TIMBALANDIN KEIKKA HUIJAUSTA??

dippers

Alkaako kenestäkään muusta haiskahtaa huijaukselta koko Timbaland/Sean Paul -konserttisähellys? Ensin luvataan yhtä ja toista esiintymään ja nyt ei tule ketään. Lippupalvelu ei vaihda lipusta rahoja takaisin ja Sheldon tuntuu hävinneen RHS promotionsin nettisivujen mukana. Haluan rahani takaisin! Onko joku onnistunut vaihtamaan lippunsa takaisin rahaksi?!

22

2336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • littlebaby

joo,lippupalvelu ei eilen antanu rahoja takaisin ja tänään soitin rhs promotionsin toiselle tyypille joka juuri soitti takaisin minulle ja kertoi että menolippu korvaa rahat ja kun katsoin menolipun sivuja siellä luki ettei he enää maksa rahoja vaan ota yhteys rhs promotionsiin!!!!!JUST JOO!!!!!juuri otin yhteyttä ja he käski mennä menolipun sivuille...tahdon rahat takaisin todellakin mutta alkaa jo ideat loppuu...mitä ihmettä pitäisi tehdä???

• dippers

Kuulemma jos älysi vaihtaa lipun heti elokuun alussa, niin on saanut rahat. Ilmeisesti Lippupalvelulta/Menolipulta on mennyt uskottavuus Sheldoniin eivätkä uskalla vaihtaa enää lippuja, koska pelkäävät etteivät saa rahoja.

Minusta asia pitää ehdottomasti viedä eteenpäin, jos rahoja ei ala kuulua tai RHS anna minkäänlaista selvitystä asiasta. Rikosilmoitusta vaan kehiin!!

• juho-86
        dippers kirjoitti:

Kuulemma jos älysi vaihtaa lipun heti elokuun alussa, niin on saanut rahat. Ilmeisesti Lippupalvelulta/Menolipulta on mennyt uskottavuus Sheldoniin eivätkä uskalla vaihtaa enää lippuja, koska pelkäävät etteivät saa rahoja.

Minusta asia pitää ehdottomasti viedä eteenpäin, jos rahoja ei ala kuulua tai RHS anna minkäänlaista selvitystä asiasta. Rikosilmoitusta vaan kehiin!!

mistä löytää tuon rhs tyypin puhelinumeron?
        ootteko onnistunu saamaan rahat takaisin? ite yritin viedä lippupalveluun eivät ottaneet vastaan niitä.. kai tässä pitää kohta alkaa ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen

• 3 viikkoa sitten

Lähetin lippupalvelun ohjeiden mukaisesti liput menolippuun 3 viikkoa sitten enkä ole rahoja saanut takaisin. Alkaa vähän tuntumaan siltä että niitä on turha edes odotella!! Nyt on todella helppo todistaa lipun olemassa olo kun se on menolipussa jos asiasta tulee isompi haloo. Todella onnistuneet järjestelyt!!!! Pitäisikö tästä nostaa isompi juttu? Onko kukaan ottanut yhteyttä kuluttajasuojeluun tai pitäisikö ottaa yhteyttä esim. johonkin tunnettuun lehteen?

• juho86 muija

Heippa!

Joo, mun mies yritti palauttaa lippuja lippupalveluun ^^ eivätkä antaneet rahoja.
        Huomenna soitan RHS:ään ja jos sieltä ei anneta rahoja takaisin, soitan poliisille ja kysyn neuvoa.

Mutta rahat me ainakin saadaan takaisin, ne ei mihinkään jää!

Kerron tänne sitten, kun saan tietoa mistä ne rahat saa ;)

• juho86 muija
        juho86 muija kirjoitti:

Heippa!

Joo, mun mies yritti palauttaa lippuja lippupalveluun ^^ eivätkä antaneet rahoja.
        Huomenna soitan RHS:ään ja jos sieltä ei anneta rahoja takaisin, soitan poliisille ja kysyn neuvoa.

Mutta rahat me ainakin saadaan takaisin, ne ei mihinkään jää!

Kerron tänne sitten, kun saan tietoa mistä ne rahat saa ;)

no niin, soitin Kouvolan poliisin rikosilmoitusten vastaanottoon.
        Sanoi ettei yhtään rikosilmoitusta ole asiasta ainakaan vielä tehty.
        Käski ottamaan yhteyttä ensin kuluttaja-asiamieheen, ja mennä sen mukaan.
        Kyseessä voi olla EHKÄ petos.

Nyt siis kaikille vain luurit kuumaksi ja soittelemaan, jotta saadaan rahat takaisin!!

Ilmoitan taas, kun olen saanut kuluttaja-asiamiehen kiinni.

• juho86 muija
        juho86 muija kirjoitti:

Nyt siis kaikille vain luurit kuumaksi ja soittelemaan, jotta saadaan rahat takaisin!!

Löysin netistä numeroita RHS-promotionssiin, en tiedä toimivatko, koska olen koulussa, niin en vielä voi soittaa.
        Mutta jaan ne tänne kaikkien nähtäville:

Sheldon Bonderoy 0509104429

Sami Vepsäläinen 0400180881

• 3 viikkoa sitten
        juho86 muija kirjoitti:

No niin.. Nyt oli menolippu laittanut rahat tilille ja eihän siihen mennyt ku se vajaa kuukaus. Onneks kuitenki sain rahani takasin! Oma taisteluni päättyy tähän ja toivon kaikille voimia taistelussa... hmmm... naurettavaa että täytyy taistella omista rahoistaan :(

• littlebaby
        3 viikkoa sitten kirjoitti:

No niin.. Nyt oli menolippu laittanut rahat tilille ja eihän siihen mennyt ku se vajaa kuukaus. Onneks kuitenki sain rahani takasin! Oma taisteluni päättyy tähän ja toivon kaikille voimia taistelussa... hmmm... naurettavaa että täytyy taistella omista rahoistaan :(

eli viime pe yritin soittaa sheldonin nroon nro ei käytössä ja tuo sami sanoi ettei ole edes työskennelly firmassa kesäkuun jälkeen!!!!sanoi että ota yhteyttä menolippuun ja mä otin ja ne käski ottaa yhteyttä rhs:n no huh huh hermot menee

• börö
        littlebaby kirjoitti:

eli viime pe yritin soittaa sheldonin nroon nro ei käytössä ja tuo sami sanoi ettei ole edes työskennelly firmassa kesäkuun jälkeen!!!!sanoi että ota yhteyttä menolippuun ja mä otin ja ne käski ottaa yhteyttä rhs:n no huh huh hermot menee

onko joku jo tehnyt rikosilmoituksen? Huijaushan tää on, törkeä petos!!!!!!!!

• Sheldon sucks!
        börö kirjoitti:

onko joku jo tehnyt rikosilmoituksen? Huijaushan tää on, törkeä petos!!!!!!!!

sanottiin, että 1000 on vielä ilman lippurahoja ja Sheldom syyttää menolippua, että he ovat vaihtaneet lipun rahaksi pelkällä valokopion perusteella. Ja näin ollen menolipusta on loppunut rahat.
        Sheldonin mukaan rahat palautetaan kaikille kunhan tiedetään ketkä ovat jo rahansa saaneet.
        Homma haisee kuin pienen vauvan pylly. 1000 lippua eli väh. 30 000e arvosta rahaa on kadonnut johonkin tai no Sheldonillahan ne varmaan on...
        Itse olen ymmärtänyt, että RHS Promotion on Suomen isoimpia promoottoreita eli tuntuu hassulta, että he olisivat mukana tässä mahdollisessa petoksessa, mutta kieltämättä epäilykset heräävät kun niiden kotisivut ovat suljettu myös, eikä kukaan tiedä mitään ja lipunvälittäjät syyttelevät toisiaan ja Sheldonia ja toisinpäin...
        Saas nähdä koska Sheldon pakenee Thaimaaseen rahojen kanssa(ellei jo ole siellä), sillä täällä hänellä ei ole enään tulevaisuutta, ei ainakaan promoottorina

• dippers
        Sheldon sucks! kirjoitti:

sanottiin, että 1000 on vielä ilman lippurahoja ja Sheldom syyttää menolippua, että he ovat vaihtaneet lipun rahaksi pelkällä valokopion perusteella. Ja näin ollen menolipusta on loppunut rahat.
        Sheldonin mukaan rahat palautetaan kaikille kunhan tiedetään ketkä ovat jo rahansa saaneet.
        Homma haisee kuin pienen vauvan pylly. 1000 lippua eli väh. 30 000e arvosta rahaa on kadonnut johonkin tai no Sheldonillahan ne varmaan on...
        Itse olen ymmärtänyt, että RHS Promotion on Suomen isoimpia promoottoreita eli tuntuu hassulta, että he olisivat mukana tässä mahdollisessa petoksessa, mutta kieltämättä epäilykset heräävät kun niiden kotisivut ovat suljettu myös, eikä kukaan tiedä mitään ja lipunvälittäjät syyttelevät toisiaan ja Sheldonia ja toisinpäin...
        Saas nähdä koska Sheldon pakenee Thaimaaseen rahojen kanssa(ellei jo ole siellä), sillä täällä hänellä ei ole enään tulevaisuutta, ei ainakaan promoottorina

http://www.ess.fi/?article=206368

• dippers

• näppiski

Onko kukaan alkanut saamaan rahoja tästä Timban peruutetusta keikasta ?
      Aluksihan sieltä vielä sai, mutta hyvin monet jäivät ilman rahojen ns. loppuessa.
      Onko löytynyt lisää rahaa Menolipulta / Lippupalvelulta vai olisko parasta valittaa kyluttajalautakuntaan ?

• ylläri...

No tuossa aijemmin Dippers on laittanut jotain linkkejä tilanteesta,että suosittelen niitten lukemista.
        Tilannehan on lyhyesti se, että Sheldon väittää rahojen olevan Timbalandilla ja että Timbaland ei muka palauttaisi rahoja. Sheldon sanookin,ettei pysty palauttamaan rahoja nyt menettäneille, vaan vasta kun saa jonkun keikan järjestettyä ja sitä kautta rahaa...mutta tämähän ei tule onnistumaan Sheldonin nykyisellä maineella...
        Suosittelen ottamaan kuluttajaviranomaisiin ja poliisiin yhteyttä,jotta tätä ei UNOHDETTAISI, mikä on nyt käymässä ja saadaan pidettyä painostus päällä rahojen saamiseksi takaisin!!

• analyysistä
        ylläri... kirjoitti:

No tuossa aijemmin Dippers on laittanut jotain linkkejä tilanteesta,että suosittelen niitten lukemista.
        Tilannehan on lyhyesti se, että Sheldon väittää rahojen olevan Timbalandilla ja että Timbaland ei muka palauttaisi rahoja. Sheldon sanookin,ettei pysty palauttamaan rahoja nyt menettäneille, vaan vasta kun saa jonkun keikan järjestettyä ja sitä kautta rahaa...mutta tämähän ei tule onnistumaan Sheldonin nykyisellä maineella...
        Suosittelen ottamaan kuluttajaviranomaisiin ja poliisiin yhteyttä,jotta tätä ei UNOHDETTAISI, mikä on nyt käymässä ja saadaan pidettyä painostus päällä rahojen saamiseksi takaisin!!

Onko kenelläkään päivitettyä tietoa lippurahat menettäneiden tilanteesta? Kuluttaja-asiamiestä on ollut vaikea tavoittaa ja haluan nyt edetä tilanteessa kahden lippuni kanssa.

Lippupalvelun asiantuntija kertoi,ettei Suomessa ole vastaavaa tapahtunut aikaisemmin,ja ettei tapahtuisi enää jatkossa, on ihmisten oltava aktiivisia.

• 2 lippua
        analyysistä kirjoitti:

Onko kenelläkään päivitettyä tietoa lippurahat menettäneiden tilanteesta? Kuluttaja-asiamiestä on ollut vaikea tavoittaa ja haluan nyt edetä tilanteessa kahden lippuni kanssa.

Lippupalvelun asiantuntija kertoi,ettei Suomessa ole vastaavaa tapahtunut aikaisemmin,ja ettei tapahtuisi enää jatkossa, on ihmisten oltava aktiivisia.

ite menin ostamaan kaksi lippua keikalle enkä ole saanut vieläkään rahojani takaisin! lähetin sheldonille sähköpostia mutta tuskin vastaa. ja jollei vastaa otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja poliisiin.. ois reilua saada rahat takas, timbalandilla ja sheldonilla kun sitä fyffeä on varmasti enemmän kuin minulla..

Onko jollain onnistanut?

• sheldon ei näin!
        2 lippua kirjoitti:

ite menin ostamaan kaksi lippua keikalle enkä ole saanut vieläkään rahojani takaisin! lähetin sheldonille sähköpostia mutta tuskin vastaa. ja jollei vastaa otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja poliisiin.. ois reilua saada rahat takas, timbalandilla ja sheldonilla kun sitä fyffeä on varmasti enemmän kuin minulla..

Onko jollain onnistanut?

Nii, enpä ole kuullut että kukaan olisi kesän jälkeen saanut rahojaan.
        Nyt kun kuluttajaviranomainen on saanut poliisin mukaan asiata tutkimaan tapauksella on ehkä jotain mahdollisuuksia selvitä,mutta tämähän ei takaa, että meille lipun ostajille saadaan rahoja takaisin, vaikka syyllinen löytyisi.

Olen kyllä myös pettynyt hiukan kuluttajanviranomaisen toiminnan hitauteen ja sieltä saamiini nihkeisiin sähköposteihin. Kuluttaja en ole mielestäni saanut tarpeeksi tietoa tilanteesta mistään suunnasta. Vai miten teijän mielestä?

Muistan vielä Sheldonin Radio Voiman haastatelun jossa hän lupasi rahoja takaisin kuukauden sisällä. Kyseinen haastattelu linkki löytyy ylämpää viesteistä ja mainitaan vielä, että se oli joskus elokuussa :s
        PITKÄT ON SHELDONIN KUUKAUDET !!

• 876
        sheldon ei näin! kirjoitti:

Nii, enpä ole kuullut että kukaan olisi kesän jälkeen saanut rahojaan.
        Nyt kun kuluttajaviranomainen on saanut poliisin mukaan asiata tutkimaan tapauksella on ehkä jotain mahdollisuuksia selvitä,mutta tämähän ei takaa, että meille lipun ostajille saadaan rahoja takaisin, vaikka syyllinen löytyisi.

Olen kyllä myös pettynyt hiukan kuluttajanviranomaisen toiminnan hitauteen ja sieltä saamiini nihkeisiin sähköposteihin. Kuluttaja en ole mielestäni saanut tarpeeksi tietoa tilanteesta mistään suunnasta. Vai miten teijän mielestä?

Muistan vielä Sheldonin Radio Voiman haastatelun jossa hän lupasi rahoja takaisin kuukauden sisällä. Kyseinen haastattelu linkki löytyy ylämpää viesteistä ja mainitaan vielä, että se oli joskus elokuussa :s
        PITKÄT ON SHELDONIN KUUKAUDET !!

"Poliisi on kuulustellut konsertin järjestäjää, mutta rikosta ei ole todettu. Järjestäjällä on ollut tarkoitus järjestää konsertti. Luottokortilla maksaneet ottavat yhteyttä luottoyhtiöön. Käteisellä maksaneiden kohtaloa selvitellään, tosin ennusteet ovat heikot, jos RHS Oy:ltä ei maksukykyä löydy. Seuraava tiedote 4.2.2009.". Taitaapi siis jäädä 100 e saamatta takaisin. Harmittaa kyllä äärettömästi.

• Thyi
        876 kirjoitti:

"Poliisi on kuulustellut konsertin järjestäjää, mutta rikosta ei ole todettu. Järjestäjällä on ollut tarkoitus järjestää konsertti. Luottokortilla maksaneet ottavat yhteyttä luottoyhtiöön. Käteisellä maksaneiden kohtaloa selvitellään, tosin ennusteet ovat heikot, jos RHS Oy:ltä ei maksukykyä löydy. Seuraava tiedote 4.2.2009.". Taitaapi siis jäädä 100 e saamatta takaisin. Harmittaa kyllä äärettömästi.

No toihan on ihan hanurista! Mäki voisin ruveta promoottoriks ja luvata et tuon Elviksen laulamaan comeback-kiertueen ensimmäistä livekeikkaa Lahden mäkimonttuun,mutta kas kummaa, päivää ennen konserttia huomataan että Elviksella olikin tuplabuukaus, no mä voin pitää nämä teijän lippurahat mun povaris talles,mut jos joku kysyy ni ne on Elviksella, sillä hänellä on hiukan puutetta muutenki rahasta...

Tässä rupee tuntee itsensä syrjityks ku maksaa käteisellä. et great.

• en minä ainakaan
        Thyi kirjoitti:

No toihan on ihan hanurista! Mäki voisin ruveta promoottoriks ja luvata et tuon Elviksen laulamaan comeback-kiertueen ensimmäistä livekeikkaa Lahden mäkimonttuun,mutta kas kummaa, päivää ennen konserttia huomataan että Elviksella olikin tuplabuukaus, no mä voin pitää nämä teijän lippurahat mun povaris talles,mut jos joku kysyy ni ne on Elviksella, sillä hänellä on hiukan puutetta muutenki rahasta...

Tässä rupee tuntee itsensä syrjityks ku maksaa käteisellä. et great.

onko joku saanut vieläkään rahojaan takaisin?

• factumm

Nää molemmat heput onkin täysin elämän luusereita. katuojasta löytyvät loppupeleissä molemmat. ei ole liialla äo:llä siunattuja kavereita, ja täysiä huijareita. Jos rahojanne näille kavereille annatte, mitään ette koskaan tule saamaan pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe