Rakastakaa lähimmäisiänne

paljon käytetty sanonta Totuutta vastaan, vaikka JUURI TOTUUDEN TUOMINEN ON SITÄ TODELLISTA RAKKAUTTA.

Ja mitä Jeesus muuta sanoo:Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.' Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin. Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin? Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin? Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."

Siis lähimmäisen rakkaus EI VIELÄ OLE MITÄÄN sitähän luonnollinen ihminen tekee ja täysin
Jumalasta piittaamattomatkin.

Mutta "VIHOLLISEN" (jos niitä on?) rakastaminen
miten se luonistuu?

Ihmiseltä itseltään ei tule luonistumaan.

Käsi sydämelle kuinka monella onkaan viha sydämessä kun saa kuulla Totuuden sanomaa joka
onkin AIVAN TOISTA KUIN IHMISOPIN VALHEET.

Vai oletko jo niin paatunut, että pokkana sanot
en minä vaan kaikkia rakastan.

Mistä tulevat SITTEN saastaiset viestit ivan ja
pilkan ja valheen hengessä.

Miksi ne jotka JEESUKSEN KRISTUKSEN SANAA TUOVAT
ovat ainoastaan juuri niitä jotka eivät RAKASTA?

Kun on näin EN enää ELÄ MINÄ VAAN JEESUS MINUSSA
niin Hänkö Jeesus aiheuttaisi rakkaudettomuutta?

Turmiollista on siis tuoda rakkautta kerjäävää
sanomaa siinä mielessä, että tahtoo saada vain
valheelliselle uskolle vahvistusta.

Ei Jeesuskaan valhetta rakastanut ei mitään mikä
syntiä, ihmisen oman lihan saastaa on.

SIKSIPÄ EI JEESUS TURHAAN SANONUT:
Joka ei LUOVU KAIKESTA mitä hänellä on EI VOI OLLA minun opetuslapseni.

Näin siis ihmisen oma valikoiva saastainen rakkauskin on tuomittu pois heitettäväksi
että Jumalan rakkaus voisi sijan saada.

Jumalan rakkaus onkin aivan muuta kuin mitä ihminen omassa rakkaudessaan pystyy ymmärtämäänkään.

Siis älkää viskelkö Raamatun sanomaa omaksi turmioksenne vaan nöyrtykää ja tehkää TOTINEN PARANNUS vasta sitten voitte tulla YMMÄRTÄMÄÄN
SEN MIKÄ JUMALAN ON.

24

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homo,

niin oletko sää lebso?

• Mistä tulevat SITTEN saastaiset viestit ivan ja
        pilkan ja valheen hengessä?

• kuvaasi,
        ArmiK kirjoitti:

Mistä tulevat SITTEN saastaiset viestit ivan ja
        pilkan ja valheen hengessä?

sieltä se vastaus löytyy.

• Armi on muuttanut

"rakastaa"-vebin PAKASTAKAA lähimmäisenne?????

Tuollainen kylmä ja kova sanoma karkoittaa ihmiset
      pois Jeesuksen luota!

Tuleekohan taas kohta saatanoita ja perkeleitä?
      Odotellaan.

• Jeesus itse sanoo:"Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.' Mutta minä sanon teille: RAKASTAKAA vihollisianne..."

Niin että kenen kylmä ja kova sanoma?

• diana*
        ArmiK kirjoitti:

Jeesus itse sanoo:"Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.' Mutta minä sanon teille: RAKASTAKAA vihollisianne..."

Ei vihollisia tarvitse rakastaa. Jos joku hyökkää
        sinun maahasi, on oikeus puolustautua.
        Jos joku lyö, ei tarvitse kääntää toista poskea, koska lyöjä on tehnyt väärin, sille kuuluu rangaistus. Näin sanoo laki, ja laki on oikeus ja oikeudenmukaisuus.

Ei kenenkään tarvitse olla niin nyhverö, että kestää mitä vain.
        Sensijaan laki sanoo kyllä, tavallisesta vihamiehestä, (naapuri, kyläläinen).

• muuan uskova
        ArmiK kirjoitti:

Jeesus itse sanoo:"Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi.' Mutta minä sanon teille: RAKASTAKAA vihollisianne..."

Kirjoittipa kuka miten tahansa, paitsi joku muu sunilainen, on vastauksesi joka kerta torjuva, uhmakas, ylimielinen ja ivallinen.
        Tutkisit sinäkin Raamattua vilpittömin, avoimin mielin. Ehkäpä löytäisit tien Jeesuksen luo ja samalla opposit suhtautumaan toisiin ihmisiin aidolla rakkaudella. Esirukoukset kiirivät sinunkin puolestasi, että luopuisit ylpeydestäsi. Jeesuksen omat eivät pöyhkeile ylpeydellä eivätkä syyttele tai tuomitse.

• muuan uskova

sunilaisuudella tarkoitetaan näissä keskusteluissa joukkoa, joka on keskenään samanhenkinen, mielestään totuuden ainoastaan tietävä porukka, joka vetää yhtä köyttä. Niinkuin nyt, kun vastasit Armille tarkoitettuun viestiin.

• Apollonius*
        muuan uskova kirjoitti:

Kirjoittipa kuka miten tahansa, paitsi joku muu sunilainen, on vastauksesi joka kerta torjuva, uhmakas, ylimielinen ja ivallinen.
        Tutkisit sinäkin Raamattua vilpittömin, avoimin mielin. Ehkäpä löytäisit tien Jeesuksen luo ja samalla opposit suhtautumaan toisiin ihmisiin aidolla rakkaudella. Esirukoukset kiirivät sinunkin puolestasi, että luopuisit ylpeydestäsi. Jeesuksen omat eivät pöyhkeile ylpeydellä eivätkä syyttele tai tuomitse.

Kansan pariin. Samoin lupasi väli amerikan Jeesus hahmokin palaavansa kuten monet aikaisemmat vapahtaja hahmot. Poikkeulsen teki vain Apollinius Tyanalainen. Hän ei koskaan luvannut palata takaisin maanpäälle. Hän oli todellinen Pakanain vapahtaja. Hänet näet mainitaan maallisessa historiassa. Historioitsia Josphuskin kertoo Jeesuksesta vain muutamalla sanalla. Apolloniuksen ihme teot olivat vielä suuremmat kuin Jeesuksen. Keisarin edestäkin hän häipyi tyhjään ilmaan. vain tyhjät kahleet, jäivät todisteeksi siitä, että hän oli heki sitten ollut noissa kahleissa. Taitaa olla tuo Apollonius olla voimkkaampi Messias uskottavuuden puolesta vai mitä arvelette?

• diana* kirjoitti:

Ei vihollisia tarvitse rakastaa. Jos joku hyökkää
        sinun maahasi, on oikeus puolustautua.
        Jos joku lyö, ei tarvitse kääntää toista poskea, koska lyöjä on tehnyt väärin, sille kuuluu rangaistus. Näin sanoo laki, ja laki on oikeus ja oikeudenmukaisuus.

Ei kenenkään tarvitse olla niin nyhverö, että kestää mitä vain.
        Sensijaan laki sanoo kyllä, tavallisesta vihamiehestä, (naapuri, kyläläinen).

Mielnekiintoinen vertaus, se että jos joku lyö käännä hänelle toinenkin poski. Nimittäin sillä on syvällisempikin merkitys, koska itämaissa toisen posken kääntäminen lyönnin jälkeen oli kuin "haaste", lyöppä toisellekkin poskelle jos tohdit!! Lyöjä sai näin hetken miettiä( katua myöskin?) tekoaan.

• Tepuloinen

rakastaa sinua niin, että on jäänyt kiinni ahtaaseen porttiisi?

• vstaa, kuin sille

huudetaan!

• ja järkyttävämmäksi tekee se kun tietää heidän luulevan olevan oikealla tiellä ja juuri ne olisivatkin väärällä tiellä jotka Poikaa ovat
        uskoneet ja Totelleet ja päässeet näin Jumalan
        valtakuntaan.

Niin paljon kun oman uskon varassa olevat sanovatkaan niitä vastaan jotka Jumalan antamassa
        uskossa ovat NIIN PALJON HE SYYTÄVÄT VALHEITA ITSE
        JEESUSTA VASTAAN.

JA SE ON JÄRKYTTÄVÄÄ NÄHDÄ.

• "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi.

Tämä on käskyistä suurin ja tärkein.

Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.

Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."

Nämä käskyt eivät ole totuutta vastaan, ne juuri ovat se totuus. Ja totta totisesti sen voiman,tahdon ja rakkauden saa Jeesukselta rakastaa niinkuin nämä käskyt kehoittavat.

• Luulisi nyt tyhmimmänkin sunilaisen jo ymmärtävän, että itse perkele Armilla tuollaisia kirjoituttaa. Lähimmäisen Rakkaus, on suurin Pyhän hengen armolahjoista.

Mark. 12:31
      Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.' Näitä suurempaa käskyä ei ole."

• Kari, rauhoitu

Jostain syystä sinä olet tavattoman raivokas ja vihamielinen. Mieti edes hetki, miksi on niin. Jeesuksen rauha on sinullekin tarjolla.

• .. Ei tajunnut ;)

• Sanon sinulle

Tutki itseäsi Jumalan sanan edessä. Tarvitset sitä.

• Sanon sinulle

KariHenrik. Juuri tuo on sinulle niin tyypillistä, noukit pieniä hitulaisia toisten silmistä, mutta et huomaa omia roskiasi omissa silmissäsi. Varaa aikaa Jumalan edessä ja tutki itseäsi ja pyydä armahdusta totisella sydämellä. Tiesi voi kirkastua.

• Jumalan Totuus, mutta VAIN YKSI sen YMMÄRSI koska
      on itse Jumalan johdattamaksi tullut samaan YHTEEN
      JUMALAN USKON TOTUUTEEN.

Kaiki ne jotka valheita ovat tuoneet itsensä ja muiden turmioksi ovat niitä tuoneet.

SE ON JUURI NIIN IHMISEN OMA RAKKAUS EI JUMALALLE OLE MUUTA KUIN SAASTAA PISTE.

• Uskomaton ihminen

Voi pyhä jysäys, että te uskovaiset, aivopestyt ihmisen raadot jaksatte keskenänne riidellä tuollaisesta, täysin tyhmästä aiheesta.
      Tämä vain vahvistaa käsitystäni siitä, että uskovaiset ovat tylsiä, kärttyisiä, jänkkääviä, ikäviä, valinpitämättömiä, valehtelevia ihmisiä.
      Hävetkää....

• Peiliin.

Ei kaikki ;)

Katso peiliin ja mitä näät, kerro mulle sitten.

• kalle k.

Miksi ihailet itseäsi ArmiK??

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2637
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      958
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      880
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe