Jos naiselta näkyy hieman luut niin minkälaisia ajatuksia se herättää sinussa? En nyt tarkoita sellaista vartaloa että joka luu törröttää nahkan alta ja vartalosta tulee lähinnä mieleen luuranko vaan esim. tällaista:
http://img218.imageshack.us/img218/7501/other704ls7.jpg
Luut näkyy...
22
4976
Vastaukset
- laiha
Saattaa olla, että tuo nainen vetää vatsaa sisään. Mut liiana laiha!
- ....................
Aika äärirajoilla mennään tuossa. Eli ei ainakaan laihempi saa olla (varmaan pystykään olla). Nuita luita vähemmän näkyviin on ihanteellisempaa.
- se vanha
Jälleen kerran se vanha totuus: se riippuu niin paljon siitä toisesta ihmisestä.
Ei siis ole olemassa yhtä vastausta. On vain eri yksilöitä ja erilaisia mieltymyksiä.
Sitten kun puhutaan _rakkaudesta_, tuollainen ei edes teoriassa voisi olla turn-off! - mies sinisilmäinen
naisen täytyy olla rintava ja leveä lantio! Vähintään c-kuppi
- päinvastoin
kunhan ei siis ole todella luurankomainen.
Jos kasvot ja kaula ovat noreat luontaisesti niin eihän se mitään mutta sellainen jossa tulee mieleen että toinen on ollut vankileirillä vuosia laittaa miettimään toisen mielenterveyttä. - selällä maatessa
tulee tolleen näkyviin, jos seisaaltaan tolleen törröttäis niin olisin liian laiha, HYI!
herätä minkäänlaisia ajatuksia. Mutta jos päänkin sisällä on pelkkää umpiluuta tai silmien kohdalla "tyhjää", niin sitten se herättää halun poistua kohteliaasti paikalta.
- vielä..
terveeltä näyttää. Selvästi myös vetää vatsaa sisään. Iho on paksu ja terveen näköinen ja lihastakin on. Ei siis mikään ohutnahkainen anorektikko ole.
Eli ei ole turn off, paitsi jos muuten on veemäinen eukko, niin sitten eri juttu. Ei vatsan ulkonäön perusteella pysty mitään muuta sanomaan. - Suvereeni
Koska kuvan nainen vetää vatsaa sisään niin sanon hänellä olevan erittäin kaunis kroppa. Jos ilman sisään vetämistä olis tuollainen vatsa niin sitten olisi kyllä liian laiha.
- hoikista tykkään
Olette vaan kateellisia :D
- Neito..................
Kiva kuullu, että tykätään laihoista naisista, itse olen laiha ja monen mielestä liiankin, mutta kyllä mulla hyvät rinnat löytyy tähän laihuuteen nähden. Mut hyvä, että jotkut tykkää..
- hoikista tykkään
Neito.................. kirjoitti:
Kiva kuullu, että tykätään laihoista naisista, itse olen laiha ja monen mielestä liiankin, mutta kyllä mulla hyvät rinnat löytyy tähän laihuuteen nähden. Mut hyvä, että jotkut tykkää..
sanotaan että luun vieressä on liha makeinta :D
Mie tykkään ihan kybällä, johtunee siitä että aikoinaan eka ihastus oli sellainen siro tyttö ja mieltymys on kyllä seurannut läpi elämän. Estää jopa luultavasti ihan hyvien suhteiden syntymistä kun ei vaan nappaa muut kuin hoikat naiset. luulisin että jos vain itse tunnet olevasi kunnossa ja muutenkin terve niin ei ole vielä alipainon puolella, kaunotar ;) - Neito.......
hoikista tykkään kirjoitti:
sanotaan että luun vieressä on liha makeinta :D
Mie tykkään ihan kybällä, johtunee siitä että aikoinaan eka ihastus oli sellainen siro tyttö ja mieltymys on kyllä seurannut läpi elämän. Estää jopa luultavasti ihan hyvien suhteiden syntymistä kun ei vaan nappaa muut kuin hoikat naiset. luulisin että jos vain itse tunnet olevasi kunnossa ja muutenkin terve niin ei ole vielä alipainon puolella, kaunotar ;)Bmi:n mukana olen ihan jonkin verran alipainoinen, mutta viihdyn todella hyvin tämän painoisena ja olen tehnyt tämän eteen paljon töitä. En aio päästää itseäni lihomaan yhtään!! :D On hyvä, kun jotkut arvostavat laihuutta ja sitä, että sen eteen on nähty vaivaa, eivätkä kauhistele, että onpas tuo aika luurangon näköinen, vaikka en edes ole... :D
Pidätkö sitten ihan tosi laihoista, alipainoisista naisista? - hoikista tykkään
Neito....... kirjoitti:
Bmi:n mukana olen ihan jonkin verran alipainoinen, mutta viihdyn todella hyvin tämän painoisena ja olen tehnyt tämän eteen paljon töitä. En aio päästää itseäni lihomaan yhtään!! :D On hyvä, kun jotkut arvostavat laihuutta ja sitä, että sen eteen on nähty vaivaa, eivätkä kauhistele, että onpas tuo aika luurangon näköinen, vaikka en edes ole... :D
Pidätkö sitten ihan tosi laihoista, alipainoisista naisista?...milloin tosi kaunis muuttuu sitten pahoinvoivan näköiseksi, joku luustoltaan tukevarakenteinenhan saattaa olla vaikka painavampi sairaamman näköinen kuin sellainen jolla on luonnostaan hento rakenne ja on terveellä tavalla todella kaunis.
Esim. tämä tyttöhän on tosi nätti ja minusta ainakin näyttää terveeltä & kauniilta:
http://vuodatus-media-3.web-effect.net/g/54012/1358807.jpg
Tällä tytöllä alkaa olla siinä rajoilla ettei kannata enää laihtua:
http://www.vunet.org.cn/kummalliset/muotikilpailu_kielsi-429.html
Tällä tytöllä on sitten varmaan jo anorexian puolella:
http://www.italian-fashion-watch.com/wp-content/uploads/2007/04/allegra-versace-anorexia.jpg
Itse huomasin kerran kun muuten nätti kaupan myyjätyttö oli laihduttanut niin paljon että suonikkaat kyynärvarret ja lihakset paistoivat voimakkaasti ihon läpi kun ei ollut yhtään rasvaa, se ei ollut enää kovin kaunista.
Elikkä malttia, jos jossain vaiheessa sulla pari kiloa tulisikin lisää niin ei liikaa kannata kuitenkaan treenata ettei mene anorexian puolelle. Peili ja yleinen hyvinvointi kyllä kertoo missä mennään ja jos sulla on itsellä kiva olla niin on varmaan ok mutta jos alat tuntea "paineita" liikaa niin sitten pientä itsetutkiskelua kehiin :) - Neito.....
...milloin tosi kaunis muuttuu sitten pahoinvoivan näköiseksi, joku luustoltaan tukevarakenteinenhan saattaa olla vaikka painavampi sairaamman näköinen kuin sellainen jolla on luonnostaan hento rakenne ja on terveellä tavalla todella kaunis.
Esim. tämä tyttöhän on tosi nätti ja minusta ainakin näyttää terveeltä & kauniilta:
http://vuodatus-media-3.web-effect.net/g/54012/1358807.jpg
Tällä tytöllä alkaa olla siinä rajoilla ettei kannata enää laihtua:
http://www.vunet.org.cn/kummalliset/muotikilpailu_kielsi-429.html
Tällä tytöllä on sitten varmaan jo anorexian puolella:
http://www.italian-fashion-watch.com/wp-content/uploads/2007/04/allegra-versace-anorexia.jpg
Itse huomasin kerran kun muuten nätti kaupan myyjätyttö oli laihduttanut niin paljon että suonikkaat kyynärvarret ja lihakset paistoivat voimakkaasti ihon läpi kun ei ollut yhtään rasvaa, se ei ollut enää kovin kaunista.
Elikkä malttia, jos jossain vaiheessa sulla pari kiloa tulisikin lisää niin ei liikaa kannata kuitenkaan treenata ettei mene anorexian puolelle. Peili ja yleinen hyvinvointi kyllä kertoo missä mennään ja jos sulla on itsellä kiva olla niin on varmaan ok mutta jos alat tuntea "paineita" liikaa niin sitten pientä itsetutkiskelua kehiin :)Sitten en usko, että olisin sinun mielestäsi liian laiha. Mutta jos olisit nähnyt minut ennen kuin laihdutin ja vertaisit sitä nykytilaan, niin varmaan saattaisin olla sitten liian laihan näköinen. Se on siinä ja siinä varmaankin..
No joo, ihmettelet varmaan, miksi kyselen tästä niin paljon, mutta olen aina miettinyt, että pitävätkö ihmiset minua nyt liian laihana, kun olen laihduttanut. - hoikista tykkään
Neito..... kirjoitti:
Sitten en usko, että olisin sinun mielestäsi liian laiha. Mutta jos olisit nähnyt minut ennen kuin laihdutin ja vertaisit sitä nykytilaan, niin varmaan saattaisin olla sitten liian laihan näköinen. Se on siinä ja siinä varmaankin..
No joo, ihmettelet varmaan, miksi kyselen tästä niin paljon, mutta olen aina miettinyt, että pitävätkö ihmiset minua nyt liian laihana, kun olen laihduttanut.että ne jotka ovat nähneet sinut aikaisemmin vertaavat siihen entiseen, jos silloinkin jo olit kivan ja terveen näköinen niin herkästi varmaan nyt kun on kiloja lähtenyt vertaavat siihen entiseen -> sanovat sinua liian laihaksi vaikka olisit vieläkin nätimpi mutta heidän silmät ovat tottuneet siihen aiempaan -> kun tottuvat sinun nykyiseen ulkomuotoon aikaa myöten niin eivät osaa sitten vuosien kuluttua muunlaisena ajatellakaan tai jos vaikka viiden vuoden päästä palaat aiempiin mittoihisi voi joku jo katsoa että olet vähän lihonut :)
Parhaan arvion voisit varmaan saada sellaisilta joita et ole ennen tavannut vaikka sekin menee makujen mukaan pitkälti, minä luultavasti ylistäisin mutta joku muu voisi sanoa että pitää saada lihaa luiden ympärille.
Luulenpa että kun vain syöt terveellisesti ja monipuolisesti ei laihuudesta ainakaan mitään haittaa ole. Aikoinaan yksi ex -tyttökaveri oli käynyt lekurissa kysymässä että onko liian laiha kun kaikki niin sanovat, no lekuri oli ottanut näytteet ym. ja kun tyttö oli terve ja tunsi olonsa hyväksi ei kuulemma ollut mitään hätää, ei haittaa jos vähän lihoisi mutta hyvä oli niinkin. Minusta oli kropaltaan ihan kympin tyttö ihan sellaisenaan :)
Jos kovin huolestuttaa käy sinäkin lekurin tarkastuksessa, jos veriarvot sun muut ovat kohdillaan ja lääkäri toteaa sinut kaikin puolin terveeksi voitpahan ainakin "huolestuneille" kuitata että sinut on lääkärissä todettu terveeksi ja kannattaisikohan kysyjänkin käydä varulta testauttamassa itsensä :D - Neito....
että ne jotka ovat nähneet sinut aikaisemmin vertaavat siihen entiseen, jos silloinkin jo olit kivan ja terveen näköinen niin herkästi varmaan nyt kun on kiloja lähtenyt vertaavat siihen entiseen -> sanovat sinua liian laihaksi vaikka olisit vieläkin nätimpi mutta heidän silmät ovat tottuneet siihen aiempaan -> kun tottuvat sinun nykyiseen ulkomuotoon aikaa myöten niin eivät osaa sitten vuosien kuluttua muunlaisena ajatellakaan tai jos vaikka viiden vuoden päästä palaat aiempiin mittoihisi voi joku jo katsoa että olet vähän lihonut :)
Parhaan arvion voisit varmaan saada sellaisilta joita et ole ennen tavannut vaikka sekin menee makujen mukaan pitkälti, minä luultavasti ylistäisin mutta joku muu voisi sanoa että pitää saada lihaa luiden ympärille.
Luulenpa että kun vain syöt terveellisesti ja monipuolisesti ei laihuudesta ainakaan mitään haittaa ole. Aikoinaan yksi ex -tyttökaveri oli käynyt lekurissa kysymässä että onko liian laiha kun kaikki niin sanovat, no lekuri oli ottanut näytteet ym. ja kun tyttö oli terve ja tunsi olonsa hyväksi ei kuulemma ollut mitään hätää, ei haittaa jos vähän lihoisi mutta hyvä oli niinkin. Minusta oli kropaltaan ihan kympin tyttö ihan sellaisenaan :)
Jos kovin huolestuttaa käy sinäkin lekurin tarkastuksessa, jos veriarvot sun muut ovat kohdillaan ja lääkäri toteaa sinut kaikin puolin terveeksi voitpahan ainakin "huolestuneille" kuitata että sinut on lääkärissä todettu terveeksi ja kannattaisikohan kysyjänkin käydä varulta testauttamassa itsensä :DNo ulkopuoliset, just itse asiassa vähän aikaa sitten ovat kehuneet laihuuttani ja sitä, että olen hyvässä kunnossa. Eräs naispuolinen henkilö ja baarissa useat miehet, eivät usko, että en ole varattu ja ovat sanoneet muutakin ulkonäkööni liittyen. Ja ei ole pulaa seurasta kyllä baarissa :D Olen paljon tyytyväisempi itseeni laihtuneena kuin silloin, kun olin lihava, enkä aio koskaan palata siihen entiseen tai lihoa yhtään. Tämä naispuolinen henkilö kyllä sanoi, että ei ainakaan enää tarvii laihduttaa, mutta on paljon laihempiakin naisia kuin minä.
Toisaalta tuttavat, jotka ovat nähneet minun laihtuvan, ovat olleet kauhuissaan.. Ja sanovat, että näytän ihan kuolleelta. Kiva taas mennä viikonloppuna baareihin ja pukeutua seksikkäästi :D En malta odottaa.
- kuvassahan
näkyy vaan 1/4 naisen koko vartalosta...Ei yhden viipaleen perusteella pysty sanomaan, onko liian laiha vai ei. Jos näkis koko kropan, olis helpompi hahmottaa kokonaisuutta, nyt ei pysty sanomaan muuta kuin että on vyötäröltä hoikka.
- tarkemmin..
Ette te useimmat näy ymmärtävän naisen fysikkaa! Tuo nainen tuossa kuvassa ei ole mikään laiha,on nuoreksi naiseksi hyväkroppanen! Ja lihoo kyllä kaiken todennäkyisyyden mukaa10-15 kiloa muutamanvuoden kuluessa ,on senkinjälkeen vielä hyvin viehättävä!Luonteestahan tuo kuva ei kerro mitään.
- jep jep
hahhah,en voi uskoa silmiäni luettuani moista viestiketjua :Densimmäisen viestin kuva postauksen nainen on allegra versace, jolla oli tuohon aikaan paha anoreksia ! että siitä vaan luita ihailemaan.
- Homo.....
Onpa todella hyvännäköinen naiseksi!
Tuo linkki ei enää toimi.
Ei minua haittaa jos luut hieman näkyvät. Itse asiassa sellaiset tytöt ovat usein kiinnostavan näköisiä. Minulla varmaan on valtavirrasta poikkeava naismaku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943306- 313126
- 592884
- 572740
- 532390
- 381844