Millaista palkkaa koulutussihteeri suurinpiirtein saa? Itse olen nuori, ammatillisen koulutuksen saanut ja tehnyt pari vuotta erilaisia toimisto-/asiakaspalvelutöitä, melko haastaviakin. Tähtäimessä kokopäiväinen vakityö suuressa koulutuskeskuksessa pk-seudulla. Tarkkaan en tehtäviä vielä tiedä, mutta monipuoliselta kuulostaa. Nyt haluaisin vain tietää, millaista palkkaa voin pyytää?
Koulutussihteerin palkka?
keskiarvo
3
5019
Vastaukset
- ...
Olen itse töissä eräässä koulutuskuntayhtymässä, ja meillä opintosihteerien palkat pyörii 1900-2000€ välillä. Opintosihteeriä vois ehkä verrata tuohon koulutussihteeriin. Mikäli KVTES on käytössä, 5 työkokemusvuoden jälkeen saa 5% korotuksen palkkaan.
- Anonyymi
Itse olen vasta aloittanut koulutussihteerin töissä, mutta monipuolinen työkokemus tstotöistä, palkka 2700€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102523- 842211
- 561727
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai621719- 1621633
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1571517Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206