Olen tässä jo jonkin aikaa harkinnut geelikynsiä ja nyt olen päätöksen tehnyt, että ne haluaisin. Olen kyllästynyt siihen ettei omat kynnet oikein kestä, vaikka mitä tekisi.. MUTTA ongelmani on nyt se, että mikä olisi hyvä paikka Tampereella otattaa geelikynnet? Jonkin verran olen nyt netissä lueskellut eri paikoista, mutta aika ristiriitaista tietoa löytyy, tietysti:)
Onko kenelläkään kokemusta esim. tuollaisesta paikasta Tampereella kuin Kauneus- ja Jalkahoitola Lumilee? Asun lähellä ja osui silmään hyvä tarjous geelikynsistä, mutta olisi kiva kuulla jos jollakin on paikasta ihan omaa kokemusta!
Geelikynnet Tampereella..
79
18259
Vastaukset
- Nimetön
käyn itse laittamassa kosmetologi 32 ja on hyvät ja kestävät.
- Nimetön
sen paikan nimi olikin kosmetiikka 32 sori muisti pätkii:)
- Geelikynnetkö?
Nimetön kirjoitti:
sen paikan nimi olikin kosmetiikka 32 sori muisti pätkii:)
Kiitos vinkistä! Ootko kauankin käynyt samassa paikassa? Kävin katsomassa Kosmetiikka 32:n nettisivuja ja siellä kerrottiin, että rutinoitunut henkilö voi venyttää hoitovälejä jopa 6-7 viikkoon? Kuinka usein itse käyt huollattamassa? Paljonko maksoit, kun kynnet ensimmäisen kerran laitettiin?
Haluaisin todella kovasti paremmat kynnet, mutta nyt olen alkanut kuulla myös näistä "kauhutarinoista" geelikynsissä.. Oliko sinulla kynnet ensimmäisen kerran jälkeen kipeänä?
Sen verran olen ymmärtänyt netistä löytämäni tiedon perusteella, että useimmissa paikoissa käytetään tippejä kynnen jatkeena, kun kynnet ensimmäisen kerran tehdään. Tehdäänkö näin myös Kosmetiikka 32:ssa? Hehän tekevät Bio Sculpture-geelikynsiä, kun näköjään noita eri geelimerkkejäkin on paljon tarjolla?
Olisin todella kiitollinen jos voisit vähän valottaa omia kokemuksiasi! - geelikynnet
Geelikynnetkö? kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Ootko kauankin käynyt samassa paikassa? Kävin katsomassa Kosmetiikka 32:n nettisivuja ja siellä kerrottiin, että rutinoitunut henkilö voi venyttää hoitovälejä jopa 6-7 viikkoon? Kuinka usein itse käyt huollattamassa? Paljonko maksoit, kun kynnet ensimmäisen kerran laitettiin?
Haluaisin todella kovasti paremmat kynnet, mutta nyt olen alkanut kuulla myös näistä "kauhutarinoista" geelikynsissä.. Oliko sinulla kynnet ensimmäisen kerran jälkeen kipeänä?
Sen verran olen ymmärtänyt netistä löytämäni tiedon perusteella, että useimmissa paikoissa käytetään tippejä kynnen jatkeena, kun kynnet ensimmäisen kerran tehdään. Tehdäänkö näin myös Kosmetiikka 32:ssa? Hehän tekevät Bio Sculpture-geelikynsiä, kun näköjään noita eri geelimerkkejäkin on paljon tarjolla?
Olisin todella kiitollinen jos voisit vähän valottaa omia kokemuksiasi!minulla on geelikynnet sekä varpaissa ja käsissä.menin tuomiokirkonkadulle Roselandiin geelikynsiin ja jalkahoitoon samalla.otin sitten myös käsiin,olen ihan onnessani kun kynnet kasvaa ja poiston jälkeen on hyvässä kunnossa.mitään kipuja ei todellakaan ole.ainakin minulle laitettiin pidennys kahteen kynteen ensimmäisellä kerralla,kun olivat lyhyemmät ja kaikkiinkin saa.minulla kynnet kasvaa nopeasti,ja huollan itse ohjeiden mukaan.4 viikon kuluttua vaihdatan uudet.menen Tallinnaan seuraavalla kerralla,mutta muuten käyn tässä paikassa.Tallinnassa on hiukan edullisempaa,mutta tekija niin kyllästyneen tuntuinen :)
- Nimetön
Olisin todella kiitollinen jos voisit vähän valottaa omia kokemuksiasi!en ole kauaa käynyt tuolla mutta ollu nyt 4kk ja aikasemmin oli vuoden verran ja olen ihan rakastunut näihin:).itse käyn huollattamassa noin 4 viikon välein.no eka kerta oli aika kallis kun joutuu ostamaan geelikynsiin tarkotetun kynsilakan ja kynsilakan poistoaineen ja sit kannattaa ostaa hyvä viila(Bio Sculpture), mut muuten maksaa n.50€ riippuu siittä ottaako värillisellä, ranskalaisella tai sit koristellut.Koristellut ovat pikkusen kalliinpia.Geelit tehdään omaan kynteen jos on minulla ei ollut ekalla kerralla joten niihin laitettiin silkit ja sitten geeli päällä.Kannattaa pyyttää laittaa ekalla kerralla ne silkit niin oma kynsi pääsee kasvamaan ihan rauhassa.toivottavasti tässä on tarpeeksi tietoo mut kysy jos joku askarruttaa.
- Geelikynnetkö?
Nimetön kirjoitti:
en ole kauaa käynyt tuolla mutta ollu nyt 4kk ja aikasemmin oli vuoden verran ja olen ihan rakastunut näihin:).itse käyn huollattamassa noin 4 viikon välein.no eka kerta oli aika kallis kun joutuu ostamaan geelikynsiin tarkotetun kynsilakan ja kynsilakan poistoaineen ja sit kannattaa ostaa hyvä viila(Bio Sculpture), mut muuten maksaa n.50€ riippuu siittä ottaako värillisellä, ranskalaisella tai sit koristellut.Koristellut ovat pikkusen kalliinpia.Geelit tehdään omaan kynteen jos on minulla ei ollut ekalla kerralla joten niihin laitettiin silkit ja sitten geeli päällä.Kannattaa pyyttää laittaa ekalla kerralla ne silkit niin oma kynsi pääsee kasvamaan ihan rauhassa.toivottavasti tässä on tarpeeksi tietoo mut kysy jos joku askarruttaa.
Kiitos infosta kovasti:) Kyllä olen hinnasta huolimatta ajatellut ne kynnet ottaa! Nyt olen vain vähän kahden vaiheilla paikan suhteen; joko tuo kosmetiikka32 tai sitten Lumilee.. Täytyy nyt varmaan käydä ihan paikan päällä katsastamassa ja kyselemässä.
- põssa
Kiitos infosta kovasti:) Kyllä olen hinnasta huolimatta ajatellut ne kynnet ottaa! Nyt olen vain vähän kahden vaiheilla paikan suhteen; joko tuo kosmetiikka32 tai sitten Lumilee.. Täytyy nyt varmaan käydä ihan paikan päällä katsastamassa ja kyselemässä.
KAtso Kauneusstoppi Vivan www.vivan.fi ;)
- kynnet
geelikynnet kirjoitti:
minulla on geelikynnet sekä varpaissa ja käsissä.menin tuomiokirkonkadulle Roselandiin geelikynsiin ja jalkahoitoon samalla.otin sitten myös käsiin,olen ihan onnessani kun kynnet kasvaa ja poiston jälkeen on hyvässä kunnossa.mitään kipuja ei todellakaan ole.ainakin minulle laitettiin pidennys kahteen kynteen ensimmäisellä kerralla,kun olivat lyhyemmät ja kaikkiinkin saa.minulla kynnet kasvaa nopeasti,ja huollan itse ohjeiden mukaan.4 viikon kuluttua vaihdatan uudet.menen Tallinnaan seuraavalla kerralla,mutta muuten käyn tässä paikassa.Tallinnassa on hiukan edullisempaa,mutta tekija niin kyllästyneen tuntuinen :)
kauneushoitola Roselandin yhteydessä toimii erittäin hyvä uusi Biosculpture kynsistudio Diva Nails - jolla nyt myös edullinen tarjoushinta.
suosittelen lämpimästi - tosi hyvä työn laatu ! - Vivian82
kynnet kirjoitti:
kauneushoitola Roselandin yhteydessä toimii erittäin hyvä uusi Biosculpture kynsistudio Diva Nails - jolla nyt myös edullinen tarjoushinta.
suosittelen lämpimästi - tosi hyvä työn laatu !Moi,
täällä http://bit.ly/Kotikaupungin-tarjoukset olevan neuvon avulla olen saanut laitettua kynnet huippukuntoon edullisesti laadusta tinkimättä. Tuolla on tietoa miten saa reaaliajassa infoa mm. oman kotikaupunkinsa kauneussalonkien promootio hinnoista.
- suvip
Helena Suomisen salonki, aivan mielettömiä kynsiä ja luultavasti kaikki muotilla tehtyjä.
http://www.kolumbus.fi/kynsistudio - #zz
Tampereella on aika paljon eri tasoisia geeli-kynsientekijöitä... Itse olen ollut tosi tyytyväinen yhteen Pauliinaan, joka tekee kynsiä nykyisin kampaamo F.A.D-hiusliikkeessä. Kannattaa käydä tutustumassa! Kampaamossa on myös myynnissä ihania Ciate tuotteita käsien ja jalkojen hoitoon - suosittelen :)
- ...
Niin, mikäs on tuolla hintataso?
Ja itselläni olisi kysymys: löytyykö kokemusta Feel itin harjoittelija-Jennistä? Uskaltaako mennä hänelle?
- lovenails
La Chocolá! se on todellakin paras paikka, erittäin siistiä jälkeä. suosittelen :)
- TRE Kynnet
Studio One, laadukkaita kynsiä ja saa myös edullisesti oppilastyönä niin halutessa. On myös hygieenistä toimintaa jos sitä arvostaa.
- Netta-80
Tre:lla on ihan mukavasti jo kynsipaikkoja ja lisää tulee! Olen ollut kynsifriikki jo vuosia ja tullut kyllä testailtua kaikenlaisia salonkeja ym. Kynnet on pysyny parhaiten ja lopputulos ollut kaunis jos tekijä on ollut motivoitunut ja tarkka.. Löytyy niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia. En ole vielä jämähtänyt mihinkään tiettyyn salonkiin mutta tässä vähän meikäläisen arvion mukaista luokitusta salongeista joissa olen käynyt:
- Kynsistudio Helena S. : ok paikka, pidin erityisesti hänen tekemistä akryylikynsistä, kivat koristelut!
- Kynsiplaneetta : mukava pieni paikka, tähän asti edullisimmat kynnet (?) jotka olen saanut, hyvää jälkeä tekee.
- Studio Feel It : monipuoliset palvelut, iso paikka, melko tyyris mutta voin suositella
- Sokos Hyvä olo -hoitola : kallis, ja valitettavasti en saanut sitä mitä hain. Hyvä asiakaspalvelu kuitenkin ja käyn kyseisessä paikassa muissa hoidoissa mielelläni. :)
Lemppari rakennekynsi-tuotesarja johon nyt olen tykästynyt on IBD, koska en enää käytä akryyleja ja tuo ibd on tähän asti kaikista geeleistä pysynyt parhaiten.. niin ja on hyvin luonnollinen josta tietenkin plussaa.
Pitäisiköhän itsekin ruveta opettelemaan kynsien tekoa koska kyllä kaikissa salongeissa jossa olen käynyt niin asiakkaita hyvin riittää. Kiva huomata että me suomalaisetkin naiset ollaan innostuttu näistä kynsijutuista!- Kauniit kynnet
Bio Sculpture- kynsillä vahvistetaan omaa kynttä vahingoittamatta sitä ja olen tosiaan tykännyt!
Kynsistä tuli todella ohuet ja jopa joustavat. Minulle sanottiin, että joka kerta poistetaan vanhat kynnet ja laitetaan uudet. Poisto ei tapahtunut perinteisellä viilauksella jota rakennekynsissä käytettiin vain laitettiin jonkinlainen aine muhimaan kynnelle jonka jälkeen "rapsuteltiin" vanha geeli pois, oma kynsi oli alla aivan kunnossa.
Minulle laitettiin viime kerralla muutamaan kynteen jatkot joka oli tekijän sanojen mukaan silkkiä, eli tippiä ei tullut ollenkaan. Olen todella todella tyytyväinen tähän tekniikkaan!
Kosmetiikka 32 tehdään ainakin saman moisia kynsiä, mutta itse kävin fad-hiusliikkeessä laitattaa kynteni ja kesälläaion laitattaa myös varpaani.
- JK Nail Academyä
Itse tykkään jk nail academystä tampereella. Tekevät hyvillä tuotteilla ja kynnet ovat kestävät ja kauniit vaikka hintataso onkin melko korkea. Laadusta kannattaa maksaa sillä halvoissa paikoissa tuotteet/tekieminen ei välttämättä ole niin laadukasta..
- Luonnolliset
Ei hinta ja laatu kynsien geelauksen suhteen pidä paikkaansa. Nuo edelläkin kehutut Bio Sculpturen tuotteet ja tekniikka päihittävät sekä hinnan-että laadun suhteen useimmat markkinoilla olevat kynsitekniikat ja tuotteet.
Kannattaa käydä tutustumassa www,biosculpture.fi jos haluat luonnolliset, joustavat ja omaa kynttä hoitavat vahvistukset kynsiisi. - 20
Luonnolliset kirjoitti:
Ei hinta ja laatu kynsien geelauksen suhteen pidä paikkaansa. Nuo edelläkin kehutut Bio Sculpturen tuotteet ja tekniikka päihittävät sekä hinnan-että laadun suhteen useimmat markkinoilla olevat kynsitekniikat ja tuotteet.
Kannattaa käydä tutustumassa www,biosculpture.fi jos haluat luonnolliset, joustavat ja omaa kynttä hoitavat vahvistukset kynsiisi.blablabllaaaa...bio sculpturen mainoksien mukaan saisi näitä tuotteita keräillä syksyllä pellolta...niin luonnontavaraa kuulemma...kysykää hyvät ihimiset ensi kerralla kynsien laittajalta ainesosaluottelua katsottavaksi (msds) ja ottakaa joku toinen "normaali" geeli vertailuksi ;)
- Luonnolliset
20 kirjoitti:
blablabllaaaa...bio sculpturen mainoksien mukaan saisi näitä tuotteita keräillä syksyllä pellolta...niin luonnontavaraa kuulemma...kysykää hyvät ihimiset ensi kerralla kynsien laittajalta ainesosaluottelua katsottavaksi (msds) ja ottakaa joku toinen "normaali" geeli vertailuksi ;)
Kannattaa todellakin vertailla ainesosaluetteloita eri geelimerkkien välillä, kuin myös tarkkailla miltä eri merkkien kynnet näyttävät ja tuntuvat. Joku tuntee omakseen paksut,kovat,lasimaiset runsaasti akryylia sisältävät ja joku toinen taas ohuet, joustavat,kolhuja kestävät-mutta lujat runsaasti hoitavia ainesosia ja vähän akryylia sisältävät kynnet. Onneksi meillä on valinnan mahdollisuuksia - eikö vain?
- marika00
kävin siellä ottamassa kynnet ja sain todella hutiloitua ja amatöörimäistä palvelua. Kynnet olivat toisinsanoen rumat ja tippuivat heti en sitten viitsinyt mennä korjauttamaan kun ihmiset siellä olivat jotenkin hämäriä tatuoituja miehiä ja talo täynnä jotakin ylimääräistä porukkaa?
Olen myös kuullut että hinnat vaihtelevat siakkaiden naaman mukaan eli toiset saavat huomattavasti edullisemmin kuin toiset??
Suosittelen geelikynsille keskustassa 7 taivasta hinnat samoissa luokissa kui jk nail academyssä tai sitten nekalassa sijaitsevaa kauneuskeskus Vivania siellä hinta hyvä ja uuden ajan saa nopeasti sieltä myös kauniit ripsienpidennykset! - räpsy83
20 kirjoitti:
blablabllaaaa...bio sculpturen mainoksien mukaan saisi näitä tuotteita keräillä syksyllä pellolta...niin luonnontavaraa kuulemma...kysykää hyvät ihimiset ensi kerralla kynsien laittajalta ainesosaluottelua katsottavaksi (msds) ja ottakaa joku toinen "normaali" geeli vertailuksi ;)
on ruvennut yksi tampereen parhaista tekijöistä tekemään kynsiä sekä ripsipidennyksiä ja halvalla, laatu tuotteilla. Itse sinne menossa kun vaan rahaa saan... toimii tampereen suolahoitolan yläkerrassa samoissa tiloissa...
- Marika7Taivas
marika00 kirjoitti:
kävin siellä ottamassa kynnet ja sain todella hutiloitua ja amatöörimäistä palvelua. Kynnet olivat toisinsanoen rumat ja tippuivat heti en sitten viitsinyt mennä korjauttamaan kun ihmiset siellä olivat jotenkin hämäriä tatuoituja miehiä ja talo täynnä jotakin ylimääräistä porukkaa?
Olen myös kuullut että hinnat vaihtelevat siakkaiden naaman mukaan eli toiset saavat huomattavasti edullisemmin kuin toiset??
Suosittelen geelikynsille keskustassa 7 taivasta hinnat samoissa luokissa kui jk nail academyssä tai sitten nekalassa sijaitsevaa kauneuskeskus Vivania siellä hinta hyvä ja uuden ajan saa nopeasti sieltä myös kauniit ripsienpidennykset!Olen itse JK Nailin vakiasiakas ja sillä tatuoidulla "hämärällä" miehellä on 2 viikon takuu kynsille. Olisin itse mennyt näyttämään takuuaikana jos oikeasti olisin siellä saanut huonoa palvelua. Kannattaa jättää dissaaminen ja muiden paikkojen mainostaminen väliin, koska sillä ei saa aikaiseksi yhtään mitään! JK Nail myös kouluttaa käsittääkseni kynsiteknikoita, joten onkohan siellä mahdollisesti ollut jokin koulutus jossa olit mallina? Mukavaa että miehiäkin saadaan tälle alalle haukuttavaksi :DD
- papuliinilaa
Marika7Taivas kirjoitti:
Olen itse JK Nailin vakiasiakas ja sillä tatuoidulla "hämärällä" miehellä on 2 viikon takuu kynsille. Olisin itse mennyt näyttämään takuuaikana jos oikeasti olisin siellä saanut huonoa palvelua. Kannattaa jättää dissaaminen ja muiden paikkojen mainostaminen väliin, koska sillä ei saa aikaiseksi yhtään mitään! JK Nail myös kouluttaa käsittääkseni kynsiteknikoita, joten onkohan siellä mahdollisesti ollut jokin koulutus jossa olit mallina? Mukavaa että miehiäkin saadaan tälle alalle haukuttavaksi :DD
Käyn itse laitattamassa ripseni JK Nail Academyllä ja olen paikkaan erittäin tyytyväinen. Tämä "hämärä tautoitu mies" on käsittääkseni paikan omistaja ja tekee kuulemma todella kauniita kynsiä. Muulla porukalla tarkoitat varmaan paikan toisia työntekijöitä...? Omat ripseni laittaa paikassa työskentelevä itsenäinen yrittäjä ja työn jälki on ollut hyvää. Hän tekee myös kynsiä ja omin silmin nähtynä todella kauniita sellaisia.
- ripsetpois
papuliinilaa kirjoitti:
Käyn itse laitattamassa ripseni JK Nail Academyllä ja olen paikkaan erittäin tyytyväinen. Tämä "hämärä tautoitu mies" on käsittääkseni paikan omistaja ja tekee kuulemma todella kauniita kynsiä. Muulla porukalla tarkoitat varmaan paikan toisia työntekijöitä...? Omat ripseni laittaa paikassa työskentelevä itsenäinen yrittäjä ja työn jälki on ollut hyvää. Hän tekee myös kynsiä ja omin silmin nähtynä todella kauniita sellaisia.
tuhosin omani siellä käydessä. menin kerran, en toiste. ovathan ne "ammattilaiset" siellä, tatuoituja tai ei, ihan täysin ammattitaidottomia...hohhoijaa. Laitonta touhua.
7.taivas, siellä osaavat HOMMANSA. - oolapoolap
papuliinilaa kirjoitti:
Niitä kauniita kynsiä voi käydä ihastelemassa heidän nettisivuillaan!
- hahhhhahahha
ripsetpois kirjoitti:
tuhosin omani siellä käydessä. menin kerran, en toiste. ovathan ne "ammattilaiset" siellä, tatuoituja tai ei, ihan täysin ammattitaidottomia...hohhoijaa. Laitonta touhua.
7.taivas, siellä osaavat HOMMANSA.Riippuu varmaan kuka sulle ne ripset on laittanutja miten niitä oot ite huoltanu. itellä ainakin pitkään ollu hyvät niin omat kuin jatkeetkin. Ja Kukaan ei suomessa saa pyörittää mitään laitonta yritystä :D aika lapsellista tllanen, tosin onhan meillä kaikilla oikeus mielipiteisiin..
- 80_eve
marika00 kirjoitti:
Suosittelen geelikynsille keskustassa 7 taivasta hinnat samoissa luokissa kui jk nail academyssä tai sitten nekalassa sijaitsevaa kauneuskeskus Vivania siellä hinta hyvä ja uuden ajan saa nopeasti sieltä myös kauniit ripsienpidennykset!mulla sama! kävin ottaan jk academyssa kynnet, halusin geelikynnet. ihmettelin kun laittoivat jotenkin erilailla sitä tököttiä kynnelle ja kysyin että onhan geelit? no parin viikon päästä kynnet repsotti pahasti ja menin tutulleni korjauttamaan. hän sanoi että kynsien päällä oli geeliä mutta alla akryylia! se ei sinänsä mitenkään järkyttäny vaan se että tekijä valehteli mulle materiaalista. maksoin geeleistä. poistatin kynnet ja odotan hetken ennen kuin varaan uutta aikaa mihinkään, haluan olla varma että saan hyvät kynnet ennen kuin toista kertaa tuhlaan rahojani rakennekynsiin... :(
- kike33
80_eve kirjoitti:
mulla sama! kävin ottaan jk academyssa kynnet, halusin geelikynnet. ihmettelin kun laittoivat jotenkin erilailla sitä tököttiä kynnelle ja kysyin että onhan geelit? no parin viikon päästä kynnet repsotti pahasti ja menin tutulleni korjauttamaan. hän sanoi että kynsien päällä oli geeliä mutta alla akryylia! se ei sinänsä mitenkään järkyttäny vaan se että tekijä valehteli mulle materiaalista. maksoin geeleistä. poistatin kynnet ja odotan hetken ennen kuin varaan uutta aikaa mihinkään, haluan olla varma että saan hyvät kynnet ennen kuin toista kertaa tuhlaan rahojani rakennekynsiin... :(
valitse tämä paikka jos haluat että ripsesi (myös omat) ja irtoavat samantien tai että kyntesi eivät kestä kuin 1 päivän eikä sitäkään kauniina. Nyt meni rahaa kankkulan kaivoon. kuulemma rosvo se tatuoitu mies.
7 taivas ni ei mee rahat hukkaan.. vaikkakin sitä rahaa meneekin jonkun verran :D - Silmät auki
hahhhhahahha kirjoitti:
Riippuu varmaan kuka sulle ne ripset on laittanutja miten niitä oot ite huoltanu. itellä ainakin pitkään ollu hyvät niin omat kuin jatkeetkin. Ja Kukaan ei suomessa saa pyörittää mitään laitonta yritystä :D aika lapsellista tllanen, tosin onhan meillä kaikilla oikeus mielipiteisiin..
Mutta tämä pyörittää nyt jo 3, vai 4 yritystään samalla tyylillä.
Yleensä aloittaa "hoitamaan" jonkun muun yritystä, ottaa kaiken irti, ja jättää sitten muut hoitamaan sotkuja/ kärsimään seuraukset.
On se yritys rekisterissä, mutta se ei kerro mitään tavasta hoitaa yritystä.
Rahat pois kaikilta, ei makseta mitään, eletään leveesti, siis tod. leveesti. Kuin olisi isokin dynastia meneillään.
Muutamia vuosia asioita sivusta seuranneena, pysyisin kaukana tästä firmasta.
Ainakin 2 asua jäi saamatta, minulta, ja ystävältäni entisen yrityksen aikana, jonka toimitilojen vuokraa ei ole vieläkään maksanut :O. Eikä muitakaan laskuja.....sanoo entiset toimittajansa.
Jos yhtään piireissä liikkuu täälläpäin, luulisi tietävän, missä tämä firma menee. Todella harmaalla alueella.
Pakko oikeasti ihmetellä, miksei viranomaiset tee mitään?
Toiset sentään yrittävät rehellisesti, ovat nöyriä, eivätkä rällää yli varojen, käyttämällä siihen kaikkien muiden rahoja. - viilattu
Silmät auki kirjoitti:
Yleensä aloittaa "hoitamaan" jonkun muun yritystä, ottaa kaiken irti, ja jättää sitten muut hoitamaan sotkuja/ kärsimään seuraukset.
Rahat pois kaikilta, ei makseta mitään, eletään leveesti, siis tod. leveesti. Kuin olisi isokin dynastia meneillään.
Ainakin 2 asua jäi saamatta, minulta, ja ystävältäni entisen yrityksen aikana, jonka toimitilojen vuokraa ei ole vieläkään maksanut :O. Eikä muitakaan laskuja.....sanoo entiset toimittajansa.
Jos yhtään piireissä liikkuu täälläpäin, luulisi tietävän, missä tämä firma menee. Todella harmaalla alueella.
Toiset sentään yrittävät rehellisesti, ovat nöyriä, eivätkä rällää yli varojen, käyttämällä siihen kaikkien muiden rahoja.tässä kävi että kusetti muakin tämä jk. Nämä jutut täällä ei välttämättä ole ihan p-jauhantaa.
- henpsu77
marika00 kirjoitti:
Suosittelen geelikynsille keskustassa 7 taivasta hinnat samoissa luokissa kui jk nail academyssä tai sitten nekalassa sijaitsevaa kauneuskeskus Vivania siellä hinta hyvä ja uuden ajan saa nopeasti sieltä myös kauniit ripsienpidennykset!on todellakin ihmeellinen meno, rusketus saattaa maksaa enemmän mitä listalla jne. Aivan kusetusta noi koulutuksetkin. Kestää tunnin ja tadaa nyt oot valmis ammattilainen siinä sulle ´kamat ala vaan tekee!
- aappo26
Silmät auki kirjoitti:
Toiset sentään yrittävät rehellisesti, ovat nöyriä, eivätkä rällää yli varojen, käyttämällä siihen kaikkien muiden rahoja.ihan käsittämätöntä että kilpatanssijat venaili tän äijän pukuja jotka ei koskaa valmistunut ja voi tsiisus niitä sen vuokra ja yritys sekoiluja...terve!
- tampeeelta
viilattu kirjoitti:
tässä kävi että kusetti muakin tämä jk. Nämä jutut täällä ei välttämättä ole ihan p-jauhantaa.
Jk nail academyn omistaja taitaa olla samainen kaveri joka aikoinaan teki kilpatanssiin ja taitoluisteluun mekkoja. Itselle ei ongelmia pahemmin aiheutunut mutta muistelisin että aikataulut eivät taitaneet ihan pitää sovitulla tavalla, kauniita asuja kuitenkin tekivät... myöhemmin tanssiasuja ym tekevä yritys muutti yhden kynsisalongin tiloihin mutta ajautui kai riitoihin kynsisalongin kanssa maksamattomien vuokrien ym huiputuksen takia. lopetti hommat kai siihen ja vaihtoi tekemään kynsiä ja ripsiä... toiminta ollut siis ainakin joskus vähän epämääräistä...
- Räpsyripsi
JK Nails:sa on koiria sisällä...en pitänyt tästä yhtään. Varsinkin kun makaa hoitopöydällä silmät kiinni ja iso Rotwailerin tyyppinen koira rähähti kovaäänisesti. Ei siinä juuri rentoudu tuollaisessa hoidossa.
Ja ripsipidennysten laatu ei ollut kehuttava. Timattikoristeet tippuivat ensimmäisenä yönä laiton jälkeen samoin kuin melkoinen määrä ripsiäkin. - tiina 23
jk nail academy ainakin minulle tehdyt kynnet tippuivat heti seuraavana päivänä. Kyseessä oli kynnen geealus. Olen käynyt monissa paikoissa . Eikä koskaan ennen tippunut kynnet noin.
- kaamea kokemus
Kävin jk nail academyssa ja minulla ensimmäinen kynsi tippui seuraavana päivänä ja muut samalla viikolla.Olen käynyt monissa paikoissa eikä vastaavaa ole tapahtunut.Myös muut paikat olleet huomattavasti siistimpiä Tampereella.
- Kanta-asiakas
marika00 kirjoitti:
Suosittelen geelikynsille keskustassa 7 taivasta hinnat samoissa luokissa kui jk nail academyssä tai sitten nekalassa sijaitsevaa kauneuskeskus Vivania siellä hinta hyvä ja uuden ajan saa nopeasti sieltä myös kauniit ripsienpidennykset!Itse käyn siellä ripsissä ja laatu on ollut hyvä ja loistava palvelu.Joten mahdatkos olla joku kilpaileva tekijä..!Alakerran hoitohuoneessa toki käy ihan tavallisia ihmisiä suolahoidossa.Kannattaa kysyä tarjouksia,sillä ainakin minä sain hyvän tarjouksen! T:Sirpa Alanen
- vaki asiakas 2v.
on tampereen paras. kynnet on todella tarkkaan tehtyjä, viimesen päälle viimeisteltyjä, kestäviä jne. mitään negatiivistä en keksi.
- kynnet
Tietääkö kukaan mistä saisi kohtuu hintaisia rakennekynsiä Tampereelta tai lähiseudulta ? Haluaisin myös ostaa itse koneen, jolla saisi kotona tehtyä rakennekynsiä, onko siitä kokemusta ? Onko helppoa ilman minkäänlaista koulutusta ?
- marizeii
varoitan tästä paikasta! jotenkin todella hämärä paikka taitavat tehdä pimeästi. aina kun käyn niin maksupääte rikki . kävin kahdesti ( korjaamassa toisen kerran) en enää jatka sen verran arvostan rehellistä työtä ja KAUNIITA kynsiä.
- Tango-
marizeii kirjoitti:
varoitan tästä paikasta! jotenkin todella hämärä paikka taitavat tehdä pimeästi. aina kun käyn niin maksupääte rikki . kävin kahdesti ( korjaamassa toisen kerran) en enää jatka sen verran arvostan rehellistä työtä ja KAUNIITA kynsiä.
Omistaja (?) on täysi roisto. Liitää haavepilvissä, mutta unohtaa sen, että asiat pitäisi hoitaa myös päinvastoin. Asiakas ei ole ainoa joka maksaa, myös myyjän pitäisi maksaa mm. verot, sekä toimittaa maksetut tuotteet.
Käärii rahaa päältä, kun kermaa, jotta voi elää leveästi. On tehnyt samaa jo parin muunkin yrityksen aikana.
Yhteistyötä kanssaan joskus muinoin tehneenä, voin kertoa, että mikään ei mennyt kuten piti.
mm. tekemättömistä asuista tuli maksettua ennakot, joita ei koskaan takaisin saanut.
Onkohan meitä muuten muita, jotka olemme häneltä jääneet saamatta "ostetut" tavarat, ja asut?
Voitaisiin oikeestaan vihdoinkin ottaa asiaa esille. Vituttaa katsoa, kun sama roisto tekee samaa uudelleen muille ihmisille.
Kokemuksia kehiin. Rehellisyys kunniaan. - huijattu?
Tango- kirjoitti:
Omistaja (?) on täysi roisto. Liitää haavepilvissä, mutta unohtaa sen, että asiat pitäisi hoitaa myös päinvastoin. Asiakas ei ole ainoa joka maksaa, myös myyjän pitäisi maksaa mm. verot, sekä toimittaa maksetut tuotteet.
Käärii rahaa päältä, kun kermaa, jotta voi elää leveästi. On tehnyt samaa jo parin muunkin yrityksen aikana.
Yhteistyötä kanssaan joskus muinoin tehneenä, voin kertoa, että mikään ei mennyt kuten piti.
mm. tekemättömistä asuista tuli maksettua ennakot, joita ei koskaan takaisin saanut.
Onkohan meitä muuten muita, jotka olemme häneltä jääneet saamatta "ostetut" tavarat, ja asut?
Voitaisiin oikeestaan vihdoinkin ottaa asiaa esille. Vituttaa katsoa, kun sama roisto tekee samaa uudelleen muille ihmisille.
Kokemuksia kehiin. Rehellisyys kunniaan.Tilasin heidän verkkokaupasta tavaraa 2 vk toimitusaika jo mennyt, soitin ja lupasivat selvittää asiaa vaan eipä ole kuulunut mitään. Peruutin tilakseni ja lupasivat palauttaa rahat, saas nähdä kuinka käy.
- Dippaadaa
Tango- kirjoitti:
Kokemuksia kehiin. Rehellisyys kunniaan.Tämä roisto tekee täysin puoskarointimaisia ripsienpidennyskursseja, joissa on tupa täynnä porukkaa, yhdelle hutaistaan ripset ja muille sanotaan : siitä alkakaa tehdä.Ei katso eikä opeta ei ohjaa enempää. Sillä aikaa tekee jollekin asiakkaalle kynsiä, ja suihkurusketusta samassa huoneessa. Hirveä käry jostain akryylista. Koira/koiria liikkeessä...entäs jos asiakkaalla astma. Tarvikealoituspaketti luvattua pienempi. Kaikki täysin kusetusta! Ei ammattilaiselle tarkoitettu kurssi, vaikka citydealissa niin mainostettiin. Ihme jos tällainen touhu kestää päivänvaloa ja saa jatkaa. Kynsikurssit todennäk samaa luokkaa? Ripsikurssi muka norm hinta yli 300€!? Mistähän hyvästä? Täysin ala-arvoista.
- tamperelainen80
Kannattaa aina katsoa mitä merkkiä kynsien tekijät käyttää. Siitä voi miettiä onko kynsientekijä käynyt 1päivän kurssin vai oikean kynsietekijän kurssin. Kuulin että Professionailsin kynsikurssi on pisin ja luotettavin, vaikkakin kallis! Itse käyn tästä syystä vain Professionailsin kynsimuotoilijoilla esim. La Chokola tai Lielahdessa oleva tyttö. Tosi hyviä! Suosittelen!
- 22
ai sä kuulit...hyvät perustelut sulla :D
- Ens kerralla muualle
22 kirjoitti:
ai sä kuulit...hyvät perustelut sulla :D
Siellä käytetään tiemmä just tota Biosculpturea, joka on kai tosi hyvää, mutta omistajalta saatu palvelu on aina niin tökerön huonoa ja siinä samalla kun kuuntelee haukut muista asiakkaista niin eipä huvita mennä...
- Milla1234
Ens kerralla muualle kirjoitti:
Siellä käytetään tiemmä just tota Biosculpturea, joka on kai tosi hyvää, mutta omistajalta saatu palvelu on aina niin tökerön huonoa ja siinä samalla kun kuuntelee haukut muista asiakkaista niin eipä huvita mennä...
Diva Nails toimii Tuomiokirkonkadun toisessa päässä,ja palvelu on hyvää,tunnelma rento,ja työn jälki hieno.Aikoja saa hyvin,koska tekijä tekee myös iltaisin.Kannattaa kokeilla.
- Tympääntynyt
Ens kerralla muualle kirjoitti:
Olen huomannut samaa muuallakin. Olen käynyt useammassa paikassa laitattamassa kynteni eikä minua todellakaan kiinnostaisi kuunnella muiden solvaamista ja juoruja joiden kohteet ovat minulle täysin tuntemattomia ihmisiä! Ja näistä kirjoituksista täällä ja kuulemastani voisin päätellä että kauneusyrittäjät solvaavat toisiaan ja mainostavat palstalla omaa liikettään!! hah hah!:D
- Ritva -68
Milla1234 kirjoitti:
Diva Nails toimii Tuomiokirkonkadun toisessa päässä,ja palvelu on hyvää,tunnelma rento,ja työn jälki hieno.Aikoja saa hyvin,koska tekijä tekee myös iltaisin.Kannattaa kokeilla.
minäkin kävin diva nailssissa, tosi hieno ja siisti paikka. tehdään bio sculpturen geelikynsiä. olen käynyt aiemmin muualla ottamassa saman merkkisiä kynsiä mutta ko paikassa on kyllä paras työn jälki.tekijä on todella huolellinen. menen kyllä toistenkin.
- Kotkatar34
Tympääntynyt kirjoitti:
Olen huomannut samaa muuallakin. Olen käynyt useammassa paikassa laitattamassa kynteni eikä minua todellakaan kiinnostaisi kuunnella muiden solvaamista ja juoruja joiden kohteet ovat minulle täysin tuntemattomia ihmisiä! Ja näistä kirjoituksista täällä ja kuulemastani voisin päätellä että kauneusyrittäjät solvaavat toisiaan ja mainostavat palstalla omaa liikettään!! hah hah!:D
Kaikenlaista käytöstä kohtaa,ja joskus joutuu "huonon päivän" korvaksi.Olen itse hyvä kuuntelemaan,ja joskus on ihan kiva kuunnella ja antaa kommenttia.Itse annan palautetta heti kynsistä,ja kirjoittelen tännekin.Mutta joskus ei vaan jotenkin raaski tai uskalla sanoa mitään.Kiireisellä yrittäjällä ei varmaan ole aikaa täällä kirjoitella?Joskus mainitsin depiloinnista,että olin lukenut eräältä sivulta kehuja.Kosmetologi kyseli moneen kertaan,missä ja mistä sen voi lukea.Ja oli niin mielissään.
Hyvä yrittäjä pärjää ilman toisten mollaamista.Hyville riittää töitä. - Ei uskalla mennä
Kotkatar34 kirjoitti:
Kaikenlaista käytöstä kohtaa,ja joskus joutuu "huonon päivän" korvaksi.Olen itse hyvä kuuntelemaan,ja joskus on ihan kiva kuunnella ja antaa kommenttia.Itse annan palautetta heti kynsistä,ja kirjoittelen tännekin.Mutta joskus ei vaan jotenkin raaski tai uskalla sanoa mitään.Kiireisellä yrittäjällä ei varmaan ole aikaa täällä kirjoitella?Joskus mainitsin depiloinnista,että olin lukenut eräältä sivulta kehuja.Kosmetologi kyseli moneen kertaan,missä ja mistä sen voi lukea.Ja oli niin mielissään.
Hyvä yrittäjä pärjää ilman toisten mollaamista.Hyville riittää töitä.Miten voin sanoa ihmiselle, joka juuri pitää kädestäni kiinni ja hoitaa sitä, että "Anteeksi, pitäisitkö tietosi ominasi...?" Taas sain menneellä viikolla kuunnella 32:ssa jos jonkinlaista selitystä toisista asiakkaista. Jos jotain sanon, niin seuraavaksi puhutaan minusta....?!?!?
- kavelisi
Tympääntynyt kirjoitti:
miksi sitten kirjoitat tähän keskusteluun ja ylipäätään luet tätä jos sua ei todellakaan kiinnosta toisten solvauksen kuuntelu? x)
- SenEdestäänLöytää
kavelisi kirjoitti:
miksi sitten kirjoitat tähän keskusteluun ja ylipäätään luet tätä jos sua ei todellakaan kiinnosta toisten solvauksen kuuntelu? x)
entinen " stellaspeio" kristallimyyjä ja kisapukujen väsääjä hieman on noita maksuja rästissä?
Sääliksi käy kaikkia jotka osallistuneet mitnkään kyseisen hepun toimiin.
Itse vierestä nähnyt kun ihmiset kärsivät.
En suosittele millään tasolla. Tekevät laittomasti kaiken, verot maksamatta sekä koulutukset käymättä "kouluttajilta" Sairasta? - djio
SenEdestäänLöytää kirjoitti:
entinen " stellaspeio" kristallimyyjä ja kisapukujen väsääjä hieman on noita maksuja rästissä?
Sääliksi käy kaikkia jotka osallistuneet mitnkään kyseisen hepun toimiin.
Itse vierestä nähnyt kun ihmiset kärsivät.
En suosittele millään tasolla. Tekevät laittomasti kaiken, verot maksamatta sekä koulutukset käymättä "kouluttajilta" Sairasta?koulutusta haette niin kysykää ne todistukset ! Faktana tiedän ettei se tyyppi ole mitään kestopigmentointikoulutusta käynyt ja nyt kuulemma alkaa niitä kouluttamaan. TARKISTAKAA; TARKISTAKAA JA TARKISTAKAA !
- kynsiteknikkojaosaan
djio kirjoitti:
koulutusta haette niin kysykää ne todistukset ! Faktana tiedän ettei se tyyppi ole mitään kestopigmentointikoulutusta käynyt ja nyt kuulemma alkaa niitä kouluttamaan. TARKISTAKAA; TARKISTAKAA JA TARKISTAKAA !
huijari toimintaa toi koulutus.. tukku tyhjä.. sääliksi käy noita tyttöjä tiedä vielä mihin joutuvat..
- hensu_88
djio kirjoitti:
koulutusta haette niin kysykää ne todistukset ! Faktana tiedän ettei se tyyppi ole mitään kestopigmentointikoulutusta käynyt ja nyt kuulemma alkaa niitä kouluttamaan. TARKISTAKAA; TARKISTAKAA JA TARKISTAKAA !
voi eikä! tosi kiva ku jotkut käärii rahat koulutuksiin omasta persnahastaan ja sit nää kouluttamattomat kouluttajat ottaa hyödyn valehtelulla ja huijaamalla. toivon vaa ettei oo pitkät jäljet noin älyttömällä toiminnalla.
- kokemuksella
http://www.purepower.fi/Kennel_Pure_Power/About_us.html
jos vaikka kenneli sitten seuraavaksi. Voi koiraparat
Miten musta tuntuu, että tätä ihmistä ei pysäytä mikään. En vihjaa, että kennelissään jotain laitonta, mutta kun kaikessa muussa on ollut, ja ihmisten rahat katoavat taivaantuuliin, niin ajattelin varoittaa.- Puoskari
Kennelissä ei ole mikään kunnossa. Laittomia tuontikoiria ja verot niin ikään maksamatta,
- hohhoijakkaa
No ei tainnu kynsibisnes ottaa tuulta alleen...
- Näin toimitaan...
Jk nail verkkokauppa.
Tilasin tavaraa 26.3.
Venailin ja venailin, mitään ei kuulunut. 13.4 otin yhteyttä, koska mahdollisesti voisin odottaa tuotteitani. Vastausta ei kuulunut mutta seuraavana päivänä 14.4 kolahti paketti postilaatikkoon (lähetetty prioritynä...)
Noh, paketista puuttui tavaraa josta ilmoitin heti. Vastausta ei kuulunut. 19.4 ilmoitin uudestaan ja heti tuli vastaus että puuttuva tavara toimitetaan.
Mitään ei kuitenkaan kuulunut. 15.5 laitoin uuden viestin jossa kyselin puuttuvaa tuotetta. Vielä ei ole kuulunut, ei vastausta eikä tuotetta.- Dollan
Pitkät on toimitusajat.... Mun käsittääkseni sillä ei ole mitään maahantuontisopimusta minkään tuotteen kanssa vaan tilaisiko jostain ebayn tyylisestä kaupasta itselleenkin joita sitten välittää. Muutenkin nuo ebaysta ostetut tuotteet eivät ole sitä mitä lupaavat vaan purkin sisältö voi olla ihan mitä tahansa. Ei niin reilua toimintaa asiakkaita kohtaan.
- sivusta seurannut
Dollan kirjoitti:
Pitkät on toimitusajat.... Mun käsittääkseni sillä ei ole mitään maahantuontisopimusta minkään tuotteen kanssa vaan tilaisiko jostain ebayn tyylisestä kaupasta itselleenkin joita sitten välittää. Muutenkin nuo ebaysta ostetut tuotteet eivät ole sitä mitä lupaavat vaan purkin sisältö voi olla ihan mitä tahansa. Ei niin reilua toimintaa asiakkaita kohtaan.
ei kai voi olla, ku tyyli on se, että niin kauan tilaa, kun tuotteita saa, laskut jää maksamattaa ja sit vaihtuu toimittaja, kun eivät suostu enää toimittaan... onhan toiki firma jo ollu pari vuotta ja eri sarjoilla kai aloitti. ei se ihminen tiedä reilusta mitään, pääasia on, että saa rahat pois tyhmiltä, että on varaa ajella avomersulla ja matkustella.
- kus*ttu...?
jk nailsilla on yli 3000e kauppalehden mustalla listalla... että repikää siitä....
- ei koskaan tänne
Todella huono paikka. Citydiilin juttu paskat ripset omat paljon paremmat. Kesti tunnin ja monta jo irti. Koirat juoksee pitkin liikettä helvetin epäsiisti paikka.
- kokenut myös jk:n
Itsekin kävin citydiilin tarjouksen katsastamassa ja laatu surkea.
Ripset harvat ja laittoon meni 45min.
Onneksi en täyttä hintaa maksanut. olisi veetuttanut enemmän!
En suosittele. - Anna Ivanovna
En suosittele JK Nailsia Tampereella. Varasin ajan kynsien geelaukseen, pari viikkoa ennen sovittua aikaa minulle soitti sieltä nainen joka sanoi että aikaani joudutaan siirtämään tärkeän henkilökohtaisen esteen vuoksi. Aikani sovittiin peruutusaikaa seuraavalle päivälle. Kahta päivää ennen kynsien laittoa sain tekstiviestin, jossa minua pyydettiin taas soittelemaan uutta aikaa, "koska kesälomani jatkuukin vielä viikon".
Ai kun kiva. Arvaatkaa soittelinko uutta aikaa..? Jos ei rahani kelpaa niin vien ne muualle. - ei ikinä enään
Jk Nail Academy.Samoin ainoa paikka Tampereella missä olen käynyt kynnet kestivät 1vrk:n.Kokemusta 7:stä paikasta.En suosittele.
- Tyttöli
Itse kävin JK:ssa ottamassa kestopigmentoinnin keväällä silmiini, ja olen todella tyytyväinen tulokseen!
-niin ovat kaikki ystävänikin jotka ovat tuloksen nähneet!
Ei silmät turvonneet ja mitään muutakaan, todella helppo ja onnistunut tulos, vielä näin 6kk jälkeenkin.
Se "tatuoitu mies" oli todella ihana, sympaattinen ja kertoi koko ajan mitä hän nyt tekee, kun minua jännitti kovasti tekeminen ja kun olin nähnyt todella tökeröitä silmiä, sellaisia mitä en ikinä haluaisi, olin 100% tyytyväinen lopputulokseen niin kuin kaverinikin joka meni jälkeeni sinne!- kulmaton
Olin varannut ajan citydeal-lahjakortilla kulmien kestopigmentointiin kyseiseen JK:hon. Olin paikalla 10 min.ennen varattua aikaan. Paikalla oli punatukkainen nainen, hän puhui puhelimessa 10 min ja puhelun jälkeen kysyi mitä minulla oli mielessä. Kerroin, että minulla olisi juuri nyt kulmien pigmentointiin varattu aika. Nainen sanoi: "voi, ei...se on Lapissa" Siis tämä "tatuoitu" Grand Master olikin siis Lapissa. Minulta tiedusteltiin eikö minulle ole ilmoitettu lainkaan. Ei ollut. Nainen tiedusteli haluanko nyt sitten enää varata uutta aikaan, sanoin, että no tuota on maksettu tuo 190 euroa jo, että koskakohan tämä mestari olisi paikalla. Varattiin uusi aika. Kyselin onko mestari kauan tehnyt pigmentointeja, vastaukseksi sain, että on. Kerroin,että netissä ei ole minkäänlaisia kuvia pigmentoinneista, että olisi kiva nähdä minkälaista jälkeä hän tekee, koska minkäänlaista riskiä en omien kulmien kanssa ota (tosin miksi ihmeessä menin sitten ostamaan citydeal-lahjakortin??!!##%&!!) Nainen kertoi: " kyyllä toiset ovat olleet ihan tyytyväisiä lopputulokseen!" Kysyin, että entä ne toiset sitten??! Vastattiin että "no, eihän kaikki ole tyytyväisiä, mutta kyllä se ihan hyvää jälkeä tekee, kun vaan jaksaa keskittyä" Jaksaa keskittyä???!! Mikä "grand master" se sellainen on joka ei jaksa keskittyä?? Lopuksi nainen sanoi, että ei hän halua mitenkään pelotella...No, mitä luulette, menenkö masterille...en todellaan. Mutta rahat haluan takaisin, vaikka ne on taidettu jo Lapissa moneen kertaan tuhlata. Ei edes ota päähän, lähinnä helpotti, kun ei ollutkaan paikalla, eipä mennyt kulmat pilalle. Eniten harmittaa se, että olin nämä kaikki kirjoitukset täältä ehtinyt edellisenä iltana lukea ja toivoin, että ne eivät pidä paikkaansa, mutta pitivät ja toisaalta ensivaikutelma on minulle todella tärkeä, ei kovin hyvää mainosta, jos yrittäjällä on varaa olla Lapissa vaikka listalle on buukattu hommia. Nainen muuten kertoi myös että viime viikko oli ollut kamala, hän oli mennyt töihin kolmeen ja oven takana oli ollut jono vihaisia asiakkaita, mutta ketään ei ollut paikalla..toivottavasti sana kiirii heiltäkin eteenpäin. Hiukan säälitti se nainen, joka tässä puljussa joutui kohtaamaan ne vihaiset asiakkaat, kun master itse oli Lapissa.
- Minna353
olen käynyt varmaan kaikissa paikoista joissa geelikynsiä tehdään ja yks parhaista on studio cabello rautatienkadulla. pieni paikka jossa ystävällinen palvelu
- huippu laatua !!!!!!
La chocola Tampereella ehdottomasti paras !!! Kynnet pysyvät
erittäin kauan ja jälki todella ammattitaitoista.
Koskaan en enään muualle mene ja suosittelen paikkaa
lämpimästi :)
- tyytyväinen asiakas
Joo todellakin kynsissä kannattaa kiinnittää merkkiin huomiota. Ittellä ollut aina ongelmia pysyvyyden kanssa,mutta viimeiset pari vuotta ollut ProNails (entinen Professionails) ja aina voinut olla tyytyväinen lopputulokseen ja pysyvyyteen.
- kiertäkää kaukaa
Kusetusta koko firma! Mies pyörittää yksinään hämärää (mitä todennäköisemmin puolet pimeesti) ns. kauneushoitolaa, jossa kuolaa valuttavat koirat pomppii hoitopöydillä. Jälki amatöörimäistä eikä koskaan mitään takuita luvattu! Hoitaa hommat rahat pois - tyylillä. Tekee itseoppineesti kaiken mitä keksii, harjoittelee asiakkaillaan, heidän kustannuksellaan! Ripsienpidennykset, kestopigmentoinnit kaikki - ilman minkäänlaista koulutusta, näyttöä tai serfikaattia!!!
EN SUOSITTELE MISSÄÄN NIMESSÄ KO. FIRMAA KENELLEKÄÄN!- KappAhl
tää oli varmaan jk-nails?
- ei hyödytä ilman nim
no mikähän mahtaa olla firman nimi?eikö uskalla tunnustaa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658