina kahden viikon jaksoina parhaillaan 4000e käteen. Työt oli tottakai fyysisiä, ei niitä mukavimpia, mutta täytyy sanoa että porukan yhteishenki oli jotain aivan omaa luokkaansa. Jos vain sosiaalisiakykyjä löytyy, kestävyyttä ja toisinaan myös hermoja niin suosittelen kyllä.

        Pomo oli kohtuullisen reilu. Kottia sai jos pahat paikat tuli ja palkka oli aina ajallaan. Ylitöistä kelpo korvaukset, vaikka yö -ilta -vaarallisentyön -likaisentyönlisiä ei kyseisestä yrityksestä saakkaan. Oma palkkani oli reilun 13e kun lähdin firmasta.
        Ok korvaus työstä joka suoranaista rakettitieteilyä ole.

        Veikkaan että yläpuolella kirjoittava katkeransävyinen kesäpoika oli itse yksi niistä saamattomista kädettömistä neideistä, äidin pikkupilteistä.
        Kivellä päähän.


      • Laulava suodatinvaihtaja
        Laulava suodatinvaihtaja kirjoitti:

        Itse tienasin parhaimpina kahden viikon jaksoina parhaillaan 4000e käteen. Työt oli tottakai fyysisiä, ei niitä mukavimpia, mutta täytyy sanoa että porukan yhteishenki oli jotain aivan omaa luokkaansa. Jos vain sosiaalisiakykyjä löytyy, kestävyyttä ja toisinaan myös hermoja niin suosittelen kyllä.

        Pomo oli kohtuullisen reilu. Kottia sai jos pahat paikat tuli ja palkka oli aina ajallaan. Ylitöistä kelpo korvaukset, vaikka yö -ilta -vaarallisentyön -likaisentyönlisiä ei kyseisestä yrityksestä saakkaan. Oma palkkani oli reilun 13e kun lähdin firmasta.
        Ok korvaus työstä joka suoranaista rakettitieteilyä ole.

        Veikkaan että yläpuolella kirjoittava katkeransävyinen kesäpoika oli itse yksi niistä saamattomista kädettömistä neideistä, äidin pikkupilteistä.
        Kivellä päähän.

        *joka ei suoranaista rakettitieteilyä ole.

        Täytynee sanoa vielä että olen edelleen paljonkin tekemisissä vanhojen työkavereideni kanssa joihin Ikosella tutustuin. Kuulumisia soitellaan ja toisinaan päivää kuppilassa istutaan. Mukavaa sakkia.


      • Anonyymi
        Matias Mäentakanen kirjoitti:

        Ilmeisesti olit niitä luippareita,joiden perseen takana täytyy jatkuvasti vahtia,muuten ei pahemmin tapahdu mitään.Tälläisenä aikana ikosellekin varmaan tulijaa,sunlaiset pellet voi mennä onkimaan vaikka särkiä.

        Olet siis yksi niistä perseennuolijoista?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Helenillä ollut heidän kauttaan ja tosiaan työntekijää ei arvosteta pätkääkään. Saat kuulla vittuilua vaikka tekisit työsi hyvin! Samaten työkaverit ihan ######


    • Anonyymi

      Paras duunipaikka missä olen ikinä ollut.

    • Anonyymi

      On eikä ikinä enää. Omistaja on täys natsi. Huutaa turhasta. Hirvee kuumakalle.

    • Anonyymi

      Jep. Suosii omia sukulaisia ja muille huutaa ja vittuilee. Ei osaa hoitaa henkilöstöpolitiikkaa ollenkaan. Tukehtuja tyyppi.

    • Anonyymi

      Kierrän kaukaa.

    • Anonyymi

      No ei se nyt niin paha ole kun kirjoitatte onhan sillä vähän huonoja päiviä välissä eikä liksa ole kummonen vaan töihin nähden mitä tekee on ihan ok.Suosittelen varauksin

      • Anonyymi

        No nyt puhuu taas hänen sukulaisensa. Sama tyyli kuin työmaallakin. Työ sinänsä ihan ok mutta kun kaikki muu on liian raskasta firman puolelta niin ei kannata olla. Rekryistä tulleet kestävät vain päivän pari ja muut hammasta purren hetken pidempään. Pitkään olleet ovat pomon sukulaisia tai kavereita.


    • Anonyymi

      Eihän toi nyt pidä paikkaansa laisinkaan.

      • Anonyymi

        Kyllä pitää paikkansa , olen minäkin sen nähnyt omin silmin.


    • Anonyymi

      Siivoilin firman kautta voimalaitoksissa. Työt erittäin likaisia, tylsiä ja raskaita; terveydelle vaarallisiakin jopa. Työhön kuului mm. erittäin ahtaissa paikoissa voimalaitoksen sisällä puhallusta parimetrisen puhalluspillin kanssa. Jätevoimalaitoksen suodattimia vaihdettiin usein ilman maskeja, kun maskia ei voinut käyttää hiestymisen takia ja tahti oli kova. Urakkatöissä voimalaitosten vuosihuoltojen yhteydessä päivät oli pitkiä ja palkka hyvä. Vuosihuoltojen jälkeen työ oli palkkien imuroimista voimalaitoksissa 1-7m jatkovarrella, joka oli muuten aivan naurettavan tylsää hommaa. Pomo/TJ valitettavasti kaikkien työkavereiden mielestä ihan aito psykopaatti. En suosittele kenellekään joka arvostaa edes vähän elämää.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä.Täys kaheli hermoheikko äijä

      • Anonyymi

        Ukolla rahaa vonkaavat kersat jotka ryyppää reilusti?


    • Anonyymi

      Minä vaihdan kadun toiselle puolelle kun toi omistaja tulee vastaan. Aivan järkyttävä tyyppi. Ei ikinä enää.

    • Anonyymi

      Ei edes hyvän joulun toivotuksia tullut. Osa porukkaa huomioitiin ja osaa ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe