Elikkä ekana kysymys. Missä on Suomen kaikki hardstyle partyt? :O Hollannissa niitä riittää ja kävin viime vuonna Q-dance tapahtumissa, mutta onko Suomi sen suhteen ihan kuollut???
hardstyle
32
5517
Vastaukset
- Hempp@
No eikai nyt sentään mutta fakta on että hardstyle skene on paaaaaaljon suurempi juuri Keski-Euroopassa kuin täällä Pohjolassa.
Freeform (FINRG) ja psyke jyllää täällä (kiksua tuskin tarvitsee mainita) vaikka kyllähän täällä joskus vastaan tulee hardstyleä.
Ainakin suomalaisista Sasha F, friik, Neon, Gohai, DJ Street, Syntse, Therapist, Efialtes soittelevat enemmän tai vähemmän hardstyleä.
Ei muuta kuin Q-Dancea, (Sensation) Blackiä sun muita kiertämään. - Nimetön
Kun mä oon kuunnellu hardstylee ja hardcoree jo 5 vuotta :D mut melki ketään ei tiiä mitä se o
- The Frozen One
nii täällä ei oo niitä eventejä koska
ei oo oikeen niitä Hardstyle DJ tääl suomes
ainut tunnetun hardstyle dj suomest mitä
tiedän on Hardstyle Mafia..
melkein kaikki on hollanista, italiasta ja austraaliasta..
alkakaa tekemään niitä ja ryhdy siihen että saattais
enemmän dj:tä tänne ja eventin !!
ite tällä hetkellä harjoitelen vähä HS beatejä
jos sitä sit myöhemmin ostais FL tai joku muu musa ohjelma - cubensis_93
Ei taida olla tietoisuus hardstylestä kerennyt oikeen Suomeen levitä, mutta kyllä luulen, että niitä partyja tännekkin jossain vaiheessa tulee =)))
- MDK
noo,jos sen verra mölläytäis,ku sillee suhteen kautta tottakai,mitenkäs muute,nii olin 2009 qlimaxin takahuonees,ja sielähä oli,HHZ ja noiceconttrolles,ja sillo tuli pikkupienissä juteltua wiliamin kans(HHZ)pitäs tietää,ja sano sillo et haluais tulla tänne soittaa,ite teheny Hardstyle biisejä puolivuotta,mut kuunellu sitä 6-7 vuotta itellä o FL9 xxl product pro,ja cubae 5,ja myös magix music makerilla saa tehtyä,aattelin kohta pistää nettii,et tässä omasta puolesta oon kyllä hardstyleä soittava DJ:)
- rmbgirl
Käykäähän DJ Proteuksen keikoilla, soittaa tosin sitä musatyyliä mitä pyydetään, mutta myöskin hardstylea! Plus erittäin energinen liveshow!!
- DT50XXX
hardstyle mafia on suomesta? Cool :D
Djane soittaa hardstyleä kanssa. Distortionin bileissä usen on hardstyleä, mutta suomessa sitä on aikasen vähän loppupeleissä, kun vertaa ulkomaille.
- Aceionz
Eipä ole hardstyleä pahemmin suomessa ei. Helsingissä sijaitseva playground clubi soittelee sillon tällön hardstylee, sun muuta raskaampaa. Fakta on se, että ei ole yksinkertaisesti vielä noussut tietoisuuteen tää genre. Ite heräs mielenkiinto jo hyvän aikaa sitten, ja oon saanu levitettyä kiinnostusta ku kulkutautia. Nyt vois sanoo että lähipiiristä lähes, ellei jopa kaikki, tietää hardstylesta edes jotain. Ja niistä kaikista, joille oon hoilottanu, joku 10 ihmistä jopa kuuntelee genreä. Ite väsäilen myös FL studiolla hardstyleä, ja on jo reilu vuos tullu nuppeja väänneltyä aktiivisesti. Suunnitelma ois saada homma ulkomaille edes jossain vaiheessa. Jos kiinnostaa, niin tubesta löytyy nimimerkillä AceionzHardstyle...Käykää ihmeessä kurkkaamassa, jos pidätte, mutta harjottelua se vielä on :) Ens kesänä todennäkösesti vois mennä DefQon 1:een pomppimaan. ^^
- Yksitoikkoista
Jokainen biisi rakenteeltaan samanlainen eikä kukaan riko rajoja. Miksei?
Niin kuollut genre.- aivot pois narikasta
HÄH?! mitä sä oikeen selität?! ootko oikeasti ees kuunnellu Hardstylee? samat DJtkin tekee vähän välii erillaista, rawstylestä iha dubstyleen, otappa selvää ens kerralla kun rupeet kirjotteleen.
Ongelma on että suomalaiset ei ymmärrä mikä idea Hardstylessä on (ainaki mitä mä oon huomannu), mulle on tärkeintä ne soundit ja millainen fiilis kuuntelemisesta tulee tämän mukaan on PALJON helpompikin tanssia kun jonkun Uniikin tai Cheekin, tässä musiikissa ei kuulu säästää kaiuttimia..
ihan näin ilmoituksena ihan tossa länsi naapurissakin on yks tunnettu DJ, Wasted penguinz. ja siellä päin voi pyörähtää jos ei taho maksaa mansikoita Qlimaxin tai DefQon 1:in lipuista ja lentolipuista - hardstyletyttö vm-78
aivot pois narikasta kirjoitti:
HÄH?! mitä sä oikeen selität?! ootko oikeasti ees kuunnellu Hardstylee? samat DJtkin tekee vähän välii erillaista, rawstylestä iha dubstyleen, otappa selvää ens kerralla kun rupeet kirjotteleen.
Ongelma on että suomalaiset ei ymmärrä mikä idea Hardstylessä on (ainaki mitä mä oon huomannu), mulle on tärkeintä ne soundit ja millainen fiilis kuuntelemisesta tulee tämän mukaan on PALJON helpompikin tanssia kun jonkun Uniikin tai Cheekin, tässä musiikissa ei kuulu säästää kaiuttimia..
ihan näin ilmoituksena ihan tossa länsi naapurissakin on yks tunnettu DJ, Wasted penguinz. ja siellä päin voi pyörähtää jos ei taho maksaa mansikoita Qlimaxin tai DefQon 1:in lipuista ja lentolipuistaTäällä kans yks hardstyle-diggari, teknoa olen kuunnellu siitä asti kun ekat acid biisit ilmestyi. Kertokaahan kokemuksia noista ulkomaan pileistä??? Oliko turvallista, saiskohan majoittua matkailuautossa, minkä ikäistä jengiä siellä on? Suomessa joutuu tyytymään DJ Proteuksen keikoilla kiertelyyn, missään ei ole mitään isoja bileitä :(
- hardstyle4ever
Ois kiva tietää paljo suomessa on hardstylen kuuntelijoita :p
- -Nti.83-
kyllä niitä löytyy, hemmetin vaikee hollantiin kans lähtee kun ottaa huomioon kuin nopee liput myydään kaikkiin tapahtumiin siel matkat sun muut, ehdottomasti pitäs ainakin kerran vuodes saada tapahtuma tänne suomeen missä olis vaikka hs ja vaikka jotain house eri lavoilla niille ketkä tykkää hiukan rennommasta, ihan varmasti jos vaikka päiväks tai kahdeks, tulijoita olis ja paljon, mitä katellu ja lukenu niin kyl niitä useampia tuhansia kuitenki on noita diggaagia.
- didiiidid
http://hardstylemusiclover.blogspot.fi/
Hyviä bilevinkkejä suomen tapahtumista ja muuta! - D.N.A <3
Oslossa järjestetään joka vuosi: http://www.hardstyle-dna.com/, ehkä suomessa hardstyle / kovempi konemusa on vielä niin underground tavaraa, ettei ole vielä tarvetta järjestää isoja festareita :(
Harder.fi bileissä ainakin on minusta joka kerran soinut hardstyle onneksi:) Säteen bileissä on joskus kanssa tullut hardstyleä, mutta harvemmin. Ainakin tuo Harder.fi kandee pitää mielessä. Suomessa noita bileitä, ikävä kyllä, ei juurikaan ole.
- Topias82
No tota nörtti porukkaa ei voi tosissaan ottaa, pilanneet koko genren.. Hävettää oikein. Ihmettelen että miksi tämä rankempi konemusiikki on vetänyt puoleensa juuri näitä hylkiöitä? Koulukiusattuja nörtttejä?
Tämän takia en ole viitsinyt käydä rankemmat konemusiikin juhlissa koska tuo porukka on aivan kauheeta mikä noissa käy. Kerran kävin noiden juhlissa Helsingissä kun luulin että on kunnon bileet, mitä näin? No hylkiöitä ja ihme kyyryselkä kääpiöitä / muita todella räikeästi pukeutuvia muka gootteja? . Joten päätin että en mene enään tämän tyylin juhliin. Plus että illan tiskijukat tuijotti vain nihin soittimiin, ihan kuin eivät olisi uskaltaneet katsoa muualle?
Kertokaa toki jos ajat ovat muuttuneet! Jos ei niin kotiin jään vieläkin ja säästän rahani Hollantia varten.
Kiitos. Topias82 kirjoitti:
No tota nörtti porukkaa ei voi tosissaan ottaa, pilanneet koko genren.. Hävettää oikein. Ihmettelen että miksi tämä rankempi konemusiikki on vetänyt puoleensa juuri näitä hylkiöitä? Koulukiusattuja nörtttejä?
Tämän takia en ole viitsinyt käydä rankemmat konemusiikin juhlissa koska tuo porukka on aivan kauheeta mikä noissa käy. Kerran kävin noiden juhlissa Helsingissä kun luulin että on kunnon bileet, mitä näin? No hylkiöitä ja ihme kyyryselkä kääpiöitä / muita todella räikeästi pukeutuvia muka gootteja? . Joten päätin että en mene enään tämän tyylin juhliin. Plus että illan tiskijukat tuijotti vain nihin soittimiin, ihan kuin eivät olisi uskaltaneet katsoa muualle?
Kertokaa toki jos ajat ovat muuttuneet! Jos ei niin kotiin jään vieläkin ja säästän rahani Hollantia varten.
Kiitos.Mielummin noissa käyn, kun perusbaarissa joka on täynnä itseään tyrkyttäviä pissiksiä ja Es-jonneja, jotka eivät osaa edes käyttäytyä. House ja trancebileet skippaan juuri tuon porukan takia, kun ne ovat vain näyttäytymisbileitä nykyään eivätkä mitään muuta. Ennenmuinoin sinne mentiin sentään musan takia, ei siksi, että se on muotia...
Missähän bileissä oikein olet käynyt, olis kiva tietää? Omat kokemukset on aikalailla erilaisia kaikista, missä olen käynyt. Osa panostaa bileisiin, tunnelma on hyvä ja porukalla oikeasti on kivaa. Ja tulee juteltua tuntemattomienkin kanssa. Olet kyllä käynyt väärissä bileissä. Kokeiles jotain Mayhemin, Finrg:n, Säteen tai Clublifen bileitä, niin ei tuollaista menoa ole.
- KellyKelly
Heyyy! jos facebookissa ootte niin kerätääs kasaan kaikki suomen HS/HC tyypit joten tulkaas tuonne että nähhään paljon ko. genren tyyppejä löytyy! -> https://www.facebook.com/HardstyleFinland
Tässä teille hardstyle bileet!
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=25480
On odotettavissa kaaottista Sekasortoa \,,/- birski
Joo mä olen miettinyt kanssa että missä on suomen hardstylez keikat tai edes klubit missä sitä soitetaan!
Kävin tuossa tammikuussa x-qlusivessa wildstyleziä, noise controllerssia sun muita katsomassa, ja voin kertoa että HUHHUH mitkä bileet! Aivan mielettömät! Kyllä hollanti osaa tän homman :P mut miksei suomessakin voitaisiin osata? - tekno
dj sasha f ja dj friik toi hardstylen suomeen.niiltä kuulee hs/hc keikoilla.
- Hardstylisti
Kannattaa tsekata Digital Mindz.
Suomalaista hardstyleä.
https://soundcloud.com/digitalmindz- ross1
Virossa on estonian hardstyle teem.ne käy kokoja hollannissa.yritän etsiä onko suomessa semmoista tiimi :) olen itte menossa tä vuonna decibel outdoor 2013 festareilla......
- Weekend Warrior
Eihä sinne Hollantii lennot paljo maksa.. varmaankaa. Sekä jos satsaa rahaa nii ja ostaa liput ajoissa nii tulee upee kokemus. Suomeen kyllä tarvittas joo hardstyle tapahtuma kesäisi... Tyylii Q-Danceltä tai Bass Eventsiltä tai b2s:ltä. Sasha F:n avulla ny ehkä voitaski saada koska onhan hän ollut pari kertaa The Magic Show:n viikottaisessa podcastis..
Hollantiin suora lento on sellaiset 170-185 aika tasaiseen. Etenkin jos ottaa pe lähdön ja ma paluun saa noilla hinnoilla Finnairilta lennon. Se on halvin suora, johon olen törmännyt.
- Hardstyle lover
Ite oon ollu Mysteryland 2012, Qlimax 2013 ja DefQon.1 2013, nyt Q-BASE liput ostettu ja Qlimax on tosiasia myös loppuvuodesta. Genre alkaa pikkuhiljaa nousta suomessa, varsinkin nuorempien ihmisten(13-18v) kesken.
Lennot maksaa helsingistä amsterdamiin 250e jos lentää KLM:llä. Ite oon aina menny sillä ihan välttääkseni turhia matkoja yms.. Ryanair lentää toki tampereelta vaikkapa bremeniin saksaan ~35e lennot per suunta ja junalla joku vajaa 100e siitä amsterdamiin.
Reissut on ollu kaikki todella hyviä, järjestelyt pelaa kuin unelma, kaikki toimii. Turvallista on vaikka huumeita liikkuu paljon, ihmiset on hyvällä tuulella, juttelee ja kättelee jopa halailee randomeita siellä, kaikki nauraa ja on iloisia.
En koskaan laittas suomessa 100e enempää baariin, ihan siksi että pääsen Q-Dancen tapahtumiin. - missHardStyle
Club Fury järkkää perjantaina 16.5 Club Venuessa ACTIn keikan. Mukana myös suomalaisia hardstyle ja hardedm soittajia. Facebookissa tapahtuma: https://m.facebook.com/events/676083265786503 eli kovaa konemusaa luvassa ylihuomenna! ;)
Huomenna suuntana Amsterdam ja lauantaina Qlimax :D :D :D Ei malta odottaa!!! Ja talvella on Winter Wonderlandissa hyvä kattaus Hardstyle artisteja, kerrankin niitä on kunnolla! Maaliskuussa olis ideana lähteä Masters Of Hardcore: 20 Years Of Rebellion bileisiin
- jeesjees1
nythä on tuo winter wonderland jossa iha mukavasti hardstyleä. Noisecontrollers, max enforser, psyko punkz, bass modulator, brennan heart, toneshifterz, atmozfears ja code black. Headhunterz joutu perumaan jostakisyystä.
link: https://www.facebook.com/thewinterwonderland?fref=ts
ja sit näitä suomalaisia Stylen tuottajai iha muute vaa Diverze, FearsomeFI, Sasha F, Bounter, Riiho, Digital Mindz, Hardstylemafia, Hardsystem ja Tarec. muita ei nyt mielee tullu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019