Viikon kohokohdat

Pärinä Pete: "Vihaan naisia"


(klassinen esimerkki siitä vihansekaisesta frustraatioista jota jokainen häntä-heikki kantaa sisällään)



myytikki: "Vatkaatko epämiehekkäästi persettäsi silloin kun olet discossa?"



(*hymyilee*)



MarttyyriMallari-TTt: "Tanssimisesta puheenollen"



(tähän keskusteluun otti osaa vain kaksi (2) miespuolista (Pärinä Pete, monte1) ja se kai tarkoittaa sitä, että suurin osa palstan miehistä on heteroseksuaaleja?)



MarttyyriMallari-TTt: "Parhaat musiikkikappaleet"


(Edyta Görniak, Backstreet Boys, Cranberris...wtf? Onko teillä todellakin näin sivistymätön ja typerä musiikkimaku?)



http://www.youtube.com/watch?v=g2H8xX1rxHQ&feature=related





"Se että kirjoittelen useimmiten solvaavaan sävyyn ei tarkoita sitä etten pitäisi teistä"




MarttyyriMallari-TTt

44

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      Pärinä Pete: "Vihaan naisia"
      -Provon tekemä, ehkäpä sinun?

      myytikki: "Vatkaatko epämiehekkäästi persettäsi silloin kun olet discossa?"
      -Provon tekemä, ehkäpä sinun?

      Ja loput olikin sitten sun omia aivopierujasi eli ei mitään maininnanarvoista. En osaa vieläkään päättää kumpi olet, provo vai päävikainen. Kyllä se joskus selviää :)

      • olen kaikkea sitä mitä sinä et ole.


        Ps: en kirjoita kuin omalla pikku nimmarillani.


        "Yritän saada teidät reagoimaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen kaikkea sitä mitä sinä et ole.


        Ps: en kirjoita kuin omalla pikku nimmarillani.


        "Yritän saada teidät reagoimaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        olen kaikkea sitä mitä sinä et ole.
        -Helvetin hyvä. Muista kertoa jos jossain meinaan vahingossa olla kaltaisesi, että pääsen heti korjaan kammottavan virheeni. Siitä syystä en pyydä sua opetteleen kirjoittaan nimiä oikein. Mä osaan ja sun ei tarvi, koska muuten me oltais liikaa samanlaisia ja mä joutuisin tiedostavampana tekeen itsarin silkasta häpeästä.

        Ei tarvi vastata, en viitsi enempää tärvätä kallista aikaani turhanpäiväiseen, eikä sun tyhmissä provoiluissasi ja itsesi nostatteluissa ole oikeesti mitään reagoitavaa. Jatka rauhassa :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        olen kaikkea sitä mitä sinä et ole.
        -Helvetin hyvä. Muista kertoa jos jossain meinaan vahingossa olla kaltaisesi, että pääsen heti korjaan kammottavan virheeni. Siitä syystä en pyydä sua opetteleen kirjoittaan nimiä oikein. Mä osaan ja sun ei tarvi, koska muuten me oltais liikaa samanlaisia ja mä joutuisin tiedostavampana tekeen itsarin silkasta häpeästä.

        Ei tarvi vastata, en viitsi enempää tärvätä kallista aikaani turhanpäiväiseen, eikä sun tyhmissä provoiluissasi ja itsesi nostatteluissa ole oikeesti mitään reagoitavaa. Jatka rauhassa :D

        vain miettimään, että mikä tässä viattomassa pikku kirjoituksessani ärsytti sinua niin helvetisti.



        "Osaisin varoa ensi kerralla"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sua,
        Papeete1 kirjoitti:

        olen kaikkea sitä mitä sinä et ole.
        -Helvetin hyvä. Muista kertoa jos jossain meinaan vahingossa olla kaltaisesi, että pääsen heti korjaan kammottavan virheeni. Siitä syystä en pyydä sua opetteleen kirjoittaan nimiä oikein. Mä osaan ja sun ei tarvi, koska muuten me oltais liikaa samanlaisia ja mä joutuisin tiedostavampana tekeen itsarin silkasta häpeästä.

        Ei tarvi vastata, en viitsi enempää tärvätä kallista aikaani turhanpäiväiseen, eikä sun tyhmissä provoiluissasi ja itsesi nostatteluissa ole oikeesti mitään reagoitavaa. Jatka rauhassa :D

        Mikäs nyt on viturallaan kun sulta tulee vain katkeria hyökkäyksiä tänä iltana?

        "Mallari on aika velikulta"


      • loukkaus :!!!!111
        sua, kirjoitti:

        Mikäs nyt on viturallaan kun sulta tulee vain katkeria hyökkäyksiä tänä iltana?

        "Mallari on aika velikulta"

        velikultia kohtaan!!!!1111


    • tipjht

      "Se että kirjoittelen useimmiten solvaavaan sävyyn ei tarkoita sitä etten pitäisi teistä"

      Se, että olet ottanut säännöllisesti tavaksesi listata viikon kohokohdat palstalla nimeltä "Miehen logiikka" kertoo mielestäni regressiosta asennetasolla ja mahdollisesti myös väärin kohdentuvan orientaation aiheuttamasta frustraatiosta.

      Samaten: Ainakin jos "reagoimaan herättelemisen halu" (mistä asiasta myös tuolla nimim. Papeetelle kirjoitit) ylittäisi henkilön toiminnassa tavanomaista empatiaa noudattelevan palstaorientaation havainnollistettavan suureellisesti, kertoisi sellainen mielestäni tunne-elämän tyhjyydestä.

      • ruotsinkielinen?

        Muussa tapauksessa ihmettelen, miksi sinun pitää sanoa yksinkertainen asia hiton mutkikkaasti, vaikkei se millään lailla lisää informaatioarvoa :)

        "Samaten: Ainakin jos "reagoimaan herättelemisen halu" (mistä asiasta myös tuolla nimim. Papeetelle kirjoitit) ylittäisi henkilön toiminnassa tavanomaista empatiaa noudattelevan palstaorientaation havainnollistettavan suureellisesti"

        -> tarkoitat kai sanoa, että provosoinnin halu on silmiinpistävää?


      • vastaus sinulle kysymykseesi
        ruotsinkielinen? kirjoitti:

        Muussa tapauksessa ihmettelen, miksi sinun pitää sanoa yksinkertainen asia hiton mutkikkaasti, vaikkei se millään lailla lisää informaatioarvoa :)

        "Samaten: Ainakin jos "reagoimaan herättelemisen halu" (mistä asiasta myös tuolla nimim. Papeetelle kirjoitit) ylittäisi henkilön toiminnassa tavanomaista empatiaa noudattelevan palstaorientaation havainnollistettavan suureellisesti"

        -> tarkoitat kai sanoa, että provosoinnin halu on silmiinpistävää?

        "Oletko
        ruotsinkielinen? 24.8.2008 klo 23.36
           Muussa tapauksessa ihmettelen, miksi sinun pitää sanoa yksinkertainen asia hiton mutkikkaasti, vaikkei se millään lailla lisää informaatioarvoa :)"

        Sinun on mahdotonta käsittää, että joku voi hienotunteisesti haluta spesifioidakin, mitä tarkoittaa? Olet väärässä.:) Kirjoittamani lisäsi tarkoittamani informaatioarvoa merkittävästikin.


    • provoja

      itsekin olet pelkkä provo = turha tyyppi

      • se oli keskustelunaloitus, ei mitään muuta.


        "Ei kaikki ole sitä miltä ne näyttävät"


        MarttyyriMallari-TTt


      • olet oikeesti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se oli keskustelunaloitus, ei mitään muuta.


        "Ei kaikki ole sitä miltä ne näyttävät"


        MarttyyriMallari-TTt

        homppeli ;)


    • häntä-heikki
    • Marttyyri Mallari

      olet tyhmä =) me muut näytetään sun rinnalla älykkäiltä!!!

      • jotain hyötyä tästäkin sitten oli :)



        "En epäröi myöntää virheitäni"



        MarttyyriMallari-TTt


      • Marttyyri Mallari
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jotain hyötyä tästäkin sitten oli :)



        "En epäröi myöntää virheitäni"



        MarttyyriMallari-TTt

        tosissasi että sinä teet virheitä yhtenään, nimittäin näitä sairaalloisia aloituksiasi ?

        =)

        -Onko ko. ihmiset tehneet sulle jotain pahaa vai miksi nostat heidät esiin kielteisesti-


      • Marttyyri Mallari kirjoitti:

        tosissasi että sinä teet virheitä yhtenään, nimittäin näitä sairaalloisia aloituksiasi ?

        =)

        -Onko ko. ihmiset tehneet sulle jotain pahaa vai miksi nostat heidät esiin kielteisesti-

        toki tee virheitä kokoaikaa ja voisin väittää, että useimmat aloitukseni ovat aika hyviä (siis siinä mielessä, että ne saavat keskustelua aikaan)


        On ihan sattumaa, että juuri nämä ihmiset joutuivat maalitauluiksi.


        "Oliko muuta kysyttävää"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Yksinkertainen blondi

      Erehdyin lukemaan taas sun aloituksen, vaikka yleensä skippaan ne keskinäisten kehujen kerhot (myytikki-mallari kehuu mallari-myytikkiä tms.)ja kamujen myötäilykeskustelut. Nyt kaduttaa:( Arvaa, miksi mä joskus luen sun aloitukset. Sulla on joskus hyviä youtube-linkkejä.
      "tämä oli tunnustus, hävettää jo nyt"

      • tarkoitatko, että menin tällä kertaa liian pitkälle.



        "Kerroin vain totuuden"



        MarttyyriMallari-TTt


      • Yksinkertainen blondi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tarkoitatko, että menin tällä kertaa liian pitkälle.



        "Kerroin vain totuuden"



        MarttyyriMallari-TTt

        on valitettavan kaukana mun totuudesta.
        "jos laittaisit vain niitä youtube-linkkejä, etkä muuta"


      • Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        on valitettavan kaukana mun totuudesta.
        "jos laittaisit vain niitä youtube-linkkejä, etkä muuta"

        kyseenalaistavat myös omat ajatukseni.


        "Että ei mitään hätää"


        MarttyyriMallari-TTt


    • monte1

      "(tähän keskusteluun otti osaa vain kaksi (2) miespuolista (Pärinä Pete, monte1) ja se kai tarkoittaa sitä, että suurin osa palstan miehistä on heteroseksuaaleja?)"

      unohdit itsesi keskusteluun osallistuneista :)
      tehdäänkö treffit
      http://www.youtube.com/watch?v=RIe6Oq6eIvg

      • kiitos, mutta ei kiitos :)



        "En missään nimessä tarkoittanut sitä, etteivät ko. keskusteluun osallistuneet miehet olisi heteroita"



        MarttyyriMallari-TTt


      • monte1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiitos, mutta ei kiitos :)



        "En missään nimessä tarkoittanut sitä, etteivät ko. keskusteluun osallistuneet miehet olisi heteroita"



        MarttyyriMallari-TTt

        antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa

        AARRGGGHHHHHH!


    • Anneenah

      Niin,ihmetellä täytyy miten Pete on saanut aikaan tämmösen hulabaloon ympärilleen?! Hervoton väittämä, että Pete vihaa naisia..Ahhaah. Liiottelun makua tossaki kohtaa, että se olis mikään häntä-heikki.

      ;(

      ********************* "" **************

      Lollis

    • rapiskarpalo

      ennen linkissä löytyvää tanssityyliä http://www.youtube.com/watch?v=CvWl9XHPvj4&feature=related , jo silloin joskus oli aika jolloin vain ja ainoastaan miehet saivat tanssia eivät naiset, ainakin suomen historiassa on noin toimittu. Naiset oleskelivat lasten kanssa yläkerrasssa ja kurkistusluukuista saivat katsella kun miehet alhaalla joivat ja tanssivat keskenään.

      En tiedä miksi nykyisin monet miehet pelkäävät lantionsa heiluttamista ja antautumistaan tanssimiselle? Onko syynä kenties se että mies joka ei halua tai tykkää tanssia tahtoo peitellä b-rapun mieltymyksiä vai missä syy, että osa mieltää sen tanssin tänä päivänä jotenkin ei miehille kuuluvaksi ja ei miehekkääksi lajiksi?

      • tämä tanssi-keskustelu oli myytikin aikaansaannos ja hän kai tarkoitti sitä että miesten ei kuulu heilua tanssilattialla samallalailla kuin joku notkea tanssijatar.


        "Olen edelleen samaa mieltä hänen kanssaan"



        MarttyyriMallari-TTt


      • rapiskarpalo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tämä tanssi-keskustelu oli myytikin aikaansaannos ja hän kai tarkoitti sitä että miesten ei kuulu heilua tanssilattialla samallalailla kuin joku notkea tanssijatar.


        "Olen edelleen samaa mieltä hänen kanssaan"



        MarttyyriMallari-TTt

        pyyntöni mutta tipahdin entistä enempi kärryiltä. Kuka on myytikki? No joo onhan se hurjan kornia jos mies joraa tankotanssia miehille tarkoitetussa strippibaarissa, mutta esim. rock`n rollia eikä twistiä, eikä sambaa ja rumbaa voi tanssia ilman miestä ja minä rakastan niitä tansseja vaikka sambaa ja rumbaa en sillee kauheen hyvin osaakaa "varokaa varpaita" :>>

        http://www.youtube.com/watch?v=SH0m4VKoVuM&feature=related


      • rapiskarpalo kirjoitti:

        pyyntöni mutta tipahdin entistä enempi kärryiltä. Kuka on myytikki? No joo onhan se hurjan kornia jos mies joraa tankotanssia miehille tarkoitetussa strippibaarissa, mutta esim. rock`n rollia eikä twistiä, eikä sambaa ja rumbaa voi tanssia ilman miestä ja minä rakastan niitä tansseja vaikka sambaa ja rumbaa en sillee kauheen hyvin osaakaa "varokaa varpaita" :>>

        http://www.youtube.com/watch?v=SH0m4VKoVuM&feature=related

        on minun naispuolinen vastine :) En minä vihaa miestanssijoita ja "Tanssimisesta puheenollen"-kirjoitukseni oli vain viaton provokaatio.



        "Tanssitaito ei ole synnynnäinen ominaisuus"



        MarttyyriMallari-TTt


      • rapiskarpalo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on minun naispuolinen vastine :) En minä vihaa miestanssijoita ja "Tanssimisesta puheenollen"-kirjoitukseni oli vain viaton provokaatio.



        "Tanssitaito ei ole synnynnäinen ominaisuus"



        MarttyyriMallari-TTt

        no sitten minä saatan pitää siitä Myytikistä kun pidän sinustakin vaikka en nyt ihan siinä mielessä lovetakaan sinua mutta siinä toisessa mielessä lovetan mutta en siis siinä mielessä vaan siinä toisessa. Ajeleeks muuten se Myytikkikin volvolla? Meiän naapuriin on muuttanut nainen jolla on volvo ja mulla on saabi ja sekin on vain puoliksi mun ja puoliksi yhden toisen se saabi.

        Osaat sä muuten tanssia ja mitä kaikkea tyylejä osaat veivaa jos osaat tanssia?


      • rapiskarpalo kirjoitti:

        no sitten minä saatan pitää siitä Myytikistä kun pidän sinustakin vaikka en nyt ihan siinä mielessä lovetakaan sinua mutta siinä toisessa mielessä lovetan mutta en siis siinä mielessä vaan siinä toisessa. Ajeleeks muuten se Myytikkikin volvolla? Meiän naapuriin on muuttanut nainen jolla on volvo ja mulla on saabi ja sekin on vain puoliksi mun ja puoliksi yhden toisen se saabi.

        Osaat sä muuten tanssia ja mitä kaikkea tyylejä osaat veivaa jos osaat tanssia?

        ei ole alter-egoni, vaan myytikki on ihan oikeasti olemassa. En tiedä millä autolla hän ajaa ja jos naapurisi on sananvalmis nainen, joka selailee Suomi24:sen miesten-logiikka palstaa, niin voi olla yksi ja sama henkilö kyseessä.

        En osaa tanssia kuin ihan hiukan perinteisellä tyylillä ja sitäkään en mielelläni tee.


        "Antamasi "love" on joskus ihan mielyttävää"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rapiskarpalo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei ole alter-egoni, vaan myytikki on ihan oikeasti olemassa. En tiedä millä autolla hän ajaa ja jos naapurisi on sananvalmis nainen, joka selailee Suomi24:sen miesten-logiikka palstaa, niin voi olla yksi ja sama henkilö kyseessä.

        En osaa tanssia kuin ihan hiukan perinteisellä tyylillä ja sitäkään en mielelläni tee.


        "Antamasi "love" on joskus ihan mielyttävää"


        MarttyyriMallari-TTt

        kyllä sinua, enkä ajatellutkaan hänen olevan alter-egosi :>>

        Mullakin oli muuten joskus aikoinaan volvo mutta se soi kauheasti bensaa ja siinä oli lopulta se kardaaniakseli aina paskana, että sitä sai jatkuvasti montulla olla korjaamassa. Sitten vaihoin auton toiseen.


    • sä et...

      .. puskille vastaa? Onko tämä tulkittava siten, että pidät puskien mielipiteitä vähemmän arvokkaina?

      Olet esimerkiksi kehunut mun ensimmäisenä palstalle keksimääni & palstalla aiemmin käyttämääni nimimerkkiä pilkannutta kirjoittajaa usein. Voisit siis, sivumennen sanoen, syyttää ehkäpä myös itseäsikin(?) ainakin siitä, jos jotkut (rekisteröitymättömät) kirjoittajat eivät haluaisi käyttää vakituisesti jotakin samaa nimimerkkiä.

      • tarkoitat nyt varmaan myytikkiä? Se että kehun häntä johtuu siitä, että hän on ainoa naispuolinen joka uskaltaa haastaa palstan umpimieliset keskustelijat. Eli siis uniikki ilmiö.


        "Olen kyllä kehunut sinuakin useaan otteeseen"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sä et...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tarkoitat nyt varmaan myytikkiä? Se että kehun häntä johtuu siitä, että hän on ainoa naispuolinen joka uskaltaa haastaa palstan umpimieliset keskustelijat. Eli siis uniikki ilmiö.


        "Olen kyllä kehunut sinuakin useaan otteeseen"



        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 24.8.2008 klo 22.17
           tarkoitat nyt varmaan myytikkiä? Se että kehun häntä johtuu siitä, että hän on ainoa naispuolinen joka uskaltaa haastaa palstan umpimieliset keskustelijat. Eli siis uniikki ilmiö."

        Tässä yhteydessä sivuseikka, että ketä sinä tarkoitat, koska minä tiedän ketä minä tarkoitan. Sangen erikoista olisi kyllä ainakin se, jos puhutaan "haastajina" kirjoittajista, jotka suoltavat pelkkää halveeraavaa ja ajatuksia sisältämätöntä sontaa. Tapansa luonnollisesti toki kullakin, että enhän minä tietnkään sillä sanomahan.:)

        Ps. Nimimerkkikentässä ei lukenut "e.W" = ei ole mielekästä puhua "e.W":sta


      • sä et... kirjoitti:

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 24.8.2008 klo 22.17
           tarkoitat nyt varmaan myytikkiä? Se että kehun häntä johtuu siitä, että hän on ainoa naispuolinen joka uskaltaa haastaa palstan umpimieliset keskustelijat. Eli siis uniikki ilmiö."

        Tässä yhteydessä sivuseikka, että ketä sinä tarkoitat, koska minä tiedän ketä minä tarkoitan. Sangen erikoista olisi kyllä ainakin se, jos puhutaan "haastajina" kirjoittajista, jotka suoltavat pelkkää halveeraavaa ja ajatuksia sisältämätöntä sontaa. Tapansa luonnollisesti toki kullakin, että enhän minä tietnkään sillä sanomahan.:)

        Ps. Nimimerkkikentässä ei lukenut "e.W" = ei ole mielekästä puhua "e.W":sta

        ei lukenut, mutta tiedän kyllä että olet "hän".
        Pitäsikö kaikkien kirjoitusten olla itsesi näköisiä sisällöltään, että olisit tyytyväinen.

        Eli siis sivistynyttä pohdiskelua johon sekottuisi aika ajoin
        kevyesti eriäviä mielipiteitä.


        "Kaikella on tarkoituksensa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sä et...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei lukenut, mutta tiedän kyllä että olet "hän".
        Pitäsikö kaikkien kirjoitusten olla itsesi näköisiä sisällöltään, että olisit tyytyväinen.

        Eli siis sivistynyttä pohdiskelua johon sekottuisi aika ajoin
        kevyesti eriäviä mielipiteitä.


        "Kaikella on tarkoituksensa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ainakaan sellaisiin asianhaaroihin en tässä ota mitään kantaa, että minua sekoitetaan narsistisiin imbesilleihinkin, mutta:

        "Eli siis sivistynyttä pohdiskelua johon sekottuisi aika ajoin
        kevyesti eriäviä mielipiteitä."

        Aika emotionaalinen näkökulma. Hassua. Et tunne minua, joten toivoisin, ettet myöskään tarpeettomasti loukkaisi minua.

        "Kaikella on tarkoituksensa"

        Jännä näkökulma. Mielestäni aivan kaikella ei välttämättä ole.:) Ainakin erityisen typerä säätäminen sattuu ihan näkökenttään astikin...


      • sä et...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei lukenut, mutta tiedän kyllä että olet "hän".
        Pitäsikö kaikkien kirjoitusten olla itsesi näköisiä sisällöltään, että olisit tyytyväinen.

        Eli siis sivistynyttä pohdiskelua johon sekottuisi aika ajoin
        kevyesti eriäviä mielipiteitä.


        "Kaikella on tarkoituksensa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Lisään aiempaan sinulle kirjoittamaasi vielä, että kiitos toki, jos olet kehunut "minuakin" joskus. En kuitenkaan pidä siitä, että minua rinnastetaan itseäni tyhmempiin ihmisiin tms. matelijalajikkeisiin.

        Sellainen on äärimmäisen loukkaavaa.

        Ps. Olet ihannoimasi myytikin kanssa älyllisesti samanlainen ja mielestäni myös ajatustoimintanne on samalla tasolla. Ilmeisesti ilmaisunne miellyttää moniakin tälle palstalle kirjoittavia. Mukavaa.:) Sehän nimittäin kertoo monelle rekisteröitymättömälle kirjoittajalle paljon tarpeellisia faktoja tästä palstasta.


    • heteroseksuaalisuus sitten onkin aivan normaali olotila;))

      • suurin osa miehistä on heteroseksuaaleja ja siinä ei ole mitään pahaa :)


        "Ei kannata pyytää anteeksi omaa olemassaoloa"



        MarttyyriMallari-TTt


    • nainen saattaisi hyvinkin pärjätä suomen idols -kilpailussa.

      • kyllä, hänellä on selkeästi hyvä itseluottamus.


        "On turha miettiä mitä muut mahdollisesti ajattelevat sinusta"


        MarttyyriMallari-TTt


    • myytikki

      sitä et mies ei ole miesmäinen kun sen perse heiluu musiikin tahtiin! :D

      Yök! :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe