Indie kitarat

Lukewader

Onko kellään kokemuksia, myyjät kehuu ja näyttää hyvältä,mutta onko ne soitettavia ? ,hintakin tuntuu olevan kohdallaan ja ,kun noi epiphonet tehdään nykyään kiinassa ja toi olisi tehty koreassa,but anyway kokemuksia ???

11

1825

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anon 222

Gibsonin Epiphone on aika halpis että jos on varaa niin suosittelen ihan kunnon Gibsonia tai Gretschiä. Ja ainaki mitä oon ite kokeillu nii en oo noista Ibanezinkaan puoliakustisista tykänny. Niitäki meinaa olla joka kaupassa...

• ...

itselläni on indie ja olen tykännyt pysyy aika hyvin vireessä, soi hyvin ja näyttää hyvältä.

• Lukewader

ei vaan lespaul mallista...
        epiphone on hyvä gibsonin korvaava(halpa malleissa noin 400-600 euroa,mut indit näyttää hyvältä ja painaa paljon,mut olisiko jollain kokemuksia ?

• theboss86

Mulla on Indie Supertele ja sen parempaa kitaraa rahalla ei saa.

• Jukulautanääs

Indiessä kuulemma lastulevyä sisällä. En ole itse avannut niin en tiedä paikkansapitävyyttä. Koreita ulkoa, millä yritetään saada ostaja koukkuun. Voi niissä silti olla hyviäkin malleja ja jos itse tykkää niin se on ainut mikä merkkaa.

• tr43tqt3q

Oho, kun katsoin otsikkoa "Indie -kitarat" niin luulin että täällä kysellään Fender Jazzmastereista tai Danelectroista. Ja meinasin jo ruveta saarnaamaan että mikään tyyli ei ole vain sarja asioita, mutta olikin puhe Indie -merkkisistä kitaroista.
      Jatkakaa

• mollittaja

Kitara Ibanez Artcore AF95-VLS
      - Kannattaako hankkia kyseinen kitara, vai onko se ihan ns"lelu"

• jttdk

Ei se "lelu" ole ainakaan siinä merkityksessä mitä lelu sana tuo mieleen. Hyvä kitara mitä itse kokeilin liikkeessä mutta tietysti löytyy paljon parempiakin (kalliimpia myös).

• pt-motorhead

Itellä ollut ny kolme Indien skebaa, ekana oli juurikin se jonkun mainitsema supertele (joka oli helvetin hyvä, kännissä hajoitin...), sit semmonen PRS-tyylinen, joka ei natsannu itelle, mut kuulemma sellaiseksi kitaraksi hyvä kaikkien löytämäni arvostelujen mukaan. Nyt on FDL, eli kalliimpi kahdesta les paul-tyyppisestä mallista, ja voin sanoa suorilta etten oo parempaa sen tyylistä kitaraa nähny. En Gibsonia, en Epiphonea, en Tokaita enkä mitään. Hinta-laatu-suhde enempi kohdallaan ku millään muulla.

• INDIEguitars.com

Indie on erittäin hyvä kitaramerkki. En tiedä missä valmistetaan tai mitään sellaasta mutta ne tehdään kuulemman alusta loppuun käsityöllä ja huolella. Kannattaa ostaa ehdottomasti.

• Jörgen von Bergen

Indie on laadukas merkki, ei mikään ns. halpis. Epiphone on omalla kokemuksella aivan eri sarjaa, negatiivisessa mielessä. Niitähän myydäänkin kaiken maailman hongkongeissa ja verkkokaupoissa ilman mitään asiantuntemusta asioita tuntemattomille, niin ja se viimeistely on ihan eri luokkaa Indien eduksi. Epissä esim. puoliakustisessa kopan aukkojen reunat suoraan sahalta, rouheeta jälkeä.
      Kannattaa tosiaan katsoa muitakin vaihtoehtoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      788
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      752
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      667
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      485
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      430
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      65
      398
    16. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      393
    17. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      387
    18. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      384
    19. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      44
      383
    20. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29